ontevreden over seksleven

22-10-2019 22:10 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, even wat twijfel gehad of ik het zou plaatsen maar ik ga het gewoon doen
en om meteen maar met de deur in huis te vallen, ik ben zwaar ontevreden over mijn seksleven, als ik geluk heb gebeurd het 1x per week

Uiteraard al over gesproken, meer dan eens,
maar mijn man doet er gewoon niks mee

moest dit echt even kwijt,
Ben ook benieuwd naar ervaringen
Hij wil geen open relatie, maar jij bepaalt zelf wat je doet. Uit elkaar gaan en vreemd gaan zijn natuurlijk gewoon opties
Alle reacties Link kopieren
Er speelt bij jullie volgensmij veel meer dan gebrek aan sex.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is geen optie voor me

Klopt inderdaad dat er meer is dan alleen gebrek aan seks ,
hij heeft kinderen van een ex die hij niet mee krijgt omdat hij niet naar zijn ex haar pijpen danst, hij heeft zich daar na jaren strijd bij neer gelegd , dus hij zal nu wellicht in een rouwproces zitten

Wat ik wil?
Inderdaad begeerd worden en me gezien en gehoord voelen

denk inderdaad als dit nog lang zo blijft dat het een scheiding word
zijn twee mensen nodig om een relatie te laten slagen, ik kan het niet alleen
Alle reacties Link kopieren
Goh, eens per week zou ik jaloers op zijn. Wij hebben het afgelopen jaar ook een dergelijk probleem. Man zit flink tegen een burn-out door een familiekwestie en een erfeniskwestie die hem sloopt, dat zijn libido de grond in geslagen heeft. Ik daarentegen heb juist wel altijd zin.

Het enige wat je kunt doen is praten praten praten en vooral niet forceren. Ik forceerde ook op een gegeven moment, wat man alleen aanvoelde als een aanslag op zijn mannelijkheid ipv een noodkreet. Ons dieptepunt lag toen op eens per twee maanden.

Sinds een maand of drie gaat het beter. Man is naar dokter geweest en heeft erectiepillen gekregen. Die slikt hij bij wijze van verrassing eens per 10/14 dagen. Het is weer terug leuk in bed. Al is de frequentie nog wel weinig.
Tomaatje800 schreef:
23-10-2019 09:26
Vreemdgaan is geen optie voor me

Klopt inderdaad dat er meer is dan alleen gebrek aan seks ,
hij heeft kinderen van een ex die hij niet mee krijgt omdat hij niet naar zijn ex haar pijpen danst, hij heeft zich daar na jaren strijd bij neer gelegd , dus hij zal nu wellicht in een rouwproces zitten

Wat ik wil?
Inderdaad begeerd worden en me gezien en gehoord voelen

denk inderdaad als dit nog lang zo blijft dat het een scheiding word
zijn twee mensen nodig om een relatie te laten slagen, ik kan het niet alleen
Mijn man ziet zijn kinderen ook niet meer omdat ex dwars ligt. Hij heeft het nu een soort van opgegeven. Maar helemaal los laat het hem nooit. Het blijft vreten en eens in de zoveel tijd als zij weer een bom dropt of jeugdzorg neemt contact op is hij dagen tot weken van de leg. Van een seksleven is dan inderdaad weinig over. Kun je wel met hem daarover praten?
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy ik kan wel praten maar voel me niet gehoord gezien etc , hij is geen prater en ik ga niet pushen, heb al zoveel energie in hem gestoken en het leverd niks op
behalve dan een lege tank bij mij
Alle reacties Link kopieren
Tomaatje800 schreef:
23-10-2019 11:06
LoveLucy ik kan wel praten maar voel me niet gehoord gezien etc , hij is geen prater en ik ga niet pushen, heb al zoveel energie in hem gestoken en het leverd niks op
behalve dan een lege tank bij mij

Hoe leuk is een relatie met iemand die geen prater is? Dat vraag ik me altijd af als ik dit soort dingen lees.

Wat doen jullie dan samen?
Tomaatje800 schreef:
23-10-2019 11:06
LoveLucy ik kan wel praten maar voel me niet gehoord gezien etc , hij is geen prater en ik ga niet pushen, heb al zoveel energie in hem gestoken en het leverd niks op
behalve dan een lege tank bij mij
Over niets of alleen over zijn kinderen en de seks? Lastig hoor. Wij kunnen wel praten over zijn kinderen maar het lost niets op. We doen het ook niet meer zo vaak.

Wat is er nog wel leuk? Waar viel je in het begin op en is dat er nog?
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie nog wel eens iets leuks samen?

Gezellig naar de film, uit eten, wandelingetje op het strand? Dat soort dingen?

Soms werkt het voor je relatie goed dat soort dingen te doen wanneer het allemaal wat inkakt.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik op viel, hoe leuk hij als vader is , zijn humor, zijn goede hart

We doen amper wat, als we iets doen is het op mijn initiatief
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy dat herken ik wel, begrijp ik heel goed ook, maar ik ben het begrijpem beu , want ik ben er ook nog en onze kinderen ook
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat nog het overwegen waard.
Om eens wat vaker dingen te plannen. Ook al komt het dan even van jou kant.

Als de koek echt op is dan zit er niks anders op de relatie te verbreken. Je moet wel gelukkig zijn ondanks dat ups en downs er een beetje bijhoren.
Tomaatje800 schreef:
23-10-2019 11:50
LoveLucy dat herken ik wel, begrijp ik heel goed ook, maar ik ben het begrijpem beu , want ik ben er ook nog en onze kinderen ook
Snap ik. Heb ik soms ook wel hoor. Al besef ik dat hij er weinig aan kan doen. Ik nog minder. Ik weet de oplossing ook niet. Zorg goed voor jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven