NMLK( hbo een must?

26-05-2022 22:39 101 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaringen met NMLK?
Op de site staat dat het voor HBO+ is, daar voldoe ik niet aan , tenminste niet qua opleiding
qua denk niveau wellicht wel.
Ik vind dat best wel een dingetje dat je daaraan "moet" voldoen om mee te mogen doen, het is al best spannend om voor de eerste keer zoiets te ondernemen.( voor mij dan)
Maar het lijkt me ook erg leuk om andere mensen te ontmoeten..
Alle reacties Link kopieren Quote
sende schreef:
27-05-2022 08:10
Maar de meeste mensen zijn heel sympathiek bij NMLK.
Mooi zo, dan ga ik binnenkort maar eens kijken, en je hebt natuurlijk overal mensen waar je het wel of niet goed mee kunt vinden en dat is prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mimali schreef:
27-05-2022 08:10
Dat bedoel ik dus met sommige "hbo opgeleide" mensen,, die zo over andere mensen denken,daar zou ik me dus totaal niet bij op mijn gemak voelen..
Daarom de vraag naar ervaringen.
Er staat niet HBO opgeleide, er staat niveau. Dat je minder voelt dan andere mensen zit in jezelf. Het betekent niet dat wat jij wil lezen (ik hoor er niet bij, want geen diploma) er ook echt staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mimali schreef:
27-05-2022 08:10
Dat bedoel ik dus met sommige "hbo opgeleide" mensen,, die zo over andere mensen denken,daar zou ik me dus totaal niet bij op mijn gemak voelen..
Daarom de vraag naar ervaringen.
Snap ik helemaal, maar bedenk je dan maar dat mensen met een 10 voor begrijpend lezen en het hoogste opleidingniveau nog steeds lompe horken kunnen zijn en dat dat meer zegt over hen dan over jou :hug:

Je klikt als een leuk en sympathiek mens en ik hoop dat je gewoon de stoute schoenen aantrekt en je aanmeldt. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich verheven voelen boven anderen om hun opleidingsniveau of werk, en er zullen mensen zijn die zich daar net als jij van willen distantieren en waarmee je sneller een klik zult ervaren. En tot slot; schaam je nevernooit niet voor je werk of opleiding, iedereen is even waardevol en het maakt geen ene donder uit wat je doet of gedaan hebt om de kost te verdienen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Als de activiteiten je aanspreken en het sfeertje dat je waarneemt op de foto's en verhalen dan past het waarschijnlijk goed genoeg bij je.

Ik ben ook lid en zie zat profielen waar mbo als opleidingsniveau staat.

Dus zet die stap en meld je aan voor een activiteit die jou aanspreekt, minder zal je er niet van worden :sun:
viva-amber schreef:
27-05-2022 08:23
Er staat niet HBO opgeleide, er staat niveau. Dat je minder voelt dan andere mensen zit in jezelf. Het betekent niet dat wat jij wil lezen (ik hoor er niet bij, want geen diploma) er ook echt staat.
Op de site staat meerdere malen HBO+ zonder de toevoeging van denkniveau. Die vergissing is niet ongebruikelijk of vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag je er ook niet bij wanneer je niet net verhuisd bent?

Ik ben 5 jaar geleden verhuisd, misschien is dat wel te lang geleden om mij te kunnen aanmelden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 07:02
Gaat om denkniveau niet om diploma. Je kan je gewoon aanmelden. Staat ook op de website, maar goed als je dit soort teksten al niet begrijpend kunt lezen, dan geeft dat wel twijfel over je niveau:

Pas jij bij NMLK?
Ik ben net verhuisd en zoek nieuwe belevenissen.
Ik beweeg me makkelijk in groepen.
Ik ben nieuwsgierig en deel graag nieuwe belevenissen.
Ik ben communicatief vaardig en heb minimaal HBO denkniveau.
In de club van botterikken zou jij erelid zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 08:41
Mag je er ook niet bij wanneer je niet net verhuisd bent?

Ik ben 5 jaar geleden verhuisd, misschien is dat wel te lang geleden om mij te kunnen aanmelden.
Ik zou me sowieso niet aanmelden als ik jou was. Hou het maar bij online mensen afzeiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 08:41
Mag je er ook niet bij wanneer je niet net verhuisd bent?

Ik ben 5 jaar geleden verhuisd, misschien is dat wel te lang geleden om mij te kunnen aanmelden.
Je kan ALTIJD lid worden van NMLK.....geen beperkingen, ze vragen niks na bij aanmelding.
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Alle reacties Link kopieren Quote
sende schreef:
27-05-2022 08:37
Op de site staat meerdere malen HBO+ zonder de toevoeging van denkniveau. Die vergissing is niet ongebruikelijk of vreemd.
ca 6 jaar lid geweest en never ook maar een keer hier iets over gehoord.
Het zijn letters op de website, meer niet
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Alle reacties Link kopieren Quote
sende schreef:
27-05-2022 08:10
Maar de meeste mensen zijn heel sympathiek bij NMLK.
eens :)!
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Waar NMLK HBO+ schrijft, bedoelen ze eigenlijk een bepaalde sociale klasse.

Want tokkies niet welkom klinkt zo bot. 😉
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 27-05-2022 09:00
5.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
27-05-2022 08:56
Waar NMLK HBO+ schrijft, bedoelen ze eigenlijk sociale klasse.

Want tokkies niet welkom klinkt zo bot. 😉
Vind het zelf onprettig hoe ze dat op de website zetten.
Alsof aardig-zijn niet belangrijker is dan opleidingsniveau.

En er zijn wel sociaal awkward mensen lid van NMLK, vooral aardig wat mannen had ik de indruk waarvan sommigen aan autisme grensden (sommigen en met mijn inschatting uiteraard), maar zo is het ook in de 'rest' van de samenleving. Dus je vindt er gewoon alle soorten en maten mensen zoals ook overal :)
En iedereen heeft wel wat immers, maar het zijn doodgewone mensen

De open sfeer maakt het heel leuk, je hebt veel leuke mensen en groot aanbod van activiteiten die je kunt kiezen.
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben lid geweest, maar nu geen tijd meer voor. Ik organiseerde heel veel. Ik vond juist de mix van extravert en introverte mensen leuk en idd ook mannen voor wie het sociale contact niet vanzelfsprekend is. Gelukkig is er niet maar 1 soort mensen lid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben al heel lang lid en heb ook geen HBO. Daar is nooit naar gevraagd, ook niet door leden. Wel naar je werk of wat je in het dagelijks leven doet.
Ik ben nog steeds erg enthousiast en heb veel leuke mensen leren kennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 07:41
Nee, maar to wel. Je gaat bij een club voor autisten ook niet klagen dat je er zonder autisme niet bij mag of briefjes schrijven dat er ook communicatiefvaardige autisten bestaan. Het is een clubje met een bepaalde niche, als je daar niet van houdt dan hoef je er idd niet bij.
Joh, TO vraagt gewoon wat. Ze zegt niets verkeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 08:23
Er staat niet HBO opgeleide, er staat niveau. Dat je minder voelt dan andere mensen zit in jezelf. Het betekent niet dat wat jij wil lezen (ik hoor er niet bij, want geen diploma) er ook echt staat.
Dat weet ik daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.. Ik kan prima begrijpend lezen..
Alle reacties Link kopieren Quote
sende schreef:
27-05-2022 08:37
Op de site staat meerdere malen HBO+ zonder de toevoeging van denkniveau. Die vergissing is niet ongebruikelijk of vreemd.
Precies, daarom ging ik ook twijfelen..
Maar blijkbaar kan je dan gelijk niet begrijpend lezen..
Alle reacties Link kopieren Quote
fromfebruary schreef:
27-05-2022 08:24
Snap ik helemaal, maar bedenk je dan maar dat mensen met een 10 voor begrijpend lezen en het hoogste opleidingniveau nog steeds lompe horken kunnen zijn en dat dat meer zegt over hen dan over jou :hug:

Je klikt als een leuk en sympathiek mens en ik hoop dat je gewoon de stoute schoenen aantrekt en je aanmeldt. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich verheven voelen boven anderen om hun opleidingsniveau of werk, en er zullen mensen zijn die zich daar net als jij van willen distantieren en waarmee je sneller een klik zult ervaren. En tot slot; schaam je nevernooit niet voor je werk of opleiding, iedereen is even waardevol en het maakt geen ene donder uit wat je doet of gedaan hebt om de kost te verdienen :)
Wat lief, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Avage schreef:
27-05-2022 08:35
Als de activiteiten je aanspreken en het sfeertje dat je waarneemt op de foto's en verhalen dan past het waarschijnlijk goed genoeg bij je.

Ik ben ook lid en zie zat profielen waar mbo als opleidingsniveau staat.

Dus zet die stap en meld je aan voor een activiteit die jou aanspreekt, minder zal je er niet van worden :sun:
Proberen waard idd..
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 08:41
Mag je er ook niet bij wanneer je niet net verhuisd bent?

Ik ben 5 jaar geleden verhuisd, misschien is dat wel te lang geleden om mij te kunnen aanmelden.
Jij wil echt graag je gelijk hé..
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
27-05-2022 09:04
Ik ben lid geweest, maar nu geen tijd meer voor. Ik organiseerde heel veel. Ik vond juist de mix van extravert en introverte mensen leuk en idd ook mannen voor wie het sociale contact niet vanzelfsprekend is. Gelukkig is er niet maar 1 soort mensen lid.
Als je dat nou gelijk in je eerste reactie had gezet, dan was al dat negatieve niet nodig geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
27-05-2022 08:56
Waar NMLK HBO+ schrijft, bedoelen ze eigenlijk een bepaalde sociale klasse.

Want tokkies niet welkom klinkt zo bot. 😉
Dit inderdaad :rofl:

Daarnaast is het ook gewoon een visvijver voor wanhopige mannen/mensen op zoek naar een relatie/scharrel

Er was toch ook iets met die oprichter?
Dat hij mensen persoonlijk ging benaderen en niet altijd op een vriendelijke manier?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.datingwebsites.nl/reviews/n ... nderen.php

Lees de bovenstaande reviews eens to.
Hier wil je toch geen lid van zijn?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-05-2022 10:54
https://www.datingwebsites.nl/reviews/n ... nderen.php

Lees de bovenstaande reviews eens to.
Hier wil je toch geen lid van zijn?
Eh... 1 review van 1 mevrouw die het er niet leuk vond.
Wat eten we vanavond?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven