Omgangsregeling naar verjaardag van mijn kind?

15-05-2019 18:16 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
slotje
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2019 23:02
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:22
Hij had toch ook zijn nieuwe vriendin thuis kunnen laten en zijn moeder en zoon ? Het is een kinderfeestje. Familie hadden ze op een andere dag kunnen doen toch
:facepalm: Oma , want jaaa het IS haar oma, mag niet komen van jou? Gezellig type ben jij hoor.
Kan je zo'n 22-jarig Gucci-grietje trouwens niet heerlijk ontregelen door eerst te zeggen dat je niet komt en ineens last minute voor haar neus te staan?

Ik wil haar gezicht dan wel es zien.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:54
Ik heb hem aan de kant gezet ;)
Zo klinkt het niet
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:26
Nee, want hij weet dat als zij er niet was dat ik 100% was gekomen.
Peuter.
Alle reacties Link kopieren
TO de meeste ouders zullen je man een sukkel vinden omdat hij zijn vrouw en kind in de steek heeft gelaten voor een kindbruidje laat dat ook duidelijk zijn.

En verder zou ik ook niet gaan. Je bent gescheiden dus vanaf toen gaat alles apart en gaan levert meer stress op dan thuisblijven want laten we eerlijk zijn...wat heb jij te zoeken bij ex schoonfamilie die een pesthekel aan je heeft en het kindbruidje van je ex?
Alle reacties Link kopieren
Dus: je ex heeft een oudere zoon uit een eerder huwelijk, dat maakt dat hij op 'n gegeven moment zijn eerste (?) vrouw heeft ingeruild voor een 'jonge blom' aan de arm van een oudere man was (Jij dus, maar dan misschien niet met een gucci-tas, maar met Louboutins aan den voetjes) en nu ben jíj weer ingeruild. Tja, poep gebeurd.
Doe niet zo dramatisch en stel je volwassen op. je kind wil je er graag bij hebben, dan heb je toch verdulleme wel het fatsoen om op te komen dagen?
Dat arme kind....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet

Wat maakt jou dat uit? Al zouden er mensen zijn die dat denken, dan denken ze dat over je ex en zijn vriendin, niet over jou. Maar ik denk eigenlijk dat ze niets denken, die mensen hebben hun eigen sores en hebben echt geen puf om zich druk te maken over wat jouw ex uitspookt.

Ga naar het feestje. Doe blij en gezellig. Glimlach. Klets. En ga daarna weer naar huis. Klaar.
Whatsinaname1988 schreef:
15-05-2019 18:56
TO de meeste ouders zullen je man een sukkel vinden omdat hij zijn vrouw en kind in de steek heeft gelaten voor een kindbruidje laat dat ook duidelijk zijn.

En verder zou ik ook niet gaan. Je bent gescheiden dus vanaf toen gaat alles apart en gaan levert meer stress op dan thuisblijven want laten we eerlijk zijn...wat heb jij te zoeken bij ex schoonfamilie die een pesthekel aan je heeft en het kindbruidje van je ex?

TO was het kindbruidje zelf ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-05-2019 18:54
Tsja, hij gaat relaties aan gebaseerd op uiterlijk en begin 30 ben je gewoon vergane glorie en dat steekt.
Ook kut dat je je Gucci dan voortaan zelf uit Turkije moet gaan halen in plaats van op de PC.
Waar slaat deze reactie op ?
Ten eerste heb ik de scheiding aangevraagd omdat hij vreemd ging met tientallen vrouwen, dus hij heeft niks aan de kant gezet. Ten tweede ben ik geen vergane glorie op mijn begin 30ste, misschien jij wel zou kunnen.

En als laatste is er niks om “ trots” op te zijn om als 56 jarige vent een kind van 22 aan de haak te slaan. Buiten het feit dat je jezelf ontzettend belachelijk maakt. Om nog niet te spreken over de 2 andere gefaalde verlovingen de afgelopen jaren en de talloze scheidingen.

Maar ik denk er even over na. Als ik ga neem ik wss mijn moeder mee ( als ze welkom is ).

Bedankt voor alle reacties die wel van toegevoegde waarden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, stel je niet zo aan en ga gewoon! Ik heb mijn ex wel kunnen wurgen bij tijden. Hij wou zijn kinderen een tijd niet zien, maar had wel tijd voor een nieuwe vriendin. Heeft nooit een cent kinderalimentatie betaald... Maar toch kwam hij elk jaar op de verjaardag van zijn kinderen (dus bij mij thuis) en gaf ik hem met een vriendelijk gezicht koffie etc. Vond ik niet meer dan normaal en ik was blij dat papa er voor het jarige kind was. Hoe een enorme lul ik hem ook vond. Kind blij en daardoor ik toch ook wel blij. Hoe zuur zijn aanwezigheid ook voor mij was. En ja, die vriendin hoort er bij. Hoeveel redenen jij ook kunt bedenken hoe belachelijk het is dat hij met haar een relatie heeft.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:31
Nogmaals het gaat om een kinderfeestje. En niet de verjaardag zelf

Waarom moeten oma’s en zoons op een kinderfeest komen ? Dat heb ik nog nooit gezien bij klasgenootjes. Hij doet het bewust om mij te treiteren

Daarbij is zijn nieuwe partner 30 jaar jonger, en vind ik een kinderfeestje niet de juiste plek om je als sugardaddy neer te zetten
De venijn druipt echt uit iedere post die je neerzet. Niet normaal dit. Sugardaddy? echt :facepalm:
Enne, hoe oud zijn jullie dan? Kind word 9 dus vriendin is 16 ? Overdrijf toch niet zo, je laat je wel enorm kennen hoor.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:59
Waar slaat deze reactie op ?
Ten eerste heb ik de scheiding aangevraagd omdat hij vreemd ging met tientallen vrouwen, dus hij heeft niks aan de kant gezet. Ten tweede ben ik geen vergane glorie op mijn begin 30ste, misschien jij wel zou kunnen.

En als laatste is er niks om “ trots” op te zijn om als 56 jarige vent een kind van 22 aan de haak te slaan. Buiten het feit dat je jezelf ontzettend belachelijk maakt. Om nog niet te spreken over de 2 andere gefaalde verlovingen de afgelopen jaren en de talloze scheidingen.


Maar ik denk er even over na. Als ik ga neem ik wss mijn moeder mee ( als ze welkom is ).

Bedankt voor alle reacties die wel van toegevoegde waarden zijn.

:there:
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-05-2019 18:55
:facepalm: Oma , want jaaa het IS haar oma, mag niet komen van jou? Gezellig type ben jij hoor.
Dus? Mijn schoonmoeder is ook niet welkom in de buurt van mijn kinderen. Oma is geen eretitel ofzo die je overal recht op geeft.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je naar het feestje van je dochter,doe even normaal zeg!
Jij was ooit ook zo'n lachertje naast hem want zo'n 20 jaar jonger dus ergens moet je toch compassie met zijn nieuwe aanwinst voelen.
Vertel eens heeft hij veel geld en een gouden pik?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:22
Hij had toch ook zijn nieuwe vriendin thuis kunnen laten en zijn moeder en zoon ? Het is een kinderfeestje. Familie hadden ze op een andere dag kunnen doen toch
Ja dat had gekund. Maar is dat in jouw belang of in het belang van je dochter?
Kom op verman je!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit
TUuurlijk joh, je wil hem niet zwart maken. Je doet niet anders. Begin wel te snappen waarom ex ex is en nu blij is met nieuwe relatie.
"wat anderen denken" "wat anderen vinden"
Enne, probeer eens wat je dochter denkt en vindt belangrijk te vinden ipv die andere ouders.
Ik zou overigens een rondje onder de ouders houden "hoe lang houden pa en stiefmam het samen uit".

Na 2 mislukte huwelijken, een rits afgebroken verlovingen en 35 jaar verschil is het maar de vraag of hun relatie uberhaupt wel 't feestje haalt.
En ze dan nog steeds samen zijn.
Een vriendin van mij vierde de verjaardag van haar puber altijd samen met ex zonder nieuwe liefdes erbij. Gingen ze met z'n drieen wat leuks doen én uit eten. Op het partijtje thuis was het gewoon gescheiden en maar net of die dochter dan bij hem of bij haar was waar genodigden kwamen.
Whatsinaname1988 schreef:
15-05-2019 19:01
Dus? Mijn schoonmoeder is ook niet welkom in de buurt van mijn kinderen. Oma is geen eretitel ofzo die je overal recht op geeft.

In dit geval is er een normale band, anders had vader zijn moeder niet uitgenodigd.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
Aha, je zit in een midlife crisis. Je voelt je oud, vriendin is natuurlijk veel vlotter en doet leuke energie verslindende dingen met dochter die jij niet meer wil en kan doen Zit ik een beetje in de richting?
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-05-2019 19:07
Aha, je zit in een midlife crisis. Je voelt je oud, vriendin is natuurlijk veel vlotter en doet leuke energie verslindende dingen met dochter die jij niet meer wil en kan doen Zit ik een beetje in de richting?
Ik ben 32 ;)
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:54
Ik heb hem aan de kant gezet ;)
Nog een aha. Dus je dacht dat ie met hangende pootjes terug zou komen en oeps nu heeft ie een jonge blom aan de haak geslagen.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-05-2019 19:08
Nog een aha. Dus je dacht dat ie met hangende pootjes terug zou komen en oeps nu heeft ie een jonge blom aan de haak geslagen.
Nee want zoals ik al heb aangegeven kan ik geen toekomst opbouwen met een man die niet monogaam is. Daarbuiten vind ik hem absoluut niet aantrekkelijk meer en is er totaal geen gevoel. Dit topic gaat hier ook niet over
anoniem_384617 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 19:10
0.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 19:08
Ik ben 32 ;)
Wat is het verschil tussen jij die als 22-jarige met een man van 45 was of zij die als 22-jarige met een man van 55 is?
Die 10jaar maken dan weinig uit.

Maar als jij je eigen jaloezie belangrijker vindt dan je dochter dan moet je vooral zo door gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven