Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Mutsie2 schreef:
23-07-2018 17:32
Oh dat kan hoor!
Ik wil best even beargumenteren waarom ik mijn vriend een geweldige vader vind op zijn 52ste;
[...]
Tot onze dochter naar school ging wilde hij 1x per twee weken een papa dag, gewoon om leuke dingen met haar te doen.

Je vindt hem 'een geweldige vader' omdat hij één lullig dagje per twee weken voor zijn dochter zorgt? Je legt de lat dan blijkbaar niet zo hoog. Alleen het woord al... 'papadag'. Braak.
Mutsie2 schreef:
24-07-2018 14:51
Toen onze dochter werd geboren was ik 28 en mijn vriend 46.

Ah... verklaart een hoop. Je was dus pas 25 toen je hem ontmoette.. en hij emotioneel ongeveer op hetzelfde niveau zo te lezen. Snap ik ook beter dat je 1 papadag per 2 weken zo geweldig vindt... je weet niet beter.
Trotter schreef:
24-07-2018 16:51
Je vindt hem 'een geweldige vader' omdat hij één lullig dagje per twee weken voor zijn dochter zorgt? Je legt de lat dan blijkbaar niet zo hoog. Alleen het woord al... 'papadag'. Braak.
Als operationeel manager is het niet zo makkelijk om ineens minder te gaan werken. Zeker niet als je financieel ook een ex moet onderhouden en drie kinderen.

Zijn papadag- ja braak nog maar even- heeft heel veel moeite gekost om te realiseren met zijn drukke baan.
Maar hij heeft het wel gedaan!

En ‘één lullig dagje per twee weken voor zijn dochter zorg’ slaat natuurlijk nergens op.
Misschien moet je mijn bericht nog even nalezen..
Mutsie, stop toch jezelf zo te verdedigen, het heeft geen enkele nut.
Mutsie2 schreef:
24-07-2018 17:26
Als operationeel manager is het niet zo makkelijk om ineens minder te gaan werken. Zeker niet als je financieel ook een ex moet onderhouden en drie kinderen.

Zijn papadag- ja braak nog maar even- heeft heel veel moeite gekost om te realiseren met zijn drukke baan.
Maar hij heeft het wel gedaan!

En ‘één lullig dagje per twee weken voor zijn dochter zorg’ slaat natuurlijk nergens op.
Misschien moet je mijn bericht nog even nalezen..
Heerlijk :rofl:
Xanthan schreef:
24-07-2018 18:02
Wat moet jij een k@# leven hebben om zo te genieten van het sneren naar anderen.

Hier ook een operationeel manager die met pijn en moeite 1 vrije dag doordeweeks kon realiseren. Het is inderdaad bijna niet te doen ivm drukte en verantwoordelijkheden.
Super dat het hem is gelukt TO.
Laat mensen lekker lullen Die willen helemaal niet weten hoe goed het met je gaat, maar enkel de grond in trappen en hopen dat je niet meer boven komt.
Xanthan schreef:
24-07-2018 17:17
Ah... verklaart een hoop. Je was dus pas 25 toen je hem ontmoette.. en hij emotioneel ongeveer op hetzelfde niveau zo te lezen. Snap ik ook beter dat je 1 papadag per 2 weken zo geweldig vindt... je weet niet beter.
Zo hè, komt er ook nog even eentje overheen pissen. Wat een kansloze reactie.
...
Vesper- schreef:
24-07-2018 18:14
1 vrije dag doordeweeks
[...]
Super dat het hem is gelukt TO.

Zelfs dat is hem dus niet gelukt...
Trotter schreef:
24-07-2018 18:29
1x per 2 weken toch? Lijkt mij gelukt.
Xanthan schreef:
24-07-2018 18:02

Emotioneel gezien ben jij nog verre van dat dat niveau zo te lezen! Wow, wil jij een medaille voor het beste ouderschap ever?
Trotter schreef:
24-07-2018 18:29
Vertel, wat hebben jij en jouw partner dan zoal bereikt in jullie leven? Ik lees een hoop frustratie en jaloezie, dat dan weer wel!
Tja, ja ik vind er wat van dat iemand na 9 jaar haar gelijk komt halen en zich bijna op de borst klopt dat ze een getrouwde man met kinderen heeft ‘veroverd’.

Ik ga niet reageren van fantastisch TO, supergoed gedaan en wat een topvader die 1 x per 2 weken vrij heeft kunnen krijgen naast al zijn verantwoordelijkheden! En dan zorgt hij óók nog financieel voor zijn ex en kinderen! Echt helemaal top voor elkaar!

Sorry, ik vind het een beetje mal om zo lovend te reageren op zo’n situatie... moeten jullei zelf weten, maar laat mij mijn mening.
Kun je iemand quoten die dat zo gezegd heeft Xanthan? Dat TO het supergoed gedaan heeft en dat hij een topvader is vanwege die ene dag per 2 weken?
loisnvt schreef:
24-07-2018 18:37
Ik lees een hoop frustratie en jaloezie, dat dan weer wel!

Je leest echt dingen die er niet zijn hoor. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, en ik zou niet weten waarop ik jaloers zou moeten zijn. Geef mij maar een partner die altijd eerlijk is (geweest) en vreemdgaan verafschuwt.

En ik zal maar niet opnoemen wat wij allemaal bereikt en gepresteerd hebben, dat komt zo opschepperig over. B-)
Trotter schreef:
24-07-2018 18:47
Je leest echt dingen die er niet zijn hoor. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, en ik zou niet weten waarop ik jaloers zou moeten zijn. Geef mij maar een partner die altijd eerlijk is (geweest) en vreemdgaan verafschuwt.

En ik zal maar niet opnoemen wat wij allemaal bereikt en gepresteerd hebben, dat komt zo opschepperig over. B-)
Jij kunt helemaal niet weten of jouw partner nooit vreemd zal gaan. Ik steek voor niemand mijn handen in het vuur. Zelfs niet voor mijn partner. Ik vertrouw hem, maar ben niet zo naïef dat ik zijn toekomst en gedrag kan voorspellen.
Trotter schreef:
24-07-2018 18:47
🤢🤮
Mutsie2 schreef:
24-07-2018 18:53
🤢🤮

Nu al jaloers? :devil:
Vesper- schreef:
24-07-2018 18:51
Jij kunt helemaal niet weten of jouw partner nooit vreemd zal gaan.

Waar schrijf ik dat dan?
Tot nu toe lukt het trouwens prima. En omdat we hetzelfde in het leven staan heb ik het volste vertrouwen dat dat zo blijft.
Ik weet in ieder geval 100% zeker dat hij niet stiekem (of 'als geintje') met een ander zal neuken, en dat hij dat al helemaal niet maanden of jaren zou doen.
Trotter schreef:
24-07-2018 18:54
Nu al jaloers? :devil:

Exact wat ik dacht, begrijpend lezen is nooit je sterkste kant geweest!
Trotter schreef:
24-07-2018 18:57
Ik weet in ieder geval 100% zeker dat hij niet stiekem (of 'als geintje') met een ander zal neuken, en dat hij dat al helemaal niet maanden of jaren zou doen.
Nogmaals, dat kán je nooit zeker weten 🤦🏻‍♀️
Trotter schreef:
Waar schrijf ik dat dan?
Tot nu toe lukt het trouwens prima. En omdat we hetzelfde in het leven staan heb ik het volste vertrouwen dat dat zo blijft.
Net schreef je het indirect ( je schreef over zijn karaktee eigenschappen )nu zeg je zelfs 100% ervan overtuigd te zijn. Ignorance is bliss zullen we maar zeggen. Ik hoop het voor je.
Trotter schreef:
Waar schrijf ik dat dan?

Weet je, ik ben net zo zeker over mijn partner als jij over de jouwe. Ik ben zelfs net zo zeker over mijzelf. Terwijl mijn vriend en ik beiden in het verleden vreemd gingen. Wij gaan dat allebei 100% zeker nooit meer stiekem doen.
Mutsie2 schreef:
24-07-2018 19:01
Nogmaals, dat kán je nooit zeker weten 🤦🏻‍♀️

Jij niet inderdaad, je man heeft immers al bewezen dat hij vreemdgaan normaal vindt (of zelfs 'een geintje'). Ik wel, ik ken mijn man. Hij kan verliefd worden op iemand anders, maar hij zal nooit vreemdgaan. Net zoals ik dat zelf nooit zal doen. En ja, dat weet ik heel zeker.
Marana-- schreef:
24-07-2018 19:05
Weet je, ik ben net zo zeker over mijn partner als jij over de jouwe. Ik ben zelfs net zo zeker over mijzelf. Terwijl mijn vriend en ik beiden in het verleden vreemd gingen. Wij gaan dat allebei 100% zeker nooit meer stiekem doen.
100% zekerheid kan je nooit geven..
Maar ik acht de kans ook erg klein dat ik dat ooit nog zou doen.
Voor mijn vriend kan ik niet spreken. (Hij ligt immers niet aan de ketting thuis)

We zijn nu gelukkig met elkaar en weten allebei hoe we het niet willen, zoals in onze vorige relaties.
Dit maakt onze relatie alleen maar sterker.
anoniem_89532 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 19:11
0.39% gewijzigd
Marana-- schreef:
24-07-2018 19:05
Je hebt enkel controlle over jezelf toch? Het geeft alleen maar een gevoel van ( schijn) veiligheid als je naar elkaar uitspreekt nooit zulk gedrag te vertonen. Het zorgt voor rust en harmonie. Fijn als er nooit wat gebeurd, maar je weet het gewoon nooit 100% zeker. Dit toegeven is natuurlijk eng. Niemand wil dat zijn partner vreemd gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven