Oudere collega geeft me meer aandacht dan me lief is

11-03-2018 19:39 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik ben sinds 5jaar actief in een huisartsenpraktijk, ik huur daar een bureel voor 2 namiddagen per week.
Mijn 15 jaar oudere collega laat me niet los, heeft me veel aandacht, normaal zit ik daar alleen maar toevallig komt hij steeds binnen, is heel nieuwsgierig over mijn leven, biedt mij koffie aan. Heb ook een naar gevoel dat hij op mijn pc neust. Hij kwam zelfs voor mij te rade ivm een gezondheidsprobleem waarvoor ik hem dus behandelde.. Telkens opnieuw vocht ik tegen mijn gevoelens. Ik ben getrouwd, heb 2 kids.
Nu sinds 2 maand ben ik gestopt met anticonceptie omdat ik wil weten of ik daardoor minder last heb van migraine en guess what, ik ben tot over mijn oren verliefd op hem. Ik liet het plots toe en hup, hij keek mij aan, gedurende 3 seconden, de chemie tussen ons was echt ongelooflijk! Help wat moet ik hiermee? Ik begrijp mezelf niet! Ben ik verliefd? Is het lust? Iemand tips? Please be gentle... xxx Thanks
Vrouwdurfttevragen schreef:
13-03-2018 16:43
Misschien heb je gelijk! Ik zou me kwetsbaar opstellen. Waarom moet ik dat doen? Heb ik daar iets mee te winnen behalve dat ik het zeker zou weten...
Lees nog eens mijn hele verhaal. Ik heb het niet over laten weten dat jij iets voor hem voelt. Ik heb het over hem vragen naar de reden voor zo veel aandacht en laten weten dat het jou zijn gedrag in verwarring brengt. En dat is iets heel anders. Lees a.u.b. aandachtiger mijn verhaal met minder je eigen invulling.

En nogmals stap uit je fantasiewereld in de werkelijkheid. Richt je op het uitpluizen van jezelf en werken aan je relatie en je gezin.
Alle reacties Link kopieren
@Horror-Clown, wat een ontzettend vreemde en grove post. Wat is precies het doel daarvan?
Sunshine585 schreef:
13-03-2018 18:01
@Horror-Clown, wat een ontzettend vreemde en grove post. Wat is precies het doel daarvan?
Wat is er vreemd en grof aan?

TO is de kat op het spek aan het binden. Ze stevend af op een affaire, neuken met een andere man. Is juist goed als ze wakker geschud wordt. Of zie jij dit anders?
Alle reacties Link kopieren
Ja, volgens mij kan dat ook op een andere manier. Dit lijkt meer op trollen. En die opmerkingen over Vlaams en Duits kan ik ook totaal niet plaatsen in de context van haar topic. Is toch gewoon treiteren dit?
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
13-03-2018 18:09
Wat is er vreemd en grof aan?

TO is de kat op het spek aan het binden. Ze stevend af op een affaire, neuken met een andere man. Is juist goed als ze wakker geschud wordt. Of zie jij dit anders?
Het taalgebruik. Vind jij dat normaal?
Alle reacties Link kopieren
Sunshine585 schreef:
13-03-2018 19:13
Het taalgebruik. Vind jij dat normaal?
Thanks sunshine, gewoon negeren dit soort gedrag
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk. Is ook wel duidelijk dat er niet gelezen wordt. Ik haal nergens uit dat je de kat op het spek aan het binden bent. Vind juist dat je er verstandig mee omgaat.
Horror-Clown schreef:
13-03-2018 17:17
Wat is er viezer aan neuken dan aan vrijen? Wat doe je dan fysiek anders dan een lul in een kut heen en weer bewegen? Ik snap het niet. Of doen jullie iets extra's tijdens het neuken zoals scheten laten of elkaar in het gezicht boeren?
TO poept liever volgens mij :hihi: Oh nee, dat is een vies woord.
Misschien doet ze het alleen met mannen waar ze witheet van wordt en/of die ervoor zorgen dat ze veel geld krijgt. Want daar krijgt ze zelfvertrouwen van.
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
13-03-2018 17:28
Lees nog eens mijn hele verhaal. Ik heb het niet over laten weten dat jij iets voor hem voelt. Ik heb het over hem vragen naar de reden voor zo veel aandacht en laten weten dat het jou zijn gedrag in verwarring brengt. En dat is iets heel anders. Lees a.u.b. aandachtiger mijn verhaal met minder je eigen invulling.

En nogmals stap uit je fantasiewereld in de werkelijkheid. Richt je op het uitpluizen van jezelf en werken aan je relatie en je gezin.
Mijn man wil niet praten, spreek tegen een muur! Ik stel me aan, draai voortdurend de rollen om volgens hem. Ik weet het echt niet meer. Als ik me afvraag wanneer hij laatst vroeg hoe mijn dag geweest was, dan kan ik me dat moment enigszins niet meer herinneren. Ik herken hem niet meer.. hij was vroeger zo lief. Ok, hij neemt zijn verantwoordelijkheid maar emotioneel laat hij mij wel in de koude staan. Ligt het aan mij? Dat zal wel... in een relatie ben je met twee. Vorig jaar had ik het vermoeden dat hij verliefd was of alleszins oog had op een collega van hem . Hij ontkende.. op een personeelsfeesf kwam ik te weten dat mijn man steeds probeerde op een goed boekje te staan bij haar. Het feest was voor mij verpest en dan durfde hij mij nog te negeren die avond en te doen alsof ik me aanstel.. is dat liefde? Een huwelijk? Het is keihard dat is het... bedankt zielsverwant voor je steun en mooie woorden
Xxx
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
13-03-2018 19:24
TO poept liever volgens mij :hihi: Oh nee, dat is een vies woord.
Misschien doet ze het alleen met mannen waar ze witheet van wordt en/of die ervoor zorgen dat ze veel geld krijgt. Want daar krijgt ze zelfvertrouwen van.
Schattig meisje, ik denk dat je jouw schuilnaampje verkeerd gekozen hebt, als je op die manier denkt. Wacht, laat me je even helpen: bitchinthehouse of treiterendmeisje zou meer op zijn plaats zijn 😂🤣
Sunshine585 schreef:
13-03-2018 19:13
Het taalgebruik. Vind jij dat normaal?
TO zegt dat het woord neuken grof is. Dus ik (denkend aan t feit dat ze met die kerel van bil wil terwijl ze getrouwd is alsof dat niet grof is maar dat terzijde) vraag me oprecht af wat er dan zo grof is aan neuken. Want dat is volgens TO in Belgie echt een Heel Vies Ding om te zeggen. Dus vraag ik me af wat daar de reden van is en wat neuken fysiek anders maakt dan vrijen. Want ik kan me daar dus geen ruk bij voorstellen.
Er zijn trouwens wel viezere dingen te vinden op internet hoor. Een boer en een scheet wat ik schrijf is nog peanuts vergeleken bij de trios waarbij 5 mannen in een vrouws opengesperde kont pissen om maar wat te noemen.
Tevens snap ik nog steeds het Vlaams / Nld door elkaar niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Voor wie mijn post niet snapt: Ik vind het dus bullshit dat TO belerend loopt te doen dat we niet neuken mogen zeggen want dat is in Belgie een grof woord terwijl we A op viva.NL zitten, en B vreemdgaan er echt niet netter op wordt als we het met zijn allen zoetsappig en gedwee De liefde bedrijven gaan noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nergens dat ze van bil wil met die man...
Sunshine585 schreef:
13-03-2018 22:06
Ik lees nergens dat ze van bil wil met die man...
:rofl:
Sunshine585 schreef:
13-03-2018 13:31
Ja, het is bij mij ook niet het fysieke waar het om ging, maar vooral het zo goed met elkaar kunnen praten en elkaar begrijpen. Maar dat hoeft het voor de partner niet minder erg te maken denk ik.

En ook ik voldoe niet aan de omschrijving van Zielsverwant...
Hoi Sunshine, wat kan je jezelf geweldig voor de gek houden met inconsequente gedachtegang. Lees a.u.b. je eigen topic " Is vriendschap mogelijk ...."enz. Lees die hele topic goed en aandachtig door. Je eigen opmerkingen en die van leden misschien paar keer door. En haal de blad die je voor je ogen houdt eraf. Met mijn opmerking bedoel ik niet je te kwetsen, maar voor de zoveelste keer laten nadenken en stil laten staan bij hoe consequent zijn jou gedachten, gevoelens.
Horror-Clown schreef:
13-03-2018 20:17
TO zegt dat het woord neuken grof is. Dus ik (denkend aan t feit dat ze met die kerel van bil wil terwijl ze getrouwd is alsof dat niet grof is maar dat terzijde) vraag me oprecht af wat er dan zo grof is aan neuken. Want dat is volgens TO in Belgie echt een Heel Vies Ding om te zeggen. Dus vraag ik me af wat daar de reden van is en wat neuken fysiek anders maakt dan vrijen. Want ik kan me daar dus geen ruk bij voorstellen.
Er zijn trouwens wel viezere dingen te vinden op internet hoor. Een boer en een scheet wat ik schrijf is nog peanuts vergeleken bij de trios waarbij 5 mannen in een vrouws opengesperde kont pissen om maar wat te noemen.
:heart:
.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 13:25
99.93% gewijzigd
DEATH schreef:
14-03-2018 12:05
:heart:
Een trio met vijf mannen vind ik ook echt een prestatie.
Fauna69 schreef:
14-03-2018 12:55
Een trio met vijf mannen vind ik ook echt een prestatie.
Misschien bedoelt ze dat de 5 mannen niet actief deelnemen aan het trio maar slechts de vrouwelijke deelnemer in het opengesperde kontgat pissen terwijl die met 2 pikken bezig is?
Zielsverwant schreef:
14-03-2018 12:50
Misschien klinkt het heel vreemd maar ik meen je verdriet, je boosheid en machteloosheid en je waanhoop te voelen. De communicatie tussen je man en jou die jij beschrijft lijkt verre van een goede. Of het aan jou ligt. Weet ik niet. Ik ken jou niet en je situatie thuis. Wat ik denk is dat iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen, keuzen, reacties naar de ander toe en zijn gedrag. Jij kan niet verantwoordelijk zijn voor het gedrag van je man, zijn manier van communiceren, zijn gedachten enz. Jij bent wel verantwoordelijk voor je eigen keuzen, beslissingen, gedrag, gedachten enz. Naar mijn idee beïnvloeden mensen binnen een relatie elkaar op basis van actie en interactie op elkaar. Mensen hebben verschillende communicatiestijlen en ik vraag me af of ze bewust zijn van hun manier van communiceren. Ik denk dat in een relatie belangrijk is: hoe mensen elkaars taal begrijpen,, wat ze voor elkaar over hebben, hoe komen ze elkaar tegenmoet bij het vervullen van hun behoeften enz. Dit thema is enorm groot en voor ieder anders.

En ook in jouw relatie gaat het om hoe sluiten jullie op elkaar aan? hoe zoeken jullie een verbinding met elkaar? Hoe communiceren jullie met elkaar? Kijk naar je eigen manier hoe jij je man aanspreekt. Vanuit emoties praten kan ervoor zorgen dat de ander zich voor je afsluit. Vanuit hulp vragen omdat jij iets niet begrijpt of niet weet hoe jij iets moet zien kan een hele andere reactie bij die ander oproepen. Dit is iets wat jij zelf moet gaan uitzoeken. Of met hulp. Soms is iemand anders nodig die de situatie beter kan inschatten en jullie begrijpen. Als je het idee om een relatietherapeute te zoeken aan je man voorstelt, zorg wel dat niemand zich daar schuldig over voelt. Dat het wel jullie gezamenlijke doel wordt zoals bijv. werken aan het verbeteren van jullie relatie, elkaar beter begrijpen enz. of andere doelen die jullie belangrijk vinden.
Maar dat is aan jou en je man om te beslissen. Hij moet die behoefte ook hebben anders gaat hij niet meewerken.
ik heb je stof tot nadenken geven die misschien verdieping vraagt?

Veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
14-03-2018 12:04
Hoi Sunshine, wat kan je jezelf geweldig voor de gek houden met inconsequente gedachtegang. Lees a.u.b. je eigen topic " Is vriendschap mogelijk ...."enz. Lees die hele topic goed en aandachtig door. Je eigen opmerkingen en die van leden misschien paar keer door. En haal de blad die je voor je ogen houdt eraf. Met mijn opmerking bedoel ik niet je te kwetsen, maar voor de zoveelste keer laten nadenken en stil laten staan bij hoe consequent zijn jou gedachten, gevoelens.
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Je refereert aan een topic waar ik meer dan een jaar geleden voor het laatst heb gereageerd. Ik dacht toen nog dat een bijzondere vriendschap misschien een optie was. Het lijkt me toch inmiddels duidelijk dat ik van gedachten ben veranderd. Kan dat soms niet?
Alle reacties Link kopieren
Sunshine585 schreef:
14-03-2018 18:09
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Je refereert aan een topic waar ik meer dan een jaar geleden voor het laatst heb gereageerd. Ik dacht toen nog dat een bijzondere vriendschap misschien een optie was. Het lijkt me toch inmiddels duidelijk dat ik van gedachten ben veranderd. Kan dat soms niet?
Dat kan zeker! Sunshine ik gaf je een antwoord in PB 😘
Fauna69 schreef:
14-03-2018 12:55
Een trio met vijf mannen vind ik ook echt een prestatie.
Je zult maar last hebben van discalculie.
Dan overdrijf je al snel denk ik.
Sunshine585 schreef:
14-03-2018 18:09
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Je refereert aan een topic waar ik meer dan een jaar geleden voor het laatst heb gereageerd. Ik dacht toen nog dat een bijzondere vriendschap misschien een optie was. Het lijkt me toch inmiddels duidelijk dat ik van gedachten ben veranderd. Kan dat soms niet?
Ah Sunshine, dat kan ik me voorstellen dat jij het niet meer weet. Vandaar lees je topic nog eens, met inzichten van nu (die inmiddels veranderd zijn) kan jij beter zien hoe jij toen bezig was.

Ik heb jouw topic mijn man laten lezen met de opmerkingen van viva-leden om te laten zien met welke bedoelingen/ intenties collega`s zoals jij (niet alle collega`s natuurlijk) met elkaar wandelen op het werk als voorbeeld. Ik denk dat hij begrepen had wat hij toen moest doen. Hij was meteen gestopt met lunchcontacten met zijn collega.

O, ja met het plaatsen van je verhaal op viva heb jij me nogal geholpen, dank je daarvoor.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 10:02
5.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
15-03-2018 09:45
Ah Sunshine, dat kan ik me voorstellen dat jij het niet meer weet. Vandaar lees je topic nog eens, met inzichten van nu (die inmiddels veranderd zijn) kan jij beter zien hoe jij toen bezig was.

Ik heb jouw topic mijn man laten lezen met de opmerkingen van viva-leden om te laten zien met welke bedoelingen/ intenties collega`s zoals jij (niet alle collega`s natuurlijk) met elkaar wandelen op het werk. Ik denk dat hij begrepen had wat hij toen moest doen. Hij was meteen gestopt met lunchcontacten met zijn collega.
Zielsverwant, jij vertrouwt je man uit de duizend, waarvoor ik je bewonder. Maar, weet je het zeker? Dat nooit. Ik heb 2 zoontjes en dat worden later mannen. Als ik papiertjes vind van koeken dan vraag ik hen: ‘hebben jullie een koek gepakt?’ Ze antwoorden dan vol overtuiging: ‘nee mama’ terwijl de chocola nog aan hun mondje hangt 🤭
Mannen liegen ons steeds voor. Voor mij tellen daden, je kan 100x zeggen ik hou van jou, en ik ben te vertrouwen, je moet het zien en voelen.
Mijn collega is zich zeker bewust van zijn gedrag en als bij hem de vonk ook overslaat zal hij het contact met mij vermijden , toch. Alles kan kapot daar ben ik zeker van. En dat is nu net wat ik niet wil, het is me overkomen ... stom echt stom. Hoe kan ik ik op dit moment geen puinhoop van mijn leven maken. Dat is mijn grootste bekommernis nu.
Xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven