Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:55
Wat een rare gedachtegangen.
Hier ga ik niet eens op in.
tja, het is jouw vent hoor, die zo denkt
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:55
Wat een rare gedachtegangen.
Hier ga ik niet eens op in.
Ik vind het anders een hele terechte aanname, als je zo over andere vrouwen denkt te kunnen praten.

Of wilde niemand seks met jou op de eerste date en ben je daarom zo zuur?
..
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 19-09-2020 09:25
97.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-09-2020 08:56
Seikwijf vraagt om 8.33 of hij zich opgedrongen heeft
TO antwoordt, dat het ergens wel zo voelt

daar komt het "verkrachting" vandaan
Bij ‘opdringen’ stel ik me sowieso iets anders voor dan bij ‘verkrachting’.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-09-2020 08:53
Ze hadden er beide zin in met die nodige drank.
Niemand die er over begint dat hij met de nodige drank op achter het stuur gaat zitten?

Goh, helemaal gemist dat er staat dat hij met de auto was joh! :sherlock: . En het is ook écht het onderwerp hier.
seikwief schreef:
19-09-2020 08:56
Ik vind het ook achterlijk, maar zie het echt vaak. Na etentjes met 2 wijn op naar huis rijden. Mijn buurvrouw, die wekelijks naar de sauna gaat en daar ook eet en een paar chardonnay wegtikt en dan naar huis rijdt en zich van de prins geen kwaad weet. Het lijkt wel normaal in sommige kringen...
Twee wijntjes mag ook gewoon.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... et-verkeer
S-Groot schreef:
19-09-2020 08:56
Dat zeg ik ;) . En ik ken de uitdrukking, vandaar 'nodig' tussen aanhalingstekens. Want uitdrukking of niet, TO vond het 'nodig'/een goed idee om teveel te drinken in de situatie dat ze iemand voor het eerst ontmoet (bij haar thuis ook nog eens?). Dus vandaar mijn vraag: waarom vond je dat 'nodig'?
Nee, je leest het dus verkeerd. Nodig, niet omdat er nood aan was maar een subtiele uitdrukking van iets teveel.
Waarom ze het nodig vond het nodige te drinken weet alleen TO natuurlijk maar soms is daar nood aan 😉
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
19-09-2020 08:58
Goh, helemaal gemist dat er staat dat hij met de auto was joh! :sherlock: . En het is ook écht het onderwerp hier.
Hij was overigens met de fiets
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:55
Wat een rare gedachtegangen.
Hier ga ik niet eens op in.
tja, het is jouw vent hoor, die zo denkt
Alle reacties Link kopieren
Iv seks hebben kun je ook met een taxi naar huis..wat een non discussie is dit.

Ik drink dus ik moet ook maar seks hebben...duh!
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-09-2020 09:00
24.04% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
XBX schreef:
19-09-2020 08:59
Hij was overigens met de fiets
Ook opgelost ;-) wel makkelijk zo dichtbij daten.
Niks mis met seks op de eerste date. Maar het is een vreemde ( neem ik even aan, gezien dat via een dateapp afgesprokenis) en je nodigt hem bij je thuis uit en gaat drinken.

Het klinkt inderdaad allesbehalve veilig. Ik zou dat als ik jou was dus echt niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 08:59
Waarom ze het nodig vond het nodige te drinken weet alleen TO natuurlijk maar soms is daar nood aan 😉

Hèhè. En dat vraag ik dus, waarom ze er nood aan had (en het een goed idee vond om op dat moment daar gehoor aan te geven).
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-09-2020 08:57
tja, het is jouw vent hoor, die zo denkt

Je zit raar te doen Lilalinda.
Spreek voor je eigen vent, niet eentje die je niet eens kent.
Rare invullingen geef jij aan dingen.
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 09:01
Je zit raar te doen Lilalinda.
Spreek voor je eigen vent, niet eentje die je niet eens kent.
Rare invullingen geef jij aan dingen.
Jij doet raar. Met je debiele uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 09:01
Je zit raar te doen Lilalinda.
Spreek voor je eigen vent, niet eentje die je niet eens kent.
Rare invullingen geef jij aan dingen.
waarom zeg je dan van die rare dingen tegen TO?
lees eens terug wat je zei.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 08:59
Nee, je leest het dus verkeerd. Nodig, niet omdat er nood aan was maar een subtiele uitdrukking van iets teveel.
Waarom ze het nodig vond het nodige te drinken weet alleen TO natuurlijk maar soms is daar nood aan 😉
Soms heb je nood aan drank en seks...en dat is de taxi ineens geen optie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
XBX schreef:
19-09-2020 08:59
Hij was overigens met de fiets
Geldt hetzelfde voor als met de auto als het om alcohol gaat.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 09:01
Je zit raar te doen Lilalinda.
Spreek voor je eigen vent, niet eentje die je niet eens kent.
Rare invullingen geef jij aan dingen.
Oh spreken van een kut op een presenteerblaadje is niet raar?
Dubbele moraal enzo
viva-amber schreef:
19-09-2020 09:06
Soms heb je nood aan drank en seks...en dat is de taxi ineens geen optie.
Waar haal jij die auto vandaan? TO schrijft zelfs nog dat hij op de fiets was.
Die aannames van jou zijn echt zo bijzonder en in ieder topic doe je dat weer, waarom?
Vind je de topics saai, wil je een beetje de boel opruien?
Alle reacties Link kopieren
Er staat nergens dat zij op de fiets was en daarbij met drank op fietsen is net zo goed strafbaar en gevaarlijk. Sinds wanneer mag je dronken fietsen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed TO: er is niets om je schuldig over te voelen, dit is simpel weg iemand van wie je verder niets zou moeten willen en van wie je niets te verwachten heb. Heb je het veilig gedaan dan is er niets aan de hand en anders zou ik even een soa test plannen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
19-09-2020 09:11
Er staat nergens dat zij op de fiets was en daarbij met drank op fietsen is net zo goed strafbaar en gevaarlijk. Sinds wanneer mag je dronken fietsen?
Je mag je eigenlijk helemaal niet eens dronken in de openbare ruimte begeven.

Toch heb ik er nog nooit een boete voor gehad, terwijl ik toch behoorlijk regelmatig mijn kop er af heb geschroefd in mijn studententijd.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel bizar inderdaad .. zou toch even in mezelf denken wtf gebeurd mij nu?

Ik snap hem ook echt niet als je toch al besluit om met iemand sex te hebben waarom loop je dan opeens weg ? Hoeveel erger kon het dan nog?

Dan snap ik niet wat in de tussen tijd dat jullie sex hadden “de druppel” was om je zo te verlaten heeeel erg vreemd.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-09-2020 09:03
waarom zeg je dan van die rare dingen tegen TO?
lees eens terug wat je zei.

Ik dacht het al te hebben uitgelegd maar goed, met wie en wanneer seks hebben mag iedereen zelf weten.
Ik bedoelde te zeggen dat meteen vol gas gaan (om het zo maar te noemen) niet betekend dat de ander dus ook een beschuitje met je wil eten of een volgende date wil plannen.
Zoals ik TO lees, is dat dus de kater waar ze mee zit. Als dit dit zo teleurstellend voor haar is, is all the way gaan op een eerste date misschien gewoon niks voor TO.
De lading veroordelingen en aannames die ik hierom over me heen krijg begrijp ik niet, maar goed. Hoort erbij hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven