Partner (lat ) belt niet als ik zeg er doorheen te zitten

06-08-2020 22:47 415 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief en ik latten. We hebben samengewoond maar dat was lastig met drie kids van mij en vijf van hem. Nu gaat het redelijk.

Ik had vandaag een hele zware dag. Niet echt iets groots, maar veel gedoe met de kids. Drukte. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel.

Lief heeft een verjaardag vanavond. Ik laat hem om 20.00 weten dat ik er behoorlijk door heen zit. Hij vraagt of hij wat voor me kan doen. Ik app terug dat ik het fijn zou vinden even te bellen.

Hij heeft mijn app nog niet eens gelezen (is wel nog online geweest).

Ik voel me niet serieus genomen door hem en ben teleurgesteld dat hij er niet (even) voor me is.

Is dat terecht? Of stel ik me aan?
Alle reacties Link kopieren
Als je een man was geweest zou ik zeggen, ga even lekker masturberen daar kikker je van op. Maar ja dat kan hier niet.
nineke schreef:
06-08-2020 23:09
Ik zou dat zelf helemaal niet vervelend vinden. Als hij er even doorheen zit dan help ik graag.

Maar daar is iedereen anders in. En dat is op zich oké.
Vind je dat ook echt ok?
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant zou ik ook gewoon denken neem op en als ik in zijn schoenen stond had ik ook even teruggebeld of geappt. Maar ja als je bij elk moment dat je je fucked voelt hem wilt spreken, dat is ook niet realistisch.
lovechild schreef:
07-08-2020 07:02
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant zou ik ook gewoon denken neem op en als ik in zijn schoenen stond had ik ook even teruggebeld of geappt. Maar ja als je bij elk moment dat je je fucked voelt hem wilt spreken, dat is ook niet realistisch.
Maar ze weet toch dat hij op een verjaardag zit? Dan had ze het ook zelf kunnen oplossen vind ik.
Hoe gaat dit normaal als je er doorheen zit?
Ik vind het best bijzonder dat als dit een eenmalig iets is, dat je daar een topic voor opent.
Alle reacties Link kopieren
Had jij moeite met dat feestje en wou je dat verstoren?
Van samenwonen naar latten, dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn.
Sinned77 schreef:
07-08-2020 07:05
Maar ze weet toch dat hij op een verjaardag zit? Dan had ze het ook zelf kunnen oplossen vind ik.
Ja ligt er aan wat voor soort verjaardag. Als het een saaie verjaardag is dan zou ik wel ff weglopen om te bellen ofzo
lovechild schreef:
07-08-2020 07:09
Ja ligt er aan wat voor soort verjaardag. Als het een saaie verjaardag is dan zou ik wel ff weglopen om te bellen ofzo
Zou ik niet doen, vind het onbeschoft naar de gastheer, of vrouw en andere gasten. Misschien moeten TO en haar vriend gewoon even duidelijke afspraken maken wanneer er niet gestoord mag worden en welke onderwerpen belangrijk genoeg zijn om te storen.
Alle reacties Link kopieren
Het zou toch vervelender zijn geweest als hij je wel had gebeld terwijl hij op het feestje was? Dan had iedereen het daar wellicht gemerkt.. En ook lastig om zoiets te bespreken aan de telefoon terwijl je op een feestje bent. Ik zou het dus goed begrijpen als hij vandaag pas terug belt wanneer hij alleen is.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
06-08-2020 22:51
Hij zit op een verjaardag. Bel een vriendin.
+100

Je weet dat hij op een feestje is. A la minuut aandacht eisen is prinsessengedrag. Praten kan ook een dag later of in het weekend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je vorige topic zegt eigenlijk alles: je wil continu aandacht, bevestiging, overal over praten en wanneer je ook maar het gevoel hebt dat je wordt genegeerd dan wordt het ruzie, elke 2 weken ruzie...

Tja, gun hem een eigen leven en een keer een feestje of stop er mee wanneer je dat niet kan, want dit is echt niet gezond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
07-08-2020 07:20
+100

Je weet dat hij op een feestje is. A la minuut aandacht eisen is prinsessengedrag. Praten kan ook een dag later of in het weekend.
Bovenarm: 1 ding.

TO vraagt zelf om kritiek he? Meteen betitelen als prinsessengedrag is iets te kort door de bocht.
Westerpaviljoen schreef:
07-08-2020 06:36
Als je een man was geweest zou ik zeggen, ga even lekker masturberen daar kikker je van op. Maar ja dat kan hier niet.
Vrouwen kunnen niet masturberen?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
07-08-2020 07:24
Bovenarm: 1 ding.

TO vraagt zelf om kritiek he? Meteen betitelen als prinsessengedrag is iets te kort door de bocht.
Loepen.....

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
chocolol schreef:
07-08-2020 01:33
Dus hij vraagt of hij iets kan doen, dat kan hij, maar vervolgens doet hij het niet. Tja, waarom vraagt hij het als hij toch al weet dat hij niks wil doen zolang hij op dat feestje is? Hij had na jouw berichtje over dat je wil bellen ook ervoor kunnen kiezen om te appen dat hij je strakjes nog even belt als hij daar weggaat, of dat hij bijv nu al even kort belt en checkt hoe het met je is.
Dit.
En ik had vriend gewoon gebeld ipv een appje te sturen over m’n rotdag.
Andersom vind ik dat ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook niet zuigen met negativiteit terwijl hij op een feestje zit en er op dat moment ook niets aan kan doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een persoonlijke vraag, die je misschien beter alleen aan jezelf kunt beantwoorden: gebeurt het vaker dat je een rotdag hebt of niet lekker in je vel zit en daardoor een beroep doet op je partner, op momenten dat dat helemaal niet uitkomt? Maak je jezelf op zo'n dag gek zodat hij zijn liefde aan jou moet bewijzen door zijn andere plannen, die jou niet betreffen, aan de kant te schuiven?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
07-08-2020 07:25
Vrouwen kunnen niet masturberen?
Huh?

On topic: als ik op een feestje zou zijn en mijn partner geeft aan 'even niet lekker in z'n vel te zitten' zou ik me niet geroepen voelen om het feest te onderbreken om aan de telefoon te gaan hangen, tenzij er echt een vervelende situatie is oid. Als dat van me verwacht wordt, zou ik niet zo blij van worden. Maar ik ben jou niet :-) Kennelijk voelt je partner zich ook niet geroepen om direct aan de telefoon te hangen. Dat is hoe het is.
suusje666 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 08:02
66.87% gewijzigd
Waarom is dat bellen nodig precies op de avond dat hij een verjaardag heeft? Hoe vaak overkomt je zoiets TO?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
07-08-2020 08:01
Waarom is dat bellen nodig precies op de avond dat hij een verjaardag heeft? Hoe vaak overkomt je zoiets TO?
Elke 2 weken: loepen.

To, ik vind het naar dat je je zo voelt, echter probeer om je vriend niet verantwoordelijk te maken voor elke rot bui die je hebt. Zoek een andere copingstijl: ga in bad liggen met een wijntje, kijk een leuke serie, ga een stuk wandelen, sporten, zwemmen, bel een vriendin.

Natuurlijk moet je vriend er soms voor je zijn en bespreek je zaken, maar dat het steeds meteen moet is niet realistisch.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
07-08-2020 08:04
Elke 2 weken: loepen.


Dat vorige topic is uit 2018 he, toen ze nog samenwoonden.


Ik vind het wel opvallend dat TO er helemaal doorheen zit na een dagje thuis met de kinderen. Het klinkt wel alsof er nogal veel zware dagen zijn waarop partner even aandacht moet geven.
Als mijn partner zou appen dat hij erdoor heen zit en graag mijn stem even zou wilken horen, dan zou ik meteen bellen. Mijn partner zegt dat namelijk niet zomaar en zeker niet als hij weet dat ik ergens in gezelschap ben.

Als hij elke week een breakdown heeft waarbij we dan elke keer therapeutisch moeten bellen dan is er een groter probleem en zou ik een bezoekje aan de dokter voorstellen.
Gebeurt het vaker wanneer hij weg is dat je je zo voelt?

Je belde zelf niet omdat je denkt dat hij dat niet fijn vindt, waarom verwacht je dan dat hij het wel doet?

En heeft hij in de tussentijd nog een kind met iemand anders gehad?
Ik zou als TO de vader van die kinderen lastig vallen en zorgen dat hij ze voor langere tijd in huis neemt. Dát is constructief. Je zit nu eenmaal met zoveel kinderen en je partner heeft z'n eigen handen meer dan vol omdat ie er nog meer heeft dan jou. Wat 'n hel moet dat zijn geweest toen je met zoveel man in één huis ging wonen! Gelukkig dat je het weer naar lat hebt omgezet.
Lillybit schreef:
07-08-2020 08:11
Als mijn partner zou appen dat hij erdoor heen zit en graag mijn stem even zou wilken horen, dan zou ik meteen bellen. Mijn partner zegt dat namelijk niet zomaar en zeker niet als hij weet dat ik ergens in gezelschap ben.
Dit inderdaad. Ik vind het wel heel raar en niet oké dat partner niet belt omdat hij een verjaardag heeft. Als mijn partner appt dat ze er doorheen zit, zou ik meteen bellen en naar haar toe gaan als dat nodig blijkt. Andersom is dat precies zo. Misschien wegens onze ervaring met huilbaby zou ik dat heel serieus nemen.

Iemand nodig hebben als je er doorheen zit betitelen als prinsessengedrag, Debbie Downer gedrag etc... echt, ik kan er niet bij. Geen wonder dat we hier met zoveel burnouts en depressies zitten. Dat je altijd bij je romantische partner moet aankloppen is natuurlijk niet zo - vriendin of familie bellen had ook gekund - maar ja, soms heb je meteen hulp nodig.

Ik kan me er gewoon totaal niets bij voorstellen dat een geliefde je bericht dat hij / zij er doorheen zit en je nodig heeft, en dat je dan niet eens de moeite neemt om even terug te berichten of te bellen omdat je op een verjaardag zit. Is dan vast ook zo'n Nederlandse kringverjaardag met een trommel koekjes die een keer rond mag en een koelkast waar alleen de gastheer of vrouw bier uithaalt. Nou, gezellig hoor. Geniet ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven