‘Professionele’ foto’s op Facebook en Instagram; afkna

22-11-2020 20:23 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb nu contact met een man via een datingsite. Ik was nieuwsgierig naar wie hij is dus ik heb zijn Facebook en Instagram gecheckt. Hele mooie man! Maar wat me opvalt is dat hij regelmatig, zo eens per maand of 2 maanden een soort ‘studiofoto’/professionele foto van zichzelf deelt. Zonder text of uitleg, maar gewoon van zijn gezicht. Ik vind dit toch een beetje raar voor een volwassen man. Wat ik wel eens zie is dat mannen bv selfies delen met daarachter hun motor, of als ze op vakantie zijn hun vakantiebestemming. Maar ik vind het delen van dit soort foto’s zonder verder doel wel een beetje raar en wat ijdel ofzo. Helemaal omdat hij verder geen echt model is of het niet zijn werk is. Het zijn ook niet profielfoto’s maar hij plaatst ze dan gewoon als bericht of losse foto.

Wat vinden jullie ervan?
Dit is vorige week ook al geweest.Gewoon stoppen met die man als je er geen zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje bekakt en arrogant inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft er niet mee te daten, alles mag je een afknapper vinden.

Ik zie niet in wat er mis is met het delen van een professionele foto. Misschien doet hij één keer per jaar een shoot en plaatst er elke maand eentje. Misschien vindt hij het gewoon leuk. Is weer eens iets anders dan een foto waar iemand dronken op staat, met een netgevangen vis of motor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind volwassen mannen die iedere maand nieuwe selfies plaatsen sowieso raar. Maar goed dat vind ik van vrouwen eigenlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
JenBarber schreef:
22-11-2020 20:31
Ik vind volwassen mannen die iedere maand nieuwe selfies plaatsen sowieso raar. Maar goed dat vind ik van vrouwen eigenlijk ook.
Beetje triest idd als je moet opscheppen over je uiterlijk. Bovendien zijn ze vaak niets bijzonders, maar zijn die foto's dusdanig bewerkt dat het wel zo lijkt.
Blijkbaar wil je graag een date dus ook al knap je af dan nog moet je hier weer komen vragen wat je er mee moet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zijn werk wel fotograaf en deelt hij dat gewoon graag.
JenBarber schreef:
22-11-2020 20:31
Ik vind volwassen mannen die iedere maand nieuwe selfies plaatsen sowieso raar. Maar goed dat vind ik van vrouwen eigenlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Elke maand vind ik wat overdreven alleen toch liever dat dan 15 jaar terug en 20 kilo lichter.
wij slapen nooit.
Haha ik vind zulke foto's vaak een beetje wanstaltig. Een kennis van me koopt vaak van die "professionele" fotoshoots via Groupon enzo.

Of ik het echt een afknapper zou vinden, geen idee. Zou wel benieuwd zijn naar het hoe en waarom.
hij is blij met zichzelf
Ik vind het sowieso al een afknapper als iemand actief is op Facebook. Laat staan als hij foto’s van zichzelf deelt.
Anyways, daar brokkelt al het idee wat je van hem had af nu je bent gestuit op een lading professionele fotoportretten.
Ik zou hetzelfde hebben bij een man na ontdekking van een permanentje. Kan dat dan niet meer van me afschudden.
Ik vind dat getverdepielekes. Ook van vrouwen trouwens. Ijdeltuiterij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel ijdel staan en hem dan niet zo serieus meer kunnen nemen. Blijkbaar vind hij z’n uiterlijk heel belangrijk en vind hij zichzelf een mooie man..

Ben wel benieuwd hoeveel likes/reacties hij dan krijgt op insta of fb?
Want dat lijkt me helemaal zo sneu, als er dan maar bijv 10 likes komen.
En veel vrienden, of volgt hij er meer dan de volgers die hij heeft?

Zegt toch veel over hem, vind ik :)
Het zou mijn type man niet wezen, in ieder geval.
Ach ja, zo ken ik er ook twee. Allebei ontzettend ijdel.
Eentje krijgt het dan ook nog voor elkaar om iedere maand een zelfverzonnen zogenaamd diepzinnige boodschap neer te plempen met daarbij een professionele foto waar hij dan bemoedigend lacht.
Ik zou er ook op af knappen
Alle reacties Link kopieren
jasmijn91 schreef:
22-11-2020 22:08
Ik vind het heel ijdel staan en hem dan niet zo serieus meer kunnen nemen. Blijkbaar vind hij z’n uiterlijk heel belangrijk en vind hij zichzelf een mooie man..

Ben wel benieuwd hoeveel likes/reacties hij dan krijgt op insta of fb?
Want dat lijkt me helemaal zo sneu, als er dan maar bijv 10 likes komen.
En veel vrienden, of volgt hij er meer dan de volgers die hij heeft?

Zegt toch veel over hem, vind ik :)
Het zou mijn type man niet wezen, in ieder geval.
Haha nou zeg, ik volg ook 60 meer accounts... vooral interieur en katten dingen. Ben ik nu ook stom :(
AbsoFabso schreef:
22-11-2020 22:55
Ach ja, zo ken ik er ook twee. Allebei ontzettend ijdel.
Eentje krijgt het dan ook nog voor elkaar om iedere maand een zelfverzonnen zogenaamd diepzinnige boodschap neer te plempen met daarbij een professionele foto waar hij dan bemoedigend lacht.
Ik zou er ook op af knappen
Hahah o ja, schitterend. En dan geen enkel verband tussen de foto en de diepzinnige quote.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
22-11-2020 23:37
Haha nou zeg, ik volg ook 60 meer accounts... vooral interieur en katten dingen. Ben ik nu ook stom :(

Haha nee joh, het is meer de combinatie :)
Alle reacties Link kopieren
Niets. je kan iemand overal op beoordelen, maar je kent hem niet, dus je weet de reden niet. Alles wat je erbij bedenkt is een aanname.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-11-2020 06:41
Niets. je kan iemand overal op beoordelen, maar je kent hem niet, dus je weet de reden niet. Alles wat je erbij bedenkt is een aanname.
Niet mee eens, hoe iemand zichzelf presenteert zegt echt wel wat.
Heel afknapperig!
Wat grappig dat er zo heftig op gereageerd wordt. Ís iemand een keertje blij met zichzelf, is het wéér niet goed. Ijdeltuiterij enzo? Nou ja, niet leuk als iemand vol is van zichzelf maar een goede foto laten maken en plaatsen, is toch niet zo dramatisch?

Het zou in ieder geval mij niets doen, ik zie vanzelf wel of ik de vent achter de foto leuk vind. Zo niet, dan adieu. Zo wel, wat kan me die foto dan bommen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met hem afspreken en het zelf vragen. Goh Corneel, wat een goed gemaakte foto's op je profiel. Is poseren je hobby of help je er de fotograaf in kwestie een handje mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven