Op welke leeftijd hebben jullie je partner leren kennen?

18-12-2018 11:05 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee en heb nu ook een account aangemaakt omdat ik wel met iets op mijn maag lig…

Ik heb enkele maanden geleden een punt gezet achter mijn relatie van 2 jaar. Hier heb ik echt geen spijt van want mijn ex bleek toch zo leuk niet te zijn.

Nu is het wel zo dat ik ondertussen 27 jaar ben en mij wat zorgen begin te maken. Quasi iedereen die ik ken met een lange relatie (>10 jaar), leerden hun partner kennen toen ze nog heel jong waren (onder de 25 jaar). Is dit bij jullie ook zo? Op welke leeftijd hebben jullie je huidige partner leren kennen? Ik weet dat ik nog redelijk jong ben maar door mijn omgeving begin ik de indruk te krijgen dat ik er toch wat laat mee ben… :(
Alle reacties Link kopieren
37 en 41. Ben wel bewust moeder geworden zonder partner met 34
Alle reacties Link kopieren
Ik was 27 hij 32.
Ik was net 17 hij 19. Nu bijna 20 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
18-12-2018 11:43
Ik heb mijn huidige partner ontmoet toen ik elf jaar oud was. Onze relatie is begonnen toen ik achttien jaar was
Nu acht en een half jaar samen ❤
Ooooh dat is echt cute :love:
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
18-12-2018 12:33
Ik was 27 hij 32.
En hoelang zijn jullie nu al samen als ik vragen mag?
Zachte_Kousen schreef:
18-12-2018 12:38
Ooooh dat is echt cute :love:
Thanks
Hij is echt mijn grote liefde
Alle reacties Link kopieren
Het valt me toch wel op dat de grote meerderheid hier ook tamelijk jong waren. Ik weet wel dat dit zeker niet alles zegt en dat mensen alsnog uit elkaar kunnen gaan, maar toch zijn er veel lange relaties bij. Ik begin om den duur gewoon te denken dat het niet voor mij is weggelegd.

(Oh boy ik klink deprimerend :lol: )
Eind twintig en begin dertig, nu tien jaar samen.
nee je bent te oud. Kijk maar naar datingsites, boven de 25 is er geen aanbod
35 & 37

Zij reeds getrouwd geweest, ik daarvoor te veel met andere zaken bezig om een vaste relatie te overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik 28, hij 30.
15 jaar later werden we meer dan vriendjes....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
18 beiden.
Zachte_Kousen schreef:
18-12-2018 12:43
Het valt me toch wel op dat de grote meerderheid hier ook tamelijk jong waren. Ik weet wel dat dit zeker niet alles zegt en dat mensen alsnog uit elkaar kunnen gaan, maar toch zijn er veel lange relaties bij. Ik begin om den duur gewoon te denken dat het niet voor mij is weggelegd.

(Oh boy ik klink deprimerend :lol: )
Haha het is alsof ik mezelf hoor denken! Maar we houden hoop hoor ;) ;)
Ik was 28
Alle reacties Link kopieren
Ik was 13, we hebben een relatie sinds ik 18 ben, nu 22 jaar samen, waarvan ruim 15 getrouwd.
Ik 27, hij 23.
Inmiddels ruim 3 jaar verder.
Hij was mijn eerste, tikkie een preuts schaap hier :) of een laatbloeier, het is maar hoe je het noemen wil!
Alle reacties Link kopieren
We waren beide 27 en zijn nu 8 jaar samen. Overigens is het in mijn omgeving heel wisselend, maar de meeste van mijn vriendinnen hebben hun partner later ontmoet dan ik mijn partner ontmoette. Degenen die 10+ jaar samenzijn hebben hun partner eerder ontmoet, maar dat is logisch met leeftijdsgenoten (anders zouden ze tenslotte nog geen 10+ jaar samen zijn).
Alle reacties Link kopieren
Zachte_Kousen schreef:
18-12-2018 12:43
Het valt me toch wel op dat de grote meerderheid hier ook tamelijk jong waren. Ik weet wel dat dit zeker niet alles zegt en dat mensen alsnog uit elkaar kunnen gaan, maar toch zijn er veel lange relaties bij. Ik begin om den duur gewoon te denken dat het niet voor mij is weggelegd.

(Oh boy ik klink deprimerend :lol: )

Hier een 'ouwe' dan ;-) . Ik heb dit najaar m'n vriend leren kennen, ben bijna 36 en eigenlijk nooit een serieuze relatie gehad. Deze kerst is de allereerste die ik met een partner doorbreng. Ik dacht ook dat het nooit meer ging gebeuren, maar zo zie je maar.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment single.
Maar ex heb ik leren kennen op een concert toen ik 17 was, hij was 32.
Ik was 21, hij 28 en nu 8,5 jaar samen
JollyRider schreef:
18-12-2018 12:31
Ik was 0, zij 1
Is dit echt waar Jolly? Misschien heel gek, maar dat geeft alles wat ik van jou altijd lees over je relatie en jouw visie daarop nog veel meer waarde ofzo (als je dat niet heel gek vindt klinken).

Ik was 32 en man 30 toen we tien jaar geleden een relatie begonnen. We zaten al in elkaar kenniskring vanaf ons 17e.
Alle reacties Link kopieren
Elkaar leren kennen 14 en 15. Relatie 17 en 18. Nu 12 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 32 en hij 25..Maak je geen zorgen dat je te oud bent. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Je komt vanzelf een leuk person tegen.
raccoon wijzigde dit bericht op 18-12-2018 14:47
1.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij was 38. ik 41. Dat is ruim 5 jaar geleden. We zijn nu ruim 2 maanden getrouwd :heart:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op de dag af 2 jaar geleden onze eerste date. Ik toen 35, hij 33.
In het eerste jaar geëmigreerd en nu bijna uitgerekend van onze eerste kindje.

En daarvoor was ik ongeveer 10 jaar single en had ik hetzelfde als jij: iedereen om mij heen ging settelen, trouwen, kinderen etc. Maar ja, het was gewoon nooit de juiste die ik tegen kwam. Dan liever single dan een relatie om de relatie. Niet dat ik niet af en toe verdrietig was hoor. Ik heb vaak genoeg gedacht dat het niet voor mij was weggelegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven