"Vreemdgaan" tijdens date.

25-02-2020 19:33 86 berichten
Hi all, ik heb even jullie advies nodig aangezien dit me nogal dwars zit. Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.

Sinds dec 2018 ben ik gaan daten met mijn huidige vriend (in een ander land, ik kom uit Nederland hij Amerika, in Spanje ontmoet).
Eind januari 2019 moest ik helaas weer naar huis. We waren elke dag samen, hebben oud en nieuw 2019 zelfs samen gevierd (met kerst was ik wel even thuis). Toen zijn ouders hem kwamen bezoeken, vroeg hij zelfs of ik ze wilde ontmoeten (niet gedaan).

Eind januari 2019 naar huis, en hij zou binnenkort een ticket boeken naar NL. Laatste avond zei hij natuurlijk " see you later, this isn't a goodbye". Vanaf dat moment, hebben we elke dag gebeld. Hij had al verteld dat hij gevoelens had en vanaf dat moment heeft hij meerdere keren dingen gezegd zoals:
- Je bent van mij (niet op een nare manier, op een schattige)
- Je bent echt mijn meisje
- Ik kan niet wachten om je te zien
- Ik mis je
- Zou je naar Amerika willen komen voor de zomer..

etc... je kent het wel. Als we beide dronken waren, belde we ook altijd.

Eind februari 2019 [een maand nadat ik weg was gegaan uit Spanje) heb ik hem opgezocht. Eind maart 2019 kwam die naar Nederland, hebben we het offifcieel gemaakt.

We wonen nu samen in Amerika, alles gaat bizar goed. Ik vond het begin lastig met zijn verleden (15 bedpartners), heb me daar over heen gezet. Meer en deels omdat hij er niet altijd eerlijk over was, maar mijn antwoord was: Wees gewoon eerlijk tegen me.

Tot, er tijdens een disuccsie hij heeft gezegd dat hij seks heb gehad met een ander in Februari 2019. Omdat het niet " officieel " was, wat ik begrijp. Maar in mijn ogen, vond ik dat we iets speciaals hadden en snap ik niet de behoefte dat je met iemand anders naar bed gaat. Hij zei dat hij me te erg miste en toen de fout in ging.

Ik zit hier elk moment mee. Soms kan ik het van me afschudden, soms word ik ineens erg boos om de gehele situatie. Ik wil verder met hem, ik snap dat ik het moet vergeven, ik weet alleen niet hoe..
Komt hij ook een beetje laat mee. Ik zou aan alles gaan twijfelen, maar zo ben ik.
Alle reacties Link kopieren
15 bedpartners een probleem?

Dan zou ik een valuta crisis zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook een beetje gek. Hij sliep met een ander terwijl jij je ticket al had geboekt... Maar ik en mijn vriend waren ook een maand uit elkaar tijdens daten, en ik heb hem eigenlijk nooit gevraagd of hij toen met iemand anders is geweest. Ik hoef dat eigenlijk ook niet te weten, ik ben nú super gelukkig met hem. Hoe kwam dit ineens, na zoveel tijd, aan bod?
Tsja dat is normaal tegenwoordig, zo lang je nog niet “official” bent dan mag je hem nog gewoon in een ander hangen want “we hadden nog niets”.

Maar ja als jij al moeite hebt met 15 bedpartners dan snap ik dat je hier ook niet blij van wordt.
niet goed gelezen laat maar
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 25-02-2020 20:47
87.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik had heel andere voorstellingen na het lezen van de topic titel.

vreemdgaan tijdens een date, echt knap.
wij slapen nooit.
Dec ‘18 ontmoet en eind januari ‘19 ging je weg. Dus na 2 hooguit maandjes daten en een grote afstand en nog niets officieels ging hij een keer met een ander naar bed.
Tja, ik zou daar echt niet zo zwaar aan tillen. Maar als hij al weet dat je met zijn vorige bedpartners zit, waarom heeft hij je dit dan verteld? Of waarom heb jij ernaar gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de date van TO tijdens een afspraakje waa vreemdgegaan....

Ik vind het nogal wat dat hij dit niet kon bespreken voor je naar amerika emigreerde... en het hele "ik mis je zoooo ontzettend, dus deed ik een ander" verhaal zou ik ook niet vrolijk van worden.
Tja, voor mij persoonlijk zou dit onacceptabel zijn. Ik ga alleen een relatie aan als iemand heel erg verliefd op mij is (en ik op hem) en als het in de datefase van zijn kant al zo lauw is dat hij nog makkelijk even met een ander het bed induikt, dan bedank ik ervoor.
Nou ik vind het nogal wat. Als iemand je zo de hemel in loopt te prijzen en vraagt wanneer jij hem komt bezoeken etc etc etc, wat moet hij dan bij een ander in bed.
Er zijn vast nog meer leugens. Weet niet of je die wel wil weten.
Eerlijkheid is een overschatte deugd. Er is een reden dat mensen die een relatie hebben meestal niet alle details uit hun verleden uit de doeken doen tegenover elkaar.
anoniem_353486 wijzigde dit bericht op 25-02-2020 19:51
Reden: Op verwijderd
86.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je zeurt om het zeuren. Tegen hem: je mag best eerlijk zijn en hem daarna keihard afrekenen.....
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-02-2020 19:54
61.34% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zou het niet meer zijn. Iemand die jou zo de hemel in loopt te prijzen, maar ondertussen wel z’n pik achterna loopt.
Ik zou me dan afvragen of ie dan niet nog meer meisjes heeft leren kennen en zo de hemel in heeft lopen prijzen, wachtend tot er eentje goed hapte.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
25-02-2020 19:53
Mijn vriend zou het niet meer zijn. Iemand die jou zo de hemel in loopt te prijzen, maar ondertussen wel z’n pik achterna loopt.
Ik zou me dan afvragen of ie dan niet nog meer meisjes heeft leren kennen en zo de hemel in heeft lopen prijzen, wachtend tot er eentje goed hapte.
Precies!
Zo kende ik er ook eentje. Gelukkig op tijd achter gekomen dat hij het te mooi maakte.
viva-amber schreef:
25-02-2020 19:51
Je zeurt om het zeuren. Tegen hem: je mag best eerlijk zijn en hem daarna keihard afrekenen.....
Ja en, zij mag met iemand afrekenen als zij dat wil. Maar ze heeft nog niks afgerekend hoor.
De topictitel slaat in elk geval nergens op.

Verder, als je er zo zwaar aan tilt zul je jezelf moeten afvragen of je hiermee kunt leven of niet.
SombraOnline schreef:
25-02-2020 19:53
Mijn vriend zou het niet meer zijn. Iemand die jou zo de hemel in loopt te prijzen, maar ondertussen wel z’n pik achterna loopt.
Nee, nee, je begrijpt het niet. Het kwam doordat hij haar te erg miste.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
25-02-2020 20:00
Nee, nee, je begrijpt het niet. Het kwam doordat hij haar te erg miste.
die smoes gaat al eeuwen mee en blijkt nog steeds te werken. onbegrijpelijk.
wij slapen nooit.
Marlouse schreef:
25-02-2020 19:46
Tja, voor mij persoonlijk zou dit onacceptabel zijn. Ik ga alleen een relatie aan als iemand heel erg verliefd op mij is (en ik op hem) en als het in de datefase van zijn kant al zo lauw is dat hij nog makkelijk even met een ander het bed induikt, dan bedank ik ervoor.
Dit.


En er is ook geen schattige manier mbt van iemand 'zijn'.
Marlouse schreef:
25-02-2020 19:46
Tja, voor mij persoonlijk zou dit onacceptabel zijn. Ik ga alleen een relatie aan als iemand heel erg verliefd op mij is (en ik op hem) en als het in de datefase van zijn kant al zo lauw is dat hij nog makkelijk even met een ander het bed induikt, dan bedank ik ervoor.
Ik hou ook niet van dit soort opportunistische types.
Dus hij mist je, je bent zijn meisje, hij weet dat je je ticket naar hem hebt geboekt, ...

Maar tegelijk steekt ie zijn p*k wel in een andere k*t en maakt ie je blaasjes wijs.
En verzwijgt dat in eerste instantie ook nog tot je je job opgeeft en bent verhuisd naar Verrewegistan.

Not with me!
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
25-02-2020 20:00
Nee, nee, je begrijpt het niet. Het kwam doordat hij haar te erg miste.
Oh ja, stom van me. ;-D
¡Apagando las luces!
Zit die laatste bedpartner overigens ook bij die 15 bedpartners?
Of zijn het er dus eigenlijk 16 en heeft ie daar ook al over gelogen / niet juist geteld?
Het is een Amerikaan. Die denken heel anders over daten en exclusive zijn. Het is daar heel normaal om met meerdere mensen te daten (en seksen) totdat je beiden echt uitspreekt dit niet meer te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven