Onzeker over soort (potentiële) relatie

30-07-2018 20:39 77 berichten
Goedenavond..

Gezien ik zowat 0,0 ervaring heb met (mogelijk serieuze) relaties, pols ik graag jullie mening over het volgende:

Sinds een week of 4 heb ik wat meer contact met een vrouw. Zij is 41, moeder van twee kinderen. Ik ben 29, geen kinderen. Via sportclub kennen we elkaar al wat langer eigenlijk, maar laatste periode lijkt het, voor mijn gevoel, misschien wat meer te worden dan 'vrienden (via de club'). We zijn samen 2x weggeweest (concert en gaan eten). Heel gezellige avonden gehad, tweede keer dieper van gespreksstof over van alles en nog wat; kinderwens (nee heb ik niet), aantrekken van omgeving (beide nee), maar bijvoorbeeld ook over ons lief en leed. Zij weet hoe ik me voel (vind haar heel leuk) maar is voorzichtig. Heeft twee kinderen en wil ook niet overhaast iemand in hun leven trekken. Snap ik ook heel goed. Wel is ze sowieso heel erg sociaal. Dus hoe onderscheid ik hele sociale tot misschien iets wat meer is, naar mij toe ?

We sturen ook wel wat berichtjes naar elkaar, vaak begin ik een gesprek maar zij ook wel met regelmaat.. Ik heb het idee dat ze mij ook wel leuk vindt, ook al is dat niet zo expliciet gezegd. Vooral dat ze mij graag beter wil leren kennen en van daaruit kijken we wel, citeer ik :) Wat moet ik hiermee ? Klinkt in mijn oren als twijfelachtig.. of toch vooral voorzichtigheid ?

Nou ben ik een vrij onzeker persoon (op dit gebied).. Wat moet ik nu denken? Ik denk dat ze mij wel leuk vindt, ze lacht veel, kijkt me soms op 'zo'n' manier aan.. Of beeld ik me die blik in..

Daarbij, hoe onderhoud je contact ? Om de 2 weken zijn de kindjes naar de ex voor een weekend, is dat op die manier (voorlopig) genoeg om tot iets meer te komen ? Wel kom ik wel eens over de vloer als ze er ook zijn, maar meer voor iets anders (helpen met klusje)..

Hoor graag jullie mening. Thx..
Duurt wel lang voor er gezoend wordt. Hoe vaak moet je nog op stap om te zoenen...
Als die gevoelens er niet direct zijn komen ze ook niet.
Nog meer meningen ? Ikzelf blijft erbij dat het wel wat kan worden. Feit ze dat eraan dacht om te zoenen, maar uit voorzichtigheid nog niet wil doen, is toch ook ergens gewoon positief ? Ondanks het dus wel wat langer duurt als een gemiddeld iets misschien.. Ze wil gewoon meer daten en dan zullen de gevoelens zich 'verduidelijken'..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven