Relatie officieel maken

14-08-2018 10:01 147 berichten
Ik wil binnenkort de relatie met mijn vriendin "officieel" maken.
We zijn de date fase inmiddels al lang voorbij, maar uiteraard wil ik het nog wel op een leuke manier officieel maken.

Ik wil het eigenlijk lekker simpel maar toch leuk en persoonlijk houden:

- Een merci chocolade pakket laten bedrukken met een mooie foto van ons en daarop de datum dat ik het officieel wil maken.
- Een flesje wijn
- En een ballon in de vorm van een hart met tekst i love you.

- En dit alles persoonlijk verpakt met haar naam erop en een mooie tekst.

Niet te veel poespas, gewoon simpel maar toch persoonlijk denk ik zo.

Wat vinden de vrouwen hier van? :-)
Het is altijd leuk om chocola te krijgen. Maar ik heb niets met een officiële datum. Het groeit gewoon vanzelf van daten naar een relatie, als je er al een datum aan wil hangen dan zou voor mij de datum van de eerste ontmoeting gelden.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik zelf helemaal niets. Te klef en juist te veel poespas. Ga gewoon op een leuke date en praat over waar jullie nu staan. Een vrouw verwacht er niet veel van.

Hoe oud zijn jullie? :biggrin:
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 10:04
78.74% gewijzigd
Niet te veel poespas
:rofl:

Sorry TO, maar ik vind het niks.
Neem haar mee uit eten en zeg dan: ik hou van je schat. Als je persé iets wil doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel je bedoelingen goed zijn zou ik er als zo goed als officiële vriendin (wat was ik dan al die tijd ervoor...?) enorme jeuk van krijgen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ik heb nog nooit gehoord van een relatie officieel maken. Ik vind het ook erg raar.
Ik zou het niet zo waarderen, nee. Het zou op mij benauwend overkomen, ook al is die datefase allang voorbij. Hier houden we ook gewoon de datum van onze eerste ontmoeting aan.
Natuurlijk is zomaar iets liefs geven wel heel leuk. Maar dan zou ik ook niet bovenstaande cadeautjes kiezen, behalve misschien die wijn XD
Wat wij ervan vinden maakt niet uit. Is zij een type dat dat leuk vindt?
Ik denk dat de meeste forummers er net een tikje te nuchter voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
“ Niet te veel poespas “ zeg je ????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lekker eensgezind hier :high5:

Ik zou het ook helemaal niets vinden, maar om te beginnen hou ik al niet van chocolade :P
lise1985 schreef:
14-08-2018 10:06
Lekker eensgezind hier :high5:

Ik zou het ook helemaal niets vinden, maar om te beginnen hou ik al niet van chocolade :P
Merci-chocolade. Brrr....
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2018 10:06
“ Niet te veel poespas “ zeg je ????
Dat wilde ik ook net schrijven en een ballon is wel heel erg kinderachtig. Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Het kan een stuk simpeler hoor: maak je relatiestatus op facebook officieel! There you go, de hele wereld weet het en het kost je geen cent. En dan kun je de datum ook nog eens goed onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Aaah, ik dacht eerst dat je merci chocolade met jullie foto en een datum wilde verspreiden onder vrienden en familie

Maar voor zijn tweetjes: gewoon zeggen hoe je er in staat en daarna een fles champagne opzuipen
Alle reacties Link kopieren
Nou is het niet 'heel erg raar' om het officieel te maken, dat deden we (vroeger) allemaal, toch?! Nou niet doen alsof jullie neuzen bloeden... Daarom ben ik ook heel benieuwd hoe oud TO en zijn bijna vriendinnetje zijn.
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 10:10
4.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag of je je Facebookstatus kunt veranderen in “ heeft een relatie met... “ .
Heel eigentijds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel leuk vinden om een ballon met tekst te krijgen :-$

Denk dat mijn vriend ook dubbel ligt als ik zo'n ballon koop en die op een dag dat ik niet bij hem ben aan zijn bed hoofdeinde vastmaak :cheer:
pearle wijzigde dit bericht op 14-08-2018 10:10
52.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat "officieel maken" nooit zo. Als het loopt dan is het toch duidelijk?
Het klinkt voor mij als op de middelbare school. "Wil je fuckering met mij". Als het antwoord dan "ja" was, had je dus vanaf die datum 'officieel' verkering.

Doe dan wat RoseHip zegt, neem haar mee uit eten.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
14-08-2018 10:09
Nou is het niet 'heel erg raar' om het officieel te maken, dat deden we allemaal vroeger, toch?! Nou niet doen alsof jullie neuzen bloeden... Daarom ben ik ook heel benieuwd hoe oud TO en zijn bijna vriendinnetje zijn.
Dan kocht of kreeg je een vriendschapsring. Of een ketting met een naamplaatje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Facebook status veranderen?

Oh ik was niet de eerste.... Anyhoe. Officieel maken? Why? Ik ken dit fenomeen niet. Ook niet gemist bij mijn verkering. Ben in ieder geval blij dat mijn lief niet met een doos Merci is aangekomen. ;)
Maar wij waren 35+ dan ben je die fase misschien voorbij?
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 14-08-2018 10:14
82.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
14-08-2018 10:09
Ik snap dat "officieel maken" nooit zo. Als het loopt dan is het toch duidelijk?
Het klinkt voor mij als op de middelbare school. "Wil je fuckering met mij". Als het antwoord dan "ja" was, had je dus vanaf die datum 'officieel' verkering.

Doe dan wat RoseHip zegt, neem haar mee uit eten.
Nou en. Als iemand dat wilt doen is dat toch goed? Heb jij geen last van denk ik.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2018 10:09
Dan kocht of kreeg je een vriendschapsring. Of een ketting met een naamplaatje.
Oh god, die naamplaatjes ja!
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2018 10:09
Dan kocht of kreeg je een vriendschapsring. Of een ketting met een naamplaatje.
Ik kreeg van mijn vriendjes altijd een 'Wil je mijn vriendinnetje zijn?' en geen kettinkje. Was ik niet waard blijkbaar :cry:
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
14-08-2018 10:11
Nou en. Als iemand dat wilt doen is dat toch goed? Heb jij geen last van denk ik.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ík het niet zo snap, niet dat to het niet zou mogen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat toch tegenwoordig via Facebook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven