Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
Qiyara schreef:
19-09-2020 08:12
Ja dit is klaar. Heel rot maar ik zou hier niks meer van verwachten.

En je gebruikt vind ik echt onzin. Het is gebeurt en jij ging er toch in mee? Het was met wederzijds consent. Zelf heb ik ook weleens gehad dat ik er klaar mee was na seks. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Even slikken en weer door.

Pun intended?
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 09:16
Ik dacht het al te hebben uitgelegd maar goed, met wie en wanneer seks hebben mag iedereen zelf weten.
Ik bedoelde te zeggen dat meteen vol gas gaan (om het zo maar te noemen) niet betekend dat de ander dus ook een beschuitje met je wil eten of een volgende date wil plannen.
Zoals ik TO lees, is dat dus de kater waar ze mee zit. Als dit dit zo teleurstellend voor haar is, is all the way gaan op een eerste date misschien gewoon niks voor TO.
De lading veroordelingen en aannames die ik hierom over me heen krijg begrijp ik niet, maar goed. Hoort erbij hier.
Ho ho. Dat is helemaal niet wat je schrijft. Je schrijft letterlijk:
maar je zult iemand nooitvoor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
19-09-2020 09:13
Je mag je eigenlijk helemaal niet eens dronken in de openbare ruimte begeven.

Toch heb ik er nog nooit een boete voor gehad, terwijl ik toch behoorlijk regelmatig mijn kop er af heb geschroefd in mijn studententijd.
Ik heb ze in mijn stad wel uitgedeeld zien worden. De politie ging handhaven toen er vaak werd gevochten in de stad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 09:16
Ik dacht het al te hebben uitgelegd maar goed, met wie en wanneer seks hebben mag iedereen zelf weten.
Ik bedoelde te zeggen dat meteen vol gas gaan (om het zo maar te noemen) niet betekend dat de ander dus ook een beschuitje met je wil eten of een volgende date wil plannen.
Zoals ik TO lees, is dat dus de kater waar ze mee zit. Als dit dit zo teleurstellend voor haar is, is all the way gaan op een eerste date misschien gewoon niks voor TO.
De lading veroordelingen en aannames die ik hierom over me heen krijg begrijp ik niet, maar goed. Hoort erbij hier.
Hmm toch is dit niet gebruikelijk.

Hij besluit sex met haar te hebben omdat ze wellicht leuk genoeg is.. ( zou je denken)

En dan loopt hij weg ? Dat is niet wat de gemiddelde man je flikt hoor.

Loop dan gewoon vóór de sex weg dan was het nog steeds kut maar wel beter.
linnylow wijzigde dit bericht op 19-09-2020 09:22
0.44% gewijzigd
viva-amber schreef:
19-09-2020 09:20
Ik heb ze in mijn stad wel uitgedeeld zien worden. De politie ging handhaven toen er vaak werd gevochten in de stad.
Ja dan snap ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
19-09-2020 09:21
Hmm toch is dit niet gebruikelijk.

Hij besluit sex met haar te hebben omdat ze wellicht leuk genoeg is.. ( zou je denken)

En dan loopt hij weg ? Dat is niet wat de gemiddelde man je flikt hoor.

Loop dan gewoon voor de sex weg dan was hef nog steeds kut maar wel beter.

Hij is zeker geen gentleman nee.
Nogal een slappe hap lijkt hij me.
linnylow schreef:
19-09-2020 09:21
Hmm toch is dit niet gebruikelijk.

Hij besluit sex met haar te hebben omdat ze wellicht leuk genoeg is.. ( zou je denken)

En dan loopt hij weg ? Dat is niet wat de gemiddelde man je flikt hoor.

Loop dan gewoon vóór de sex weg dan was het nog steeds kut maar wel beter.
En TO deed niet mee?
Zij besluit net zo goed om seks met hem te hebben omdat hij leuk genoeg was.
Seks hebben is geen dienst of gunst hoor, je doet het met z’n 2en.
Ouderwets gelul
Alle reacties Link kopieren
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 09:27
En TO deed niet mee?
Zij besluit net zo goed om seks met hem te hebben omdat hij leuk genoeg was.
Seks hebben is geen dienst of gunst hoor, je doet het met z’n 2en.
Ouderwets gelul
Ja, dat is ook zo... Raar dat hij dan opeens zo dringend weg wil..

Misschien ging hij vreemd.. Of speelde er iets anders in zijn hoofd waardoor hij dacht “ dit voelt niet goed”...
Wat een afknapper maar je hebt in ieder geval redelijke seks gehad en je weet meteen dat het geen relatiemateriaal is maar ik snap je gevoel wel. Ik denk dat best veel mensen wel eens iets hebben gedaan op dating gebied waarvan je achteraf je afvraagt waarom je iets wel of niet hebt gedaan. Je houdt er een raar leeg gevoel aan over en twijfelt over je eigen rol. Dit soort dingen neem je mee in een volgende beslissing, zie het als een soort groei.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Begin jij nou ook al?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Typisch dat iedereen er zo verbaasd over is dat hij na de seks naar huis ging. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet direct wil blijven slapen en in mijn ervaring kan het dan nog alle kanten op; het kan een one night stand blijven, het kan een relatie worden of je kan nog een paar keer daten en daar blijft het dan bij. Kortom, in mijn beleving en opvatting is seks gewoon helemaal losgekoppeld. Ik vind het echt een hopeloos ouderwetse opvatting dat iets nooit een relatie zou kunnen worden omdat je als vrouw zo ‘makkelijk’ bent om snel seks te hebben.
Echt hou op, we zitten goddank niet meer in de jaren ‘50.

Wat wel vervelend is, is dat to er kennelijk een rotgevoel over heeft. En misschien hij ook wel, als hij aangaf dat het te snel was en niet de bedoeling? Jammer dat jullie er niet gewoon allebei van konden genieten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien (jaahaa aanname) vindt hij samen wakker worden (nu nog) te intiem en ongemakkelijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Niets zo onaatrekkelijk als een jaren 50 mentaliteit, waarbij vrouwen vooral geen seksleven mogen hebben.
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die een oordeel meent te moeten hangen aan het seksleven van een andere vrouw.
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Niet zo onaantrekkelijk als een man die vindt dat een vrouw die ook wel eens gewoon zin heeft in seks op de eerste date, geen relatiemateriaal is, maar zelf wel lekker mee doet met het geseks.
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Nee, omdat seks gewoon normaal is. Dus je wint er niemand mee, maar je verliest er ook niemand mee. Als je bij elkaar past maakt het allemaal niet zoveel uit of je seks hebt op de eerste date, of de tweede... enz.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Tjezus wat een gezeik! Ik had ook op de eerste date sex met mijn partner, wonen nu al anderhalf jaar samen.
Slaat echt nergens op, als het goed is, is het goed!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
19-09-2020 09:36
Niet zo onaantrekkelijk als een man die vindt dat een vrouw die ook wel eens gewoon zin heeft in seks op de eerste date, geen relatiemateriaal is, maar zelf wel lekker mee doet met het geseks.
Jaaa behoorlijk hypocriet zo’n man wil je niet in je leven beloofd niet veel goeds..
Alle reacties Link kopieren
Tja. Ik zou er wel een telefoontje aan wagen als je hem echt leuk vindt. "Hee, met mij. Dat was een gekke avond hé? Jammer dat je meteen wegging. Gaat het goed met je? Ik zou er wel even met je over willen praten, Zullen we ergens koffie drinken?". Dan merk je gelijk of hij het verder nog niet zitten of niet en hoe je er niet oeverloos na te denken en kun je door met je leven.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo van het over analyseren van acties en zo. Er kan van alles achter zitten.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
19-09-2020 09:37
Tjezus wat een gezeik! Ik had ook op de eerste date sex met mijn partner, wonen nu al anderhalf jaar samen.
Slaat echt nergens op, als het goed is, is het goed!
En als je niet bij elkaar blijft, heb je tenminste een leuke avond gehad.
Als de date van TO op een andere manier had gecommuniceerd, had ze er waarschijnlijk wél leuke herinneringen aan overgehouden. Hij lijkt me nogal horkerig en dat is vervelend voor TO, maar daar kan ze zich het best gewoon overheen zetten. Met een leuke nieuwe date bijvoorbeeld.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
XBX schreef:
19-09-2020 08:36
Ergens voelt het wel zo, ik begrijp goed de reacties van de rest. Want uiteindelijk ben ik er zelf bij en verantwoordelijk. Maar hij bleef bezig en ik had stop kunnen zeggen hoor. Maar daarom verbaasde het mij dat hij daarna naar huis ging omdat ‘het niet goed voelde’
Het voelde niet goed omdat de seks tegen viel. Denk ik dus. En je gebruikt voelen is onzin, je was er zelf bij. Als je niet tegen drank kan, volgende keer niet meer drinken, hoe moeilijk kan het zijn?
tanteslankie schreef:
19-09-2020 09:38
Tja. Ik zou er wel een telefoontje aan wagen als je hem echt leuk vindt. "Hee, met mij. Dat was een gekke avond hé? Jammer dat je meteen wegging. Gaat het goed met je? Ik zou er wel even met je over willen praten, Zullen we ergens koffie drinken?". Dan merk je gelijk of hij het verder nog niet zitten of niet en hoe je er niet oeverloos na te denken en kun je door met je leven.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo van het over analyseren van acties en zo. Er kan van alles achter zitten.
Waarom zou je met iemand gaan bellen en een voorstel doen om af te spreken als hij jou zo een gek gevoel heeft gegeven.

Daten moet leuk en vooral niet te zwaar zijn. Dit is al genoeg drama om te beseffen dat je hier weinig aan hoeft te missen.
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
19-09-2020 09:36
Niet zo onaantrekkelijk als een man die vindt dat een vrouw die ook wel eens gewoon zin heeft in seks op de eerste date, geen relatiemateriaal is, maar zelf wel lekker mee doet met het geseks.
Dat inderdaad. Elke man die dit doet, maar wel denkt of zegt dat zo een vrouw geen relatiemateriaal is voor hem, is een hypocriete loser. Hij doet het zelf immers ook, maar vindt zichzelf desondanks wel leuk relatiemateriaal voor een andere vrouw. Gatver gewoon. Walgelijke types vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
19-09-2020 09:38
Tja. Ik zou er wel een telefoontje aan wagen als je hem echt leuk vindt. "Hee, met mij. Dat was een gekke avond hé? Jammer dat je meteen wegging. Gaat het goed met je? Ik zou er wel even met je over willen praten, Zullen we ergens koffie drinken?". Dan merk je gelijk of hij het verder nog niet zitten of niet en hoe je er niet oeverloos na te denken en kun je door met je leven.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo van het over analyseren van acties en zo. Er kan van alles achter zitten.
Dit kan je wel vragen ja, behalve dat doorstreepte zou ik niet doen, eerst even zijn reactie afwachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven