nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop1 schreef:
17-10-2018 16:54
Eh 14 x 12... minus een paar maanden meer ertussen toen hij 16 was misschien, of als hij eens druk was met zijn werk of zijn hond op sterven lag maar verder klopt het aardig hoor.


Waarom vinden zoveel vrouwen hier dit normaal? Teksten als “als hij 5 x een orgie heeft gehad met 30 vrouwen dan zit hij er al aan”. Vinden jullie dat nou zelf ook niet een beetje onaantrekkelijk klinken? Wat als dit topic over een vrouw zou gaan? “Ach, een paar gangbangs..”.

En “bij zo’n man hoef je niet bang te zijn dat hij verliefd wordt op een ander”. Man man man... je hebt toch wel wat zelfrespect? Uit angst voor verliefdheid het prima vinden dat hij alles neukt wat los en vast zit? Want daar komt het wel zo’n beetje op neer..

Je hebt gelijk.. qua rekenen :facepalm: :D

Waarom vinden zoveel ménsen dit normaal? Ik denk eerder: waarom niet?

Zoals ik al eerder zei heb ik in de horeca gewerkt en daar waren een aantal collega's inderdaad nogal makkelijk met contacten. Die hadden er makkelijk 1 per week. Dan zit je dus na 2 jaar al op de 104 (ja, nu klopt het wel) Als To's date zoiets ook heeft gehad, dan is hij daarna nog 12 jaar 'braaf' geweest, zeg maar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
17-10-2018 12:41
Ik denk dat je juist minder kans loopt dat hij opeens op iemand anders verliefd wordt en van schoen wisselt, dan iemand die zegt dat hij nooit vreemd zal gaan en weinig sekspartners heeft gehad.
Mee eens.
En soms is de gedachte dat als hij zou willen hij met een ander zou mógen, al genoeg. Het benauwende, wat hij eerder ervaren heeft, is dan van de verbintenis af.
Ik zeg niet dat het bij jou zo zou gaan TO, en je moet het ook niet als uitgangspunt nemen ("ik zeg wel dat het goed is want dan is de kans het grootst dat hij het toch niet doet") om toch de relatie aan te gaan met hem. Maar het is wat ik heb ervaren met "mijn" player. Alleen was ik er van tevoren 100% oké mee dat het een open relatie zou worden. En na een paar jaar is gebleken dat het in theorie een open relatie is maar dat hij er in de praktijk niet naar taalt. Gewoon de gedachte als hij een vrouw ziet die zijn type is, dat het gewoon zou mógen, dat is al genoeg. Want die vrouw gaan versieren en dan van "jouw huis of het mijne" en "nee, ben niet single maar open relatie" en ander "gedoe" terwijl hij de vrouw van zijn dromen (zijn woorden, niet de mijne ;-) ) al "in the pocket" heeft... Nah, teveel gedoe. Maar het zóu kunnen en mogen en da's al spanning genoeg kennelijk.

Evenzogoed zou ik er nog steeds geen moeite mee hebben als hij eens met een ander aan de rol zou gaan.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Hoop maar dat hij intussen na 114 partners wel wat heeft geleerd, bijvoorbeeld om bij jou te herkennen wat jij wel en niet wil wanneer tijdens de seks.

En de andere vraag is, wil hij een relatie of weer een bedpartner tot de volgende?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
en kinderen met deze man ?
karin6789 schreef:
16-10-2018 13:29
Persoonlijk zou ik meer moeite hebben met een man die het aantal vrouwen waarmee hij gewipt heeft het vermelden waard vindt.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
17-10-2018 17:51
Hoop maar dat hij intussen na 114 partners wel wat heeft geleerd, bijvoorbeeld om bij jou te herkennen wat jij wel en niet wil wanneer tijdens de seks.

En de andere vraag is, wil hij een relatie of weer een bedpartner tot de volgende?
Friends with benefits :couple:
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij geen relatie materiaal !
Ik zou m'n ziel, zaligheid en energie niet aan een man geven met zo'n vrijblijvende mentaliteit. Grote kans dat je eindigt met lege handen en een gebroken hart.

Rupsje Nooitgenoeg weet het wel mooi te verpakken in een 'romantisch' verhaaltje. Alsof het voor TO een compliment is en alsof zij er ook wat aan heeft.

Hij gunt zichzelf in ieder geval wel het beste. ;-D
Mijn kopje thee is het ook niet.
Ik bedoel je hoeft absoluut niet als een halve heilige door het leven te gaan maar 114 dat is wel heel buitensporig.
Als hij nou nog zijn best deed om het te verbergen maar meneer pocht er ook nog eens mee.
Tja rot dan es ff gauw op met je verlepte theezak die je al overal in hebt liggen dompelen.
Ik houd van een vent met zelfbeheersing en standaarden.
Alle reacties Link kopieren
Magda19 schreef:
17-10-2018 11:18
En hoeveel daarvan heeft ie echt laten klaarkomen?
Meestal komt een vrouw zelf klaar. Dat kan dankzij stimulatie door een minnaar/minnares, maar ook dan is het uiteindelijk haar eigen werk.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Soulsista schreef:
17-10-2018 21:51
Mijn kopje thee is het ook niet.
Ik bedoel je hoeft absoluut niet als een halve heilige door het leven te gaan maar 114 dat is wel heel buitensporig.
Als hij nou nog zijn best deed om het te verbergen maar meneer pocht er ook nog eens mee.
Tja rot dan es ff gauw op met je verlepte theezak die je al overal in hebt liggen dompelen.
Ik houd van een vent met zelfbeheersing en standaarden.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt geen probleem, je vriendinnen zeggen dat je wel een probleem hebt en dan heb je het Viva-forum nodig om te vertellen of je een probleem hebt.

Dan heb je wel een ander probleem
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Nitflex schreef:
17-10-2018 08:47
Tja, soms hangt het samen met een levensfase. Als je lekker een jaar gebackpacked hebt, of je hebt een zomer een aantal maanden aan de Spaanse costa gewerkt, dan tikt het al aardig aan. Een leuke studententijd erbij en je zit er zo. Het is erg veel, maar liever dat dan iemand die zich bij nader inzien te vroeg heeft vastgelegd.

Waar ik wel over val, “pakweg” 114? Waarom niet gewoon ruim 100? Tellen van scharrels is voor mij wel een enorme red flag voor iemand die ouder dan 19 is.

[edit: dit was al een aantal keer genoemd]
Alsof iedereen die backpackt of student is, maar met iedereen het bed induikt?
impala schreef:
16-10-2018 14:47
Je hebt het met je vriendinnen nooit over je seksleven? Dat vind ik wel apart.
Misschien hebben zij er ook al 50 gehad. Zou dat ook iets veranderen voor je?

Edit
Huh jij bent toch de TO?
Schaam je je zo voor hem dat je een andere nick hebt aangemaakt?
Hoezo is dat raar? Ik heb het daar met vriendinnen ook niet over. Maar ik ken niemand eigenlijk die het niet gewoon alleen in langdurige relaties doet. ( en dat weet ik niet omdat ik het er over heb. Maar blijkbaar is dat een andere omgeving waar ik in zit)
pipootje schreef:
18-10-2018 09:13
Alsof iedereen die backpackt of student is, maar met iedereen het bed induikt?
Dat zeg ik helemaal niet. Ik probeerde gewoon een voorbeeld te geven van een levensstijl waar dat makkelijker kan gaan, dan als je dag in dag uit naar hetzelfde kantoor gaat. Net zoals barmannen die makkelijker veel vrouwen ontmoeten. Wil niet zeggen dat iedere barman met iedereen in bed duikt.

Het is met backpacken nou eenmaal makkelijker om aan een hoger aantal te komen, omdat je steeds veel nieuwe mensen ontmoet en overal maar kort bent. En soms alcohol en feestjes en veel mensen jong en vrij.

Maar nee, dat doet natuurlijk niet iedere backpacker.
TO heeft al meermaals geschreven dat zijn 114 bedpartners gelijkmatig over de 14 seksueel actieve jaren verspreid waren.
Dus gemiddeld elke 6,5 week een nieuwe scharrel, jaar in jaar uit, zonder pauze.

Niet 4 wilde studentenjaren met elke 2 weken een nieuwe scharrel (knap als het je lukt) of 6 orgies met 20 vrouwen (ook knap, 20 x neuken op een avond).

De man heeft geen wilde periode gehad, hij is structureel een slet.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop1 schreef:
18-10-2018 09:58
TO heeft al meermaals geschreven dat zijn 114 bedpartners gelijkmatig over de 14 seksueel actieve jaren verspreid waren.
Dus gemiddeld elke 6,5 week een nieuwe scharrel, jaar in jaar uit, zonder pauze.

Niet 4 wilde studentenjaren met elke 2 weken een nieuwe scharrel (knap als het je lukt) of 6 orgies met 20 vrouwen (ook knap, 20 x neuken op een avond).

De man heeft geen wilde periode gehad, hij is structureel een slet.
Wat een sletvrees weer.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Heerlijk topic.
Ben blij dat ik de tel 10 jaar geleden ben kwijtgeraakt. Kan ik in ieder geval niet voor slet worden uitgemaakt. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
18-10-2018 09:18
Hoezo is dat raar? Ik heb het daar met vriendinnen ook niet over. Maar ik ken niemand eigenlijk die het niet gewoon alleen in langdurige relaties doet. ( en dat weet ik niet omdat ik het er over heb. Maar blijkbaar is dat een andere omgeving waar ik in zit)
Hoe weet je dat nou als je het er nooit over hebt... Rondsletten is echt niet omgevingsgebonden hoor. Reken maar dat dat in jouw kringen ook gebeurt.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Nectarinepit schreef:
16-10-2018 13:30
Ik zou het wel een afknapper vinden, ja.

Maar als jij het geen afknapper vindt, is dat toch ook goed?
Dit dus.
Waarom bespreek je dit überhaupt met je vriendinnen?
Het is toch jouw leven? Als je beslissingen af laat hangen van de mening van anderen word je niet echt blij van TO.
Mensen zullen namelijk altijd overal wel een mening over hebben.
Bovendien, niemand is perfect, wanneer je gaat wachten op de perfecte man dan kun je lang wachten...
Wat is het probleem als het verder klikt en dit een leuke man is?
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02

Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Ik zie niet hoe je dit leuk gaat houden, of eigenlijk al, krijgen. Jullie willen gewoon andere dingen. Ik zou er eerder al mee gekapt zijn omdat ik zijn 'jij bent speciaal voor me maar ik blijf me wel hetzelfde gedragen, heb je toch zeker wel begrip voor' gewoon totale kul vind.

Een slet kan ik mee leven, maar slappe verhalen |-)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Dat zou ik inderdaad maar doen, TO. Klinkt niet als een goede match en voor mij ook niet als een leuke vent. Zoals iemand eerder zei: hij gunt zichzelf het beste. Jij bent duidelijk niet zijn prioriteit.
Mijn man en exman waren ook nogal seksueel actief voor mijn tijd. Na een SOA test plukte ik daar de vruchten van. De een vond niets meer boeiend, de ander is een waanzinnige minnaar van geworden. Daar zou ik het van laten afhangen. Al had hij er 409 gehad. Het zal. Nummer 115 zou wel eens het geluksgetal kunnen zijn zou ik denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven