Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
dinsdag 24 juli 2018 om 13:20
Alcohol en drugsgebruik en kinderen hebbend, vind ik niet zo’n goeie combi.Ikigai schreef: ↑24-07-2018 13:11Alcohol en drugsgebruik zijn niet 1 op 1 gerelateerd aan een monogame relatie. Vreemdgaan wel.
En ja, ik vind het toch erg veel over iemand zeggen, de manier waarop je met je familie/ vrienden/geliefde omgaat. Als jullie dat anders zien, prima.
Voor mij zeggen daden meer dan woorden.
Dat zegt misschien niks over monogamie, maar wel over het omgaan met je geliefde, kinderen, familie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

dinsdag 24 juli 2018 om 13:26
Ik zou ook niet kiezen voor iemand die drugs gebruikt terwijl hij kinderen heeft nee. In andere relaties heb ik er wat minder moeite mee (een vriendin kan best een keer een pilletje nemen, dan is ze niet ineens mijn vriendin niet meer).simbalabimba schreef: ↑24-07-2018 13:20Alcohol en drugsgebruik en kinderen hebbend, vind ik niet zo’n goeie combi.
Dat zegt misschien niks over monogamie, maar wel over het omgaan met je geliefde, kinderen, familie.

dinsdag 24 juli 2018 om 13:31
Tuurlijk, maar iemand anders mag er anders instaan, toch?
dinsdag 24 juli 2018 om 13:51
Heb je je ouders ook vertelt dat ze jou nooit hadden mogen krijgen omdat ze “te oud” waren?Vlinder1963 schreef: ↑23-07-2018 23:18Je moet de boel niet verdraaien ik heb nergens gezegd dat ik stomme ouders heb gehad maar dat ik lieve oude ouders heb gehad en dat is wel wat anders.
En ik zou niet weten waarom jij mij sterkte moet wensen ik ben inmiddels 18 jaar gelukkig met mijn man en heel gelukkig dat ik van mijn ex af ben hoor.
En dat mijn ex om de 14 jaar vreemd gaat tja ik kan er niks aan doen maar ik ga er ook niet om liegen omdat het jou of wie dan ook niet aanstaat.
Je zult nog wel vaker mensen tegenkomen die een andere mening hebben die je niet klein kan kletsen omdat ze zich niet door jou laten vertellen wat ze mogen vinden.
En blijkbaar zit je nog erg met je ex in je maag aangezien je jouw ex 1 op 1 vergelijkt met iedereen die ooit een affaire heeft gehad. Al deze mannen worden over 1 kam geschoren en gaan allemaal ooit weer vreemd volgens jou. (Trouwens, jouw man kan ook na 18 jaar nog vreemdgaan hoor, dat risico loopt iedereen).
Wat wil je nu met je veroordelende reacties? Mannen die de 40 gepasseerd zijn verbieden om kinderen te krijgen? Mensen die ooit een affaire hebben gehad verbieden om ooit weer een relatie te aan te gaan?
En 46 voor een kind als man zijnde vind ik ook weer niet zó shockerend oud. Als ie nu 60 was had ik het anders gevonden. Daarbij is TO wel jonger, dus van oude ouderS is geen sprake.
Lieve ouders, en een veilige hechting zijn belangrijkere factoren om leuke en gelukkige kinderen mee te creeeren. Onnodig kwetsende reactie dus om te gaan zagen over zijn leeftijd.
appelientjex wijzigde dit bericht op 24-07-2018 14:02
8.19% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 13:54
Waar lees jij dat liegen en bedriegen tot iets leuks wordt gemaakt?
dinsdag 24 juli 2018 om 13:58
Joh, misschien zou je de kinderbescherming eens in moeten schakelen als je je zulke zorgen maakt?Whatsinaname1988 schreef: ↑24-07-2018 00:11Ja een 5 jarig kind met een vader van 52 vind ik best sneu ja. En dan kom je met argumenten dat hij dingen met haar doet, tjsaaa dat doet mijn man ook hoor en dat hoort elke vader gewoon te doen en hij zal dat ook met zijn andere kinderen gedaan hebben en zijn ex dus je leven met hem is gewoon een herhaling voor hem.
Mijn ouders waren ook oud maar nog meer dan 10 jaar jonger als je man was toen je kind werd geboren. En oude ouders hebben is echt niet leuk. Ik kom uit een groot gezin en wanneer mijn oudste broer met mij over straat liep dachten mensen dat hij gewoon een tienervader was en dat mijn ouders mijn opa&oma waren en dat was echt niet leuk terwijl ik hele leuke ouders had. En hoe je het ook wendt of keert met de jaren begin je toch af te takelen. Als je dochter 16 is dan is haar vader 63(!) en dat is simpelweg oud. Moet dan gelijk aan mijn neefje van 16 denken die zijn vader van 68 dood heeft gevonden nou dat wens je niemand toe hoor. Je kleinkinderen zullen geen opa hebben of je dochter moet een tienermoeder worden. Mijn ouders leven niet meer, mijn schoonvader ( die ook 45 was toen mijn man werd geboren) is al jaren dood. Denk je dat het voor onze kinderen leuk is dat ze geen opa’s & oma hebben? Ik vind dat een enorm gemis.
En het is voor een kind hartstikke rot om halfbroers/zussen te hebben die veel ouder zijn en geen echte band mee hebben. Kan je zeggen dat ze gek op elkaar zijn en dat zal best zo zijn maar compleet anders dan de band die je hebt als je een gezamenlijke jeugd deelt en die kans heb jij je kind ook afgenomen. Maarja jullie zijn al sowieso niet echt gezinsmensen dus wrs zal je daar niet mee zitten.
Echt hoor als je vrijgezel en kinderloos bent kun je doen en laten wat je wil maar als je kinderen hebt moet je overal rekening mee houden en dat hebben jullie niet gedaan. Zeker jij niet.
dinsdag 24 juli 2018 om 14:22
Dus jouw ouders waren jonger dan 36 toen ze jou kregen en die vind je ook al oud.. jeetje.. ik weet niet of je enig idee hebt hoor, maar de gemiddelde leeftijd waarop een man vader wordt in Nederland is 34..Whatsinaname1988 schreef: ↑24-07-2018 00:11Mijn ouders waren ook oud maar nog meer dan 10 jaar jonger als je man was toen je kind werd geboren. En oude ouders hebben is echt niet leuk.

dinsdag 24 juli 2018 om 14:37
appelientjex schreef: ↑24-07-2018 13:58Joh, misschien zou je de kinderbescherming eens in moeten schakelen als je je zulke zorgen maakt?

dinsdag 24 juli 2018 om 14:43
Bij ons wilde de tweede niet lukken ivm 5 miskramen en moeilijk zwanger worden. Wij zijn het blijven proberen tot ik 35 was. Daar lag bij ons ook de uiterste grens omdat wij onszelf te oud vonden. Ik zou eerlijk gezegd ook geen kind meer op de wereld zetten met een man die al 46 is.
dinsdag 24 juli 2018 om 14:47
Dat is jouw/jullie goed recht.Blondie456 schreef: ↑24-07-2018 14:43Bij ons wilde de tweede niet lukken ivm 5 miskramen en moeilijk zwanger worden. Wij zijn het blijven proberen tot ik 35 was. Daar lag bij ons ook de uiterste grens omdat wij onszelf te oud vonden. Ik zou eerlijk gezegd ook geen kind meer op de wereld zetten met een man die al 46 is.
Als ik 35 was geweest dan had ik het misschien ook niet meer gedaan.
Maar ik was nu 28 dus dat hield me niet tegen.
dinsdag 24 juli 2018 om 14:51
Toen onze dochter werd geboren was ik 28 en mijn vriend 46.

dinsdag 24 juli 2018 om 14:57
Maar iemand van 34 met kind(eren) is altijd ouder dan iemand van 34 zonder kind(eren).

Als bladeren van de reuzenwaterlelie, krioelend van de kikkerkolonies...
dinsdag 24 juli 2018 om 15:47
Ik heb gelezen en geschreven in t topic van @samarinde: cocaine gevonden in tas van dochter.
Daar schreven vrouwen in mee die in hun volwassen leven kinderen kregen ( na drugs/drankgebruik.
1 schreef dat ze weliswaar 10 jaar clean was, maar evengoed moest opassen de lijn niet over te gaan, ze bleef gevoelig.
Was zwanger van dr tweede kind.
Dr man zal wel blij zijn dat ze (weliswaar verslavingsgevoelig evenzogoed twee kinderen) in elk geval niet vreemd gaat.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 24 juli 2018 om 16:06
Dit!
Niet alleen onnodig maar ook onzinnig na zoveel jaar.
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 24 juli 2018 om 16:18
Tja ik vind drugsgebruik toch echt iets anders dan vreemdgaan. Het heeft als gemene deler dat de kans op terugval altijd aanwezig is, dat klopt. Maar stel dat mijn man een keer drugs zou gebruiken, dan zou ik hem dat wel vergeven, maar een jarenlange affaire niet.simbalabimba schreef: ↑24-07-2018 15:47Ik heb gelezen en geschreven in t topic van @samarinde: cocaine gevonden in tas van dochter.
Daar schreven vrouwen in mee die in hun volwassen leven kinderen kregen ( na drugs/drankgebruik.
1 schreef dat ze weliswaar 10 jaar clean was, maar evengoed moest opassen de lijn niet over te gaan, ze bleef gevoelig.
Was zwanger van dr tweede kind.
Dr man zal wel blij zijn dat ze (weliswaar verslavingsgevoelig evenzogoed twee kinderen) in elk geval niet vreemd gaat.
![]()

dinsdag 24 juli 2018 om 16:35
Hahaha, apart dat je bij drugsgebruik ‘een keer’ schrijft en bij vreemdgaan ‘een jarenlange affaire’. Wat als jouw man ‘jarenlang’ verslaafd is aan drugs en ‘een keer’ vreemdgaat?
dinsdag 24 juli 2018 om 16:41
Die ene vrouw uit het bewuste topic ( niet @samarinde dus) zal misschien ook wel blij zijn dat haar man haar een kans gegeven heeft en twee kinderen met haar wilde, ondanks dat drugs ( en alcohol geloof ik ) nog steeds haar achilleshiel zijn.Ikigai schreef: ↑24-07-2018 16:18Tja ik vind drugsgebruik toch echt iets anders dan vreemdgaan. Het heeft als gemene deler dat de kans op terugval altijd aanwezig is, dat klopt. Maar stel dat mijn man een keer jarenlang drugs zou gebruiken, dan zou ik hem dat wel vergeven, maar een jarenlange een keertje n affaire niet.
Denk je s in dat iedereen het haar voor altijd zou aanrekenen?
En tot in den treure zou beweren datvze nu 1maal zo in elkaar steekt en de boel wel weer zal bedonderen?
simbalabimba wijzigde dit bericht op 24-07-2018 16:46
7.13% gewijzigd

dinsdag 24 juli 2018 om 16:43
Bij het vreemdgaan zou ik me persoonlijk meer gekwetst voelen. Als het 1x is en daarna eerlijk opbiechten, zou ik er wel overheen komen.
Willens en wetens de boel voor langere tijd bedriegen, daar zou ik meer moeite mee hebben, of dat nu drugs is of vreemdgaan. Vertrouwen vind ik erg belangrijk in een relatie en dat zou dan weg zijn. Ik denk niet dat het snel terug zou komen.
dinsdag 24 juli 2018 om 16:47
Of zij als vrouw verslaafd is geweest?
Is ook een optie he?