Ook hier een man die verdwijnt na sex

28-11-2018 19:12 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Nav een ander topic over een man die naar huis gaat na sex, wil ik jullie mijn situatie voorleggen.
Ik heb nu 6 dates gehad met een man van een dating site. Al snel vroeg hij wat ik zoek en ik zei dat ik uiteindelijk een serieuze relatie zoek, als de klik er genoeg is. Dit zocht hij ook. Fijne dates gehad, uit eten, samen drinken. Seks gehad en even geknuffeld, maar daarna trok hij zijn kleren aan en ging naar huis! Ik hoefde volgende dag niet te werken, hij wel maar begon later. En het was nog vroeg op de avond. Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan. Ik bleef wat verwonderd achter en voelde me toch een beetje gebruikt. De volgende avond kreeg ik wel een appje dat hij ervan genoten had en het voor herhaling vatbaar vond.
Maar alleen al het feit dat hij vrijwel meteen na de seks weer weg ging terwijl we niet duidelijk af hadden gesproken dat het casual was vind ik zo'n afknapper dat ik twijfel of ik weer af wil spreken. Ik vind het lomp. Als je iemand echt leuk vind wil je toch niet het risico lopen dat die ander denkt dat je alleen maar seks wilt? Sowieso ga ik dit met hem bespreken maar ben wel benieuwd naar jullie meningen.
haarcavia wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:14
6.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
29-11-2018 12:05
Nou, dit vind ik wel een heel-erg-kort-door-de-bocht conclusie...! Waarom heb je weinig zelfrespect als je het geen probleem vindt dat iemand na een half uurtje knuffelen en kletsen na de sex op een doordeweekse avond om 22 uur weer naar huis gaat? (Ik zou het van minder respect vinden getuigen als iemand onuitgenodigd bleef slapen, maar dat is persoonlijk en zegt meer over mij). Of dat iemand ook graag sex met je had gehad, ook al voelde je je niet top. Hij deed of probeerde toch niets wat ze niet wilde? Je kunt alles wel naar het negatieve toe analyseren. Niets voor mij, en ik heb echt veel zelfrespect.

Overigens vind ik het wel een gebrek aan zelfvertrouwen als je niet naar je gevoel durft te luisteren. En het gevoel van TO lijkt duidelijk. Daar hoeft ze wat mij betreft geen goede argumenten voor bij te zoeken.
Als je goed leest ging het over he jammer dat ik je niet gewoon genomen heb toen ik er was, zij zegt ja maar ik was toch ziek waarim hij zegt nou dat kon me niks schelen.

Ik had liever gehoord, ik wilde je eigenlijk lekker instoppen met een kruikje of zoiets ipv jammer joh maar ik had je toch graag ff genomen.

Enorm respectloos!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt weer voor jullie reacties! Het lastige hierin is dus dat mijn gevoel dubbel is. Ik vind het een leuke man die ik enerzijds graag beter wil leren kennen. Anderzijds zijn er imo nu al een aantal alarmbellen en ik weet dus niet of ik er mee door zou moeten gaan. Het fijne, veilige gevoel dat iemand je respecteert tijdens het daten had ik in het begin wel. Maar nu is dat dus minder. Mijn onderbuik zegt 'waarom zou je nog sex met hem hebben?'. Dat voelt om 1 of andere reden niet heel prettig meer. Terwijl mijn ratio zegt 'joh het valt wel mee en wat heeft hij je nou precies misdaan?'
Hij heeft nl ook lieve dingen gedaan. Argh. Dilemma
Haarcavia schreef:
29-11-2018 12:10
Bedankt weer voor jullie reacties! Het lastige hierin is dus dat mijn gevoel dubbel is. Ik vind het een leuke man die ik enerzijds graag beter wil leren kennen. Anderzijds zijn er imo nu al een aantal alarmbellen en ik weet dus niet of ik er mee door zou moeten gaan. Het fijne, veilige gevoel dat iemand je respecteert tijdens het daten had ik in het begin wel. Maar nu is dat dus minder. Mijn onderbuik zegt 'waarom zou je nog sex met hem hebben?'. Dat voelt om 1 of andere reden niet heel prettig meer. Terwijl mijn ratio zegt 'joh het valt wel mee en wat heeft hij je nou precies misdaan?'
Hij heeft nl ook lieve dingen gedaan. Argh. Dilemma
Zoveel mensen doen wel eens lueve dingen terwijl ze verder misschien kwallerige figuren zijn. Hij heeft je mss nog niet veel misdaan, maar er zijn genoeg rode vlaggen. En buiten dat, als het je tegenstaat om hem weer te zien, is dat al een rode vlag op zich.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 29-11-2018 12:12
8.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
29-11-2018 12:10
Als je goed leest ging het over he jammer dat ik je niet gewoon genomen heb toen ik er was, zij zegt ja maar ik was toch ziek waarim hij zegt nou dat kon me niks schelen.

Ik had liever gehoord, ik wilde je eigenlijk lekker instoppen met een kruikje of zoiets ipv jammer joh maar ik had je toch graag ff genomen.

Enorm respectloos!!
Nou dit ook een beetje inderdaad. Had het fijner gevonden als hij op m'n 'ja maar ik was ook ziek' iets gereageerd had als 'snap ik, misschien volgende keer beter' oid. Met 'maakt niet uit ik had je toch willen nemen' lijkt het alsof hij alleen van zijn eigen behoeften uit gaat.
Ga eens met hem praten, i.p.v. alles in te vullen voor hem.
Waarom gun je hem niet de kans om zijn verhaal te doen?
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 12:12
Nou dit ook een beetje inderdaad. Had het fijner gevonden als hij op m'n 'ja maar ik was ook ziek' iets gereageerd had als 'snap ik, misschien volgende keer beter' oid. Met 'maakt niet uit ik had je toch willen nemen' lijkt het alsof hij alleen van zijn eigen behoeften uit gaat.
Lijkt me heeeel normaal om op zijn minst zo'n zorgzamer antwoordt te willen krijgen. Niks teveel gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
29-11-2018 12:10
Als je goed leest ging het over he jammer dat ik je niet gewoon genomen heb toen ik er was, zij zegt ja maar ik was toch ziek waarim hij zegt nou dat kon me niks schelen.

Ik had liever gehoord, ik wilde je eigenlijk lekker instoppen met een kruikje of zoiets ipv jammer joh maar ik had je toch graag ff genomen.

Enorm respectloos!!
Nah, ik lees dat er over en weer ophitsende teksten werden gestuurd. In dat kader vind ik het wel kunnen. Het was ook niet dat ze doodziek was, ze kon gewoon op de date verschijnen. In zo’n prille fase hoor ik sowieso liever dat iemand me wil (nemen) dan iets over een kruikje en instoppen. Ik zoek geen verzorger😉. Maar zo is iedereen verschillend en als iets niet past en/ of niet goed voelt, gewoon mee stoppen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
29-11-2018 12:18
Ga eens met hem praten, i.p.v. alles in te vullen voor hem.
Waarom gun je hem niet de kans om zijn verhaal te doen?
Uit gedrag kun je al een hoop aflezen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 12:12
Nou dit ook een beetje inderdaad. Had het fijner gevonden als hij op m'n 'ja maar ik was ook ziek' iets gereageerd had als 'snap ik, misschien volgende keer beter' oid. Met 'maakt niet uit ik had je toch willen nemen' lijkt het alsof hij alleen van zijn eigen behoeften uit gaat.
Als jij dat vindt, dan weet je toch genoeg? Dan biedt hij niet wat je zoekt. Fijn dat je daar zo vroeg al achter komt!

Waarom nog dubben? Je gevoel geeft je het antwoord toch heel duidelijk?! En met je ratio kan je sowieso alles goed of stuk praten.
MissMaran schreef:
29-11-2018 12:26
Uit gedrag kun je al een hoop aflezen hoor.
Klopt, maar je kunt ook een hoop onterecht invullen.
Levade schreef:
28-11-2018 19:43
Damn door al deze topics begin ik bijna te denken dat ik mijn vriend maar moet uitleggen dat hij echt niet alleen voor de seks is omdat ik thuis ga slapen. Wat zal hij wel niet denken :( Het is ook nog een eind rijden en altijd laat :cry:
Je blijft niet slapen bij je vriend terwijl het een eind rijden is? Ja dat vind ik echt vreemd... En je ´vriend´ weet dat jij hem benoemt heb tot vriend?
Alle reacties Link kopieren
Die man heeft niks geks gedaan hoor. Apart dat je tegenwoordig na de seks moet blijven slapen, want anders is het je blijkbaar maar om één ding te doen.
Ook die opmerking over de seks is normaal, zeker als je al op die 'hitsige' manier met elkaar aan het appen bent. Die man wil gewoon graag duidelijk maken dat hij TO een lekker ding vindt, en dat haar ziekzijn daar niets aan af doet.
Wat een enorm gezeur om niks.
...
Alle reacties Link kopieren
Stel dat je zeurt om niks en hem totaal niet begrijpt, dan nog is het een duidelijk teken dat jullie niet bij elkaar passen, er zijn al meerdere dingen die je niet lekker zitten en dan ook nog een diagnose erbij die het zeker niet beter gaat maken, en dit is pas het begin.

In dit geval snel wegwezen, zo hoort liefde niet te gaan. Er lopen er lopen er ook wel wat rond die wel bij je passen want zulke gekke dingen vraag je niet van een vent.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Anárion (en anderen), ik zou persoonlijk ook niet blijven slapen na de eerste date als dat verder niet nodig is (omdat er geen treinen meer rijden ofzo) of gelijk Florence Nightingale willen uithangen als iemand zich even wat minder voelt terwijl ik net opgegeild ben.
Maar wat ik vind is niet relevant, to.
Jij ziet hier alarmbellen in en vind hem (blijkbaar) niet leuk genoeg om nog zin te hebben in een volgende date. Tja, zoek dan een ander, zou ik zeggen.
Anárion schreef:
29-11-2018 12:41
Die man heeft niks geks gedaan hoor. Apart dat je tegenwoordig na de seks moet blijven slapen, want anders is het je blijkbaar maar om één ding te doen.
Ook die opmerking over de seks is normaal, zeker als je al op die 'hitsige' manier met elkaar aan het appen bent. Die man wil gewoon graag duidelijk maken dat hij TO een lekker ding vindt, en dat haar ziekzijn daar niets aan af doet.
Wat een enorm gezeur om niks.
Nou ja ik vind enige reserve omdat hij narcistische trekker heeft dan weer geen "enorm gezeur".
Waarom praat je er niet gewoon over met hem?
Haarcavia schreef:
28-11-2018 20:47
Nitflex, rond 21.30 waren we klaar met sexen en rond 22.00 ging hij naar huis.
We hadden elkaar voor die tijd via app op zitten hitsen en ook de eerste keer dat we bij mij afspraken dus het was al wel duidelijk dat we sex zouden gaan hebben.
Niet alles gelezen.

Hoe ging dat half uur dan dat hij er nog was?
Neem aan gedoucht, aan gekleed enzo.

Heb je hem nog wat te drinken aangeboden en wat gezellig gepraat o.i.d?

Misschien voelde hij zich verplicht om te gaan?
Zou kunnen dat hij wel wilde blijven maar niet durfde en dit peilde door te zeggen dat hij maar huis ging?

Als je hem weer spreekt kun je ook zeggen dat hij gezellig kan blijven slapen.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 12:10
Bedankt weer voor jullie reacties! Het lastige hierin is dus dat mijn gevoel dubbel is. Ik vind het een leuke man die ik enerzijds graag beter wil leren kennen. Anderzijds zijn er imo nu al een aantal alarmbellen en ik weet dus niet of ik er mee door zou moeten gaan. Het fijne, veilige gevoel dat iemand je respecteert tijdens het daten had ik in het begin wel. Maar nu is dat dus minder. Mijn onderbuik zegt 'waarom zou je nog sex met hem hebben?'. Dat voelt om 1 of andere reden niet heel prettig meer. Terwijl mijn ratio zegt 'joh het valt wel mee en wat heeft hij je nou precies misdaan?'
Hij heeft nl ook lieve dingen gedaan. Argh. Dilemma

Kap ermee en begin weer met daten als je wat sterker in je schoenen staat of geleerd hebt duidelijker te communiceren.

Bij twijfel sowieso niet inhalen. Of die twijfel nou terecht is of niet. Dat kan je de komende tijd eens gaan uitzoeken misschien.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
28-11-2018 19:44
dat hij zegt;,, Tijd om lekker naar bed te gaan,,

had je meneer de uil op bezoek, of is het een oude, vermoeide man?
:rofl:
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Alle reacties Link kopieren
Je weet zelf dondersgoed dat het alleen maar om de sex is gegaan anders had hij wel wat langer gebleven. Daarbij is het voor een man moeilijker om sex te scoren dus hij stopt daar wel een beetje energie in middels een paar dates waarin jullie app contact sexueel getint werd als voorbereiding op de echte sex.

Mijn date of beter gezegd inmiddels vriend had een heel rustig tempo en we hadden op date 4 niet eens gekust.
Ons app contact was complimenteus naar elkaar maar niet sex gericht. De laatste keer dat ik voor het eerst iets sexueel naar hem toe paté in de trant van, ik heb zin in jou vroeg hij zich af of ik hem alleen maar voor de sex wilde. Hahaha

Ik denk dat jouw gevoel goed is en dat je niet meer moet afspreken want het wordt een drama omdat je niet dezelfde verwachtingen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels toch weer hele lieve appjes van hem gehad. IN de trant van: ik voel me zo goed bij je en vind het zo gezellig met je. hij vroeg ookof ik dit weekend met hem uit eten wil.
Ik ga gewoon nog eens afspreken en dan kijken hoe het voelt en hoe hij doet.
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
29-11-2018 12:10
Bedankt weer voor jullie reacties! Het lastige hierin is dus dat mijn gevoel dubbel is. Ik vind het een leuke man die ik enerzijds graag beter wil leren kennen. Anderzijds zijn er imo nu al een aantal alarmbellen en ik weet dus niet of ik er mee door zou moeten gaan. Het fijne, veilige gevoel dat iemand je respecteert tijdens het daten had ik in het begin wel. Maar nu is dat dus minder. Mijn onderbuik zegt 'waarom zou je nog sex met hem hebben?'. Dat voelt om 1 of andere reden niet heel prettig meer. Terwijl mijn ratio zegt 'joh het valt wel mee en wat heeft hij je nou precies misdaan?'
Hij heeft nl ook lieve dingen gedaan. Argh. Dilemma
Even mijn beeld er van, je hebt inmiddels al 3 "red flags" gezien maar doordat je zo graag de liefde een kans wil geven blijf je het proberen bij deze man. Dit is wel door een roze bril kijken, besef je dat? Als er nu al dingen zijn die jouw zo doen twijfelen moet jij daar naar luisteren en het laten voor wat het is. Er zijn genoeg leuke mannen die rekening met jou houden, zorgzaam zijn als je ziek bent en geen narcisme hebben, en het punt is, narcisme kun je niet veranderen, je kan het alleen "verbloemen".

Ik zou niet meer met deze man afspreken, voordat je helemaal geïnvesteerd bent in deze man
Haarcavia schreef:
30-11-2018 09:37
Inmiddels toch weer hele lieve appjes van hem gehad. IN de trant van: ik voel me zo goed bij je en vind het zo gezellig met je. hij vroeg ookof ik dit weekend met hem uit eten wil.
Ik ga gewoon nog eens afspreken en dan kijken hoe het voelt en hoe hij doet.
“Oh, oh, ze tuint er helemaal in!” zal Viva hier in koor roepen!

Nee, maar zorg wel dat je even aankaart hoe je je voelde na zijn vertrek, of dat je vraagt waarom hij zo vlot vertrok. Want dat zit je toch dwars.

Misschien moest ‘ie poepen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
O dat vergeet ik helemaal aan te kaarten: ik noemde dat gisteren ook, dat ik het niet fijn vond dat hij vertrok na de seks. Hij zei dat deed omdat hij juist dacht dat ik dat fijner zou vinden en zich niet zomaar uit wilde nodigen omdat hij dacht dat ik hem dan asociaal zou vinden, maar dat hij nu ook inziet dat ik het verkeerd op kon vatten en dat dat hem spijt. Hij vind de seks heel fijn maar de rest nog veel leuker en zou me nooit ergens pijn mee willen doen.
Dat was voor mij eigenlijk wel een fijne verklaring. Ook zei hij dat hij erg verlegen bij me is en zich dan niet stoer voelt omdat hij me zo leuk vind en dan via de appjes probeert een beetje stoerder te doen.
Ik vond het wel oprecht overkomen en dat gaf me eigenlijk de doorslag om het gewoon nog een keertje aan te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hij nog weinig misdaan heeft, maar het lijkt alsof je naar een reden aan het zoeken bent om het met hem af te kappen. Dat hoeft niet, als jij niet meer wilt hoeft het niet. maar ik zou het redelijk vinden als jij deze 'problemen' gewoon eens met hem bespreekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven