Nu pas moeite na zo’n lange tijd

16-04-2018 14:30 33 berichten
Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2018 16:31
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.91% gewijzigd
Enorm lang verhaal, maar 1 ding viel me op. Tijdens jullie relatie lag zij in het ziekenhuis en jij kwam niet langs? Omdat je haar vervelend vond?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop maar dat dit nep is. Zo niet ben je een enorme klootzak.
En je dan in alle oprechtheid afvragen waarom ze het uitmaakt.

Tsja...
Alle reacties Link kopieren
Dik vet raar groot ego heb jij en rare ideeen of wat je met anderen kan doen . "Voelen of ze sex heeft gehad". "Gebruiken voor sex".

Als dit geen nep onderwerp is dan lijkt het me een goed idee om je eens af te gaan vragen of je denkt dat vrouwen mensen zijn zoals jezelf of dat ze toch een treetje lager staan en je ze kan bezitten. Succes.

H
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een egoïstische klootzak. Nog maar zelden zo'n zak meegemaakt.

Doe de mensheid een plezier en ga nooit meer in je leven een relatie aan met wie dan ook. En plant je alsjeblieft niet voort.

1 zo'n volslagen gek op de wereld is voldoende.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Je bent een verschrikkelijk iemand.
Dit kan gewoon niet echt zijn. Wat een l*l ben je. Ik snap dat ze je negeert, iemand als jij moeten mensen niet in hun leven hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent echt een hond. Als je íets goed zou willen maken, biedt je haar je excuses aan als je haar tegenkomt. Maar niet als ze met haar kinderen is, het draait namelijk niet om jou. Jij doet er niet meer toe, kuddo's voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Tja, je hebt het zelf veroorzaakt.
Je was een klootzak.

Wat niet wil zeggen dat ik je gedrag snap n.a.v. wat je zegt over je ouders, maar je bent oud en wijs genoeg om eigen keuzes te maken ipv zo'n hork te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet gewoon verzonnen zijn. Zo niet, dan mag zij héél opgelucht zijn dat ze uiteindelijk van je af is. Je bent echt evil.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal, jammer genoeg niet zo kort.

Als dit verhaal waar is dan vind ik jou de grootste klootzak (zacht uitgedrukt) die ik ooit heb gelezen.

Je hebt haar geslagen, gedwongen tot seks, genegeerd toen ze ziek was. Nu is ze eindelijk gelukkig met iemand anders, laat haar met rust. Ook al heb je nu spijt, dit kun je nooit meer goedmaken.
Alle reacties Link kopieren
Dat van haar zou ik trouwens niet eens als vreemdgaan bestempelen. Dat was nadat ze in het ziekenhuis had gelegen en jij geen enkele keer bent langsgeweest, dan is er toch geen sprake meer van een relatie?

Het is iets wat jou en je eveneens boosaardige familie gewoon heel goed uitkwam - nu kon je alles op haar afschuiven en je onbeschaamd als een nog grotere duivel gedragen, althans, dat vond je zelf. Gelukkig dat ze je uiteindelijk door had en zat was.
susan wijzigde dit bericht op 16-04-2018 15:00
9.57% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
16-04-2018 14:54
Dit moet gewoon verzonnen zijn. Zo niet, dan mag zij héél opgelucht zijn dat ze uiteindelijk van je af is. Je bent echt evil.

Evil! Ja!

Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken, voor iemand die graag herhaalt hoe weinig wijs ze was heb je wel even laten hoe weinig wijs je zelf bent.

Ik denk dat het heel goed is dat je nu moeite hebt met hoe eea gegaan is, dat is een onderdeel van je leerproces.
Lorem Ipsum
Toch maar alles gelezen. Wat een gestoorde gek ben jij.
Alle reacties Link kopieren
Vuile hond ben je.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je bereiken met dit bericht?
Aandacht?

Want dit is nep toch?


Zo niet:
Waar haal jij het gore lef vandaan om iemand zo te vernederen en te misbruiken en te mishandelen?! Iemand die het al niet makkelijk had in haar leven! Iemand die juist een vriend kon gebruiken - niet nog een misbruiker.
Voelen of ze seks heeft gehad? Als in: een inwendig onderzoek?!

Haar dwingen tot seks, haar kleineren, beschuldigen, mishandelen en misbruiken...en dan vinden dat ze van jou is?!

Ik ben ongelooflijk blij voor haar, dat ze van jou af is!
Hou dat zo. Dat is het grootste plezier wat jij haar nog kan doen.
1) Ze is nooit vreemdgegaan, want om vreemd te kunnen gaan heb je als vrouw zijnde een man nodig en die had zij absoluut NIET!
2) Wat ben jij een weerzinwekkend, walgelijk, verschrikkelijk laag persoon. Schaam je diep.
3) Ik ben ontzettend blij dat ze toch nog gelukkig is geworden ondanks alles wat haar ouders en vooral jij haar hebben aangedaan.
Madeliefjees schreef:
16-04-2018 15:08
Vuile hond ben je.
Dit inderdaad. Ik word letterlijk misselijk van je verhaal. Ik hoop dat dit verzonnen is. :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb jij gewoon hulp nodig.... De dingen die jij haar heb aangedaan zijn echt bizar, hoop dat je dat zelf ook in ziet. Ik ben blij dat zij haar geluk heeft gevonden en het lijkt me zeer verstandig dat jij haar met rust laat.
Susan schreef:
16-04-2018 14:54
Dit moet gewoon verzonnen zijn. Zo niet, dan mag zij héél opgelucht zijn dat ze uiteindelijk van je af is. Je bent echt evil.
Dit. Je gaat je als ouder toch niet van kant maken, omdat een lamlul zegt dat je je moet opknopen.

TO spoort niet als het echt is en ook niet als het verzonnen is.
En nu heb je een nieuwe vriendin, die opgesloten in jouw kelder woont?
Fizzyhideous schreef:
16-04-2018 14:33
Enorm lang verhaal, maar 1 ding viel me op. Tijdens jullie relatie lag zij in het ziekenhuis en jij kwam niet langs? Omdat je haar vervelend vond?
Is dat echt hetgeen jou opviel?

Het enige wat mij is opgevallen dat zij ZO VERSCHRIKKELIJK in haar handjes mag klappen dat zij zo’n egoïstische man (jongen) uit haar leven heeft gebannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven