Rare relatie

22-10-2018 01:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje en had graag eens een beetje raad. Ik heb op de social media iemand leren kennen, en we zijn al een kleine maand aan het 'praten' via whatsapp. Hij zegt mij graag te zien en mij te missen, ondanks het feit dat ik hem nooit ontmoet heb. De laatste week probeer ik er mee af te spreken om te zien of er irl ook wel degelijk een klik is. Maar hij schermt op de dag van de afspraak (nu reeds tot 2 keer toe) met migraine, hoewel hij dan ondanks alles wel berichten blijft sturen via whatsapp. Nu heb ik hem vandaag duidelijk gemaakt dat ik zo mijn twijfels begin te krijgen, want tot 2 keer toe een afspraak afzeggen in een week, door migraine, terwijl hij toch blijft sturen en gezegd te hebben tussen de 2 afspraken door dat het toch beter ging, vind ik toch een beetje absurd. Ik heb hem ook gevraagd of hij facebook had, hij zei van wel, maar dat er niet veel opstond, heb toen mijn naam gegeven en als hij wou kon hij mij toevoegen. Dit heeft hij echterniet gedaan, en ik weet zijn familienaam niet, dus kan ik hem zelf niet googelen, of toevoegen op fb. Dus ik begin mijn twijfels te krijgen, te meer omdat ik vrij recent uit een rot relatie ben gestapt, waar ik mij erg ongelukkig voeldde. Daarmee mijn vraag, heb ik er goed aan gedaan om die gast over mijn twijfels te vertellen? En daarmee het contact met hem ook te minderen?
Alvast mijn excuses voor het lange verhaal, maar ik zit hier erg mee
Alle reacties Link kopieren
Vaag persoon en vaag verhaal van hem. Zou maar voorzichtig zijn met gaan afspreken en dit in dit stadium nog geen relatie noemen.

Leer hem eerst goed kennen, op zijn minst zijn achternaam en sociale kring.
waarom geef je je echte naam aan iemand die overduidelijk niet betrouwbaar is
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-10-2018 11:04
waarom geef je je echte naam aan iemand die overduidelijk niet betrouwbaar is
Het lijkt erop dat hij een catfish of een ghost is.
Waar hij op uit is moet nog blijken.

Persoonlijk zou ik het afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn naam iig nooit gegeven hebben, maar goed, daar ben je nu niets meer mee. Afkappen, ik zou dit niet vertrouwen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Elkaar een keertje in het echt zien of op z'n minst facetimen zou toch fijn zijn? Ik zou als ik jou was niet te veel mijn aandacht laten opeisen door deze persoon want het gaat wel een beetje raar.
TO je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Het is jaren geleden dat ik een paar migraine aanvallen had, geloof me, je voelt je tijdens een migraine aanval zo ontzettend beroerd dat je echt niet gaat appen..

Blokkeren en uit je whatsapp gooien zou ik zeggen want als iemand niet eerlijk is tegen je, is niet echt leuk en vooral niet de moeite waard.
Lekker laten gaan, er zijn zat leuke mensen.
Niet meer op hem reageren. Hij is full of bullshit.
Alle reacties Link kopieren
Catfish
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij is getrouwd of heeft een vriendin
Je hebt geen relatie.

Je zit een beetje te chatten met een onbekend iemand. Die niet kan of wil afspreken.
Nou wat zou je daar nu toch eens mee moeten he? :roll: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-10-2018 11:50
Je hebt geen relatie.

Je zit een beetje te chatten met een onbekend iemand. Die niet kan of wil afspreken.
Nou wat zou je daar nu toch eens mee moeten he? :roll: :facepalm:

ik weet het... het kanaal in!!!
1960to4 schreef:
22-10-2018 11:51
ik weet het... het kanaal in!!!
Alsjeblieft zeg.

Gewoon afkappen werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Er zijn antwoorden gegeven waar ik zelf ook al aan zitten denken heb, zoals die catfish. Ik denk idd ook dat het beter is om er mee te kappen, want het is niet leen maar an ik zie je graag, ik mis je en ik denk aan je, maar seks schijnt kennelijk heel belangrijk te zijn voor meneer. Hij wou eens bellen via whatsapp, om seks, maar dat heb ik direct afgekapt. Toen ik gisteren over mijn twijfels begon, en over dat ontmoeten dat niet doorging, was hij dadelijk bezig over zijn migraine en dat ik daar geen respect voor heb. Klinkt mij alsof hij mij alle schuld in de schoenen wenst te schuiven. Idd, ik ga die blokeren op whatsapp, want voek mij er niet goed bij om zo 'een relatie' te moeten hebben. Alvast heel erg bedankt aan allen voor de raad, ik ga er werk van maken.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die je nog nooit ontmoet hebt en dan ""ik zie je graag, ik mis je en ik denk aan je" appt die spoort toch ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh hemel wat kansloos. Hij is niet open en eerlijk, zeurt over seks, laat je 2x zitten...Hoe wanhopig ben jij wel niet?

Wanneer het niet gevaarijk zou zijn daar het een vreemde betreft die iedereen kan zijn...dan zou het lachwekkend zijn.

Blokkeer die vervelende 'meneer' en ga verder met je leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt geen relatie
En je laat je echt ontzettend in de maling nemen.
Alle reacties Link kopieren
Die vent is al bezet, da's meer dan duidelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven