Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 18:50
Daar zijn speciale avonden voor.

En dat weet ik omdat ik naast een parenclub gewoond heb, maar ja, dat geloven mensen nooit.


:HA:
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 18:50
Daar zijn speciale avonden voor.

En dat weet ik omdat ik naast een parenclub gewoond heb, maar ja, dat geloven mensen nooit.
Wel handig als je je man weer es moet gaan zoeken
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
15-09-2020 18:48
Mag dat sowieso wel?
Sommige clubs mag het wel op sommige avonden maar de man mag dan flink in de buidel tasten
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:49
Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen
ik stem voor
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-09-2020 18:47
En toch vertrouwde je hem volledig en pas nu je zijn auto hebt zien staan voor de parenclub is dat vertrouwen weg?

Raar verhaal.

Sowieso een raar verhaal, een man die in zijn eentje naar een parenclub gaat.

Een man kan wel degelijk in zijn eentje naar een parenclub.
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:51
Wel handig als je je man weer es moet gaan zoeken
Ja! Daarom ben ik ook getrouwd toen.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
15-09-2020 18:48
Mag dat sowieso wel?
Daar zijn soms speciale dagen voor en dan moeten ze wel betalen geloof ik.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:49
Laten we het zo zeggen dat dit net heeft plaatsgevonden voor de corona uitbraak. Geestelijk heb ik er nog steeds moeilijkheden mee en heb behoefte erver te praten en meningen van anderen te horen

Laat ik dan zeggen dat heel raar verhaal is.

Je rijd naar een parenclub als je man niet thuis is. Raar.
Je blijft daar niet staan tot hij naar buiten komt. Of ga naar binnen ofzo.

Parenclub is voor paren meestal. Dus ook raar.

Corona. Raar.

En dan ineens zou het al maanden geleden zijn gebeurt.
Meer dan een half jaar geleden. Wat zegt hij er zelf over? Raar.

En waarom heb je andermans meningen nodig?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:54
6.06% gewijzigd
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:51
Wel handig als je je man weer es moet gaan zoeken

Kun je gewoon het kenteken doorgeven. Gat in de markt!
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 18:50
Daar zijn speciale avonden voor.

Voor eenzame rukkers ja. Zeer druk bezocht altijd. En coronaproof ook nog.
Sjulia schreef:
15-09-2020 18:52
Daar zijn soms speciale dagen voor en dan moeten ze wel betalen geloof ik.
Voor de ingehuurde dames?
En ik maar denken dat je als man alleen, eigenlijk nooit binnen komt bij een parenclub...

Of was het een of andere stripclub?
Alle reacties Link kopieren
Knap dat je je dan nog zo lang kon inhouden . Kun je je dan net zo gedragen naar hem als anders? Vriendelijk enzo?
Zou ik echt niet op kunnen brengen in zo'n geval zeg.
Ik had hem gebeld en gevraagd naar buiten te komen om hem daar zijn ogen uit zijn kop te klauwen. Dat denk ik.
justagirly wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:56
27.40% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
15-09-2020 18:53
Voor eenzame rukkers ja. Zeer druk bezocht altijd. En coronaproof ook nog.
Achter een kuchscherm. Net zoals bij Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:51
Wel handig als je je man weer es moet gaan zoeken
🤭
Alle reacties Link kopieren
Mag ik zeggen dat ik dit niet geloof. Als mijn partner niet thuis is en ik hem niet kan bereiken dan denk ik eerder aan een bioscoop dan parenclub. Ergens klopt het verhaaltje niet en volgens mij moeten we er niet veel tijd aan besteden.
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 18:53
Voor de ingehuurde dames?
Nee, voor een vieze buffetmaaltijd.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
15-09-2020 18:47
Ik heb een vriendin die er achter kwam dat partner “feestjes” afliep. Ze is bij hem gebleven maar vertrouwen is weg. Altijd drama en verdriet. Ik zou er geen zin in hebben.

Wonen jullie samen? Zoja, jouw huis of zijn huis? Wat zou jij willen?
Ik heb nog een eigen woonruimte gelukkig. Hij wil mij ineens niet kwijt maar er niet over mogen / kunnen praten zorgt ervoor dat ik er geen zin keer in had / heb. Ik zie hem eigenlijk nauwelijks meer
Alle reacties Link kopieren
Gwennetje1969 schreef:
15-09-2020 18:54
Mag ik zeggen dat ik dit niet geloof. Als mijn partner niet thuis is en ik hem niet kan bereiken dan denk ik eerder aan een bioscoop dan parenclub. Ergens klopt het verhaaltje niet en volgens mij moeten we er niet veel tijd aan besteden.
Dat hadden we al door maar bedankt voor de waarschuwing
Gwennetje1969 schreef:
15-09-2020 18:54
Mag ik zeggen dat ik dit niet geloof. Als mijn partner niet thuis is en ik hem niet kan bereiken dan denk ik eerder aan een bioscoop dan parenclub. Ergens klopt het verhaaltje niet en volgens mij moeten we er niet veel tijd aan besteden.

Jawel. Geen ruk te doen op het forum verder en ik verveel me.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 18:52
Laat ik dan zeggen dat heel raar verhaal is.

Je rijd naar een parenclub als je man niet thuis is. Raar.
Je blijft daar niet staan tot hij naar buiten komt. Of ga naar binnen ofzo.

Parenclub is voor paren meestal. Dus ook raar.

Corona. Raar.

En dan ineens zou het al maanden geleden zijn gebeurt.
Meer dan een half jaar geleden. Wat zegt hij er zelf over? Raar.

En waarom heb je andermans meningen nodig?
Omdat ik dat fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:56
Ik heb nog een eigen woonruimte gelukkig. Hij wil mij ineens niet kwijt maar er niet over mogen / kunnen praten zorgt ervoor dat ik er geen zin keer in had / heb. Ik zie hem eigenlijk nauwelijks meer
Dan is het toch gewoon klaar?
Spreek je gewoon niet meer af en na een tijd beseft ie vanzelf wel dat het gedaan is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
In parenclubs hebben ze weleens avonden waar alleengaande mannen ook mogen komen (pun intended), wist ik ook niet maar ben ik hier op het forum te weten gekomen.

Maar wat is dat voor gekkigheid to, man gaat vreemd maar jij moet er je mond over houden? Wat een lef!
Alle reacties Link kopieren
Als Johan* hier meldt dat hij een half uurtje later thuis is want: hij moet overwerken, staat vast in de file, brengt z'n moedertje eerst even naar de bridgeclub, haalt nog even snel een slijptol voor de bouwmarkt sluit, doet nog even snel een biertje in de voetbalkantine, dan race ik ook gelijk op de brommert naar de plaatselijke parenclub en trap daar de deur in.

En ja hoor. Iedere. Keer. Raak. Altijd Johan weer met z'n broek op de enkels.

:wtf:

* Gefingeerde naam.
brightlights wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:59
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
15-09-2020 18:44
Ik zou mij vooral afvragen de hoeveelste keer dit is dat hij daar zit.

Zal vast niet de eerste keer geweest zijn.


En nee, ik zou geen zin hebben in zo'n klojo die als ik eens een dag niet thuis ben gelijk naar de dichtsbijzijnde parenclub rijdt. Zonder iets te melden vooraf.
Ja, daar zou ik ook boos en verdrietig om zijn. We hebben niet voor niets een gezamelijke agenda.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven