Pc man reageert op mijn appjes?

30-06-2020 06:36 277 berichten
Wegens snurken man sliep ik vannacht op kamer van zoon die op kamers is. Sinds corona heeft mijn man op die kamer zijn werkplek. Ik lag rond 5u wakker en stuurde met mijn prive telefoon een appje naar mijn werktelefoon (mijn werkplek is op zolder) om iets niet te vergeten straks in een overleg. Direct komt er uit laptop man die daar op het bureau staat een geluidssignaal. Ik denk nog 'wat toevallig', als ik even later nog een appje verstuur en hetzelfde gebeurt. Om kort te gaan: bij elk appje dat ik verstuur geeft zijn pc een signaal. Ik heb geen wachtwoord van zijn (werk)laptop en man slaapt nog. Ben niet mega handig met computers - man wel: ict-er. Ga uiteraard opheldering vragen maar ben bang dat hij met een ict-verhaal komt waar ik wrs. niets van snap. Heeft iemand hier verstand van? Dit is toch raar?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
01-07-2020 21:56
Heel veel sterkte.
Nieuwe telefoon nemen. Je werktelefoon naar IT-afdeling werk brengen en daar compleet laten nakijken en resetten.
En zoek hulp in je omgeving waar je je verhaal kwijt kan.
:hug:
Het kan ook haar privé-telefoon zijn he. Dat hij een melding krijgt als zij daarmee iets stuurt.
Alle reacties Link kopieren
Mumu, sterkte met dit alles! :hug:
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
01-07-2020 23:07
Het kan ook haar privé-telefoon zijn he. Dat hij een melding krijgt als zij daarmee iets stuurt.

Dat viel onder het hoofdstuk 'nieuwe telefoon nemen'.
Voor haar werktelefoon langs het werk gaan.
:hug:

Sterkte, vrouw. Jij verdient een heel veel leukere man dan deze.
Vergeet ook niet je iPad/laptop/wachtwoorden mail/etc na te laten kijken. Inheb destijds alles vervangen om er echt helemaal zeker van te zijn dat hij nergens meer toegang toe had. (We waren net uit elkaar toen ik keyloggers vond)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat jullie samen piepjes horen uit zijn laptop en dan niet gaan kijken waar die vandaan komen. Dat is toch een logische vervolgstap? Wat is zijn verklaring?
Alle reacties Link kopieren
Mumu schreef:
01-07-2020 21:56
Ja, zo voelt het precies.
Dan verdien je een dikke knuffel. Want het is niet tof, om zo ineens zo’n donkere kant van je man te treffen, waardoor je deze stappen moet nemen. Hopelijk heb je iemand ‘in het echte leven’ die je hierbij helpt.
Mumu schreef:
01-07-2020 21:53
Relatie is voor mij over, maar we hebben wel samen kinderen en vormen daarmee een gezin. In welk vat we dat gaan gieten heb ik nog niet helder. Niet meer samen als partners hopelijk wel (niet in een huis) als ouders.
Zo dan, dat zijn geen halve maatregelen. Zou je niet eerst eens goed met hem gaan praten hierover?

Ik bedoel, het ziet er naar uit dat hij je heeft afgeluisterd, maar heb je ook bewijs gezien? Heeft hij bekend? Heeft hij gezegd waarom?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
02-07-2020 10:51
Zo dan, dat zijn geen halve maatregelen. Zou je niet eerst eens goed met hem gaan praten hierover?

Ik bedoel, het ziet er naar uit dat hij je heeft afgeluisterd, maar heb je ook bewijs gezien? Heeft hij bekend? Heeft hij gezegd waarom?
Het gaat niet eens om het afluisteren, maar wel om zijn reactie daarop en alles wat al speelde. Zijn reactie was gewoon de druppel...
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
02-07-2020 10:51
Zo dan, dat zijn geen halve maatregelen. Zou je niet eerst eens goed met hem gaan praten hierover?

Ik bedoel, het ziet er naar uit dat hij je heeft afgeluisterd, maar heb je ook bewijs gezien? Heeft hij bekend? Heeft hij gezegd waarom?

Dit dacht ik ook even.
Je beëindigd toch niet een huwelijk van 20 jaar + kinderen omdat je gisteren een grote smoel hebt gekregen?!
Maar zo zal het niet zitten.. Ik neem aan dat er veel langer, veel meer speelt.
En dan kan iets relatiefs kleins de druppel zijn.
Nemain• schreef:
01-07-2020 23:37
Vergeet ook niet je iPad/laptop/wachtwoorden mail/etc na te laten kijken. Inheb destijds alles vervangen om er echt helemaal zeker van te zijn dat hij nergens meer toegang toe had. (We waren net uit elkaar toen ik keyloggers vond)
Gewoon eng dat dit soort zaken zo makkelijk en ongemerkt te installeren zijn. En ziek dat er mensen zijn die daar hun naaste mee in de gaten houden. Dan is er echt iets goed mis met je.
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
02-07-2020 11:20
Gewoon eng dat dit soort zaken zo makkelijk en ongemerkt te installeren zijn. En ziek dat er mensen zijn die daar hun naaste mee in de gaten houden. Dan is er echt iets goed mis met je.
Enig he

Pas geleden bij Help, mijn man is klusser! een vent die een camera in de huiskamer had hangen om zo zijn partner te kunnen bekijken :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
02-07-2020 11:55
Enig he

Pas geleden bij Help, mijn man is klusser! een vent die een camera in de huiskamer had hangen om zo zijn partner te kunnen bekijken :facepalm:
:D
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
02-07-2020 11:55
Enig he

Pas geleden bij Help, mijn man is klusser! een vent die een camera in de huiskamer had hangen om zo zijn partner te kunnen bekijken :facepalm:

Ja, maar die gast was echt getikt!
Hij vertelde toch ook dat hij als militair
in Uruzgan aanslagen had overleefd??
Hij bleek nog nooit te zijn uitgezonden!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
02-07-2020 11:55

Pas geleden bij Help, mijn man is klusser! een vent die een camera in de huiskamer had hangen om zo zijn partner te kunnen bekijken :facepalm:

En zij pikte dat... De camera's hingen zichtbaar!
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-07-2020 15:22
En zij pikte dat... De camera's hingen zichtbaar!

Hoe is het mogelijk. Dan is er toch ook iets heel erg mis met zo’n vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
01-07-2020 23:37

Vergeet ook niet je iPad/laptop/wachtwoorden mail/etc na te laten kijken. Inheb destijds alles vervangen om er echt helemaal zeker van te zijn dat hij nergens meer toegang toe had. (We waren net uit elkaar toen ik keyloggers vond)


Dat is wel heftig zeg...
Zo.
*Hestia* schreef:
02-07-2020 17:45
Dat is wel heftig zeg...
Het is ook een heftige man bleek.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
02-07-2020 17:49

Het is ook een heftige man bleek.

:rose:
Zo.
Nemain• schreef:
01-07-2020 23:37
Vergeet ook niet je iPad/laptop/wachtwoorden mail/etc na te laten kijken. Inheb destijds alles vervangen om er echt helemaal zeker van te zijn dat hij nergens meer toegang toe had. (We waren net uit elkaar toen ik keyloggers vond)
Spysoftware is populair dus meer mensen dan je zou vermoeden gebruiken dit denk ik.
Ben je niet een beetje paranoïde geworden toen?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-07-2020 15:22
En zij pikte dat... De camera's hingen zichtbaar!

Klopt.
Het leek me ook echt een behoorlijk verknipt stel.
Blankepit schreef:
02-07-2020 18:05
Spysoftware is populair dus meer mensen dan je zou vermoeden gebruiken dit denk ik.
Ben je niet een beetje paranoïde geworden toen?
Het is al 15 jaar geleden, toen was het niet populair nog. Niet algemeen. Jawel, hij mag aan niets met een stekker in mijn huishouden komen.
Wat een ziekelijke controlefreak. Maar dat gedrag moet ook op andere manier in je relatie tot uiting komen. Had je dit nog niet eerder gemerkt dan?
Ik?
Nee TO, kan me niet voorstellen dat er geen andere red flags waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven