relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Krijg ik zojuist een melding van Facebook dat ex heeft gereageerd in een van de groepen waar ik ook inzit. Serieus Facebook why?! Nu ben ik dus ook verder gaan zoeken en zag dat hij een meisje steeds ‘tagt’ met leuke grapjes. Dus mijn automatische aanname, hij heeft nu al een ander. Het boeit hem dus totaal niet hoe ik me voel. 2 weken geleden pas en nu al door naar de volgende... Grrrr

En ja ik moet hem inderdaad van Facebook verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Aaah Elegantic, wat een vervelend gevoel!
Inderdaad, verwijder hem maar van alle social media en zet je herinneringen uit bij Facebook (dat zijn helemaal verschrikkelijke dingen)!
Alle reacties Link kopieren
Oogdruppels schreef:
14-02-2019 10:15
Aaah Elegantic, wat een vervelend gevoel!
Inderdaad, verwijder hem maar van alle social media en zet je herinneringen uit bij Facebook (dat zijn helemaal verschrikkelijke dingen)!
Ohja die herinneringen uitzetten, goeie tip!

Was ook nog zo’n post van Wat zou je doen als je vriend/vriendin in dezelfde groep zou zitten? Hij tagde haar.

Tegen mij zeggen ik heb geen tijd om te daten. Geen tijd voor MIJ nee wel voor iemand anders. Eikel.. Zou me niets verbazen als dit al speelde tijdens ons.

Wat een dipje weer..
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik ben er ook weer eens.

Hier is helemaal over en uit. vrijdag 3 weken geleden wilde hij nog praten en het een kans geven. Toen begon hij ineens vaag te doen over een weekendje weg en met de vraag waar hij naar toe ging en met wie werd ik geblokkeerd en sindsdien niks meer gehoord of vernomen.

Ik heb gejankt als een klein kind maar gelukkig nu wel over het ergste verdriet heen. Het liep natuurlijk al een tijdje niet lekker. Maar dit vind ik zo kinderachtig en ijskoud. Gewoon blokkeren alsof ik nooit heb bestaan.
Het maakt me ook wel echt heel boos. Overigs heb ik sindsdien niks meer laten horen via mail ofzo. Het is denk ik gewoon goed zo, kleutergedrag bah!
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel af van het halfslachtige gedoe Magentaa.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Ook ik kan me melden op dit topic. Na 4 jaar heeft mijn vriend me verlaten voor een ander. Een collega van hem. Ik mis hem nog zo erg, en het idee dat hij nu met haar samen is en dat zij mijn plek inneemt vind ik ook echt verschrikkelijk. Het is nu 3,5 week klaar. Ik heb sinds dinsdag het contact verbroken. Ik wil hem nu alleen zo graag appen. Ik word er gek van dat hij niet in mijn leven is. Als het aan hem lag hadden we nog contact namelijk. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik mis hem zo ..
Alle reacties Link kopieren
@Lucy
Niet contacteren, om van het los te komen is het beter om geen contact te hebben, hoe graag jij of hij dit ook wil. Elk contact brengt weer een hoop verdriet met zich mee, dat weet ik uit ervaring.

Als je er nood aan hebt, kom hier dan schrijven, of hou een dagboek bij, of stuur met een vriend(in). Je zal zien, dat gaat elke keer een beetje beter, de drang om hem te contacteren zal steeds minder worden.

Probeer intussen je verdriet te verwerken, het doet pijn, en kan heel lang in je lijf blijven hangen. Dat is normaal. Maar blijf er niet in hangen. Zoek afleiding, een nieuwe hobby, sport, uitgaan met vriendinnen, ... Het zal steeds een beetje beter met je gaan, met ups en downs, maar het lukt je wel!

Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:07
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@mibeja
Lastig als jullie naast elkaar wonen. De kans is immer heel groot dat jullie elkaar tegenkomen.
Ik zou toch proberen het contact minimaal te houden, geen appcontact. Alleen zo kan je volledig los van hem komen.
Je moet je focussen op een toekomst zonder hem, aan jezelf werken. Het heeft geen zin achter een man aan te lopen die jou nier wil. Een relatie moet van twee kanten komen en als een van die twee niet meer wil dan is de relatie over, en daar kan de ander niks aan veranderen.

Wees niet boos op jezelf dat het zolang duurt om over hem heen te raken. Laat een dipje af en toe toe, maar herpak je daarna weer een probeer de toekomst zonder hem te zien.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:05
99.97% gewijzigd
Gogo, wat ontzettend rot zeg.

Je gaat over hem heen komen hoor. Verdriet kun je niet vermijden maar je kunt wel dingen vermijden die het nog heftiger maken. Zoals contact met hem, samen herinneringen ophalen, et cetera. Het is misschien vleiend dat hij je niet kan loslaten maar zo kom jij niet los. Hij heeft zijn keus gemaakt, hoeveel twijfels hij ook heeft. Benader het als een definitieve keuze, een voldongen feit. Haal geen hoop uit zijn sentimenten maar kijk naar zijn acties.

Vraag hem om je los te laten uit liefde. Hij is niet degene om je te troosten nu.
Alle reacties Link kopieren
Ugh, ik ben er maar weer. Ik heb mijn ex gisteren voor het laatst gezien i.p.v. 1 week geleden. Ik heb het idee dat hij een ander heeft, maar hij blijft het maar ontkennen. Ik weet dat ik niks van hem moet verwachten want we hebben geen relatie, maar wees dan op z’n minst eerlijk of je nou wel of geen contact hebt. Maakt me zo gek dit.

Maar goed, heb hem sinds gisteren niet gesproken want we hebben dus een punt achter te staan. Ik voel me verschrikkelijk en ik vind het zo moeilijk om niet zijn social media te checken, en dat van dat meisje waarvan ik denk dat ie contact mee heeft. Het ergste is dat ik steeds maar hoop heb, dat hij me gaat missen en terug wil. Dat is wat hij ook heeft gezegd, dat hij niet zeker van zijn keuze is en dat de ruimte apart misschien wel hem laat beseffen dat hij me mist en toch in zijn leven wil. Idk, door deze woorden vind ik het heel moeilijk om het los te laten en daarbij ook moeilijk om te stoppen met checken of ie een ander heeft. Wil namelijk niet steeds maar hopen terwijl hij ondertussen met een ander bezig is..

Heb z’n nummer wel definitief verwijderd dus dat vind ik al een grote stap haha. Zo moeilijk om niks van hem te horen; hoe z’n dag is gegaan, wat hij aan het doen is en gewoon zijn aanwezigheid te voelen. Heel kut dit maar besef wel ergens dat het geen contact moeten hebben echt nodig is. Blijft verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:06
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@gogo

Wat verschrikkelijk, ik heb zo met je te doen. Er klinkt zoveel liefde uit je verhaal dat ik op hem af zou willen stappen en hem zeggen wat voor grote fout hij maakt.

Maar zoals je zegt, hij twijfelt, en je moet niet samen willen zijn met iemand die twijfelt.

Je klinkt zelf heel erg sterk, neem op tijd je rust, neem de tijd om dit te verwerken en dat betekent ook dat je een ganse dag in bed mag liggen janken, zolang je de dag erna maar weer uit komt.

Niemand kan je met zekerheid zeggen dat je nog iemand vindt of hoe je toekomst eruit ziet. Aan jou om dat te ontdekken en om nu jezelf opnieuw te ontdekken en je nieuwe toekomst te vormen.

Wat bij mij het meeste helpt is geen contact, de eerste dagen/weken zijn verschrikkelijk, ik probeerde op elk moment te weten te komen wat hij deed met wie. Nu gaat het beter, de drang om zijn leven te volgen is niet meer zo hard aanwezig.
Zonder contact kan je van hem loskomen, en hij van jou. Op dit moment kunnen jullie er niet zijn voor elkaar.

Veel sterkte, en kom hier gerust van je afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
@ seayousoon

Moeilijk hé, het gevoel dat er al iemand anders is. Maar stop met jezelf te kwellen en stop met social média te checken, hoe moeilijk ook.

Valse hoop is verschrikkelijk, best ga je ervan uit dat het niet goed komt, het is over en je moet nu alleen verder. Klamp je niet vast aan dat sprankeltje hoop (moeilijk, dat weet ik uit ervaring)

Veel sterkte, ook jij komt hier sterker uit!
Alle reacties Link kopieren
@gogo10

Jemig heb jouw verhaal even zitten te lezen, en na 10 jaar... ik kan me niet voorstellen hoe erg jouw pijn is. Ik heb het echt met je te doen, en vind het ontzettend dapper dat je ook met een realistisch beeld kijkt naar dat je hem romantiseert. Echt heel knap van je!

Ik herken mezelf en mijn ex best wel in jouw situatie. Mijn ex heeft het in mei ook uitgemaakt, we waren maar 1,5 jaar samen, maar sinds mei hadden we nog contact. Trekken en afstoten was het, en daar ga je je zo dood ellendig van voelen. Dus probeer geen contact met hem te hebben, I know ik moet het zelf ook doen, het is moeilijk; maar als hij die stap heeft genomen om jullie op te geven; help hem daarmee! Zoals je zelf zegt; je verdient iemand die 100 procent voor je gaat.

Zijn twijfel maakt mij echt gek, en dat had jij vast ook wel, zolang hij twijfelt kan ik niet verder heb ik het gevoel. Hij is iemand die zwart wit denkt, het is ja of nee. Dus nadat hij het uitgemaakt verbaasde ik me over dat hij het 9 (!) maanden heeft volgehouden..

Maar sinds afgelopen weekend wil hij echt rust, echt niks met mij te maken hebben om te kijken of hij mij gaat missen en terug wil of niet. Als hij zeker van zijn keuze is, appt hij me. Ik heb namelijk nog een paar tekeningen bij hem thuis liggen die ik voor hem had gemaakt, die ik graag terug wil want anders gooit hij het weg. Dus tot die tijd kan ik gewoon niet verder, stom hea?

Hoe ga jij er mee om? Ik kan het er verder met niemand over hebben, mijn familie en mijn beste vriendin weten niet dat ik hem al 9 maanden nog zie.. dus ik sta er beetje alleen voor 😅 nogal lastig..
Alle reacties Link kopieren
@callie

Ja best wel heel erg moeilijk.. Het nare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat zij contact hebben; veel dingen duiden er vaag op. Maar hij bleef maar zeggen dat er niks is tussen hen, ik wíl hem geloven, maar hij deed kleine dingetjes die ik totaal niet van hem verwacht had of ooit gezien had in de relatie. Maar, ik kan er nu niks aan doen en we gaan het zien.. ik moet nu vooral aan mezelf denken en boven op zien te komen.

Thanks voor je lieve bericht! Het is zo fijn om dit met jullie te delen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Heb 2 jaar erover gedaan om over mijn ex heen te komen, was een helse periode maar ik ben er doorheen gekomen.
Ik had hier eerst een bericht gepost dat mijn relatie ook klaar was, maar dat is niet meer het geval. We gaan het nog eens proberen.
anoniem_382987 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 20:22
80.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:07
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Gogo, wat een verhaal. 10 jaar is niet niks. Ik lees heel veel overeenkomsten met mijn ex. Alleen dan heel wat jaren minder.

Het is gewoon heel naar en verdrietig allemaal, maar met alleen houden van kom je er niet. Ook moet het van 2 kanten komen anders word je er gewoon niet gelukkiger van.

Hier alweer bijna 4 weken verder zonder enig contact, geen uitleg, geen waarom. Dat vind ik nog het moeilijkste. Diep van binnen weet ik heel goed dat het beter is zo. Maar de manier waarop maakt me nog steeds erg boos.
Het verdriet is er nog weinig, maar nog wel het vele denken aan wat er fout is gegaan.
Met momenten ben ik in staat om een mail te sturen maar kan me er gelukkig van weerhouden.

Wat zou het toch fijn zijn om een stuk in je leven te kunnen skippen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de rest van de meiden? Komen jullie een beetje rustig de dagen door?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:07
99.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dvcmnn
Ahh jeetje. Toch vanaf jou een beetje maar ook een beetje gezamenlijk? Dat is ook lastig. Je kan het wel nog een keer aan, dat weet ik zeker. Je komt ook niet zomaar tot zo'n beslissing lijkt me? Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om ergens een punt achter te zetten als je het eigenlijk niet wilt, maar je denkt dat het beter is voor de ander. Ben je er al een beetje uit? Zijn het geen issues waar jullie overheen kunnen komen als jullie allebei nog willen?

@Magentaa
Bizar toch, zoveel herkenning. Precies, houden van is heel sterk, maar soms gaat het gewoon niet.
Wat lastig dat je geen uitleg of waarom hebt gehad. Kan me zo goed voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt... Antwoorden heb je toch wel nodig, maar de kans is gewoon groot dat je die nooit krijgt. Dat maakt het wel een stuk moeilijker. Ik herken het wel, diep van binnen weet je dat het voor nu in ieder geval goed is zo, maar de manier waarop kan je erg bezig houden (herken ik). Probeer voor jezelf gewoon op te schrijven waarom je weet dat het goed is, misschien helpt dat wel. Wel fijn dat je nu het verdriet hebt gehad. Heeft dat lang voor je geduurd? Een mail sturen zou ik inderdaad niet doen... Je krijgt waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilt en dat geeft misschien alleen nog maar meer verdriet en bevestiging dat het gedaan is op een manier die je ** vindt.
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:09
22.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Magentaa schreef:
20-02-2019 18:11
Hoe gaat het met de rest van de meiden? Komen jullie een beetje rustig de dagen door?
Met mij gaat het wel redelijk, het is nu een poosje geleden nadat we voor de zoveelste keer het contact heb verbroken en het verdrietig is er gelukkig weinig. Ik denk wel heel veel aan hem en ben veel bezig met of hij nog met die ander bezig is. Moet ik niet doen, want heb er geen invloed op, maar toch.. Ondanks dat het verdriet op het moment niet echt aanwezig is, merk ik aan mezelf dat ik me nog erg vasthoud aan dat het eventueel ooit misschien wel weer goed komt.. Ik zou willen dat ik dat eens los kon laten :( Maar ook dat slijt, waarschijnlijk..
Alle reacties Link kopieren
Pff ik vind het wel heftig om al jullie verhalen te lezen. Ook bizar dat er zo veel gebeurd. Houden van is dan toch een stuk gecompliceerder dan je als kind dacht.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:07
68.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven