Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
Madeliefjees schreef:
19-09-2020 09:29
Niets zo onaantrekkelijk dan een vrouw die op de eerste date al met de benen wijd gaat. Waarom de koe kopen als de melk gratis is?
Mijn God zeg maar goed verbaast me niks van een vrouw die het prima vindt door haar man onderhouden te worden .
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2020 10:43
Het enige truukje wat hij kent is vind de salami.
verstop
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-09-2020 09:44
Niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die haar eigen seksualiteit ondergeschikt maakt aan de man of wat de maatschappij zou kunnen denken. Een vrouw die braaf met dr benen naast elkaar blijft tot er minimaal een huwelijksaanzoek is gedaan en er dan achter komt dat die man niet neuken kan.
Als een vrouw seks wil dan moet ze dat lekker doen.

Dit. En ook niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die het verschil niet weet tussen 'als' en 'dan'.
Niet iedereen kan de eerste keer met iemand slapen, dat is voor sommigen intiemer dan seks. Je bent niet gebruikt hoor, jullie hebben hooguit elkaar gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend TO als achteraf blijkt dat je andere verwachtingen hebt van een date.
Het woord 'gebruiken' snap ik niet zo. Seks heb je omdat je het lekker vindt en er zin in hebt. Tegenprestaties kun je alleen verlangen als je die vooraf naar elkaar uitspreekt.
Het hele idee dat een vrouw seks 'schenkt' aan een man vind ik bovendien erg achterhaald.
Die gast heeft gekregen waar hij voor kwam, om vervolgens de 'te vroeg-/ongemakkelijk kaart' te trekken. Zo kon hij er mooi tussenuit piepen.
Jammer, maar deze types bestaan dus ook. Laat de drankjes volgende keer staan en hou je kop erbij.
Een vriendin vertelde dat haar date, waarmee ze na het eerste afspraakje in bed was beland, tijdens de seks zonder aankondiging zijn lul in haar reet stak en haar begon te neuken. Hij kwam niet klaar en is daarna meteen vertrokken. Een andere vriendin heeft meer dan eens meegemaakt dat de scharrel waarmee ze in bed was beland nadat hij was klaargekomen nog net niet over zijn eigen kleren struikelde om zo snel mogelijk weg te komen. Vonden ze allebei niet zo leuk.

In jouw geval vermoed ik dat je niks meer van 'm zult horen, maar ik zou het nog even afwachten. En bij een eventuele volgende afspraak met hem (als je daar zelf nog zin in hebt) niet weer in bed belanden, tenzij je het ook wel prima vindt om alleen seks met hem te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wel eens gehad. En dat nare gevoel gaat niet over hem, maar over jezelf, omdat je weet dat je niet je eigen gevoel hebt gevolgd. Je wilde van het gedram af zonder ruzie en je hebt dus seks gehad omdat dat gemakkelijker was dan op je strepen staan.
En hij wilde alleen seks, maar lult er wat omheen met 'nog niet aan toe' zodat hij weg kon na de seks. Meer wilde hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hopen dat het veilige seks was....
Alle reacties Link kopieren
Doe een soa test inderdaad.
Heel vaak meegemaakt.
Er zijn gelukkig ook vele mannen die hun eigen grenzen wel kennen, niet hun piemel alles laten bepalen en daar dan de vrouw de schuld van geven.
Ik vind dit compleet achterlijk gedrag en je hebt niks verkeerd gedaan, 2 instemmende volwassenen.
Hij heeft een issue met hoe hij over vrouwen en sex denkt, wees maar blij dat je eraf bent.
Het zijn nou ook nooit de types die zich verliezen in urenlang jou plezieren en daar dan enorme spijt van hebben.
Meestal hebben die types alleen 'neuken' op het repertoire, zijn helemaal overvallen dat het een keer 'mag' (veeg teken, andere vrouwen zijn blijkbaar slimmer in selecteren), raggen er wat op los en geraken daarna in een psychische crisis.
Nou, leuke poging, hopelijk volgende keer een normale persoon, doei.
Dit heeft niks te maken met snel of juist niet, je hebt ze die na 3 maanden gemekker dit gedrag vertonen.
Meestal met het verwijt dat je 'te wild' bent, een keer had ik een man ernstig geshoqueerd door bovenop te willen.
Gelijk uit, dat vond hij wel zo hoerig, hij kon me niet meer aankijken, getsie.
Een vriendin had een keer zo iemand die na een jaar wel sex wilde en niet bewoog. Erin proppen en stil liggen.
Dus ze dacht de feestvreugde te verhogen door wat te gaan bewegen.
Nou, de sex was over en de relatie ook. Dat vond hij toch wel zo bizar, hij was geen beest.
Doe je niks aan, behalve diep medelijden hebben met degene met wie zo iemand eindigt.
Tadderak30 schreef:
19-09-2020 12:34
Vervelend TO als achteraf blijkt dat je andere verwachtingen hebt van een date.
Het woord 'gebruiken' snap ik niet zo. Seks heb je omdat je het lekker vindt en er zin in hebt. Tegenprestaties kun je alleen verlangen als je die vooraf naar elkaar uitspreekt.
Het hele idee dat een vrouw seks 'schenkt' aan een man vind ik bovendien erg achterhaald.
Yes!
Alle reacties Link kopieren
Als ik sex heb op een eerste date dan ben ik zelf nooit heel serieus... Maar ik heb altijd gedate met " ik zie het wel" en ik wil echt wel weten of iemand lekker neukt voor ik een relatie begin of mijn hart investeer.

Ik ga er altijd vanuit dat ik niks meer hoor... dan voel ik me niet gebruikt want ik ging niet met een bepaalde intentie erin. Ik heb zelf genoten. Overigens hoorde ik volgens mik bijna altijd wel wat... mannen willen vaak wel vaker neuken :p
Het-groepje schreef:
19-09-2020 14:32
Het zijn nou ook nooit de types die zich verliezen in urenlang jou plezieren en daar dan enorme spijt van hebben.
Meestal hebben die types alleen 'neuken' op het repertoire, zijn helemaal overvallen dat het een keer 'mag' (veeg teken, andere vrouwen zijn blijkbaar slimmer in selecteren), raggen er wat op los en geraken daarna in een psychische crisis.
Nu je het zegt, ik heb het met one night stands nooit anders meegemaakt dan wat jij beschrijft. De psychische crisis uitgezonderd, maar wel dat ze er meteen op los rammen, graag gepijpt willen worden en verder niks terug willen doen.

Was dat bij jou ook zo TS?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 08:41
Mee eens.
Excuus als ik me te grof uitdruk, maar je zult iemand nooit voor je winnen door meteen je kut op een presenteerblaadje aan te bieden.
Bullshit. Ik heb wel vaker mannen leren kennen op sexfeestjes die na een paar sexdates hopeloos verliefd waren.

Als je zo een instelling hebt dan vind je mannen die het belangrijk vinden dat vrouwen wachten enzo. Die mannen zijn mijn type niet.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
19-09-2020 09:38
Tja. Ik zou er wel een telefoontje aan wagen als je hem echt leuk vindt. "Hee, met mij. Dat was een gekke avond hé? Jammer dat je meteen wegging. Gaat het goed met je? Ik zou er wel even met je over willen praten, Zullen we ergens koffie drinken?". Dan merk je gelijk of hij het verder nog niet zitten of niet en hoe je er niet oeverloos na te denken en kun je door met je leven.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo van het over analyseren van acties en zo. Er kan van alles achter zitten.
Sexy zo een wijf dat na 1 date al gaat zeuren. Weet je gelijk dat je die niet moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
19-09-2020 09:58
Sta trouwens echt te kijken van die mentaliteit uit het jaar kruik van sommigen hier.
Zouden dat vrouwen zijn die hooguit 2 bedpartners hebben gehad en daarna vastgetekend zaten sinds het jaar 0 met een partner die niet kan seksen, waardoor ze verzuurd met afgunst andere vrouwen lopen af te zeiken? Denk het wel.
Ik heb redelijk veel bedpartner gehad... sexfeestjes en alles. Ik heb daar echt van geleerd wat ik lekker vind. Ik vraag me soms echt af hoe vrouwen dat doen die met hun eerste partner zijn.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
19-09-2020 09:58
Sta trouwens echt te kijken van die mentaliteit uit het jaar kruik van sommigen hier.
Zouden dat vrouwen zijn die hooguit 2 bedpartners hebben gehad en daarna vastgetekend zaten sinds het jaar 0 met een partner die niet kan seksen, waardoor ze verzuurd met afgunst andere vrouwen lopen af te zeiken? Denk het wel.
+1

En TO ik denk dat wat je voelt je ego is.. is ook een raar dingetje 😏
En seks op 1e date is niks mis mee of het verstandig is tja dat hangt natuurlijk af van hoe het erna is gegaan..
Ik heb met mijn huidige man ook de 1e x seks gehad onder invloed van ja wel hoor DRANK en had niet het idee het te 'moeten' doen.. Ik had gewoon fokking meer zin!!
Erna een relatie gekregen en een aantal weken geen seks gehad maar elkaar beter leren kennen..hoe verzin je het hè?
Omgekeerde wereld.. tja als wat een zoetsappig liefdes verhaal ofzo
Als je iemand leuk en lekker vind kan seks een resultaat daarvan zijn.
Niks om je over te schamen. Wel een beetje balen als de ander dan niet helemaal hoteldebotel van je is maar ja dat kan gebeuren😉
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
19-09-2020 12:21
Dit. En ook niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die het verschil niet weet tussen 'als' en 'dan'.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
19-09-2020 15:10
Sexy zo een wijf dat na 1 date al gaat zeuren. Weet je gelijk dat je die niet moet hebben.
Oh wauw. Echt? Zo een wijf?

Bijzonder. Stel je voor dat je het gewoon eens vráágt aan zo'n vent, ipv het voorval met allemaal mensen op een forum die er niet bij zijn geweest, de boel lekker over analyseren... Ik vind t best.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
abracadabra schreef:
19-09-2020 14:57
Bullshit. Ik heb wel vaker mannen leren kennen op sexfeestjes die na een paar sexdates hopeloos verliefd waren.

Als je zo een instelling hebt dan vind je mannen die het belangrijk vinden dat vrouwen wachten enzo. Die mannen zijn mijn type niet.
Ieuw nee. Alsof vrouwen sex niet lekker mogen vinden.
Poekelroetsj schreef:
19-09-2020 14:53
Nu je het zegt, ik heb het met one night stands nooit anders meegemaakt dan wat jij beschrijft. De psychische crisis uitgezonderd, maar wel dat ze er meteen op los rammen, graag gepijpt willen worden en verder niks terug willen doen.

Was dat bij jou ook zo TS?
SOMMIGE ons ja. De meeste niet.
Ik heb dit ook meegemaakt met mannen die hele speeches hadden (wekelijks) over netjes wachten, sex is iets bijzonders etc.
Als je dan na maanden wachten beloond werd met wat mogen pijpen (oeh niet teveel en al zuur kijken 'dat je dat zo goed kan')
en na 3 minuten wat zij sex vinden de crisis al krijgt valt dat echt wel tegen hoor.
Als ik iets tegen mijn jongere zelf zou mogen zeggen is het echt dat je dat slag gewoon links moet laten liggen.
Die vinden een ander met dezelfde psychotische ideeën over sex (zie sommige reacties in dit topic) lekker zo laten.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
19-09-2020 14:57
Bullshit. Ik heb wel vaker mannen leren kennen op sexfeestjes die na een paar sexdates hopeloos verliefd waren.

Als je zo een instelling hebt dan vind je mannen die het belangrijk vinden dat vrouwen wachten enzo. Die mannen zijn mijn type niet.
Het is ook maar wat je onder 'wachten' verstaat.
Seks met iemand die ik een paar uur ken hoeft van mij niet. En Ik denk dat genoeg mensen er niet voor in zijn.
Maar dat betekend toch niet automatisch dat je weken of maanden wil wachten, preuts bent of eerst getrouwd moet zijn ofzo?
Ik merk dat velen dat er automatisch aan linken wanneer je aangeeft dat je niet in bent voor vlugge en ongebonden seks op de eerste ontmoeting.
Dan ben je al gauw zuur, saai, opgedroogd, niks gewend en kom je uit het jaar kruik.
Ik snap dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 17:07
Het is ook maar wat je onder 'wachten' verstaat.
Seks met iemand die ik een paar uur ken hoeft van mij niet. En Ik denk dat genoeg mensen er niet voor in zijn.
Maar dat betekend toch niet automatisch dat je weken of maanden wil wachten, preuts bent of eerst getrouwd moet zijn ofzo?
Ik merk dat velen dat er automatisch aan linken wanneer je aangeeft dat je niet in bent voor vlugge en ongebonden seks op de eerste ontmoeting.
Dan ben je al gauw zuur, saai, opgedroogd, niks gewend en kom je uit het jaar kruik.
Ik snap dat niet.
je kreeg enkel commenteer op je slut shamen
hoe je het zelf doet, moet je zelf weten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat dit geen leuke ervaring is. Hij heeft haar niet gebruikt, maar hij gaat zelf over zijn grenzen, legt dat vervolgens bij haar neer en geeft haar eigenlijk een raar gevoel over wat er is gebeurd - bijna alsof ze hem heeft gebruikt, terwijl dat natuurlijk onzin is, want hij was er zelf bij. Ik zou dit ook niet prettig vinden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven