Onschuldig of toch niet helemaal..

24-09-2017 03:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik zit met iets in me maag wat me maar niet met rust wil laten.

Ik ben al sinds mijn 14e samen met mijn Man, en nogsteeds dolgelukkig. Inmiddels ook een heerlijke knul van 3 en eentje van bijna 1.
Mijn man werkt al een aantal jaar bij het zelfde bedrijf, maar sinds kort is daar een nieuwe dame komen te werken. Op zich geen ramp natuurlijk, alleen in mijn ogen kunnen ze het net te goed met elkaar vinden . Ze appen regelmatig en al mag ik het echt allemaal lezen toch zit het me niet helemaal lekker. Het is inderdaad 80% onzin maar soms zitten er dingen vanuit hem en vanuit haar tussen die dubbel te lezen zijn zeg maar.
Wat denken jullie.. stel ik me inderdaad aan en is het gewoon Vriendschap? Of is het toch een beetje raar dat het soms lijkt of elke vrije minuut aan haar word besteed?
Alle reacties Link kopieren
Ja, mij zou zoiets niet lekker zitten eerlijk eerlijk gezegd....

Maar ik ben jaloersig aangelegd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Kans bestaat dat ze gevoelens voor elkaar ontwikkelen als ze zoveel tijd/energie in elkaar steken.

En een nieuwe collega van het werk is altijd spannender dat de moeder van zijn kinderen die al tien jaar lang zijn sokken uit de wasmachine haalt. Snap je wat ik bedoel?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn maar letters, dat je hem niet vertrouwt zou mij veel meer zorgen baren.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Bellen gaat snel, maar appjes zijn bijna zo snel als het licht.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Lig je er nu wakker van? Gezien de tijd.
Ik zou het gewoon bij hem neerleggen. Als jij je hier druk over maakt, moet je dit toch kunnen bespreken met je partner?

Ik zou het zelf ook niet tof vinden.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel duidelijk worden en bijv. niet vervallen in suggesties en vage verdachtmakingen. Als je heel expliciet wordt dan krijgt hij ook een heel duidelijk gevoel wat hij verkeerd doet als hij een grens overgaat en kan hij voor zichzelf bepalen of dat het waard is. Een man hecht meestal heel erg aan zijn rol in het gezin, het dak boven zijn hoofd en de huidige luxe, maar hij wil ook graag spelen. Dat hij vrijblijvend kan spelen moet overtuigend uit zijn hoofd worden gepraat nog vóór het spel goed een aanvang heeft genomen. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De hele tijd appen ( ook over zogenaamde flauwekulletjes) zou voor mij een brug te ver zijn
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Af en toe een appje is prima voor mij maar ik zou het echt niet oké vinden als mijn man continue met een andere vrouw aan het appen is.
Probeer het bespreekbaar te maken en ik zou vragen of hij het contact zou willen stoppen.
Appt hij ook zo met zijn andere collega's of vriendinnen?
Wij weten natuurlijk niet wat er zich tussen die twee afspeelt.
Bespreek het met je man.

Natuurlijk zal je man niet vies zijn van wat aandacht, want als jij al vanaf je 14e samen bent met je man, dan kan ik mij voorstellen dat het soms wel lekker is om aandacht te krijgen van een ander.
Je zal moeten bespreken tot hoever dat aandacht krijgen en geven kan gaan.
Lag je daar wakker van? Wij kunnen de appjes niet lezen, dus we hebben geen idee. Praat er gewoon met hem over en geef aan dat je er geen fijn gevoel bij hebt.
Inderdaad, heel duidelijk zeggen dat jij je er rot bij voelt.

Geen verwijten, geen vaag gedoe, gewoom aangeven dat je met hem wil praten, en dan zeg je dat het voor jou niet ok voelt. Dan krijg je een gesprek.

En nee, voor mij zou dit ook niet ok voelen. Je voelt zelf prima aan dat dit niet in de haak is. En zodra jouw gevoel dit zegt, mag je het aangeven bij hem. Daar zijn jullie voor samen.
In deze virtuele tijd is vreemdgaan zo gemakkelijk en op een sniekie wijze te realiseren.

Vroeger zat je gewoon aan tafel te ganzenborden met het gezin, geen gezeik.
Nu moet elke minuut THUIS aan een andere vrouw worden besteedt. :facepalm:

Wie is het hiermee eens?
Alle reacties Link kopieren
Wat is die overige 20% dan?
Afgaande op de informatie die je geeft zou ik zeggen dat je het jezelf aandoet.

Heb je concrete redenen aan te nemen dat je man voornemens is vreemd te gaan of dit al gedaan heeft?
Zo nee, dan zou ik adviseren het te laten rusten.
Zo ja, dan wordt het tijd voor een ander topic.

@ Delhi23: dat valt wel mee. Vroeger werd er ook vreemdgegaan, maar was het minder zichtbaar. Het virtuele is slechts de boodschapper, niet de vraag en het aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Tja zal ook niet blij mee zijn maar zoals hier al gezegd wordt. Het is spannender dan een vrouw thuis dat na wat jaren de sokken wast.

En als jij zegt hoe je er bij voelt? Hij kan wel zeggen dat niks is maar hij zal waarschijnlijk ook ontkennen als er wel wat speelde. Dus ja.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ook steeds app'jes van een collega... gingen nergens over. Maar toch, het voelde niet okee t.o.v. mijn vriend dat iemand bezig was met dagelijkse dingen delen met... mij. Van dat soort lijntjes. Ik heb dus minimaal gereageerd... en nam zelf nooit initiatief. Ik weet het niet, waarschijnlijk bedoelde hij er niks mee, maar het is nu wel zo'n beetje opgehouden.

Nu is het natuurlijk de vraag... of het vergelijkbaar is met die app'jes tussen je vriend en zijn collega. Vindt hij het spannend, vindt hij de aandacht leuk, of is er echt niks aan de hand? Maar in geval van het laatste... is er dan toch niet een soort gevoel van wat ik hierboven beschrijf? Ik zou het toch bespreken.
Mijn vriend heeft ook een collega die meer aandacht aan hem besteedt dan mij lief is. Hij ziet dat als onschuldig en zegt dat ze echt geen belangstelling voor hem heeft 'op die manier'. Leer mij vrouwen kennen, dus ik heb hem goed duidelijk gemaakt dat hij niet verbaasd moet zijn als ze toch een move maakt. Oh, en ik heb haar verteld dat je beter van andervrouws man af kunt blijven als je geen enorme problemen wilt krijgen met je eigen man :-)
Alle reacties Link kopieren
Kan aub een man hier even reageren? Mannen geven echt niet zoveel aandacht aan een andere vrouw omdat ze zo graag een vriendschap willen opbouwen :|
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Appt ze ook zoveel met andere collega's?

Ik zou zeggen aan je man dat hij haar maar es uitnodigt.
Ik ben immers altijd benieuwd naar de vrienden en vriendinnen van mijn man.
En weet je gelijk welk vlees je in de kuip hebt.

Doet man raar over die uitnodiging of wil hij persé niet ... dan weet je genoeg.
Zelfs in het tijdperk voor de mobiele telefoon gingen mannen die thuis in de kleine kinderen zaten al regelmatig vreemd. Zal er nu alleen maar makkelijker op geworden zijn vrees ik.

Doen jullie nog leuke, sexy, romantische dingen als koppel of draait 't thuis alleen nog om de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal.


Probeer uit de argwaan (en mogelijke emotie) te stappen en op een rustig moment kort aan te geven wat jij ervan vindt. Want het hoeft echt niets te zeggen maar het kan wel. Dus aangeven dat het je niet lekker zit en dat vrouwen ook andere bedoelingen kunnen hebben behalve een beetje lol en leut. Zijn reactie hierop is dan voor jou belangrijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
rotterdammert23 schreef:
24-09-2017 22:01
Kan aub een man hier even reageren? Mannen geven echt niet zoveel aandacht aan een andere vrouw omdat ze zo graag een vriendschap willen opbouwen :|
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
24-09-2017 22:02
Doet man raar over die uitnodiging of wil hij persé niet ... dan weet je genoeg.
Dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven