Op welke leeftijd hebben jullie je partner leren kennen?

18-12-2018 11:05 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee en heb nu ook een account aangemaakt omdat ik wel met iets op mijn maag lig…

Ik heb enkele maanden geleden een punt gezet achter mijn relatie van 2 jaar. Hier heb ik echt geen spijt van want mijn ex bleek toch zo leuk niet te zijn.

Nu is het wel zo dat ik ondertussen 27 jaar ben en mij wat zorgen begin te maken. Quasi iedereen die ik ken met een lange relatie (>10 jaar), leerden hun partner kennen toen ze nog heel jong waren (onder de 25 jaar). Is dit bij jullie ook zo? Op welke leeftijd hebben jullie je huidige partner leren kennen? Ik weet dat ik nog redelijk jong ben maar door mijn omgeving begin ik de indruk te krijgen dat ik er toch wat laat mee ben… :(
welke partner, in mijn generatie is iedereen alweer toe aan een derde huwelijk
Alle reacties Link kopieren
Wij waren 20 toen we elkaar leerden kennen. Veel vrienden van ons waren ook rond die leeftijd.
Ook trouwen en kinderen krijgen ging ongeveer gelijk op.
Nu ben ik 34 en beginnen de eerste scheidingen te komen.
Alles komt goed
Rond de 30 maar pas zes jaar later kregen we een relatie. Daarvoor hebben we (natuurlijk) ook relaties gehad.
Ik heb mijn huidige partner ontmoet toen ik elf jaar oud was. Onze relatie is begonnen toen ik achttien jaar was
Nu acht en een half jaar samen ❤
anoniem_63bae62af3fb8 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 11:53
13.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was 19, hij 27 en we zijn al bijna 4 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
We waren beide 23. En nu al 30 jaar samen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18 hij 19 en nu inmiddels 17 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
1 dag voor mijn 27e verjaardag. Nu 34 en sinds iets meer dan een jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
ik was 17 maar eh..

"iedereen die ik ken met een lange relatie (>10 jaar), leerden hun partner kennen toen ze nog heel jong waren (onder de 25 jaar). "

ervan uitgaande dat je met name leeftijdgenoten om je heen hebt is wat je hier stelt nogal wiedes ;-)

Ik ben 40 + en ken mensen zat die meer dan 15 jaar samen zijn en samen zijn vanaf hun +/- 30e dus...
Ik was nog net 18 en mijn (inmiddels) man 24 toen we elkaar leerden kennen.
Alle reacties Link kopieren
oh en ter aanvulling: ik heb ook genoeg stellen uit elkaar zien gaan tussen hun 35e en 40e die toen al wel 20 jaar samen waren , het zegt allemaal niks ;-)
guppekop wijzigde dit bericht op 18-12-2018 12:02
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik 25, hij was toen 32.
25. Mijn relaties daarvoor heb ik voornamelijk uitgemaakt omdat ik niet al vanaf een jonge leeftijd voor altijd samen wilde zijn. Nooit spijt van gehad. Als ik zo om me heen kijk kun je maar beter wat later zijn dan vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Bijna 25 en hij net 26.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 hij 19 vandaag 25 jaar samen
Alle reacties Link kopieren
Een dag na mijn 40ste verjaardag. Mijn huidige partner dan dus he.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik 17, hij 18.
Nu 29 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 24 jaar en nu bijna 20 jaar samen. Maar vriendinnen die met hun eerste vriendje zijn getrouwd, zijn lang niet allemaal gelukkig. Blijven nu samen voor de kinderen en lopen op eieren.
Ik was 22 toen ik mijn partner leerde kennen, we zijn nu 15 jaar samen en nog steeds blij met elkaar.
23 en hij 24. Nu bijna 5 jaar samen.

Maar in mijn vriendengroep genoeg die ouder waren toen ze partner leerden kennen.
Alle reacties Link kopieren
15 en 20
.
Alle reacties Link kopieren
ik was 21, hij 23 (we kenden elkaar al wat langer), nu ruim 25 jaar samen
In onze vriendenkring is dat ook wel de 'norm', veel vrienden met al lange, stabiele, relaties
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18 en hij 21. Nu 9 jaar samen en ruim 2 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 0, zij 1
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven