"Je kunt elke vent krijgen om te neuken toch"

27-06-2022 12:31 94 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
--
si_mo_ne_ wijzigde dit bericht op 29-06-2022 14:24
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou niet aan een relatie beginnen. Je klinkt als een puber.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en misschien heeft X wel gewoon een vrouw of vriendin.

Je komt inderdaad wel een beetje wanhopig over. Laat hem lekker gaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent niet verliefd maar wil gewoon dat hij je nog 1 keer doet? Sure.
Er zijn meer mannen die goed kunnen neuken hoor. Laat die arme man met rust.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Jij wil iets waar hij geen zin in heeft. Dat is niet egoïstisch. Leg je er bij neer en zoek een ander. Moet hij dan letterlijk uitspellen dat hij geen zin in je heeft?
anoniem_64099e414652c wijzigde dit bericht op 27-06-2022 13:05
23.99% gewijzigd
Vroeger stuurde je dit soort shit naar de Hitkrant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een aanstelleritus allemaal voor een beetje seks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een kind en een Janboerenlul. Gezellebel.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
:@@:

misschien iets aan je obsessie doen als je niet verliefd op hem bent?
Alle reacties Link kopieren Quote
als je alleen in zijn pielemoos geïnteresseerd was, maakte je je niet zo druk

Kortom: je houdt jezelf voor de gek en bent op um, en hij niet op jou. En das kut, dus houd hem weg uit je leven. Blokkeer hem overal en zoek hem niet meer op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een drama verhaal, waar je je al niet druk om kan maken.

Als hij sex zoekt zonder gedoe, wat aannemelijk is, dan is de manier hoe je je nu gedraagt niet wat hij (I.p.v. “die”) zoekt. Als ik dit lees zou ik er als man ook al klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ten eerste: probeer een beetje volwassen te worden. Je hebt het idee opgevat dat mannen alleen leuk zijn om te neuken, en dan hup gooi je ze in de hoek, net als je speelgoed dat je zat bent.
En denk eens even na over de stelling: Waarom is een vrouw (jij in dit geval) niet egoïstisch als ze een man alleen maar voor de lol van de seks wilt, en is een man wel egoïstisch als hij daar niet voor gebruikt wil worden.
(heb ik dat warrige verhaal trouwens goed begrepen?)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Als hij zijn account steeds verwijdert houdt hij je toch niet aan het lijntje of zie ik iets over het hoofd.
Waarschijnlijk ziet hij in jou een vrouw/meisje die hij wel graag ziet ( of het werkwoord uit de topictitel ) maar vertrouwt hij het niet want je hebt gelogen en je kan volgens hem iedere kerel krijgen die je maar wil. Kan maar zo dat hij je uit de weg gaat uit zelfbescherming.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor iemand die alleen maar seks wil en verder pertinent he-le-maal niks, zoals je in je post wel heel opvallend steeds maar benadrukt, gedraag je je toch wel een tikkie merkwaardig hoor. Juist of je wel naar meer op zoek bent.
Als het je echt alleen maar om de seks zou gaan, had je inderdaad allang een andere kerel opgezocht om mee te seksen want dan had je helemaal geen zin in dit gezeik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Begin met: Hij heeft volledig gelijk, je kunt elke vent krijgen die je wilt.
Maar jij wilt persé deze.
Niet voor een relatie. Ook niet voor een 2e keer. Dus eigenlijk wil je hem niet.
Weet je waarom je hem wilt? Voor je eigen ego. Omdat je er niet mee om kunt gaan dat een man je afwijst.
Jij wilt dat een man zo gek wordt van jouw goddelijke lichaam dat hij niet kan weigeren. En nu heb je er eentje die weigert, en dan ga je aan jezelf twijfelen en wordt je gek. Jouw zelfrespect zit nu in zijn spijkerbroek en jij wordt daar gek van. Je moet het hebben.
Leer gewoon met jezelf omgaan, kom je eigen angst onder ogen, dat is een stuk gezonder dan achter een man aan te kruipen om de laatste fix voor je zelfrespect te halen.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
27-06-2022 13:04
Vroeger stuurde je dit soort shit naar de Hitkrant.
Ja, of de Fancy :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
De woorden "paniek" en "wanhoop" horen niet bij een alleen seksrelatie. Je bent verliefd of obsessief en hij wil weg van jou! Vandaar dat verwijderen van het account telkens.

Ik denk dat je niet echt van hem houdt maar je hebt een soort fantasie over hem en hij weet dat.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat hij jou te jong vind nu ik je OP beter heb gelezen. Als je wat ouder bent heb je geen zin meer in drama.
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
27-06-2022 13:24


Ik denk dat je niet echt van hem houdt maar je hebt een soort fantasie over hem en hij weet dat.
hoe krijg je het bij elkaar verzonnen? Schreef je vroeger voor de Hitkrant?
Champoo schreef:
27-06-2022 13:23
Ja, of de Fancy :cheer:
Ik vind het zelfs meer richting Webber gaan, prachtblad was dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
27-06-2022 13:27
hoe krijg je het bij elkaar verzonnen? Schreef je vroeger voor de Hitkrant?
Ik doe mijn best. De Hitkrant ken ik niet maar jij wel.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
KooktMetKnoflook schreef:
27-06-2022 13:23
Begin met: Hij heeft volledig gelijk, je kunt elke vent krijgen die je wilt.
Maar jij wilt persé deze.
Niet voor een relatie. Ook niet voor een 2e keer. Dus eigenlijk wil je hem niet.
Weet je waarom je hem wilt? Voor je eigen ego. Omdat je er niet mee om kunt gaan dat een man je afwijst.
Jij wilt dat een man zo gek wordt van jouw goddelijke lichaam dat hij niet kan weigeren. En nu heb je er eentje die weigert, en dan ga je aan jezelf twijfelen en wordt je gek. Jouw zelfrespect zit nu in zijn spijkerbroek en jij wordt daar gek van. Je moet het hebben.
Leer gewoon met jezelf omgaan, kom je eigen angst onder ogen, dat is een stuk gezonder dan achter een man aan te kruipen om de laatste fix voor je zelfrespect te halen.
Precies! Spijker op de kop.
Te groot ego om zo te daten. Je kan er niettegenstaande dat een ander gewoon verder gaat met z’n leven na ONS.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap er niks van.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt op een filmplot. Ze heeft eerst enige weken geprobeerd af te kicken van hem en hij hoorde een poosje niets meer van haar maar toen ging ze toch weer contact zoeken. Toen hij nee zei heeft ze een huurmoordenaar op hem afgestuurd. Dat is niet helemaal gelukt want het was een kluns. Dus zeer zwaar gewond in het ziekenhuis en zij levenslang in de bak.

Dus je kan ook een misdaadfilm over het thema maken. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Schoolvakantie.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven