Niet kunnen vergeten

27-02-2021 20:13 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:27
99.72% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:56
Reden: quote en reactie verwijderd
98.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
27-02-2021 23:04
Maar along, die heb ik nou al zo vaak van je gelezen en je gaat zelf off topic hiermee, heb je dat door? Je hebt je mening klaar over mij en ik zie mezelf niet zo snel veranderen, jij wel? Laat het nou gewoon gaan.
Je hebt anders ook heel snel je mening klaar over mij, is het niet? Maar nogmaals: begin niet over onvriendelijkheid, dat is gewoon hypocriet
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:56
Reden: trollhinten
98.61% gewijzigd
wij slapen nooit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:57
Reden: quote en reactie verwijderd
98.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2021 18:57
Reden: quote en reactie verwijderd
98.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je trucje werkt niet bij iedereen, Mumper.
wij slapen nooit.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:20
Als ik heel eerlijk ben om deze keer echt afgewezen te worden, of te horen dat ze iemand anders heeft of zoiets. Iets in die richting in ieder geval.

Ik voelde me toentertijd niet echt afgewezen. Ze was net uit een relatie gekomen (van 4 jaar) en 'zocht gewoon niet iets meer'. Maar we hebben via app nog tot mei/juni contact gehad en door corona niet echt nog afgesproken.
Als je tegen de juiste persoon aanloopt, dan maakr dat net uit een relatie ook niet uit.

Ik zou het lekker laten bij de fantasie van wat had kunnen zijn, want mooier wordt het in het echt toch nooit.
Student1997 schreef:
27-02-2021 23:05
Dank. Ik zal het doen. Overigens kan het net zo goed zijn dat ze mij niet wilde kwetsen en daardoor ook nooit duidelijk heeft afgewezen eigenlijk. We zullen het zien!

Stuur je nog even een vervolg?
Ik duim voor je! :)
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
27-02-2021 23:13
Een troll is iemand die mensen online met de grond gelijk maakt. Dat doet Mumper niet dus ik begrijp niet waarom je haar zo noemt.
Ze is scherp in haar verwoording, wellicht vind je dat niet fijn?

Ik ben hartstikke nuchter en ik vind Mumper eigenlijk juist heel grappig en behulpzaam dus ja ik ben over haar te spreken maar met gegronde reden dus (..niet alleen maar vanwege Tygo) ;)
Ik ken Mumper vooral van topic bevuilen met gifjes, ironische opmerkingen plaatsen (die vaak gemeen zijn, maar wel vermakelijk voor het publiek) die helemaal niets bijdragen aan de hulpvraag, en heel af en toe doet ze gewoon normaal, ja. Maar vriendelijk? Absoluut niet. Daarom dat ik tegen haar zei: wees niet zo hypocriet. Maar dan gaat ze alles omdraaien en de onschuld zelve spelen. Uiteraard met dezelfde ironie.
Maar hartstikke fijn dat jij wel een fan bent, ik niet.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 23:22
Ik ken Mumper vooral van topic bevuilen met gifjes, ironische opmerkingen plaatsen (die vaak gemeen zijn, maar wel vermakelijk voor het publiek) die helemaal niets bijdragen aan de hulpvraag, en heel af en toe doet ze gewoon normaal, ja. Maar vriendelijk? Absoluut niet. Daarom dat ik tegen haar zei: wees niet zo hypocriet. Maar dan gaat ze alles omdraaien en de onschuld zelve spelen. Uiteraard met dezelfde ironie.

Hee wat rot dat je dit zo ervaren hebt!

Gelukkig heeft TO wel iets aan zijn topic gehad. :) Ik ben erg benieuwd naar het vervolg...
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 21:45
Dus je mag alleen verliefd zijn als je elkaar de liefde hebt verklaard. Wat een onzin. Waarom reageren sommige mannen in dit topic zo fucked up? Volgens mij zijn jullie echt mega erg teleurgesteld in de liefde en durven jullie niet meer te dromen.
Haha, wat vul jij de dingen lekker in voor jezelf. Ik stel nergens dat je niet (zomaar) verliefd mag zijn. Ik zei dat hij zichzelf verliefd denkt. Iets wat typisch tienermeisjes doen bij (een poster van) een idool. Dromen is mooi maar het leidt nergens toe als je ze niet najaagt. En TO wil graag dat het ergens toe leidt nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
27-02-2021 23:18
Stuur je nog even een vervolg?
Ik duim voor je! :)
Yes, doe ik. Zou het raar zijn om te zeggen dat ik nog steeds aan haar denk of iets dergelijks?
Student1997 schreef:
28-02-2021 13:55
Yes, doe ik. Zou het raar zijn om te zeggen dat ik nog steeds aan haar denk of iets dergelijks?


Dat zou ik niet doen, dat je aan haar denkt klinkt een beetje zwaar en blijkt ook al uit het feit dat je een appje stuurt natuurlijk. Hou het luchtig en zeg dat je zin hebt om haar weer eens te zien en iets leuks te doen samen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-02-2021 14:11
Dat zou ik niet doen, dat je aan haar denkt klinkt een beetje zwaar en blijkt ook al uit het feit dat je een appje stuurt natuurlijk. Hou het luchtig en zeg dat je zin hebt om haar weer eens te zien en iets leuks te doen samen.
Ah ja, dat is natuurlijk ook waar.
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:53
Toen heb ik niet meer gereageerd in alle eerlijkheid, omdat ik haar op kerstavond dat bericht had gestuurd en achteraf dacht dat het misschien niet zo handig was geweest.
Dat is wel erg dom dan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou haar gewoon appen om te vragen hoe het gaat, en na wat koetjes en kalfjes over en weer, vragen of ze zin heeft om een keer af te spreken voor een koffie-to-go ofzo.

Ik duim ook voor je kerel :cheers: Maak het niet te moeilijk en te groot voor jezelf. Ze vond je duidelijk al sympathiek, anders was ze niet bij die studievereniging gegaan. Probeer gewoon of er meer in zit, zo niet, dan kun je ook weer verder.
Student1997 schreef:
28-02-2021 13:55
Yes, doe ik. Zou het raar zijn om te zeggen dat ik nog steeds aan haar denk of iets dergelijks?

Nee juist spontaan en eerlijk, vind ik!
"Hoi! Je zit nog wel eens in mijn hoofd :) Koffie doen?" Zoiets :)
viva-amber schreef:
28-02-2021 14:28
Dat is wel erg dom dan.
Of niet, komt niet te eager over, misschien dacht ze wel van wat jammer
In_Tenebris schreef:
28-02-2021 14:11
Dat zou ik niet doen, dat je aan haar denkt klinkt een beetje zwaar en blijkt ook al uit het feit dat je een appje stuurt natuurlijk. Hou het luchtig en zeg dat je zin hebt om haar weer eens te zien en iets leuks te doen samen.
Ja eensch en iets concreets graag meteen, ook voor ons welgevallen
Hee even een vraag tussendoor voor de ervaren forummers: ik zie net hierboven dat er berichten, ook eentje van mij, verwijderd zijn en ik snap niet waarom. Iemand een idee?
AgirlnamedSue schreef:
28-02-2021 21:37
Hee even een vraag tussendoor voor de ervaren forummers: ik zie net hierboven dat er berichten, ook eentje van mij, verwijderd zijn en ik snap niet waarom. Iemand een idee?
Je was een forummer aan het quoten die gewist is wegens trollhinten en op de man, zo te zien. En dankzij wie nu het halve topic leeg is
Ik denk dat de viva moderators jullie distress call hebben opgepikt
Mumper schreef:
28-02-2021 21:39
Je was een forummer aan het quoten die gewist is wegens trollhinten en op de man, zo te zien. En dankzij wie nu het halve topic leeg is

Aha ik had geen idee.

...ook niet waar dat vandaan kwam gisteren trouwens :-?
Wel handig dat wissen. Zou ook wel iets voor het dagelijks leven zijn..
Hoe gaat het met dat berichtje TO? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
28-02-2021 22:36
Aha ik had geen idee.

...ook niet waar dat vandaan kwam gisteren trouwens :-?
Wel handig dat wissen. Zou ook wel iets voor het dagelijks leven zijn..
Mumper is ook gestaft hoor, maar dat vertelt ze er voor het gemak even niet bij.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven