Omgaan met vreemdgaan

24-04-2018 12:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van 15 jaar en heb 2 kids. Ik heb onlangs ontdekt dat mijn man vreemdgaat en hem hier ook over aangesproken. Wij werken samen op 1 kantoor alsook de vrouw met wie hij vreemdgaat. Toch weet ik niet hoe ik moet reageren, ik voel mij zo gekwetst maar wist ook wel dat de sex zeer miniem was thuis. Bij het nazien van de gsm-rekening merk ik dat hij haar nog steeds regelmatig belt vanuit de wagen of wanneer ik ben gaan slapen. Wat doe ik hier nu mee? Zelf heb ik voor mij uitgemaakt dat ik alleen nog het noodzakelijkst aan haar vraag ivm werk maar vriendelijkheid zal ze niet meer moeten krijgen. Toch denk ik moet ik nu de scheiding aanvragen ongeacht dat hij zegt dat hij met haar gaat stoppen of niet....je krijgt van je vriendinnen advies maar zijn deze objectief. Heeft iemand ervaring?
Wat was de reactie van je man toen je hem confronteerde?
Waarom is jullie seksleven zo minimaal?
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring kan ik je niet geven dus krijg je mijn mening
compleet respectloos gedrag, accuut een andere baan zoeken én scheiden

want iemand die totaal geen respect heeft voor de moeder van zijn 2 kinderen na 15 jaar huwelijk krijgt dat niet ineens zomaar wel, slecht voorbeeld ook voor je kids

sterkte de komende tijd :hug:
Lorem Ipsum
Wat wil je zelf?
Alle reacties Link kopieren
dus hij gaat gewoon door ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
geen sex komt grotendeels omdat ik er zelf geen zin meer in had...hoe dit gekomen is weet ik niet.
bij de confrontatie heeft hij dit toegegeven maar geeft dit te kennen dat hij na zoveel jaren geen sex daar nood aan heeft maar dat hij mij graag ziet en dat hij naar mij komt.
Ik heb gezegd dat ik ergens begrijp dat hij deze behoefte heeft maar dat ik niet kan hebben dat dit met een collega gebeurt en zeker niet als dit aanhoudt want dan is het niet sex alleen maar dan heb je er mijns inziens ook gevoelens voor
ik wil hem wel vergeven en de tijd geven om het af te ronden maar weet niet hoelang ik dit volhou
Alle reacties Link kopieren
je wilt hem de tijd geven het af te ronden ?
wow

nee vrouw, hij moet per direct stoppen
waar is je zelfrespect ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Leuk zeg zo'n 'incest' bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
ik heb zelfrespect, maar besef ook dat ik mijn relatie van 15 jaar ongeacht welke fouten er zijn gemaakt zomaar kan opblazen.
hij is nog steeds lief tegen mij en behandeld mij nog steeds als zijn vrouw en dat zorgt voor diene tweestrijd.
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie hebben gepraat over zijn vreemdgaan. Hij beloofde het niet meer te doen en gaat er vervolgens gewoon mee door?
Alle reacties Link kopieren
hij rommelt nog steeds met jullie collega, werknemer,
hij behandelt je niet als zijn vrouw, hij heeft seks en of nog steeds telefoontjes met jullie collega, werknemer
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Als je hem wil vergeven ben je dan bereid om je seksleven op te leuken? Het is niet netjes dat hij vreemdgaat maar doordat er jarenlang geen seks meer is, is het niet vreemd dat hij het elders zoekt.
Alle reacties Link kopieren
ik wil idd aan ons seks leven werken en heb een afspraak met een sekstherapeut om na te gaan waar het allemaal misloopt .... daar kunnen natuurlijk ook nog verrassingen uit voort komen.
ik kan de gesprekken maar zien tot 10/4 en hij heeft gezegd al 3 weken geen contact meer te hebben gehad.
hij voelt zich zeer schuldig (zegt hij) en ik zie zelf ook wel dat hij wegkwijnt hieronder maar daar kan ik nu even geen rekening mee houden
het eerste gedacht is uiteraard wegwezen maar ik denk ook nog aan mijn kids
ik heb hem ook gezegd dat ik wil dat hij haar ontslaat zodat ik haar niet meer onder ogen moet komen
Alle reacties Link kopieren
Ik praat niet goed wat je man doet maar begrijp hem wel.

Hier zelden sex. Zeg zo'n 3 keer per jaar. En zelfs dan is het maar lala. Verschillende keren erover gepraat maar het helpt niet.

Dit speelt al een jaar of 10 en nu heb ik de beslissing genomen om soms vreemd te gaan. Ik hou van mijn man. We hebben een gezin samen. Wil hem ook niet kwijt, maar wil ook soms sex.

Ik praat het absoluut niet goed, maar als hij al enkele jaren thuis te kort komt begrijp ik hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Is het jullie eigen zaak? Hoe groot is het bedrijf?
Hoe lang werkt ze al bij jullie?

Hoe lang is het al gaande?

En 'afronden'?? Wat moet hij afronden?
Nog een paar keer seks? Zijn spullen uit haar huis halen? Zijn gevoelens verwerken?
Alle reacties Link kopieren
Als hij zich schuldig voelt waarom gaat hij door dan met haar contacten...
Hij heeft geen tijd nodig om dit af te ronden hoor. Dat duurt hooguit 2 minuten.

Je wil hem dus vergeven en verder gaan, hoe ga je het ontbreken van jouw libido aanpakken? Denk je dat je, nu je weet dat hij is vreemdgegaan om de seks, wel gaat zin hebben in hem?
miepje2112 schreef:
24-04-2018 13:13
Ik praat niet goed wat je man doet maar begrijp hem wel.

Hier zelden sex. Zeg zo'n 3 keer per jaar. En zelfs dan is het maar lala. Verschillende keren erover gepraat maar het helpt niet.

Dit speelt al een jaar of 10 en nu heb ik de beslissing genomen om soms vreemd te gaan. Ik hou van mijn man. We hebben een gezin samen. Wil hem ook niet kwijt, maar wil ook soms sex.

Ik praat het absoluut niet goed, maar als hij al enkele jaren thuis te kort komt begrijp ik hem wel.
Staat je man niet open voor een open relatie?
Alle reacties Link kopieren
Het is idd onze zaak met een 20 man personeel dus niet zo evident.
Het ontbreken van mijn libido ga ik aanpakken door enerzijds met een sekstherapeut in zee te gaan, ik ga mijn hormonenspiraal laten weglaten en volledig hormonaal vrij maken of dit allemaal helpt dat weet ik niet maar ik denk altijd als je niet probeert dan weet je het niet. wij zijn alletwee ook 20 kilo vermagert, had dit ermee te maken...
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
24-04-2018 13:19
Staat je man niet open voor een open relatie?
Wat bedoel je met een open relatie?
Alle reacties Link kopieren
Gate_keeper; helaas niet. Ik heb echt al alles geprobeerd. Heb ook therapie voorgesteld maar dat wil hij niet.
Hij zegt dat hij mij mooi en aantrekelijk vind, maar minder/geen behoefte heeft aan sex.
Ik denk dat sex met een ondergeschikte en haar dan ontslaan echt goed doet bij een rechter voor een flinke compensatie.

Dus er is een probleem qua seks, jullie waren er over bezig. Er staan zelfs afspraken met een therapeut en toch kiest hij ervoor om ipv aan jullie te werken zijn lul alvast een tijdej in een ander te steken. Op het werk. In een ondergeschikte. Waar jij ook werkt.

Ja hij is heel zielig hoor. En hij behandeld je echt als zijn geliefde vrouw.
Wanneer je een monogame relatie hebt, is er afgesproken om intimiteit en sex alleen met elkaar te hebben.

TO wilt/heeft geen sex en intimiteit met haar man. Man heeft die behoefte wel. Voor hem ook verdrietig dat hij de wens en behoefte om intimiteit niet bij zijn vrouw terecht kan.

Ik vind het niet raar dat hij de belofte heeft verbroken alleen net jou intiem te zijn. Jij hebt óók de belofte verbroken met hem intiem te zijn.

Sterkte
anoniem_59036 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 13:28
25.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wil jij nog wel sex met hem hebben of grijp je dat nu aan om hem maar niet te verliezen?
Ik vind dat geen oplossing .

Kijk naar wat er op dieper Nivo speelt : wat willen jullie nog met en van elkaar ?
Zouden jullie genoegen kunnen nemen met "omgaan met elkaar als broer-zus"? Met het risico of de tolerantie dat hij voor sex met een ander het bed in duikt ?
Wat is waar jij behoefte aan hebt in (jullie) relatie?

Bij elkaar blijven voor de kinderen , dat kan, met alle moeilijkheden van dien .
Maar of jullie daar beiden gelukkig(er) door voelen, vraag het jou/jullie af.

Zelf zou ik in dit geval gaan scheiden . Met een vreemdgaande man wil ik zowiezo niet verder. Ik zou sex niet als middel gebruiken om dat huwelijk te redden: het is er of het is er niet.
Een sexloos huwelijk zou ik ook niet willen.
Que Sera Sera
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 13:21
Het is idd onze zaak met een 20 man personeel dus niet zo evident.
Het ontbreken van mijn libido ga ik aanpakken door enerzijds met een sekstherapeut in zee te gaan, ik ga mijn hormonenspiraal laten weglaten en volledig hormonaal vrij maken of dit allemaal helpt dat weet ik niet maar ik denk altijd als je niet probeert dan weet je het niet. wij zijn alletwee ook 20 kilo vermagert, had dit ermee te maken...

Wat bedoel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven