Rekatieprobleem wat te doen? [Lege OP]

31-03-2020 14:28 29 berichten
Test
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-05-2021 07:24
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
31-03-2020 16:57
Daar heb je wel een goed punt natuurlijk. Zijn waarschijnlijk zo van die mannen die honderd andere vrouwen met goede intenties negeren voor een vrouw die hen slecht behandeld, dat wil je inderdaad niet hebben.
Nee, het is vooral sneu

Het zijn juist mannen die nooit aandacht krijgen, die in de vriendengroep bekend staan omdat ze zo'n lieve jongen zijn.
De vriendinnen van hun kameraden kirren allemaal, volstrekt fake, dat ze niet snappen dat hij geen verkering heeft
Net te dik, veel te onzeker. Ondertussen geen 20er meer, nooit geld uitgegeven dus leuke spaarrekening

En daardoor direct verslaafd aan die vrouw die hem wel aandacht geeft. Alle aandacht is goed. Sommige vrouwen pikken zo'n man er zo uit.

En waar ik vrouw tik, kun je man lezen en vv
Alle reacties Link kopieren
Ach zeg, wat zielig voor je :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
31-03-2020 16:43
Je wil helemaal geen echt advies, je wil horen dat er een manier is waarop jullie samen gelukkig oud worden. Het enige juiste advies is: laat haar gaan en ga werken aan je eigenwaarde.
Precies dit....
Alle reacties Link kopieren
gforceken schreef:
31-03-2020 14:44
Ik snap alles gewoon niet, zou het haar enkel daarom te doen zijn?
Ze heeft alles bij me om gelukkig te zijn.
Ja, maar zelfs als ze dat is, is dat niet genoeg voor haar. Ze wil blijkbaar geen echte relatie alleen een beetje vozen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven