Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
Gwennetje1969 schreef:
15-09-2020 18:54
Ergens klopt het verhaaltje niet en volgens mij moeten we er niet veel tijd aan besteden.
Ik wil de onderste steen boven hebben
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:57
Omdat ik dat fijn vind.
Ja, dat zal best.

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:51
Wel handig als je je man weer es moet gaan zoeken
Ja, alleen de auto op de parkeerplaats lijkt me dan weer niet voor de hand liggen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Gwennetje1969 schreef:
15-09-2020 18:54
Mag ik zeggen dat ik dit niet geloof. Als mijn partner niet thuis is en ik hem niet kan bereiken dan denk ik eerder aan een bioscoop dan parenclub. Ergens klopt het verhaaltje niet en volgens mij moeten we er niet veel tijd aan besteden.
O o o wat zijn er toch weer veel mensen die het beter weten. Het is echt gebeurd punt uit. En ja misschien was ik al slecht van vertrouwen, raar he?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:58
Ik wil de onderste steen boven hebben
Begin maar te graven in die parenclub.

God-mag-weten wat daar nog allemaal in de grond zit.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:57
Omdat ik dat fijn vind.
Mwah, daar twijfel ik over.
Mijn mening: begonia's zijn niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar zijn de mensen die niet gelijk alle details weten nogal sensatiebelust
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:56
Ik heb nog een eigen woonruimte gelukkig. Hij wil mij ineens niet kwijt maar er niet over mogen / kunnen praten zorgt ervoor dat ik er geen zin keer in had / heb. Ik zie hem eigenlijk nauwelijks meer
Probleem opgelost dan.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 18:56
Ik heb nog een eigen woonruimte gelukkig. Hij wil mij ineens niet kwijt maar er niet over mogen / kunnen praten zorgt ervoor dat ik er geen zin keer in had / heb. Ik zie hem eigenlijk nauwelijks meer

Ik zou geen contact meer opnemen, hij wil toch niet praten nou dan niet. Doei :byee:
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:00
Blijkbaar zijn de mensen die niet gelijk alle details weten nogal sensatiebelust
In de verste verte niet. Ik hoef geen details.
Jij opent vandaag een topic over een incident van minimaal een half jaar geleden en bent verbaasd dat mensen dat vreemd vinden.
BrightLights schreef:
15-09-2020 18:58
Als Johan* hier meldt dat hij een half uurtje later thuis is want: hij moet overwerken, staat vast in de file, brengt z'n moedertje eerst even naar de bridgeclub, haalt nog even snel een slijptol voor de bouwmarkt sluit, doet nog even snel een biertje in de voetbalkantine, dan race ik ook gelijk op de brommert naar de plaatselijke parenclub en trap daar de deur in.

En ja hoor. Iedere. Keer. Raak. Altijd Johan weer met z'n broek op de enkels.

:wtf:

* Gefingeerde naam.

:proud:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 19:01
In de verste verte niet. Ik hoef geen details.
Jij opent vandaag een topic over een incident van minimaal een half jaar geleden en bent verbaasd dat mensen dat vreemd vinden.
Dat half jaar werd er later pas aan toegevoegd.
BrightLights schreef:
15-09-2020 18:58
Als Johan* hier meldt dat hij een half uurtje later thuis is want: hij moet overwerken, staat vast in de file, brengt z'n moedertje eerst even naar de bridgeclub, haalt nog even snel een slijptol voor de bouwmarkt sluit, doet nog even snel een biertje in de voetbalkantine, dan race ik ook gelijk op de brommert naar de plaatselijke parenclub en trap daar de deur in.

En ja hoor. Iedere. Keer. Raak. Altijd Johan weer met z'n broek op de enkels.

:wtf:

* Gefineerde naam.
Afbeelding

Oh je had het zelf al gezien ;)
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 19:07
2.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare zure wijven hier zeg. Ik dacht dat mijn partner een ongevoelig type was maar hier wemelt t er ook van.

Bedankt
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 19:04
58.23% gewijzigd
Wat veel flauwe en sceptische reacties.

In parenclubs heb je zeker avonden waar je als man naar binnen kunt. Als hij al die fascinatie heeft dan snap ik dat je daar bent gaan zoeken. Je intuïtie werkt dus prima. Doordat hij het in eerste instantie heeft ontkent en er verder ook niet over willen praten zet hij jouw (gevoelens) totaal buiten spel. Dat zou voor mij onacceptabel zijn. Er moet gepraat worden, kaarten op tafel of je elkaar hier nog in kan vinden
anoniem_366979 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 19:05
2.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 18:54
Achter een kuchscherm. Net zoals bij Lidl.
De gloryholes blijken coronaproof avant la lettre
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:03
Wat een nare zure wijven hier zeg
:whut:
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:00
Blijkbaar zijn de mensen die niet gelijk alle details weten nogal sensatiebelust
Ja, daar ligt het aan.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:03
Wat een nare zure wijven hier zeg. Ik dacht dat mijn partner een ongevoelig type was maar hier wemelt t er ook van.

Bedankt
Ha, daar is die hoor.

Best snel.
kwebbelhamel schreef:
15-09-2020 19:03
Wat een nare zure wijven hier zeg. Ik dacht dat mijn partner een ongevoelig type was maar hier wemelt t er ook van.

Bedankt
Omdat we niet in je lulkoek trappen?
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
15-09-2020 19:01
Ik zou geen contact meer opnemen, hij wil toch niet praten nou dan niet. Doei :byee:
Precies.
Echt dit TO.
Er niet over willen praten ammehoela, dan maar naar een praatclub ofzo, wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
BrightLights schreef:
15-09-2020 18:58
Als Johan* hier meldt dat hij een half uurtje later thuis is want: hij moet overwerken, staat vast in de file, brengt z'n moedertje eerst even naar de bridgeclub, haalt nog even snel een slijptol voor de bouwmarkt sluit, doet nog even snel een biertje in de voetbalkantine, dan race ik ook gelijk op de brommert naar de plaatselijke parenclub en trap daar de deur in.

En ja hoor. Iedere. Keer. Raak. Altijd Johan weer met z'n broek op de enkels.

:wtf:

* Gefingeerde naam.
Dan doet Johan iwts heel erg goed want mijn ervaring(betrapt) is dat ze vaak niet verder komen dan een handdoek om de nek.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapjeendewolf schreef:
15-09-2020 19:03
Wat veel flauwe en sceptische reacties.

In parenclubs heb je zeker avonden waar je als man naar binnen kunt. Als hij al die fascinatie heeft dan snap ik dat je daar bent gaan zoeken. Je intuïtie werkt dus prima. Door het in eerste instantie te ontkennen en er verder niet over willen praten zet hij jouw (gevoelens) totaal buiten spel. Dat zou voor mij onacceptabel zijn. Er moet gepraat worden, kaarten op tafel of je elkaar hier nog in kan vinden
Dank je wel voor je eerlijke mening, ik heb daar behoefte aan.
Ik geloof je wel, mij is duidelijk dat ie al vaker zat te zeiken over een bezoek aan een parenclub.
Mijn vertrouwen zou dusdanig geschaad zijn dat ik niet meer in staat zou zijn enige intimiteit met hem te delen. Voor mij zou de relatie voorgoed besmeurd zijn en ik zou er vandoor gaan.
Maar goed, zo ben ik dan weer.
OMG wat een schoolplein gedrag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven