Omgaan met vreemdgaan

24-04-2018 12:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van 15 jaar en heb 2 kids. Ik heb onlangs ontdekt dat mijn man vreemdgaat en hem hier ook over aangesproken. Wij werken samen op 1 kantoor alsook de vrouw met wie hij vreemdgaat. Toch weet ik niet hoe ik moet reageren, ik voel mij zo gekwetst maar wist ook wel dat de sex zeer miniem was thuis. Bij het nazien van de gsm-rekening merk ik dat hij haar nog steeds regelmatig belt vanuit de wagen of wanneer ik ben gaan slapen. Wat doe ik hier nu mee? Zelf heb ik voor mij uitgemaakt dat ik alleen nog het noodzakelijkst aan haar vraag ivm werk maar vriendelijkheid zal ze niet meer moeten krijgen. Toch denk ik moet ik nu de scheiding aanvragen ongeacht dat hij zegt dat hij met haar gaat stoppen of niet....je krijgt van je vriendinnen advies maar zijn deze objectief. Heeft iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 13:23
Ik denk dat sex met een ondergeschikte en haar dan ontslaan echt goed doet bij een rechter voor een flinke compensatie.

Dus er is een probleem qua seks, jullie waren er over bezig. Er staan zelfs afspraken met een therapeut en toch kiest hij ervoor om ipv aan jullie te werken zijn lul alvast een tijdej in een ander te steken. Op het werk. In een ondergeschikte. Waar jij ook werkt.

Ja hij is heel zielig hoor. En hij behandeld je echt als zijn geliefde vrouw.
zij weet ook dat hij getrouwd is en heeft er toch geen probleem mee om haar benen te openen anders wil ik dat wel even gaan uitleggen bij de rechter. ik heb voor haar even goed geen medelijden en vind dat zij ook in de fout is gegaan en blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
24-04-2018 13:29
Wat bedoel je?
IK bedoel heeft dit ervoor gezorgd dat de sex verdwenen was/is al je beide ruim over de 100 kilo weegt zal dit ook gevolgen hebben gehad
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat jij niet ongelooflijk laaiend bent!!

Hij brengt jullie huwelijk in gevaar, de (thuis)basis van het leven van jullie kinderen, jouw werk, zijn werk, de zaak (dit kan verstrekkende gevolgen hebben! Heeft ze een vast contract? Is hij haar direct leidinggevende? Wat is haar rol in het bedrijf?)....en alles omdat hij geil was?!
Holy shit vrouw! Ik zou WOEST zijn!
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 13:29
zij weet ook dat hij getrouwd is en heeft er toch geen probleem mee om haar benen te openen anders wil ik dat wel even gaan uitleggen bij de rechter. ik heb voor haar even goed geen medelijden en vind dat zij ook in de fout is gegaan en blijft gaan.

Sorry maar nu maak je jezelf vreselijk belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
24-04-2018 13:35
Ik snap niet dat jij niet ongelooflijk laaiend bent!!

Hij brengt jullie huwelijk in gevaar, de (thuis)basis van het leven van jullie kinderen, jouw werk, zijn werk, de zaak (dit kan verstrekkende gevolgen hebben! Heeft ze een vast contract? Is hij haar direct leidinggevende? Wat is haar rol in het bedrijf?)....en alles omdat hij geil was?!
Holy shit vrouw! Ik zou WOEST zijn!
idd de woede, onmacht heel mijn leven staat op "het spel" want ik heb mij 1,5 jaar geleden laten overtuigen om hier te komen werken na een job van 15 jaar. En uiteindelijk was dit ook mijn ding maar nu denk ik shit
hij stuurt massa's lieve berichten en wil laten voelen dat hij mij graag ziet maar elke keer als ik haar zie in zijn buurt dan word ik zot! zij is een bediende in het kantoor en hij is baas
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
24-04-2018 13:35
Sorry maar nu maak je jezelf vreselijk belachelijk.
is goed mogelijk !
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 13:29
zij weet ook dat hij getrouwd is en heeft er toch geen probleem mee om haar benen te openen anders wil ik dat wel even gaan uitleggen bij de rechter. ik heb voor haar even goed geen medelijden en vind dat zij ook in de fout is gegaan en blijft gaan.
Nee jouw man is degene die fout zit. Hij heeft zich gebonden zij niet. Deze boosheid moet je op hem botvieren. Als het deze vrouw niet geweest was was het wel een ander geweest. En wie weet wat voor mooie praatjes hij haar heeft voorgehouden.

*Ik vind overigens willens en wetens sexen met een getrouwde man niet ok.
s-a-r-kast schreef:
24-04-2018 13:35
Ik snap niet dat jij niet ongelooflijk laaiend bent!!

Hij brengt jullie huwelijk in gevaar, de (thuis)basis van het leven van jullie kinderen, jouw werk, zijn werk, de zaak (dit kan verstrekkende gevolgen hebben! Heeft ze een vast contract? Is hij haar direct leidinggevende? Wat is haar rol in het bedrijf?)....en alles omdat hij geil was?!
Holy shit vrouw! Ik zou WOEST zijn!
Nou zij heeft er anders ook een groot aandeel in. Als je je vent jarenlang afwijst en een libido van een vrieskist hebt dan moet je niet raar opkijken dat hij t ergens anders gaat halen. Kan je de schuld bij hem leggen, maar dat is niet fair natuurlijk.

Nu kan TO ineens wel naar een sekstherapeut. Jaja. Al die jaren vond ze het niet belangrijk om er iets aan te doen, na dit kan het allemaal wel.
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat ze boos mag zijn op beide,
maar kennelijk is dat alleen op haar
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
wat wil je in een relatie?
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
24-04-2018 13:42
ik vind dat ze boos mag zijn op beide,
maar kennelijk is dat alleen op haar
ik ben natuurlijk boos op hem maar ook op haar omdat ze mij kent, met mij is weggeweest, onze kids kent, .... maar idd hij blijft verantwoordelijk voor zijn daden en zoals hier boven wordt aangegeven is het ergens normaal dat hij sex wil, dat is ons oerinstinct maar hij had met zijn poten van een collega moet blijven en dat is nu net wat het zo moeilijk maakt. en ik wil niet ineens zeggen ik spreid nu mijn benen want je kiest een ander vrouw. Nee nu dat de kinderen groter zijn is het eveneens tijd voor mij zelf om aan mijn eigen te werken en als daar door de libido terugkomt is dit handig meegenomen. Waarom dan een sextherapeut? omdat deze ruimer is in het vak dan een relatie therapeut
Als jullie geen sex hebben, hoe kan hij dan vreemd gaan?
Potplant schreef:
24-04-2018 13:49
Als jullie geen sex hebben, hoe kan hij dan vreemd gaan?

Huh? :confused:
Alle reacties Link kopieren
Had hij echt een relatie met haar? Ik bedoel gingen ze samen gezellig uiteten, kocht hij cadeau's voor haar. Of was het enkel sex om de sex?
poker wijzigde dit bericht op 24-04-2018 13:58
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is dit al gaande?
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
24-04-2018 13:42
Nou zij heeft er anders ook een groot aandeel in. Als je je vent jarenlang afwijst en een libido van een vrieskist hebt dan moet je niet raar opkijken dat hij t ergens anders gaat halen. Kan je de schuld bij hem leggen, maar dat is niet fair natuurlijk.

Nu kan TO ineens wel naar een sekstherapeut. Jaja. Al die jaren vond ze het niet belangrijk om er iets aan te doen, na dit kan het allemaal wel.
Natuurlijk is het slecht om een seksloos leven zo lang te laten duren!
Maar dat hij uitgerekend met personeel van hun zaak aan de haal gaat is een dubbele ...(ik kom niet op het woord)...bedreiging van hun leven.
Tsja, wat moet hij anders? Een gat in de muur maken en hem daar in steken?
s-a-r-kast schreef:
24-04-2018 13:59
Natuurlijk is het slecht om een seksloos leven zo lang te laten duren!
Maar dat hij uitgerekend met personeel van hun zaak aan de haal gaat is een dubbele ...(ik kom niet op het woord)...bedreiging van hun leven.
Never put your dick in an office chick ben ik met je eens. Het is ook wel een ontzettende cliché natuurlijk. De baas met zijn medewerkster.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 14:07
Tsja, wat moet hij anders? Een gat in de muur maken en hem daar in steken?
want er zijn geen vrouwen buiten, in de kroeg, bij voetbal, bij de supermarkt op de schoolplein ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hij neukt met het personeel en jij gaat in sekstherapie?


koekoek!!
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
24-04-2018 13:57
Hoe lang is dit al gaande?
ik denk vanaf januari, geschenken hoe kan ik dit weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk had haar een rot schop het kantoor uitgeschopt en je man een mega slag gegeven gatverdamme zeg.. hij had met je moeten praten wat er was en eventueel relatie therapie gedaan nee meneer wilt zijn koekkoek gewoon ergens in douwen! En dan nu nog rotzooien met haar ik ben hier te temprament voor om niet over de rooien te gaan..
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
24-04-2018 14:09
Hij neukt met het personeel en jij gaat in sekstherapie?


koekoek!!
het is niet alleen sextherapie hé, hij geeft zelfs aan dat wanneer de therapeute vraagt dat hij meekomt dat hij dan ook meekomt om onze relatie te redden vandaar dat alles zo dubbel is. als ik dan vandaag de gsm rekening toekrijg en zie de gesprekken dan twijfel ik weer....
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 14:07
Tsja, wat moet hij anders? Een gat in de muur maken en hem daar in steken?
Hij kan ook zijn handen gebruiken.
Proxi schreef:
24-04-2018 13:47
ik ben natuurlijk boos op hem maar ook op haar omdat ze mij kent, met mij is weggeweest, onze kids kent, .... maar idd hij blijft verantwoordelijk voor zijn daden en zoals hier boven wordt aangegeven is het ergens normaal dat hij sex wil, dat is ons oerinstinct maar hij had met zijn poten van een collega moet blijven en dat is nu net wat het zo moeilijk maakt. en ik wil niet ineens zeggen ik spreid nu mijn benen want je kiest een ander vrouw. Nee nu dat de kinderen groter zijn is het eveneens tijd voor mij zelf om aan mijn eigen te werken en als daar door de libido terugkomt is dit handig meegenomen. Waarom dan een sextherapeut? omdat deze ruimer is in het vak dan een relatie therapeut
je hebt een relatietherapeut nodig. Dit gaat vooral over vertrouwen, loyaliteit, openheid en met elkaar kunnen praten. Dit gaat niet over seks. hij wil je dat laten geloven om jou zo medeverantwoordelijk te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven