Niet kunnen vergeten

27-02-2021 20:13 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:27
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
28-02-2021 10:37
Haha, wat vul jij de dingen lekker in voor jezelf. Ik stel nergens dat je niet (zomaar) verliefd mag zijn. Ik zei dat hij zichzelf verliefd denkt. Iets wat typisch tienermeisjes doen bij (een poster van) een idool. Dromen is mooi maar het leidt nergens toe als je ze niet najaagt. En TO wil graag dat het ergens toe leidt nietwaar?
Ook als je wel de liefde aan elkaar hebt verklaard is het gebaseerd op die verliefdheid, niet zozeer op de realiteit. Sterker nog, mensen blijven tot diep in een relatie hun verlangens projecteren op de ander.
wij slapen nooit.
AgirlnamedSue schreef:
28-02-2021 22:38
Hoe gaat het met dat berichtje TO? :cheer2:
Ik ben ook benieuwd, laat ons niet bungelen! Ik denk dat ze inmiddels getrouwd zijn in Vegas
Mumper schreef:
04-03-2021 22:11
Ik ben ook benieuwd, laat ons niet bungelen! Ik denk dat ze inmiddels getrouwd zijn in Vegas

Met zo'n nepElvis?

Please laat er ook zo'n nepElvis zijn.. :)

..en zo'n naar mottenballen stinkende trouwjurk in mintgroen met een platte verlepte corsage uit een tweedehandswinkel..

Oeh, was er niet een topic verderop iemand die nog wat tips voor een aanzoek nodig had? Ik ben op dreef :)
:love: You had me at mottenballen
Mumper schreef:
04-03-2021 23:45
:love: You had me at mottenballen


:flirting:




He mocht je ooit willen trouwen gaan we shoppen
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat dit al een tijdje is geleden, heb ik haar een bericht gestuurd. We appen nu al bijna een week weer. Één groot nadeel: ze is voor een paar maanden in het buitenland voor de studie. Dat we weer appen, komt positief over.
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
19-09-2021 22:39
Ondanks dat dit al een tijdje is geleden, heb ik haar een bericht gestuurd. We appen nu al bijna een week weer. Één groot nadeel: ze is voor een paar maanden in het buitenland voor de studie. Dat we weer appen, komt positief over.

Je maakt er wel werk van!
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
20-09-2021 05:59
Je maakt er wel werk van!
Hahaha. Eigenlijk iets te laat, maar toch geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven