Raar of netjes?

16-05-2018 14:25 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

een paar weken heb ik nu contact met een jongen.
We hebben 3 dates en gehad en na de derde date zijn we naar bed geweest met elkaar. Het was erg leuk samen en we konden veel lachen. Ik zag een vervolg wel zitten.

Dat was afgelopen zondag (3 dagen geleden dus). Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Nu kreeg ik vandaag een appje dat hij door een andere dame op date was gevraagd. En dat hij mij graag nog wel eens wilde zien en eigenlijk daar voor wil gaan maar niet weet of ik dit ook wilde. Dat afhankelijk daarvan, hij zou beslissen wat hij zou doen met die andere dame omdat hij niet met 2 dames tegelijk wil daten.

Ik vind dit een raar appje. Hij kan toch gewoon met haar op date als hij wil? Of vinden jullie het juist netjes? Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 16-05-2018 14:26
3.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
16-05-2018 15:41
Het logische gevolg van de dating scene van tegenwoordig, je wordt zonder opgaaf van redenen geghosts tegenwoordig,
Ge-watte? Wat betekent dat?


En verder: netjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat hij het niet gewend is dat de vrouw niet achter zijn reet aanloopt na een potje seks, dus nu is hij opzoek naar bevestiging van jouw kant om zijn ego weer even op te krikken.
Next.
Deze vent is niet echt in jou geïnteresseerd anders had hij dat wel duidelijker laten merken.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:27
Maar ze zeggen toch altijd dat je mannen juist wegjaagt als je te beschikbaar bent enzo.
Dat je moet wachten tot zei appen?
Wie is 'ze'? Hoe oud ben je? Dit is dus complete onzin. Mannen zijn niet anders dan vrouwen hoor. Jij kan ook appen dat je het leuk vond. Klaar.
Life is short. Eat dessert first.
Ik had een tinderdate waarmee ik contact had niet eens een week, telefonisch . Want hij was een beller. Nou na 2 dagen ofzo, wilde hij weten of ik date wilde. Want onze apps en telefoongesprekken waren tof. Ik heb toen aangegeven dat ik het leuk vind en idd date is super. Want onze gesprekjes waren echt leuk! Ik had er een goed gevoel bij.

Dag daarna belde hij me s nachts op. Ik nam zonder te denken op.
En hij vroeg of ik zin had om te kletsen in het echt. Want hij was in de buurt van mijn stad . Aangegeven van niet want het was 2 uur ofZo en ik door wilde slapen.
Waarop hij zei dan ga ik nu naar iemand anders op date want jij wil niet.

Gezeged neuk ze en Opgehangen klaar.
Deze jongen was dus ook bezig met 100 andere waarschijnlijk. Ik vond het een afknapper! Puur ook hoe die het bracht. Had liever dat die niks zei.
Ik weet ook wel dat vooral tegenwoordig met al die apps. Mensen (man en vrouw) veel daten en ook veel sexdates er zijn. Maar om het zo te brengen zoals deze gast, bah bah.

TO doe wat goed voelt.
Ik vind het ergens van hem eerlijk. Om nou te zeggen hij neukt met die ander. Tja dat weet je niet. En ik zou hem dus eerlijk zeggen wat jij van hem vindt in het echt tijdens een date en niet via de tel.
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
Het ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik het raar vind. Ik heb altijd al de neiging gehad om te vallen op een beetje onbereikbare mannen die me niet zo goed behandelen. Heb ook nooit echt goede relaties gehad. Nu is er een man die 'netjes' doet en dan vind ik het een beetje een sukkel. Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)
Hoe mannen je behandelen moet je afdwingen, je moet bepaalt gedrag gewoon niet tolereren.
Ik vind deze man helemaal niet zo netjes, hij laat je duidelijk merken dat er meer vissen in de zee zwemmen.
Komt zelfs een beetje arrogant over zo van als jij geen interesse hebt heeft een andere dame dat al wel.
Mijn oma zei altijd, "ze moeten voor je door de deur heen willen lopen". Laat ze moeite voor jou doen.
anoniem_64b52d4274b04 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 16:54
0.10% gewijzigd
viva-amber schreef:
16-05-2018 16:37
ER zijn hier ook zat dames die al 1,5 jaar een relatie hebben en die er dan achter komen dat hij in de begin fase ook nog met iemand anders heeft afgesproken en die het hun partner nog jaren kwalijk nemen. Dus volgens mij doen mannen het sowieso altijd fout.
Tuurlijk. Alleen dit soort mannen niet.

Daarom zou het mijn vent niet zijn. Als ik met iemand date die simultaan aan het daten is haak ik af.
Als hij me zo komt vragen of ik hem wel leuk vind ook.

En als hij zelf niet kan bedenken of hij jeecht heel leuk vind en effe niet met anderen wil daten zou het mijn type ook niet zijn.

Maar TO is ook al 3 dagen stil, beiden doen ze moeilijk en raar.
Ik vind het een raar bericht. Hij hoeft niet die andere vrouw te noemen om duidelijk te maken dat hij met jou verder wil. Ik vind het ook een vorm van voor het blok zetten. Je moet NU kiezen. En als je verder met hem wil daten en na de vierde of vijfde date anders beslist? Dat mag vast niet meer, want hij heeft tenslotte iemand afgewezen voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:29
Ik had, omdat ik nooit echt veel succes had met mannen, advies gekregen van vriendinnen en boeken gelezen. en dingen op internet gelezen. En daarin zeggen ze dat je moet wachten met appen na sex en dat de man het initiatief moet nemen omdat je hem anders wegjaagt. En vriendinnen die wel lang een relatie hebben zeggen ook dat ik niet teveel interesse moet tonen (helemaal in het begin) omdat je dan mannen kan wegjagen.
Zeer grote onzin.... ik heb mijn huidige vriend (heel lief, beetje verlegen etc. etc.) ook zo'n beetje mijn aanwezigheid opgedrongen (ok, beetje overdreven) toen ik hem na wat appen toch wel graag wilde zien. We hebben nu bijna een jaar een relatie en het voelt echt supergoed! En nee, het maakt hem niet minder jager... ik ben niet de baas in huis ofzo... we hebben een gelijkwaardige relatie.

Mijn ex had geluisterd naar een vriend van hem. Die smste soms dagen niet, omdat dat niet stoer overkwam. Da's ook echt niet leuk!
damesbril schreef:
16-05-2018 16:42
Hoe mannen je behandelen moet je afdwingen, je moet bepaalt gedrag gewoon niet toleren.
Ik vind deze man helemaal niet zo netjes, hij laat je duidelijk merken dat er meer vissen in de zee zwemmen.
Komt zelfs een beetje arrogant over zo van als jij geen interesse hebt heeft een andere dame dat al wel.
Mijn oma zei altijd, "ze moeten voor je door de deur heen willen lopen". Laat ze moeite voor jou doen.
Het zijn geen kleuters.

Kies gewoon een normale leuk man die je het gevoel geeft jouw echt leuk te vinden. Hoef je ook geen bepaald gedrag af te dwingen.

Echt waar, waar is jullie eigenwaarde heen?
Alle reacties Link kopieren
Al met al: zijn radiostilte en het bericht wat hij heeft gestuurd was dan misschien niet 100% handig, maar als hij het niet had gedaan, was het helemaal doodgebloed. Want TO had ook geen actie ondernomen: de man moet immers jagen. Duh!

Wij kennen het hele verhaal niet, misschien was date ook wel heel druk of wist hij dat TO druk was. Of wilde hij niet te desperate overkomen.

Dus TO: doe wat je gevoel je ingeeft. Antwoord dat je het er bij wil laten of relax, sit back and enjoy the next date!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 15:47
Raar.

Of hij vind TO leuk en zegt dat tegen haar en date met TO verder. En kaatst andere dateverzoeken af. Gewoon uit zichzelf.

Vind dit echt een heel raar bizarre manier van vragen of TO hem wel leuk leuk vind. Beetje kinderachtig, komt ook opportunistisch over. Voor jou zo een ander. Heel charmant.


Mijn manier van daten zou het ook niet zijn TO.
eens maar misschien ben ik wel ouderwets haha.
jaw schreef:
16-05-2018 15:41
Het logische gevolg van de dating scene van tegenwoordig, je wordt zonder opgaaf van redenen geghosts tegenwoordig, dus onderhoud je meerdere contacten. Nu blijkt dat een van die contacten een vervolgstap wil zetten door op een date te gaan terwijl hij al aan het daten is met een ander, iemand waarvan hij nog niet weet hoe die er in staat, gezien de vele type vrouwen die er zijn die vaak ook meerdere mannen tegelijk daten.

Dus eigenlijk is dit gewoon een verkapte vorm van vragen of jullie exclusief zijn nu.
Als soort van offertes opvragen en dan de beste aanbieding kiezen.
Ik kan mij er niets bij voorstellen, bij meerdere mannen tegelijk daten.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:29
Ik had, omdat ik nooit echt veel succes had met mannen, advies gekregen van vriendinnen en boeken gelezen. en dingen op internet gelezen. En daarin zeggen ze dat je moet wachten met appen na sex en dat de man het initiatief moet nemen omdat je hem anders wegjaagt. En vriendinnen die wel lang een relatie hebben zeggen ook dat ik niet teveel interesse moet tonen (helemaal in het begin) omdat je dan mannen kan wegjagen.
Doe niet zo spastisch en raar, het is geen spelletje dat je onder de knie kunt krijgen, maar menselijk contact. Wees jezelf.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik had teruggestuurd; "tapas, tuurlijk lekker! vrijdag half 7 bij ...?"

zo van 'doe dan gewoon een voorstel ofzo knul'
Lorem Ipsum
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 16:47
Het zijn geen kleuters.

Kies gewoon een normale leuk man die je het gevoel geeft jouw echt leuk te vinden. Hoef je ook geen bepaald gedrag af te dwingen.

Echt waar, waar is jullie eigenwaarde heen?
Wat ik wil zeggen is dat sommige vrouwen in de slachtofferrol kruipen maar gedrag zelf toestaan.
Slecht gedrag pik je gewoon niet., als je dan in een relatie blijft kies je ervoor zo behandelt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 16:33
Als je hem echt leuk vind zou ik hem bellen en aangeven dat je hem echt leuk vind en het je spijt dat je zo stil was afgelopen paar dagen. Omdat je het eng vind .. of wat de redn ook was. En dat je niet echt warmt loopt van zulke berichtjes van hem.
Dus wat wil hij nu echt? Kijken wat er dan uit komt bij hem.
Nee, niet wat wil hij nu echt?
Wat wil TO nu echt.... that's the question... !
Enn schreef:
16-05-2018 16:41
Ge-watte? Wat betekent dat?


En verder: netjes.

Ghosten = digitaal verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
16-05-2018 16:42
Hoe mannen je behandelen moet je afdwingen, je moet bepaalt gedrag gewoon niet tolereren. Ik vind deze man helemaal niet zo netjes, hij laat je duidelijk merken dat er meer vissen in de zee zwemmen. Komt zelfs een beetje arrogant over zo van als jij geen interesse hebt heeft een andere dame dat al wel. Mijn oma zei altijd, "ze moeten voor je door de deur heen willen lopen". Laat ze moeite voor jou doen.
Hahaha. :rofl:
Dit is sarcastisch, toch.... ? Please, zeg dat dit sarcastisch is....

Toch, dames.... ? We leven in 2018 hoor, niet in 1932 ofzo...
Als je als man echt moeite gaat doen voor een vrouw, dan ben je in no-time een stalker, een engerd, iemand die gefrustreerd is, enzovoort.
Waar is het gewone communiceren gebleven... ? Is het voor een vrouw echt zo moeilijk om zelf een appje te sturen om te zeggen dat ze het leuk vond en is het echt zo moeilijk om te accepteren dat een jongen je echt leuk vindt en onderzoekt of het exclusief is?

Tjonge. De vrouw van nu woont tegenwoordig niet meer op Venus, maar heeft een plekje op Pluto of nog verderweg gevonden....
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
16-05-2018 16:54
ik denk dat ik had teruggestuurd; "tapas, tuurlijk lekker! vrijdag half 7 bij ...?"
Zo van 'doe dan gewoon een voorstel ofzo knul'
Ik zou, als man, helemaal happy zijn met zo'n bericht. Ze wil tapas => ze vindt mij ook leuk en wil door daten.
De hint dat het 'doe dan gewoon' zou ik echt helemaaaaal niet doorhebben. Serieus niet.
daddy_gijs schreef:
16-05-2018 17:13
Hahaha. :rofl:
Dit is sarcastisch, toch.... ? Please, zeg dat dit sarcastisch is....

Toch, dames.... ? We leven in 2018 hoor, niet in 1932 ofzo...
Als je als man echt moeite gaat doen voor een vrouw, dan ben je in no-time een stalker, een engerd, iemand die gefrustreerd is, enzovoort.
Waar is het gewone communiceren gebleven... ? Is het voor een vrouw echt zo moeilijk om zelf een appje te sturen om te zeggen dat ze het leuk vond en is het echt zo moeilijk om te accepteren dat een jongen je echt leuk vindt en onderzoekt of het exclusief is?

Tjonge. De vrouw van nu woont tegenwoordig niet meer op Venus, maar heeft een plekje op Pluto of nog verderweg gevonden....
Meeste van ons zijn bang.
Wanneer je appt en hij zegt nope.
Bang voor afwijzing.
Alle reacties Link kopieren
Als TO altijd op "onbereikbare mannen" valt, dan zal ze dus sneller afknappen op een man die wel laat weten voor haar te willen gaan, want die is te makkelijk, dus desperate, dus <en vul zo maar in>

Dat andere item hier op dit forum over x redenen waarom vrouwen op foute mannen vallen. Een van die redenen was natuurlijk het feit dat zo'n man met regelmaat gezien wordt met een nieuwe vrouw aan zijn arm, oftewel, hij lijkt een catch te zijn, waardoor men hem graag ook wil vangen in de hoop dat zij die uitzondering zijn die hem wel vast kunnen houden. Oftewel, voor sommige mannen schijnt het te werken door de indruk te wekken dat er veel vraag naar ze is, ze populair zijn, er andere kapers op de kust zijn, ze een beetje jaloezie opwekken bij een vrouw.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
daddy_gijs schreef:
16-05-2018 17:13
Hahaha. :rofl:
Dit is sarcastisch, toch.... ? Please, zeg dat dit sarcastisch is....

Toch, dames.... ? We leven in 2018 hoor, niet in 1932 ofzo...
Als je als man echt moeite gaat doen voor een vrouw, dan ben je in no-time een stalker, een engerd, iemand die gefrustreerd is, enzovoort.
Waar is het gewone communiceren gebleven... ? Is het voor een vrouw echt zo moeilijk om zelf een appje te sturen om te zeggen dat ze het leuk vond en is het echt zo moeilijk om te accepteren dat een jongen je echt leuk vindt en onderzoekt of het exclusief is?

Tjonge. De vrouw van nu woont tegenwoordig niet meer op Venus, maar heeft een plekje op Pluto of nog verderweg gevonden....
Oké, ben al 15 jaar getrouwd, twee tieners.
Ik heb mijn man moeite voor mij laten doen, misschien klinkt dat heel gek en ouderwets.
Ik was er en ben er nu nog steeds heel blij om.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
16-05-2018 17:41
Oké, ben al 15 jaar getrouwd, twee tieners.
Ik heb mijn man moeite voor mij laten doen, misschien klinkt dat heel gek en ouderwets.
Ik was er en ben er nu nog steeds heel blij om.
Nou wat een prestatie zeg, vrouwen die wel zelf moeite doen zullen dat nooit bereiken idd

Wat een onnozel anekdotisch bewijs weer
MargjeM schreef:
16-05-2018 17:52
Nou wat een prestatie zeg, vrouwen die wel zelf moeite doen zullen dat nooit bereiken idd

Wat een onnozel anekdotisch bewijs weer
Waarom onnozel?
Ik denk wel dat mannen wel degelijk hun interesse verliezen als je te makkelijk te krijgen bent.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
16-05-2018 18:18
Waarom onnozel?
Ik denk wel dat mannen wel degelijk hun interesse verliezen als je te makkelijk te krijgen bent.
Mannen zijn een homogene soort idd. De onderlinge verschillen zijn ook niet groter dan die tussen mannen en vrouwen gemiddeld.

Maar blijf vooral geloven in je generalisaties en je anekdotische bewijs en dat je op basis daarvan zinnig advies geeft.
margjem wijzigde dit bericht op 16-05-2018 18:23
16.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven