Ook hier een man die verdwijnt na sex

28-11-2018 19:12 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Nav een ander topic over een man die naar huis gaat na sex, wil ik jullie mijn situatie voorleggen.
Ik heb nu 6 dates gehad met een man van een dating site. Al snel vroeg hij wat ik zoek en ik zei dat ik uiteindelijk een serieuze relatie zoek, als de klik er genoeg is. Dit zocht hij ook. Fijne dates gehad, uit eten, samen drinken. Seks gehad en even geknuffeld, maar daarna trok hij zijn kleren aan en ging naar huis! Ik hoefde volgende dag niet te werken, hij wel maar begon later. En het was nog vroeg op de avond. Hij zei ook verder niets behalve dat het tijd was om lekker naar bed te gaan. Ik bleef wat verwonderd achter en voelde me toch een beetje gebruikt. De volgende avond kreeg ik wel een appje dat hij ervan genoten had en het voor herhaling vatbaar vond.
Maar alleen al het feit dat hij vrijwel meteen na de seks weer weg ging terwijl we niet duidelijk af hadden gesproken dat het casual was vind ik zo'n afknapper dat ik twijfel of ik weer af wil spreken. Ik vind het lomp. Als je iemand echt leuk vind wil je toch niet het risico lopen dat die ander denkt dat je alleen maar seks wilt? Sowieso ga ik dit met hem bespreken maar ben wel benieuwd naar jullie meningen.
haarcavia wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:14
6.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees niets raars. Ik denk dat jij teveel analyseert om te voorkomen dat je gekwetst wordt. Zo werkt het niet. Als je hem leuk vindt kijk dan eens rustig aan hoe het loopt zonder meteen overal iets achter te zoeken.
Mijn vriend ging in het begin eerst van mijn huis naar zijn huis voordat hij ging werken. Vond ik raar. Pas veel later vertelde hij me dat dat was omdat hij daar dan nog even lekker naar de wc kon haha.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-11-2018 19:57
Misschien was hij een beetje geschrokken van je haarcavia?
:rofl:
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
30-11-2018 10:19
Ik lees niets raars. Ik denk dat jij teveel analyseert om te voorkomen dat je gekwetst wordt. Zo werkt het niet. Als je hem leuk vindt kijk dan eens rustig aan hoe het loopt zonder meteen overal iets achter te zoeken.
Mijn vriend ging in het begin eerst van mijn huis naar zijn huis voordat hij ging werken. Vond ik raar. Pas veel later vertelde hij me dat dat was omdat hij daar dan nog even lekker naar de wc kon haha.
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar dat zou zeker kunnen inderdaad. Ik ben wel best wel gekwetst geweest vroeger in relaties en ook nooit hele lange relatie gehad die heel fijn was
Alle reacties Link kopieren
Ik lees echt niks geks, veel plezier op je komende date!
Alle reacties Link kopieren
* weinig tijd nu dus snel bericht*
Ik werd getriggerd Door een aantal zaken in je berichten, vooral over dat genomen worden als je ziek bent en dat hij aangeeft lichte narcistisch trekken te hebben.
Mijn ex zei dat laatste ook, en vaak schijnen mannen die absoluut slecht/ gestoord zijn dergelijke waarschuwingen te geven aan het begin van de relatie
Ik wil je echt echt niet bang maken maar ik moest reageren. De hel waarin ik terecht ben gekomen wens ik niemand toe.
Hou gewoon je oren en ogen goed open
Alle reacties Link kopieren
He bah, nu zie ik op de datingsite waar we elkaar van kennen dat hij daar nog actief is en zelfs vandaag nog ingelogd heeft. Het is misschien niet handig om dat te checken maar ergens bleef er toch iets knagen.
Geen idee ook waarom hij nog actief is. In het beste geval logt hij gewoon nog in mijn foto's te kunnen bekijken :devil: ik ga er dit weekend maar eens even goed over nadenken
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
30-11-2018 17:11
He bah, nu zie ik op de datingsite waar we elkaar van kennen dat hij daar nog actief is en zelfs vandaag nog ingelogd heeft. Het is misschien niet handig om dat te checken maar ergens bleef er toch iets knagen.
Geen idee ook waarom hij nog actief is. In het beste geval logt hij gewoon nog in mijn foto's te kunnen bekijken :devil: ik ga er dit weekend maar eens even goed over nadenken
Er komt steeds iets bij... Waar moet je nu nog over nadenken? Je moet blij worden van je date. Als je een naar gevoel krijgt, weet je toch genoeg?
Jij ging toch óók op de datingsite kijken?? Om hem te controleren. Misschien doet hij dat ook wel bij jou.
Janco schreef:
30-11-2018 14:46
* weinig tijd nu dus snel bericht*
Ik werd getriggerd Door een aantal zaken in je berichten, vooral over dat genomen worden als je ziek bent en dat hij aangeeft lichte narcistisch trekken te hebben.
Mijn ex zei dat laatste ook, en vaak schijnen mannen die absoluut slecht/ gestoord zijn dergelijke waarschuwingen te geven aan het begin van de relatie
Ik wil je echt echt niet bang maken maar ik moest reageren. De hel waarin ik terecht ben gekomen wens ik niemand toe.
Hou gewoon je oren en ogen goed open
Zo van; ik heb je nog gewaarschuwd, dus later kun je me niet verwijten dat ik zo ben, bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Haarcavia schreef:
30-11-2018 17:11
He bah, nu zie ik op de datingsite waar we elkaar van kennen dat hij daar nog actief is en zelfs vandaag nog ingelogd heeft. Het is misschien niet handig om dat te checken maar ergens bleef er toch iets knagen.
Geen idee ook waarom hij nog actief is. In het beste geval logt hij gewoon nog in mijn foto's te kunnen bekijken :devil: ik ga er dit weekend maar eens even goed over nadenken
Eh jullie hebben 6 dates gehad en er was nog niet echt iets serieus toch?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 19:45
Eh jullie hebben 6 dates gehad en er was nog niet echt iets serieus toch?
Dat komt door de seks. Dan denken sommigen dat je exclusief bent.

Overigens, ik logte ook wel eens in om mensen een berichtje te sturen dat ik geen interesse had.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
30-11-2018 19:47
Dat komt door de seks. Dan denken sommigen dat je exclusief bent.

Overigens, ik logte ook wel eens in om mensen een berichtje te sturen dat ik geen interesse had.
Ja niks geks aan toch? En TO logte zelf ook in anders kon ze niet zien dat hij online was geweest.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis komt vrijwel nooit bij een professional terecht en gaat ook zeker niet hard werken om te veranderen. Narcistische trekken kunnen ook goed een verdedigingsmechanisme zijn tegen de eigen onzekerheid bijvoorbeeld. Dat iemand narcistische trekken heeft wil niet zeggen dat het geen goede partner zou kunnen zijn.

Maar goed, jij bent zelf al erg onzeker en stelt nu al vraagtekens, dus mij lijkt het duidelijk; niet doen. Óf je onderbuikgevoel is juist, óf dar is het niet en je onzekerheid is nu al de relatie aan het saboteren... als je zelf het onderscheid niet meer weet te maken door je eerdere slechte ervaringen zou je misschien via de huisarts met een poh ggz kunnen praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven