Prille relatie waarschijnlijk uit...

05-07-2020 16:07 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een vrij gecompliceerd verhaal, en ik hoop dat jullie er kaas van kunnen maken. Bij dezen;

Eergisteren is mijn buurman psychotisch geworden. Hij was aan het hallucineren, schreeuwen, de andere buren en ik hebben de politie gebeld. Uiteindelijk heb ik de hele nacht niet geslapen, ik voelde me in de war, onveilig in mijn eigen huis. Een heel naar gevoel, want als ik me daar niet terug kan trekken, waar anders?

de dag erop ben ik naar mijn vriend gegaan. We zijn pas een maand samen en hij wilde rustig aan doen vanwege het feit dat het niet zo lang uit was met zijn ex. Al die tijd heb ik hem gewoon ruimte gegeven. Gisteren was ik echter moe, angstig en dus extra knuffelig. ook kon ik niet slapen, ik maakte me druk of er niet weer iets geks aan de hand zou zijn als ik thuiskwam. Vanochtend werd hij opeens enorm boos. Ik had hem wakker gehouden en wilde steeds aandacht (ik kroop tegen hem aan). Blijkbaar heeft hij non-verbaal aangegeven dat hij dat niet wilde, maar is dat over mijn hoofd heen gegaan.

Hij heeft me gezegd dat hij dat niet aantrekkelijk vindt, te needy (?), en toen ik moest huilen (ik was uitgeput, voelde me niet gesteund en in de war) zei hij dat ik hem manipuleerde. Hij wil nu een dag nadenken of hij nog wel verder wil, want hij vindt me onvolwassen. Ik heb blijkbaar gezucht en mijn schouders opgehaald toen hij op mij in bleef hakken. Ik was gewoon echt doodop. Daarna ging hij me er nog van beschuldigen dat ik zijn huisgenoten wakker had gehouden. Ik was hartstikke rustig en ging af en toe naar de wc, en toen hij op de bank ging slapen ben ik naar hem toe gegaan en gezegd dat ik dat wel ging doen, want het was zijn huis. Vervolgens ging hij mij ervan beschuldigen dat hij op de bank heeft geslapen...

We zijn beiden dertig. Ik heb meerdere relaties achter de rug waar er ook wel ruzie was, maar niet om zulke kleine dingen. Daarnaast heeft zelfs de allergrootste klootzak die ik gedatet heb mij gesteund toen ik getuige was geweest van een hevig auto-ongeluk. Ik weet dus ergens ook wel dat dit niet normaal is, overdreven gedrag van hem. Hij had die avond ervoor ook veel gedronken en een kater, dus twee nachten slapeloos maakt iemand prikkelbaar. Daarentegen heb ik niks verkeerds gedaan en netjes mijn excuses aangeboden over mijn slapeloosheid en het feit dat ik zijn grenzen niet doorhad.

Morgen hoor ik van hem dat het over is waarschijnlijk, ik ben al ontvriend op Facebook, al kan dat ook eerder zijn gebeurd. Mijn vriendinnen geven aan dat het een lul is, maar ik mis hem, want de fijne momenten waren gewoon wel heel fijn...
Peixe schreef:
05-07-2020 20:15
Ga voor het slapen nog even appen dat je het uitmaakt dan.
Dit!!
Uit is het toch al.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
05-07-2020 20:15
Ga voor het slapen nog even appen dat je het uitmaakt dan.
Dit.

Als er momenten zijn waar ik spijt van heb, zijn het momenten waarop ik in dit soort situaties niet de eer aan mezelf heb gehouden en zelf het heft in handen heb genomen. Je weet toch al dat dit niks meer wordt, dan ga je toch niet nog een dag (of langer, wie zegt dat hij je niet lekker nog een paar dagen laat bungelen of gewoon doodzwijgt hierna, hij klinkt wel als zo'n gezellig type) op zitten wachten?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Suspirium schreef:
05-07-2020 19:33
Dat hij inderdaad erop kickt om mij te kwetsen zou best kunnen. Snap alleen niet waarom...

Je hoeft het ook niet te snappen, hij is een eikel meer hoef je niet te weten.
Alle reacties Link kopieren
Is gewoon negeren niet de beste optie als hij er op kickt? Als ik nog wat stuur kan hij tegen zijn omgeving zeggen hoe ruziezoekend ik wel niet ben.
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen moet je niet willen snappen..in de fase van elkaar leren kennen kan het altijd stuk lopen. Genoeg is genoeg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
hij had dus wel gelijk over needy zijn
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:25
Is gewoon negeren niet de beste optie als hij er op kickt? Als ik nog wat stuur kan hij tegen zijn omgeving zeggen hoe ruziezoekend ik wel niet ben.
je durft geen grenzen te stellen dus
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:25
Is gewoon negeren niet de beste optie als hij er op kickt? Als ik nog wat stuur kan hij tegen zijn omgeving zeggen hoe ruziezoekend ik wel niet ben.

Ja en wat dan nog?
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:25
Is gewoon negeren niet de beste optie als hij er op kickt? Als ik nog wat stuur kan hij tegen zijn omgeving zeggen hoe ruziezoekend ik wel niet ben.

Ruzie zoekend? Als jij een keurig appje stuurt dat je niet meer met hem verder wilt?

Volgens mij zoek je nu excuses om de beslissing niet zelf te hoeven nemen.

Dat is ook een keuze. Voetveeg of zelfstandige vrouw zijn. ik weet wel welke ik zou kiezen.
Alle reacties Link kopieren
HAHA ontvriend op Facebook. Sorry, maar dan weet je toch ook al genoeg. Wat een kleuter.
Dump deze loser. Je moet even door de pijn heen, maar deze persoon gaat jou niet waardig behandelen. En dat verdien je wel.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-07-2020 20:28
je durft geen grenzen te stellen dus
Ik voel me daar op dit moment te slecht voor.
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:30
Ik voel me daar op dit moment te slecht voor.

En lijdzaam afwachten ga je je beter door voelen?
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik de hele situatie parkeren tot je je wel sterk genoeg voelt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-07-2020 20:32
Dan zou ik de hele situatie parkeren tot je je wel sterk genoeg voelt.
Dat ben ik ook van plan. Als ik morgen niks hoor maak ik het uit.
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:34
Dat ben ik ook van plan. Als ik morgen niks hoor maak ik het uit.

Hij is je straks voor en dan voel je je nog kutter.
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:34
Dat ben ik ook van plan. Als ik morgen niks hoor maak ik het uit.
meisje, dit is echt sneu. Je laat het afhangen van hem en je houdt je vast aan een strohalm. Dat zal hij ook zien en dat zal voor hem alleen maar meer reden zijn om je slecht te behandelen. Want je bent dus ook needy en onzeker
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:30
Ik voel me daar op dit moment te slecht voor.
juist dan moet je grenzen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Suspirium schreef:
05-07-2020 20:30
Ik voel me daar op dit moment te slecht voor.
Stop met excuses te verzinnen om hem te kunnen appen. Hij wil jou niet steunen. Iets wat je niet moet willen.
Dus probeer steun te zoeken bij personen die er wel voor je zijn.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 05-07-2020 20:39
4.96% gewijzigd
wij slapen nooit.
en ga in therapie, zo kan je nooit een gezonde relatie opbouwen
Alle reacties Link kopieren
To je date nog maar zo kort, ik zou er niet te veel tijd en energie aan besteden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
05-07-2020 20:35
Hij is je straks voor en dan voel je je nog kutter.
Is hij toch al geweest, iedereen weet dat 'ik heb tijd nodig' uitmaken is


Ik heb net iets kunnen eten,ik wil niet weer overgeven van de stress en ik ken mezelf. Ik kan beter gaan slapen en verder met mijn leven. Hoop heb ik echt niet meer na zijn rare gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
05-07-2020 20:29
Ja en wat dan nog?
Ja precies, zijn omgeving spreek je toch nooit meer.
Het gaat er alleen maar om dat je voor jezelf het gevoel hebt dat je het heft in eigen handen hebt genomen, in plaats van lijdzaam af te wachten wat voor vonnis hij over je velt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zelf ook tijd nodig....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De boel lekker laten rusten voor nu. Met een beetje geluk hoor je nooit meer iets van hem en hij hoort niets meer van jou. Een grens stellen kan ook betekenen dat je jezelf niet in allerlei bochten wringt om het "goed" af te sluiten. Radiostilte is ook een grens.
Alle reacties Link kopieren
Beiden 30+???? 😕😕😕

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven