Ook hier een man die verdwijnt na sex

28-11-2018 19:12 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Nav een ander topic over een man die naar huis gaat na sex, wil ik jullie mijn situatie voorleggen.
Ik heb nu 6 dates gehad met een man van een dating site. Al snel vroeg hij wat ik zoek en ik zei dat ik uiteindelijk een serieuze relatie zoek, als de klik er genoeg is. Dit zocht hij ook. Fijne dates gehad, uit eten, samen drinken. Seks gehad en even geknuffeld, maar daarna trok hij zijn kleren aan en ging naar huis! Ik hoefde volgende dag niet te werken, hij wel maar begon later. En het was nog vroeg op de avond. Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan. Ik bleef wat verwonderd achter en voelde me toch een beetje gebruikt. De volgende avond kreeg ik wel een appje dat hij ervan genoten had en het voor herhaling vatbaar vond.
Maar alleen al het feit dat hij vrijwel meteen na de seks weer weg ging terwijl we niet duidelijk af hadden gesproken dat het casual was vind ik zo'n afknapper dat ik twijfel of ik weer af wil spreken. Ik vind het lomp. Als je iemand echt leuk vind wil je toch niet het risico lopen dat die ander denkt dat je alleen maar seks wilt? Sowieso ga ik dit met hem bespreken maar ben wel benieuwd naar jullie meningen.
haarcavia wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:14
6.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:45
Als hij zijn best heeft gedaan is hij iig vermoeid.
meen je niet, krijg je juist energie van.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-11-2018 19:47
meen je niet, krijg je juist energie van.
Nou, als het 5 uur IND eochtend is ben ik echt wel heel moe.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:45
Als hij zijn best heeft gedaan is hij iig vermoeid.
:biggrin:

Anders is het sowieso geen blijvertje natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 19:48
Nou, als het 5 uur IND eochtend is ben ik echt wel heel moe.
het was nog vroeg in de avond.
zij had de volgende dag vrij, hij moest laat beginnen.
wij slapen nooit.
Kukita-Del-Barrio schreef:
28-11-2018 19:28
Jesus wat is dit voor rare gedachtengang. Die man is gewoon weer naar zijn huis gegaan en heeft de volgende dag nog geapt.
Ik zal wel out of touch zijn maar ik heb nooit stilgestaan bij dit soort onzinnige dingen.
Ik ook niet.
Die jongen dacht misschien beleefd te zijn.
Misschien was hij een beetje geschrokken van je haarcavia?
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
28-11-2018 19:50
Ik ook niet.
Die jongen dacht misschien beleefd te zijn.
uit beleefdheid had hij nog kunnen blijven voor een 2e ronde.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-11-2018 19:50
het was nog vroeg in de avond.
zij had de volgende dag vrij, hij moest laat beginnen.
Dus?
Wij hebben de eerste jaren ook gewoon thuis geslapen als er nog gewerkt moest worden. Zeker het eerste half jaar doe je toch geen oog dicht als je bij elkaar in bed ligt?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-11-2018 20:05
Dus?
Wij hebben de eerste jaren ook gewoon thuis geslapen als er nog gewerkt moest worden. Zeker het eerste half jaar doe je toch geen oog dicht als je bij elkaar in bed ligt?
je hoeft ook niet te blijven slapen, doe ik ook nooit.
maar vrij snel na de seks je kleren aan en vertrekken is meer iets voor scharrels.
zelfs daar vertrek ik niet gelijk na de seks, zou me echt commentaar opleveren.
wij slapen nooit.
Levade schreef:
28-11-2018 19:43
Damn door al deze topics begin ik bijna te denken dat ik mijn vriend maar moet uitleggen dat hij echt niet alleen voor de seks is omdat ik thuis ga slapen. Wat zal hij wel niet denken :( Het is ook nog een eind rijden en altijd laat :cry:
Same here. Ik hoop dat mijn vriend niet op het forum zit. Ik heb een best wel pijnlijke reden om samen slapen niet fijn te vinden en ben blij dat hij me gewoon gelooft. In tegenstelling tot sommige mensen hier die alles smoesjes noemen.
valentinamaria schreef:
28-11-2018 20:07
je hoeft ook niet te blijven slapen, doe ik ook nooit.
maar vrij snel na de seks je kleren aan en vertrekken is meer iets voor scharrels.
zelfs daar vertrek ik niet gelijk na de seks, zou me echt commentaar opleveren.
Oh, echt nog nooit over nagedacht en zeker wel vaak gedaan.
Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan.


Misschien was dat het moment dat jij moest zeggen, “hè, blijf toch lekker slapen”. Ik zou na er een date ook niet vanuit gaan dat ik ergens kon blijven slapen.

Ja, als je ‘s nachts na uitgaan bij iemand in bed rolt wel. Maar na zo’n doordeweekse date vind ik dat nogal wat om zomaar vanuit te gaan. Dan nodig je jezelf toch een beetje bij een ander uit.

Maar hij had natuurlijk vrijblijvend kunnen vragen of je het gezellig zou vinden als ‘ie bleef slapen. En meteen na de seks weg is wel erg ongezellig.

Is wel altijd kut de volgende ochtend voor werk, moet je weer eerst langs huis voor een schone onderbroek of je nette werkkleding. Daar heeft ook niet iedereen zin in.
Waarom vinden jullie het allemaal zo vanzelfsprekend dat mannen zo snel bij iemand willen blijven slapen én dat ze weten dat jullie dat willen. Waarom zei je dat dan niet gewoon? Weten wij veel wat hij in gedachten had.
Wat ik weet is, wanneer een man mij niet vraagt om te blijven slapen, ik ook naar huis ga. Ik nodig mezelf niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Snel weg kan ie niet maken, maarrr, misschien snurkt ie als een os en wil hij je niet afschrikken......
Hadewychh schreef:
28-11-2018 20:20
Waarom vinden jullie het allemaal zo vanzelfsprekend dat mannen zo snel bij iemand willen blijven slapen én dat ze weten dat jullie dat willen. Waarom zei je dat dan niet gewoon? Weten wij veel wat hij in gedachten had.
Wat ik weet is, wanneer een man mij niet vraagt om te blijven slapen, ik ook naar huis ga. Ik nodig mezelf niet uit.
Dat is nog wat anders; mannen zitten daar vaak ook niet meteen zo op te wachten. Die zouden misschien een topic openen dat een vrouw die je net leert kennen meteen blijft plakken tot de ochtend. Het zijn allebei gevoelens, de ene is niet meer waard dan de andere.

Iedereen die weleens ongewenst iemand tot en met de volgende dag in huis heeft gehad weet hoe vervelend dat is.
Alle reacties Link kopieren
Maar stel, je hebt net sex gehad met iemand die je er erg leuk vindt en het is gezellig: zouden jullie dan gewoon zonder iets te vragen naar huis gaan of bv vragen 'vind je het ok als ik weer naar huis ga?'.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
28-11-2018 19:38
Dit komt wel over als dat hij niet echt een relatie wil gaan opbouwen met jou. Ik denk dat je onderbuikgevoel klopt.
Ja een man die echt wil blijft lekker plakken. Echt wel
Haarcavia schreef:
28-11-2018 20:37
Maar stel, je hebt net sex gehad met iemand die je er erg leuk vindt en het is gezellig: zouden jullie dan gewoon zonder iets te vragen naar huis gaan of bv vragen 'vind je het ok als ik weer naar huis ga?'.
Ik zou wel op een gegeven moment aanstalten maken om naar huis te gaan. Vragen of het oké is dat je gaat is lastig. Wat moet de ander daar dan op zeggen? Neeheee! Ik wil niet dat je gaaahaat! Ik overdrijf, je kunt natuurlijk zeggen dat je het fijn zou vinden als iemand nog even blijft, maar

Het is aan degene bij wie je thuis bent om de ander uit te nodigen. Nou weet ik natuurlijk niet hoe laat hij ging. Meteen om half negen vertrekken is wat overdreven en je gaat niet al om 20u vragen of iemand straks blijft slapen.

Maar ik denk gewoon dat hij uitging van de date. Zonder de seks was hij ook niet blijven slapen. Dus nu ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex, rond 21.30 waren we klaar met sexen en rond 22.00 ging hij naar huis.
We hadden elkaar voor die tijd via app op zitten hitsen en ook de eerste keer dat we bij mij afspraken dus het was al wel duidelijk dat we sex zouden gaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
28-11-2018 20:43
Ik zou wel op een gegeven moment aanstalten maken om naar huis te gaan. Vragen of het oké is dat je gaat is lastig. Wat moet de ander daar dan op zeggen? Neeheee! Ik wil niet dat je gaaahaat! Ik overdrijf, je kunt natuurlijk zeggen dat je het fijn zou vinden als iemand nog even blijft, maar

Het is aan degene bij wie je thuis bent om de ander uit te nodigen. Nou weet ik natuurlijk niet hoe laat hij ging. Meteen om half negen vertrekken is wat overdreven en je gaat niet al om 20u vragen of iemand straks blijft slapen.

Maar ik denk gewoon dat hij uitging van de date. Zonder de seks was hij ook niet blijven slapen. Dus nu ook niet.
Een man die echt een relatie wil zegt echt wel.. wat is het fijn bij je, moet je morgen vroeg op? Mag ik bij je slapen?
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
28-11-2018 20:37
Maar stel, je hebt net sex gehad met iemand die je er erg leuk vindt en het is gezellig: zouden jullie dan gewoon zonder iets te vragen naar huis gaan of bv vragen 'vind je het ok als ik weer naar huis ga?'.
Ik ken mannen die niet voor alles toestemming vragen, en die niet ongevraagd maar aannemen dat anderen iets wel of niet willen. En ik ken mannen die niet ergens blijven slapen zonder schone kleren, etc.

Ik ken geen mannen die met andere mannen gaan overwegen wat er zoal mis kan zijn omdat een leuke vrouw, waarmee ze leuk aan het daten zijn, waarmee ze fijne seks hebben gehad, geen gedachten kan lezen.

Ik ken trouwens ook geen mannen die, als een andere man zo onzeker komt lopen doen, meteen roepen dat ze dan dus geen relatie wil, alleen uit is op seks, waarschijnlijk een partner en kinderen heeft, etc. Vrouwen daarentegen, dat is ook hier weer duidelijk, weten na een situatieschetsen van drie zinnen al exact hoe het allemaal in elkaar zit. Want als een man X wil, dan moet hij wel Y doen. Dat IS gewoon zo.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
MissMaran schreef:
28-11-2018 20:47
Een man die echt een relatie wil zegt echt wel.. wat is het fijn bij je, moet je morgen vroeg op? Mag ik bij je slapen?
Ah alle mannen zijn hetzelfde. Nou dan kan er een algemene gebruiksaanwijzing komen en kan dit gedeelte van het forum ook wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
28-11-2018 20:47
Nitflex, rond 21.30 waren we klaar met sexen en rond 22.00 ging hij naar huis.
We hadden elkaar voor die tijd via app op zitten hitsen en ook de eerste keer dat we bij mij afspraken dus het was al wel duidelijk dat we sex zouden gaan hebben.
Hebben jullie een half uur niets tegen elkaar gezegd voor hij de benen nam? Je schreef immers:
Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
28-11-2018 20:57
Hebben jullie een half uur niets tegen elkaar gezegd voor hij de benen nam? Je schreef immers:
Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan.
Jawel, we waren juist lekker aan het knuffelen en kletsen totdat hij ineens prompt zei: het is tijd om lekker naar bed te gaan en zichzelf aan begon te kleden
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem gevraagd of hij wilde blijven? Nee toch? Dan zou ik hem het voordeel van de twijfel geven en opnieuw afspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven