Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
kantlijn schreef:
15-09-2020 18:40
Je had natuurlijk ook de parenclub kunnen binnengaan, je daar voor zijn neus helemaal uit elkaar kunnen laten trekken door 3 grootgeschapen kerels en dan met een sliert sperma nog aan je kin hangend tegen hem zeggen: "Zo schat, dat was me het avondje wel he?"
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
15-09-2020 18:40
Je had natuurlijk ook de parenclub kunnen binnengaan, je daar voor zijn neus helemaal uit elkaar kunnen laten trekken door 3 grootgeschapen kerels en dan met een sliert sperma nog aan je kin hangend tegen hem zeggen: "Zo schat, dat was me het avondje wel he?"
🤣
granny71 schreef:
15-09-2020 18:36
Er zijn ook zo vreselijk veel parenclubs dat er altijd wel 1 om de hoek is.

Nou, dit vooral.
En je komt als man alleen ook zo makkelijk binnen.
En er zijn met Corona ook zoveel clubs open.

Maar, een 7 voor de moeite en de min of meer correcte spelling.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij vooral afvragen de hoeveelste keer dit is dat hij daar zit.

Zal vast niet de eerste keer geweest zijn.


En nee, ik zou geen zin hebben in zo'n klojo die als ik eens een dag niet thuis ben gelijk naar de dichtsbijzijnde parenclub rijdt. Zonder iets te melden vooraf.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Klaar....exit. Vertrouwen is weg en als hij niet wil praten blijft het tussen jullie instaan. Ga zelf met iemand praten want kennelijk kies je elke keer voor partners die je vertrouwen beschamen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-09-2020 18:39
Zwartwerker..
Is dat beter of slechter dan bruinwerker?
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:43
Lachen hoor al die bijdehandte reacties
Weinig bijdehand aan, gewoon verbazing vanwege een nogal beperkte OP.

Maar inderdaad, zoals iemand al voorspelde, er komt nu alweer eea aan info bij. Veel plezier TO!
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:41
Ik weet dat hij een bijzondere interesse had voor het fenomeen parenclub. Ik voel daar niet zo veel voor. Had ooit al op zijn pc een vastgelegde site ziejn staan van deze club.
Dus mevrouw wil niet mee maar gunt hem ook z'n pleziertje niet? Ja hallo dan snap ik hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
15-09-2020 18:35
Wat rot.
Maar ik vraag me vooral af hoe je erop kwam naar de parenclub te rijden toen je op zoek naar hem was. In plaats van naar z´n ouders, vrienden, sportclub, bioscoop, een van tig restaurants of café´s....
Vanwege zijn eerder opgemerkte buitengewone belangstelling hiervoor
Jojanneke12 schreef:
15-09-2020 18:45
Klaar....exit. Vertrouwen is weg en als hij niet wil praten blijft het tussen jullie instaan. Ga zelf met iemand praten want kennelijk kies je elke keer voor partners die je vertrouwen beschamen. Sterkte.
En ondertussen nog geen badhanddoek om aan d'r reet te vegen
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
15-09-2020 18:45
Klaar....exit. Vertrouwen is weg en als hij niet wil praten blijft het tussen jullie instaan. Ga zelf met iemand praten want kennelijk kies je elke keer voor partners die je vertrouwen beschamen. Sterkte.
Dank je wel, duidelijke mening
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
15-09-2020 18:45
Weinig bijdehand aan, gewoon verbazing vanwege een nogal beperkte OP.

Maar inderdaad, zoals iemand al voorspelde, er komt nu alweer eea aan info bij. Veel plezier TO!
Heel plezierig is t anders niet
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:41
Ik weet dat hij een bijzondere interesse had voor het fenomeen parenclub. Ik voel daar niet zo veel voor. Had ooit al op zijn pc een vastgelegde site ziejn staan van deze club.
En toch vertrouwde je hem volledig en pas nu je zijn auto hebt zien staan voor de parenclub is dat vertrouwen weg?

Raar verhaal.

Sowieso een raar verhaal, een man die in zijn eentje naar een parenclub gaat.
Ik heb een vriendin die er achter kwam dat partner “feestjes” afliep. Ze is bij hem gebleven maar vertrouwen is weg. Altijd drama en verdriet. Ik zou er geen zin in hebben.

Wonen jullie samen? Zoja, jouw huis of zijn huis? Wat zou jij willen?
Alle reacties Link kopieren
Ah wat een pijn. Wat erg :-( En ook heel erg dat jouw emoties er kennelijk niet toe doen en hij het er niet over wil hebben. Hij is alleen bezig met zichzelf en hij heeft geen zin het hier over te hebben. Dat is alles behalve oké.
Lady*Voldemort schreef:
15-09-2020 18:47
En toch vertrouwde je hem volledig en pas nu je zijn auto hebt zien staan voor de parenclub is dat vertrouwen weg?

Raar verhaal.

Sowieso een raar verhaal, een man die in zijn eentje naar een parenclub gaat.
Mag dat sowieso wel?
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:41
Ik weet dat hij een bijzondere interesse had voor het fenomeen parenclub. Ik voel daar niet zo veel voor. Had ooit al op zijn pc een vastgelegde site ziejn staan van deze club.

En heb je ook al een idee met wie hij als paar daar naar binnen is gegaan?

En waarom heb je andermans meningen nodig? Je kan toch zelf wel voelen en bedenken wat je hier van vindt?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:49
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
15-09-2020 18:48
Mag dat sowieso wel?
Altijd interessant voor een triootje, lijkt mij.

Er zullen vast wel geïntereseerden voor zijn in die club.

Of hij ontmoet er misschien een andere vrouw.
Die ook alleen komt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:46
En ondertussen nog geen badhanddoek om aan d'r reet te vegen
Als man van TO nog een keer gaat kan hij misschien wat handdoeken mee smokkelen naar huis.

Hoewel je van het entree geld héél veel handdoeken kan kopen bij de hema/action enz
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
15-09-2020 18:44
Nou, dit vooral.
En je komt als man alleen ook zo makkelijk binnen.
En er zijn met Corona ook zoveel clubs open.

Maar, een 7 voor de moeite en de min of meer correcte spelling.
Laten we het zo zeggen dat dit net heeft plaatsgevonden voor de corona uitbraak. Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen
Star3 schreef:
15-09-2020 18:48
Mag dat sowieso wel?
Daar zijn speciale avonden voor.

En dat weet ik omdat ik naast een parenclub gewoond heb, maar ja, dat geloven mensen nooit.
Star3 schreef:
15-09-2020 18:48
Mag dat sowieso wel?
Ik denk niet dat er een wet is die het verbiedt maar ik heb inmiddels wel begrepen dat het niet gebruikelijk is.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:49
Laten we het zo zeggen dat dit net heeft plaatsgevonden voor de corona uitbraak. Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen
Ja, laten we dat zeggen, daar wordt het veeeeeeeeeel geloofwaardiger van.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:49
Laten we het zo zeggen dat dit net heeft plaatsgevonden voor de corona uitbraak. Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen
Goh, wat toevallig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:45
Dus mevrouw wil niet mee maar gunt hem ook z'n pleziertje niet? Ja hallo dan snap ik hem wel.

Ben jij altijd zo naar? Getverdemme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven