nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
karin6789 schreef:
16-10-2018 13:29
Persoonlijk zou ik meer moeite hebben met een man die het aantal vrouwen waarmee hij gewipt heeft het vermelden waard vindt.
Plus dat hij het exact weet. Dan heeft hij echt geturfd.
Haasjehop schreef:
16-10-2018 13:22
En het maakt toch niet uit wat wij of je vriendinnen ervan vinden? Als jij het geen probleem vindt, prima toch?
Wat is precies het probleem? Jij zegt zelf dat je het niet erg vindt. En je bent zelf ook los op seksueel gebied. Je vriendinnen waarschijnlijk minder, dus begrijpelijk dat het voor hun een afknapper zou zijn. Gelukkig is het jouw vriend en niet die van hun.
Hij en ik zouden geen match zijn want ik ben daarin niet losjes. Jij wel en het is geen probleem voor jou, wat boeit het verder dan?
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
16-10-2018 13:29
Persoonlijk zou ik meer moeite hebben met een man die het aantal vrouwen waarmee hij gewipt heeft het vermelden waard vindt.
Precies. Beetje vreemd om dat in een heel vroeg stadium te vermelden. Beetje vreemd dat hij het zo exact weet ook. Is dat provocerend bedoeld? Kijken of je afknapt? Of juist een rare manier om je te imponeren?
Of heb jij het gewoon expliciet gevraagd?
Ik zou het toch wel een beetje een afknapper vinden. Als jij dat niet vindt is dat helemaal prima, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Meiroosje schreef:
16-10-2018 13:27
ligt aan de leeftijd. als de beste jongen 17 was toen ie seksueel actief werd en hij is nu 18 dan is 114 behoorlijk wat

is het een vijftiger die actief werd op 17, nah. 50-17=33. 114/33= 3,4 stuks liefjes per jaar. valt wel mee. toch?

in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

ik zou er niet mee zitten. Het zegt wel iets over je vriendinnen. Overigens: stel nou, hè, dat hij je na een poosje beu is. dan ben je gewoon nr. 115. En stel nou, hè, dat hij met je trouwt en je over 20 jaar beu is. dan ben je nog steeds nr. 115

dus wat maakt het uit?
Dit was precies wat ik dacht.

Stel hij ging veel uit en pikte dan iemand op; dan was het misschien gemiddeld 1 per week of per 2 weken. Hoe erg is dat? Hoe ouder hij is, hoe groter de spreiding per week/maand/jaar, dus dat kan uitmaken.

Op zich zou het mij niet zo uitmaken wat er voor mij allemaal gebeurd is.
Later is nu
lilalinda schreef:
16-10-2018 13:32
of was hij met 1 getrouwd en deed het er met 113 naast??
Of 3 groepsarrangementen met steeds 38 vrouwen.

De context maakt inderdaad zeker wel uit. Voor mij althans.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 13:36
0.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En welk aantal zou het kantelpunt zijn?
Kan 50 nog bij 30 jaar, maar niet bij 25. Zoiets?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
16-10-2018 13:32
Ja het is ook zo'n gek aantal. Niet: ik denk een stuk of 100, of 120...
Nee, honderdveertien.
Houd je het dan alle jaren bij ofzo?
Dat zou ik een grotere afknapper vinden. Het moeten benoemen ook trouwens. Waarom is dat belangrijk?

Pákweg 114 hè?
Eerste post, ik neem het met een korreltje zout.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Houdt hij ook een plakboek bij, zoals in Turks Fruit?
Ik zou hem niet heel serieus nemen en erop gokken dat je leuk bent voor effe - als nummer 115 - maar niet voor een stabiele langdurige relatie.

Moet je dus zelf weten wat je wil bereiken met hem.
Just fun voor effe, of langdurige stabiliteit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij het zelf zo ongeveer berekend:
2 jaar seksueel actief, 1 per week en een paar extra voor de feestdagen

Of 4 jaar seksueel actief, gemiddeld 1 per maand

Of hij telt ook de vrouwen mee, met wie hij geen penetratie gehad heeft, maar wel een leuke nacht

Of..

Hoe dan ook, het was voor jou. Alleen als het tijdens relaties door ging met doortellen, en jij bent daar niet van, dan zou dat een dealbreker kunnen zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
ik snap alleen niet waarom hij het je zou vertellen.
Dit zijn nou onderwerpen, waar je best vaag over mag blijven (liegen zelfs) toch nooit te controleren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet nr 115 willen worden..
Tja, de mogelijke gezondheidseffecten van zoveel partners kun je met een paar testjes nagaan.

Maar waarom het voor mij een afknapper zou zijn: als hij zo'n "globaal" getal als 114 noemt, dan is hij kennelijk aan het tellen. Anders was het wel "ik denk wel meer dan 100". 114 is zo specifiek... Ik heb wel eens voor de grap gezegd dat ik "ongeveer 23,5 minuut" over mijn woon-werkreis deed. Daar is niks 'ongeveers' aan, zoals 114 niet 'pakweg' is.

Kortom, ik zou er dus vanuit gaan dat ik nr 115 was en dat kort na mij ook de nummers 116 t/m 125 aan de beurt zouden zijn. En daar zou ik dan weer niet zo'n zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
16-10-2018 13:27
Ik vraag me alleen maar af hoe hij het precieze aantal weet
Hier is het 1, 2 3, veel.....

Dit ja. Na tien was ik de tel wel kwijt hoor. Maar beter ook misschien :P
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner heeft ook zo'n verleden. En ik kan er niet wakker van liggen. Chronologisch ben ik nummer honderdzoveel, emotioneel ben ik nummer één en dat laatste is waar het voor mij om gaat.

Mensen in mijn omgeving hebben er wel zo hun mening over, maar de mensen die oprecht om mij geven zien vooral hoe gelukkig ik ben met deze man.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij niet met alle 114 appt of contact houd via FB zou het geen probleem hoeven zijn toch. Of heeft hij een notitieboekje met naam en rugnummers die hij jou uitgebreid heeft laten zien.
RikM schreef:
16-10-2018 13:38
Houdt hij ook een plakboek bij, zoals in Turks Fruit?
Tegenwoordig doen we aan selfies he :proud:

Eens met degenen die zeggen dat de context uitmaakt. Hoe oud is hij, hoeveel zag hij er tegelijk (en maakt dat uit voor jou, als er overlap was), etc.
En idd nogal een vreemd getal. Precies 114. Of het is niet waar. Of jij bent nummer 115 en geeft hij zo aan dat je vooral niet moet verwachten dat je de showstoppper zal zijn. Zoiets. Mijn ding zou het in elk geval niet zijn, maar niemand kan voor jou zeggen wat je voelt?
Alle reacties Link kopieren
Joepjenies schreef:
16-10-2018 13:43
Ik zou niet nr 115 willen worden..
Ik ook niet, ik hou niet van oneven getallen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Het zou mij wel iets vertellen over iemands persoonlijkheid, een trek die ik persoonlijk heel erg onaantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Sja, zolang er geen antwoord is op leeftijd en dergelijke, snap ik dat dan weer niet. Stel dat hij 3 jaar lang een wild leven gehad heeft, en de laatste 5 jaar maar een stuk of 2?

Een aantal zegt zo weinig.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als ik in deze situatie zat, zou ik twijfelen of hij mij wel serieus zou nemen. Maar als het jou niks uitmaakt dan zou ik vooral doorzetten met deze man en niet naar andere meningen luisteren.
Als hij door die 114 anderen heel erg goed in bed is geworden, door al het oefenen, dan zou het me niets uit maken. Ik zou denken, nu is hij lekker van mij!
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
16-10-2018 13:32
Wat is precies het probleem? Jij zegt zelf dat je het niet erg vindt. En je bent zelf ook los op seksueel gebied. Je vriendinnen waarschijnlijk minder, dus begrijpelijk dat het voor hun een afknapper zou zijn. Gelukkig is het jouw vriend en niet die van hun.
Het is ook iets dat ik echt niet met mijn vriendinnen zou delen. Maar ik heb het dan sowieso niet over mijn seksleven met vriendinnen, dus het komt ook niet te sprake.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ook wel een beetje een afknapper dat jij zoiets meteen aan je vriendinnen moet doorvertellen toch?

Zolang het maar bij nr 115 blijft, is het goed toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven