Rekatieprobleem wat te doen? [Lege OP]

31-03-2020 14:28 29 berichten
Test
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-05-2021 07:24
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.40% gewijzigd
Uiteraard gezien deze corona tijd blijven we thuis.

Nietes.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is ze nu exact weggegaan? En waarom komt ze nu steeds weer terug? Wat wil zij?
Ik zou echt doorvragen, want op deze manier word je wel aan het lijntje gehouden. Of misschien ziet ze niets meer dan friends with benefits in je...

En heb je daar zin in?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
wacht even hoor
relaties/3-jaar-lang-aan-het-lijntje-ge ... #p30327136

je had geen relatie met haar, jij was de bijslaap, ze had gewoon verkering met de vader van haar kinderen

en we hebben je toen enorm gewaarschuwd

ik zou niet weten, waarom je met deze mevrouw ook maar iets te maken wil hebben.
Heeft ze een gouden sneetje? is ze de laatste mevrouw op aarde??

huppetee, schop jezelf en maak iets van je leven
Ja klopt ook wat je zegt
Maar de liefde bij mij is zo groot, dat ik haar niet wil vergeten en er nog alles wil doen om haar terug te krijgen
Je bent al drie jaar alleen maar leuk voor de neuk (en om uitstapjes te betalen), waarom zou dat nu anders zijn?
Ik snap alles gewoon niet, zou het haar enkel daarom te doen zijn?
Ze heeft alles bij me om gelukkig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het toch dat zulke vrouwen er steeds in slagen om mannen zo verliefd te maken en zo lang aan het lijntje te houden? :sherlock:

Echt hoor, enorm benieuwd naar wat voor trucjes zij gebruiken, dan sla ik misschien ook eindelijk eens een man aan de haak.
leeg
Alle reacties Link kopieren
gforceken schreef:
31-03-2020 14:41
Ja klopt ook wat je zegt
Maar de liefde bij mij is zo groot, dat ik haar niet wil vergeten en er nog alles wil doen om haar terug te krijgen
Of ben je stiekem eigenlijk allang al blij dat er een vrouw is die notie van je neemt? Zo klinkt het een beetje.
...
Helena_z schreef:
31-03-2020 14:44
Hoe komt het toch dat zulke vrouwen er steeds in slagen om mannen zo verliefd te maken en zo lang aan het lijntje te houden? :sherlock:

Echt hoor, enorm benieuwd naar wat voor trucjes zij gebruiken, dan sla ik misschien ook eindelijk eens een man aan de haak.

Dat is dus die gouden snee die eerder al genoemd is. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ze is amper een paar weken echt uit haar vorige relatie...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ze speelt gewoon met je. Wanneer het haar uitkomt komt ze langs en geniet ze van de aandacht die jij voor haar hebt omdat je zo gek op haar bent.
Zodra het haar teveel of te intens wordt verdwijnt ze weer.

Imo heeft dit weinig met liefde te maken. Zij wil je niet. Althans, niet continu en voor altijd. En zolang jij die hoop houdt staat je leven stil en krijgt ze precies wat ze wil; aandacht en afstand wanneer zij daar behoefte aan heeft.

Als je haar ondanks alles (wat ik me bijna niet kan voorstellen), dan nog steeds wil, stel dan een ultimatum. Vraag haar direct wat haar intenties zijn van dit afspreken. Maak afspraken als je wederom een relatie wil starten en communiceer. Als zij geen relatie wil lijkt het me nogal duidelijk. Dan zou het mentaal slopend voor jou zijn wanneer je dit voortzet, dus dan zou ik er een punt achter zetten, hoe leuk jij haar ook vindt.
Alle reacties Link kopieren
Fonduen?
Kom op TO, kun je nu echt niets beters/leukers/gezelligers/liefdevollers krijgen ? Je hebt geen relatieprobleem want je hebt geen relatie. Je hebt wel een probleem, een misbruik probleem. Jij laat toe dat zij misbruik van je maakt. Zeg tegen haar dat ze op kan hoepelen en gebruik het aankomende weekend voor zelfonderzoek naar wat het is in jou dat jij je hiervoor leent. Stel jezelf de vraag wat voor jou de winst is in deze situatie. Misschien ben je van nature masochistisch dan is dit wel lekker natuurlijk.

De belofte van seks zal wel weer zwaarder wegen. En dan na afloop weer een topic openen.
anoniem_396000 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 15:29
9.04% gewijzigd
Helena_z schreef:
31-03-2020 14:44
Hoe komt het toch dat zulke vrouwen er steeds in slagen om mannen zo verliefd te maken en zo lang aan het lijntje te houden? :sherlock:

Echt hoor, enorm benieuwd naar wat voor trucjes zij gebruiken, dan sla ik misschien ook eindelijk eens een man aan de haak.
Dat is andersom ook zo. Geen idee waarom bepaalde dames bij bepaald type mannen blijven.

Geen eigenwaarde.
Dit soort mannen heeft niets met eerlijke, liefdevolle, leuke en zelfstandige vrouwen. Ze willen liever de redder spelen van een hulpeloos ‘vrouwtje’ en ze willen graag geloven dat zij het beste zijn (in bed) wat het ‘vrouwtje’ ooit gehad heeft. Dat hebben deze mannen nodig.
Het soort vrouwen wat daar op af komt zijn types waar ik met een hele grote boog omheen loop. Om dit type man trouwens ook. Heel ongezond gedrag, een psycholoog kan er wel wat mee denk ik, maar het zal een lang traject worden.
anoniem_396000 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 15:35
12.18% gewijzigd
gforceken schreef:
31-03-2020 14:41
Ja klopt ook wat je zegt
Maar de liefde bij mij is zo groot, dat ik haar niet wil vergeten en er nog alles wil doen om haar terug te krijgen
Bij jou is de liefde heel groot alleen is dat bij haar ook zo? Eigenlijk geef je al het antwoord, je wilt alles doen om haar terug te krijgen.
Geef jezelf duidelijkheid en vraag naar haar intenties.
gforceken schreef:
31-03-2020 14:44
Ik snap alles gewoon niet, zou het haar enkel daarom te doen zijn?
Ze heeft alles bij me om gelukkig te zijn.

Klopt! Daarom is ze niet bij je natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
gforceken schreef:
31-03-2020 14:44
Ik snap alles gewoon niet, zou het haar enkel daarom te doen zijn?
Ze heeft alles bij me om gelukkig te zijn.
Yep, je geld en je lul. Ze houdt alleen van zichzelf. En waarom wil je een vrouw die eerst jarenlang haar man bedriegt? Waar is je zelfrespect?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zolang nog bij haar (ex) man is gebleven voor zogenaamd de kinderen ipv van duidelijk te kiezen en eerlijk te zijn naar in de eerste plaats haar man en kinderen is niet te vertrouwen of heeft geen genoeg ruggengraat. Daarnaast is het helemaal niet verstandig geweest om daarna meteen bij jou in te trekken. Laat haar eerst maar eventjes rustig alles op een rijtje zetten en haar leven op orde maken, een rustige regelmaat voor haar kinderen creëren en als haar dat lukt en ze dus weer een evenwichtig persoon is dan eens kijken of er wat kan groeien. Jij helpt haar niet zo en zij gebruikt jou om weg te vluchten, wie weet doet ze dat straks met een ander en zit jij alleen. Bescherm jezelf en laat het maar even uitzoeken
Alle reacties Link kopieren
Je wil helemaal geen echt advies, je wil horen dat er een manier is waarop jullie samen gelukkig oud worden. Het enige juiste advies is: laat haar gaan en ga werken aan je eigenwaarde.
Ze heeft alles bij me om gelukkig te zijn.
En dit is een rare opmerking. Het is niet aan jou om te bepalen waar een ander zich wel of niet gelukkig bij voelt. Als ze bij jou alles had om gelukkig te zijn was ze wel bij je.
Helena_z schreef:
31-03-2020 14:44
Hoe komt het toch dat zulke vrouwen er steeds in slagen om mannen zo verliefd te maken en zo lang aan het lijntje te houden? :sherlock:

Echt hoor, enorm benieuwd naar wat voor trucjes zij gebruiken, dan sla ik misschien ook eindelijk eens een man aan de haak.
Je moet juist blij zijn dat zij het kaf van het koren scheiden, want zo'n man die dit laat gebeuren wil je niet.
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
31-03-2020 16:49
Je moet juist blij zijn dat zij het kaf van het koren scheiden, want zo'n man die dit laat gebeuren wil je niet.
Daar heb je wel een goed punt natuurlijk. Zijn waarschijnlijk zo van die mannen die honderd andere vrouwen met goede intenties negeren voor een vrouw die hen slecht behandeld, dat wil je inderdaad niet hebben.
leeg
gforceken schreef:
31-03-2020 14:41
Ja klopt ook wat je zegt
Maar de liefde bij mij is zo groot, dat ik haar niet wil vergeten en er nog alles wil doen om haar terug te krijgen

Hoezo, terugkrijgen? Je hebt haar nooit gehad, jullie hadden geen relatie, zij was nooit je vriendin....hooguit in jouw fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
31-03-2020 16:43
Je wil helemaal geen echt advies

Dit. Wat wij ook zeggen, het valt toch in barre aarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven