Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen die mij al eerlijk advies, mening of steun hebben geboden, allemaal bedankt.

Zoals gezegd ik ben meer op mezelf gegaan. Was nog wel contact maar ehhh de ziel was er naar mijn gevoel uit. Ik blijf ook op mezelf al Is het gevoel belazerd en er niet over te kunnen praten gekmakend. Ben het nu in ieder geval een beetje kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je nou dan nog een relatie met hem?
justagirly schreef:
16-09-2020 16:02
Maar heb je nou dan nog een relatie met hem?
Gisterenavond was het uiteindelijk haar ex toch?
Luci_Morgenster schreef:
16-09-2020 16:07
Gisterenavond was het uiteindelijk haar ex toch?
Ja, ik denk dat veel van de verwarring is ontstaan doordat de OP in de tegenwoordige tijd staat
Alle reacties Link kopieren
kwebbelhamel schreef:
16-09-2020 16:00
Beste mensen die mij al eerlijk advies, mening of steun hebben geboden, allemaal bedankt.

Zoals gezegd ik ben meer op mezelf gegaan. Was nog wel contact maar ehhh de ziel was er naar mijn gevoel uit. Ik blijf ook op mezelf al Is het gevoel belazerd en er niet over te kunnen praten gekmakend. Ben het nu in ieder geval een beetje kwijt.
O je bent hem al kwijt gelukkig. Mijn ervaring is dat klaar klaar is en je niet moet verwachten dat je de reden nog hoort, zeker niet In dit soort situaties. Dit was gewoon een onbetrouwbare vent uiteindelijk, daar heb je niks aan om dat nog een keer na te bespreken. Dan krijg je alleen maar meer leugens. Of wilde je er toch nog uitkomen?
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 16-09-2020 18:34
3.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
To, is het dat je er nog veel verdriet van hebt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
kwebbelhamel schreef:
16-09-2020 16:00
Beste mensen die mij al eerlijk advies, mening of steun hebben geboden, allemaal bedankt.

Zoals gezegd ik ben meer op mezelf gegaan. Was nog wel contact maar ehhh de ziel was er naar mijn gevoel uit. Ik blijf ook op mezelf al Is het gevoel belazerd en er niet over te kunnen praten gekmakend. Ben het nu in ieder geval een beetje kwijt.
Het heeft tijd nodig. Je voelt je waarschijnlijk niet alleen bedonderd het is ook de manier waarop en dat ex er niet over wilde praten. Dan krijg je geen antwoorden en kun je het geen plek geven. Geef het de tijd, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om voor jezelf te kiezen. Het komt wel goed met jou. Sterkte en knap hoe je je hier staande hebt gehouden gezien een aantal reacties.
Alle reacties Link kopieren
kwebbelhamel schreef:
16-09-2020 16:00
Beste mensen die mij al eerlijk advies, mening of steun hebben geboden, allemaal bedankt.

Zoals gezegd ik ben meer op mezelf gegaan. Was nog wel contact maar ehhh de ziel was er naar mijn gevoel uit. Ik blijf ook op mezelf al Is het gevoel belazerd en er niet over te kunnen praten gekmakend. Ben het nu in ieder geval een beetje kwijt.
Nou goed, mooi dat jij er wat aan gehad hebt.
Was er een paar dagen niet en ff bijgelezen, maar ik begrijp nog steeds niks van dit topic.

TO, je bent/was wèl snel fel naar medeforummers, maar niet tegen je partner. Het duurde een paar dagen voordat je hem zei dat je zijn auto bij de parenclub zag staan.
Je mag best direct en fel reageren op zo'n voorval hoor.

Het blijkt een tijd geleden te zijn geweest, dit parenclub-voorval, misschien wel 6 maanden geleden, in ieder geval ergens in het verleden. Wat heb je in de tussentijd gedaan?
En nu zeg je "ik ben meer op mezelf gegaan", wat betekent zoiets?
Je hebt 12 jaar een relatie gehad, je kon kennelijk gewoon in zijn huis komen toen hij niet thuis was, en dan omschrijf je het eindigen van die lange relatie als 'ik blijf op mezelf'.

Ik begrijp er geen reet van. Zal wel aan mij liggen.
Als het allemaal legit is dan zoek hulp -ik bedoel familie/vrienden/professioneel- want je krijgt op een forum als dit niet de hulp die jij nodig hebt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:47
Reden: offtopic
98.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:47
Reden: quote en reactie verwijderd
98.40% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:48
Reden: offtopic
98.17% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:48
Reden: offtopic
98.87% gewijzigd
[...]

TO, ik wil je bij deze alsnog sterkte wensen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:49
Reden: offtopic
92.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:49
Reden: offtopic
97.81% gewijzigd
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:49
Reden: offtopic
99.17% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:50
Reden: offtopic
96.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:50
Reden: offtopic
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Discussies over elkaars postingsgedrag kan worden gevoerd in een van de Napraattopics.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:12
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
99.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:12
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
98.87% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:16
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
98.86% gewijzigd
.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:18
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
96.72% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:19
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
97.59% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:20
Reden: discussie kan op een ander topic gevoerd worden
97.63% gewijzigd
Behalve dat vond ik to's verhaal best duidelijk, ze vertelde op blz 1 al waarom ze naar een parenclub reed.

Ook is er door meerderen bevestigd dat alleengaande mannen wel degelijk naar een parenclub kunnen (wel op beperkte dagen)

En dat dit alles zich al een half jaar geleden heeft afgespeeld had to ook een verklaring voor. Meerdere familieleden overleden, tegen een depressie aan etc. Niet zo gek dat je dan geen tijd hebt gehad om dit te verwerken.

Ik weet niet of To nog meeleest maar sterkte To :rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven