Ook hier een man die verdwijnt na sex

28-11-2018 19:12 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Nav een ander topic over een man die naar huis gaat na sex, wil ik jullie mijn situatie voorleggen.
Ik heb nu 6 dates gehad met een man van een dating site. Al snel vroeg hij wat ik zoek en ik zei dat ik uiteindelijk een serieuze relatie zoek, als de klik er genoeg is. Dit zocht hij ook. Fijne dates gehad, uit eten, samen drinken. Seks gehad en even geknuffeld, maar daarna trok hij zijn kleren aan en ging naar huis! Ik hoefde volgende dag niet te werken, hij wel maar begon later. En het was nog vroeg op de avond. Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan. Ik bleef wat verwonderd achter en voelde me toch een beetje gebruikt. De volgende avond kreeg ik wel een appje dat hij ervan genoten had en het voor herhaling vatbaar vond.
Maar alleen al het feit dat hij vrijwel meteen na de seks weer weg ging terwijl we niet duidelijk af hadden gesproken dat het casual was vind ik zo'n afknapper dat ik twijfel of ik weer af wil spreken. Ik vind het lomp. Als je iemand echt leuk vind wil je toch niet het risico lopen dat die ander denkt dat je alleen maar seks wilt? Sowieso ga ik dit met hem bespreken maar ben wel benieuwd naar jullie meningen.
haarcavia wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:14
6.05% gewijzigd
Haarcavia schreef:
29-11-2018 07:38
Bedankt voor al jullie reacties!
Ik zit nu echt in dubio wat ik wil. Ik merk dat ik gewoon helemaal niet zoveel zin meer heb om hem te zien hierdoor :/.
Iedereen is daar verschillend in, dat blijkt maar weer. Dus doe wat je zelf goed lijkt. Misschien kun je gewoon zeggen dat je het eigenlijk niet zo prettig had gevonden dat ‘ie zo abrupt na de seks vertrok, het kan zijn dat hij zich dat helemaal niet zo had gerealiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 07:38
Bedankt voor al jullie reacties!
Ik zit nu echt in dubio wat ik wil. Ik merk dat ik gewoon helemaal niet zoveel zin meer heb om hem te zien hierdoor :/.

Maak het niet zo zwaar meteen. Je weet helemaal niet wat de reden was dat hij naar huis ging. Misschien idd omdat het een doordeweekse avond was.

Ik ben ook ooit zo bij iemand in bed beland met wie ik nog niet zeker wist of het een relatie ging worden en ik ging er ook niet zomaar vanuit dat ik zou blijven slapen. Ik vroeg het hem wel en hij was zo onverschillig (prima maar hoeft niet) dat ik maar naar huis ben gegaan. Graag of niet. Vond ik ook heel stom maar het laatst wat je wil is ergens ongewenst blijven slapen.

Spreek gewoon weer af en vraag het hem.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Er is nog iets gebeurd in een eerdere fase waar ik een beetje over twijfelde en dat tesamen maakt gewoon dat ik niet weet of het wel echt een leuke/lieve man is.
Na een aantal dates gingen we per app wat meer flirten en we maakten een soort omfloerste grapjes over met elkaar naar bed gaan. De avond vd volgende date was ik alleen behoorlijk ziek, ook koorts etc. maar ik had gewoon zin in de date dus met paracetamol op toch naar date gegaan maar ik ging weer vrij vroeg terug.
Volgende dag kreeg ik appjes van hem dat hij het leuk had gehad maar het vervelend vond dat hij me niet de kleren van het lijf gescheurd had omdat hij zo'n zin in me had. Hij had doortastender willen zijn.
Dus ik appte terug 'haha, dat geeft toch niet, ik was ook ziek. Komt nog wel'.
Toen appte hij terug 'ja maar dat had niets uit gemaakt'.
Toen dacht ik 'huh, schijnbaar gaat hij alleen maar van zichzelf uit zonder te bedenken of ik er wel behoefte aan had gehad terwijl ik ziek was'.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 08:28
Er is nog iets gebeurd in een eerdere fase waar ik een beetje over twijfelde en dat tesamen maakt gewoon dat ik niet weet of het wel echt een leuke/lieve man is.
Na een aantal dates gingen we per app wat meer flirten en we maakten een soort omfloerste grapjes over met elkaar naar bed gaan. De avond vd volgende date was ik alleen behoorlijk ziek, ook koorts etc. maar ik had gewoon zin in de date dus met paracetamol op toch naar date gegaan maar ik ging weer vrij vroeg terug.
Volgende dag kreeg ik appjes van hem dat hij het leuk had gehad maar het vervelend vond dat hij me niet de kleren van het lijf gescheurd had omdat hij zo'n zin in me had. Hij had doortastender willen zijn.
Dus ik appte terug 'haha, dat geeft toch niet, ik was ook ziek. Komt nog wel'.
Toen appte hij terug 'ja maar dat had niets uit gemaakt'.
Toen dacht ik 'huh, schijnbaar gaat hij alleen maar van zichzelf uit zonder te bedenken of ik er wel behoefte aan had gehad terwijl ik ziek was'.
Pfff vind jij jezelf niet heel vermoeiend?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Tja het is maar net hoe je t opvat.
Ik zou er over praten IPV een topic openen en t vragen aan wildvreemde mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die twee dingen samen dan wel weer een echte afknapper en ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen, ik zou ook een invoelender exemplaar willen dan deze hoor!
Niks teveel gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Raar dat een paar vrouwen hier het normaal vinden als er zo met je om wordt gegaan, zeker geen goede graadmeter voor jou to.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
29-11-2018 08:43
Ik vind die twee dingen samen dan wel weer een echte afknapper en ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen, ik zou ook een invoelender exemplaar willen dan deze hoor!
Niks teveel gevraagd.
Het is ook echt de combi van die 2 dingen waardoor ik nu niet meer die drang voel hem weer te zien.. Als het nou alleen die uitspraak was geweest of het vertrekken na de sex dan had ik het nog kunnen zien als een beetje onhandig. Maar die twee dingen in korte tijd, dat vind ik wat minder fijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
29-11-2018 08:34
Pfff vind jij jezelf niet heel vermoeiend?
Je hebt weinig zelfrespect zeker als je dit soort dingen normaal vindt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 08:51
Het is ook echt de combi van die 2 dingen waardoor ik nu niet meer die drang voel hem weer te zien.. Als het nou alleen die uitspraak was geweest of het vertrekken na de sex dan had ik het nog kunnen zien als een beetje onhandig. Maar die twee dingen in korte tijd, dat vind ik wat minder fijn.
Lijkt er inderdaad sterk op dat het hem om 1 ding gaat.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 08:51
Het is ook echt de combi van die 2 dingen waardoor ik nu niet meer die drang voel hem weer te zien.. Als het nou alleen die uitspraak was geweest of het vertrekken na de sex dan had ik het nog kunnen zien als een beetje onhandig. Maar die twee dingen in korte tijd, dat vind ik wat minder fijn.
Nou dan vertel je hem dat je niet verder wil daten.
Next..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
JollyRider schreef:
29-11-2018 07:19
Als hij een normale man is: door zijn vrienden in de kroeg te vertellen wat voor gek wijf hij nou weer heeft ontmoet. :cheers:
Ik zou er ook de kriebels van krijgen. Het is een aftastfase, geen intervisie op werk of evaluatie. Ik zie mezelf al zitten met een vragenformulier en potlood.
MissMaran schreef:
29-11-2018 08:44
Raar dat een paar vrouwen hier het normaal vinden als er zo met je om wordt gegaan, zeker geen goede graadmeter voor jou to.
Als er zo met je wordt omgegaan? Leuk is anders maar om er nou een halszaak van te maken?
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
29-11-2018 09:30
Als er zo met je wordt omgegaan? Leuk is anders maar om er nou een halszaak van te maken?
Tja als je er meer van had verwacht omdat ie ook zei dat ie een serieuze relatie zocht dan gaat het wel om met wie je je leven misschien denkt te delen ooit, lijkt me best een halszaak en als je dan toch merkt dat het voor de seks was lijkt me dat best kut toch?!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook lastig vind, hij vertelde eerlijk dat er 10 jaar geleden licht narcistisch trekken (als ik het goed beschrijf?) bij hem zijn geconstateerd door een professional. Hij zegt daar hard aan gewerkt te hebben en ik merkte er ook weinig van in onze dates, maar nu twijfel ik dus toch of ik hiermee verder moet gaan. Ook omdat ik die opmerkingen en daarna het vertrekken best lomp vind.
MissMaran schreef:
29-11-2018 09:34
Tja als je er meer van had verwacht omdat ie ook zei dat ie een serieuze relatie zocht dan gaat het wel om met wie je je leven misschien denkt te delen ooit, lijkt me best een halszaak en als je dan toch merkt dat het voor de seks was lijkt me dat best kut toch?!
Ik ontken ook nergens dat het kut is. Maar je zegt "als er zo met je wordt omgegaan" alsof hij haar iets groots heeft misdaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond eerst dat je zeurde, maar je laatste post doet mij wegrennen. Dat niet blijven slapen vind ik niet boeiend, en dat appje, ach, hij had gewoon zin in je. Dat is best vleiend.

Narcistische trekjes zijn echt funest voor jouw zelfbeeld. Ik weet niet of die lompheid daarmee te maken heeft. Iemand met die trekjes heeft de neiging je juist helemaal in te pakken in het begin en langzaam je steeds meer te manipuleren.
Vaak merk je het pas als je er al te diep inzit. Ik zou dus naar aanleiding van je laatste post wel degelijk wegrennen!
winkje87 schreef:
29-11-2018 10:46
Ik vond eerst dat je zeurde, maar je laatste post doet mij wegrennen. Dat niet blijven slapen vind ik niet boeiend, en dat appje, ach, hij had gewoon zin in je. Dat is best vleiend.

Narcistische trekjes zijn echt funest voor jouw zelfbeeld. Ik weet niet of die lompheid daarmee te maken heeft. Iemand met die trekjes heeft de neiging je juist helemaal in te pakken in het begin en langzaam je steeds meer te manipuleren.
Vaak merk je het pas als je er al te diep inzit. Ik zou dus naar aanleiding van je laatste post wel degelijk wegrennen!
Ook mee eens. Narcistische trekjes verdwijnen niet zomaar. Hoogstens weet de persoon het beter te verbloemen of in het beste geval zijn gedrag wat sociaal aangepaster te maken.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 10:23
Wat ik ook lastig vind, hij vertelde eerlijk dat er 10 jaar geleden licht narcistisch trekken (als ik het goed beschrijf?) bij hem zijn geconstateerd door een professional. Hij zegt daar hard aan gewerkt te hebben en ik merkte er ook weinig van in onze dates, maar nu twijfel ik dus toch of ik hiermee verder moet gaan. Ook omdat ik die opmerkingen en daarna het vertrekken best lomp vind.
Je doet er steeds weer een schepje bovenop.
Zeg gewoon tegen hem dat je niet verder wil daten,klaar.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
29-11-2018 10:51
Je doet er steeds weer een schepje bovenop.
Zeg gewoon tegen hem dat je niet verder wil daten,klaar.

Dit. Je bent nogal op zoek naar redenen om niet met hem verder te gaan. Dat mag hoor, daar heb je van ons geen toestemming voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
29-11-2018 10:51
Je doet er steeds weer een schepje bovenop.
Zeg gewoon tegen hem dat je niet verder wil daten,klaar.
yep, helemaal dit. Je wil gewoon van ons horen dat het logisch is dat je niet wil en voegt steeds meer info toe zolang we dat niet unaniem vinden .
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 10:23
Wat ik ook lastig vind, hij vertelde eerlijk dat er 10 jaar geleden licht narcistisch trekken (als ik het goed beschrijf?) bij hem zijn geconstateerd door een professional. Hij zegt daar hard aan gewerkt te hebben en ik merkte er ook weinig van in onze dates, maar nu twijfel ik dus toch of ik hiermee verder moet gaan. Ook omdat ik die opmerkingen en daarna het vertrekken best lomp vind.
Dit alleen is natuurlijk voldoende om de benen te nemen. Bij de liefde horen risico’s, maar als ze zo duidelijk worden gepresenteerd, zijn ze eenvoudig te vermijden! De overige punten vind ik overigens geen probleem obv wat je beschrijft. Als je gevoel echter niet goed is, moet je daar iets meedoen. In dit geval is het dus dubbel duidelijk!
Rosabella1 schreef:
29-11-2018 10:51
Je doet er steeds weer een schepje bovenop.
Zeg gewoon tegen hem dat je niet verder wil daten,klaar.
Klopt, en het frappante is dat het gaat van minder erge dingen (het weggaan na de seks) naar ergere dingen (narcistische trekjes). Tenminste in mijn ogen dan.
En TS geeft aan geen zin meer te hebben hem te zien. Vind ik genoeg reden, wat daar ook achter zit. Sowieso gaat niemand anders dan jij om die redenen. Als jij niet meer wilt daten omdat hij bruine schoenveters heeft, prima!
Lieve haarcavia,

Praat met hem. Wij kunnen van alles hier gaan roepen, maar hij is de enige die het juiste antwoord voor je heeft.

Mijn ervaring met weggaan na sex (of verzocht worden weg te gaan) en sexting zonder diepgang (dus puur over sex en geen gepraat over het opbouwen van een relatie) is dat het bij sex bleef. En dat lag niet altijd aan de ander...
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
29-11-2018 08:53
Je hebt weinig zelfrespect zeker als je dit soort dingen normaal vindt :hug:
Nou, dit vind ik wel een heel-erg-kort-door-de-bocht conclusie...! Waarom heb je weinig zelfrespect als je het geen probleem vindt dat iemand na een half uurtje knuffelen en kletsen na de sex op een doordeweekse avond om 22 uur weer naar huis gaat? (Ik zou het van minder respect vinden getuigen als iemand onuitgenodigd bleef slapen, maar dat is persoonlijk en zegt meer over mij). Of dat iemand ook graag sex met je had gehad, ook al voelde je je niet top. Hij deed of probeerde toch niets wat ze niet wilde? Je kunt alles wel naar het negatieve toe analyseren. Niets voor mij, en ik heb echt veel zelfrespect.

Overigens vind ik het wel een gebrek aan zelfvertrouwen als je niet naar je gevoel durft te luisteren. En het gevoel van TO lijkt duidelijk. Daar hoeft ze wat mij betreft geen goede argumenten voor bij te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven