Relatie met een borderliner (Lege OP)

02-04-2020 01:28 56 berichten
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2020 21:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.32% gewijzigd
Beide topics leeggehaald. Ik denk dat we in de goede hoek aan het zoeken waren :-D
Hippiemeisje schreef:
02-04-2020 19:59
Beide topics leeggehaald. Ik denk dat we in de goede hoek aan het zoeken waren :-D
Echt zo niet "macho" :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
02-04-2020 18:07
Ben je helemaal! Ik heb al 14 jaar een relatie, 7 jaar getrouwd, twee kinderen, ik werk, ik sport, alles. Ik ben alleen onredelijk als ik PMS heb, en dat komt niet door mijn Borderline. Ik functioneer uitstekend, met je kansloos.
Nou ja je bent wel een beetje gek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
beetjegek schreef:
02-04-2020 18:07
Ben je helemaal! Ik heb al 14 jaar een relatie, 7 jaar getrouwd, twee kinderen, ik werk, ik sport, alles. Ik ben alleen onredelijk als ik PMS heb, en dat komt niet door mijn Borderline. Ik functioneer uitstekend, met je kansloos.
:high5:
blijfgewoonbianca schreef:
02-04-2020 17:00
Hoeveel langdurige relaties dan ? Als je nu aan je zesde echtgenoot bezig bent ben je misschien toch een ramp .
4 jaar (incl bij hem ingewoond vanaf mijn 16e)
2 jaar LAT
14-16 jaar (direct gaan samenwonen, nog 2 jaar samengewoond toen het al uit was)
Deze zomer 3 jaar (huidige relatie, LAT)

Best normaal toch? En nooit aan de kant gezet vanwege m'n stoornis. :P
Maarrrr nog nooit een man getroffen die met me wil trouwen dus ik moet opschieten voor mijn 6 echtgenoten!
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
02-04-2020 19:59
Beide topics leeggehaald. Ik denk dat we in de goede hoek aan het zoeken waren :-D
De vraag is wie de borderliner is.....
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven