Nieuwe relatie

01-06-2020 23:05 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2016 heb ik de relatie met mijn ex beëindigd, complexe situatie en op dat moment de juiste keuze.
Een pitte tijd volgde en toen ik 2018 de rust terug keerde heb ik de dingen opgepakt die ik wilde op gaan pakken.
Sociale contacten met vriendinnen, ik ben het werk gaan doen wat ik wilde gaan doen, eigen huisje na tijdelijk bij me ouders gewoond te hebben en ben 30 kilo afgevallen omdat ik niet tevreden was met me zelf.

Eind 2019 heb ik een jongen leren kennen en dat was meer dan gezellig na een etentje werd het contact steeds vaker.
Ik kom bij hem thuis en hij komt bij mij thuis, we hebben elkaars families ontmoet en zijn met regelmatig samen.
We hebben het over veel onderwerpen al gehad, hoe we de toekomst zien, kinderen enz.
Als we samen zijn is het gezellig en fijn en hebben we veel lol samen.

Wat ik lastig vindt aan de situatie is dat hij niet open is over zijn gevoelens voor mij. We bespreken alles over de toekomst enz. Maar wat hij van mij vindt dat zegt hij nooit. Ik zeg dat wel tegen hem en vindt dit lastig dat ik hier geen reactie op terug krijg.
Seks hebben we hooguit 1 keer per week en soms helemaal niet.
Wat ook niet mee werkt is dat ik best onzeker ben over me uiterlijk na de dertig afgevallen kilo’s is mijn huid zeker niet meer strak en me borsten hangen meer dan ze aardig staan.

Ik probeer het bespreekbaar te maken maar merk dat ik niet echt verder kom.
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Allereerst wil je zeggen dat ik het uitermate goed van je vind dat je éérst jezelf happy hebt gemaakt, en aan de slag te gaan met jezelf, voor je iets nieuws aanging!! Top!

Wat je vraag betreft; het komt op mij over alsof jullie voorál vriendschappelijk heel goed zijn maar dat echt vuurwerk voor een relatie er niet echt is. Lastig dat hij niet zo'n prater is. Ik zou er eens echt met hem voor gaan zitten...
Sommige mensen zijn bij een nieuwe relatie meer bezig met het invullen van het plaatje dan met een echte verbinding met elkaar aangaan.
2e topic binnen een paar dagen over 30 kilo afvallen en hangend vel.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij zelf gelukkig in deze relatie? En dan bedoel ik niet of hij aan allerlei zaken voldoet, maar voel je je gelukkig in een relatie met hem?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
02-06-2020 08:23
2e topic binnen een paar dagen over 30 kilo afvallen en hangend vel.

Vond je dit nou weer nodig??
Alle reacties Link kopieren
Bounty92 schreef:
02-06-2020 08:27
Ben jij zelf gelukkig in deze relatie? En dan bedoel ik niet of hij aan allerlei zaken voldoet, maar voel je je gelukkig in een relatie met hem?
Ik ben zeker gelukkig in deze relatie. Alleen door zijn onduidelijkheid wordt ik daar soms weer heel onzeker van
Alle reacties Link kopieren
nadine1988 schreef:
02-06-2020 08:01
Hallo. Allereerst wil je zeggen dat ik het uitermate goed van je vind dat je éérst jezelf happy hebt gemaakt, en aan de slag te gaan met jezelf, voor je iets nieuws aanging!! Top!

Wat je vraag betreft; het komt op mij over alsof jullie voorál vriendschappelijk heel goed zijn maar dat echt vuurwerk voor een relatie er niet echt is. Lastig dat hij niet zo'n prater is. Ik zou er eens echt met hem voor gaan zitten...
Dat was ook wel me eerste prioriteit om zelf weer gelukkig te worden en tijd voor mezelf te nemen daarvoor.
Nee hij is absoluut geen prater en dat maakt het lastig voor mij om erachter te komen hoe of wat er nu is.
Luci_Morgenster schreef:
02-06-2020 08:23
2e topic binnen een paar dagen over 30 kilo afvallen en hangend vel.
Precies wat ik ook dacht bij het lezen van dit topic.
Pindakaasjes schreef:
02-06-2020 09:36
Vond je dit nou weer nodig??
Wat weer?

En als je dit zo erg vind... heb jij nog wat advies voor TO? Of kom je 'weer' schijnheilig alleen andere mensen aanspreken?
Alle reacties Link kopieren
Daden wegen harder dan woorden. Je zegt dat het heel fijn is wanneer jullie samen zijn. Kan je daar niet uit afleiden wat hij van je denkt of voor je voelt?
Als een man mijn favoriete broodbeleg in huis haalt, meer bezig is met mijn genot dan met het zijne, bezorgd is als ik zeg dat ik in mijn vinger heb gesneden en vanaf dan elke dag vraagt hoe het met mijn vinger gaat, praat over dingen die hij samen wil doen in de toekomst,... dan weet ik dat het goed zit en hoeft hij me niet per sé te zeggen wat hij van me vindt want ik weet het zo ook wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven