Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Relaties
Welkom op de pijler Relaties. Op deze pijler vind je alles op het gebied van relaties.Hoe gaan anderen om met hun schoonmoeder, is die zogenaamde vriendin wel echt een vriendin of kun je beter afscheid van haar nemen?

Praat mee over liefde, verdriet, vreemdgaan, trouwen, scheiden en vriendschappen en vind steun, begrip, maar ook op zijn tijd een flinke spiegel waar je van kunt leren.

Relatie prostitue met borderline..pffff

20-04-2017 20:46 131 berichten
Link kopieren Quote
Ik zal bij het begin beginnen. 3 jaar terug begon ik te daten met een vrouw via tinder. ..
hahcanna wijzigde dit bericht op 21-04-2017 23:22
Reason: Teveel tekst
% gewijzigd
Link kopieren Quote
Pfffff

Eerst maar eens je verhaal opnieuw schrijven dat t leesbaar is. Hier ga ik nieteens aan beginnen.
Internagelaktisch
Link kopieren Quote
Uh... Heb je een samenvatting?

:popcorn:
Link kopieren Quote
Aju!
Link kopieren Quote
Sorry, wel gek.
Dus. Dat.
Link kopieren Quote
Wet van Wuiles???
De google-diagnose....daar istie weer...
Link kopieren Quote
Je verhaal is te lang, geen alinea's, ik ben opgehouden met lezen toen ik op de helft was.

Kan je het niet samenvatten?
DTEEZ!
Link kopieren Quote
Leesbare samenvatting?
Link kopieren Quote
Sjongejonge wat een gedoe
Link kopieren Quote
Een wijze les dude; hoe goed, graag, gulzig en diep ze ook kan pijpen, nooit uit het oog verliezen dat je vrouw ook gewoon normaal moet doen.
That was fucking stupid.
Link kopieren Quote
1500 euries ? Kan ze kunstjes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Link kopieren Quote
Je OP :worship:
Wat hebbie dan, wasabi-san?
Link kopieren Quote
" dat ze is gaan borderlinen weer "

:sarcastis
Link kopieren Quote
:facepalm:

Liefde maakt blind
Link kopieren Quote
Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
Link kopieren Quote

Wet van Wuiles!

(en zie mijn motto)
vermijd obstakels
Link kopieren Quote
Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:

Samenvatting: Verliefd geworden op een prostituee met borderline, geaccepteerd dat ze zich verder hoereerde ondanks relatie, leuk samen, rommelmarkten bezoeken etc. Toen werd het toch moeilijker te verkroppen dat ze telkens met anderen was en ging zij minder hoeren, alleen nog met de grootbetalers. Hij deed alles in huis, zij schold. Nu is het uit en scheldt zij nog steeds en werkt weer als prostituee, hij snapt er niks van, het ligt aan haar psychische gesteldheid en hij weet eigenlijk zeker dat wat ze zegt te willen, niet is wat ze echt wil.
Toevoeging : ze gingen ook samen aan de boemel in parenclubs en zo. Naast al dat gesjouw over rommelmarkten.
Link kopieren Quote
Het was in ieder geval niet saai.

En nu verder met je leven.

Is beter.
De BEO forever.
Link kopieren Quote
Stess_ schreef op 20 april 2017 @ 20:55:

Ik zou haar ten huwelijk vragen en er een kind mee maken.
Ik ben ik, dus wen er maar aan ... Een unicum, net als de zon en als de maan!
Link kopieren Quote
Uitmaken!
Link kopieren Quote
BGB, zeer terechte toevoeging. Ik had al het gevoel dat ik toch de essentie miste, ergens
Link kopieren Quote
En het probleem is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Link kopieren Quote
Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.

Interpunctie vrienden, interpunctie.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
Link kopieren Quote
Borderline heb je je hele leven he, dat is niet zomaar even weg. Dat wijf is gewoon gestoord en jij bent niet snik dat je je zolang hebt laten gebruiken.
Link kopieren Quote
Knuffelheks schreef op 20 april 2017 @ 21:02:

Nou, zoals ik al eerder zei, die studentenvereniging studeert in ieder geval geen Nederlands.

Interpunctie vrienden, interpunctie.
En mijn. MIJN.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven