Relatieproblemen (Geen OP)

16-10-2019 13:10 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2019 12:24
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lang verhaal kort, de rek is eruit.

ga verder als vrijgezel, dat zal opluchten
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gewoon een punt achter de relatie zetten? Het is klaar tussen jullie als ik dit zo lees.
Je hebt het ontzettend goed met jezelf getroffen lees ik, dan heb je toch geen partner nodig ? En zeker niet zo’n vervelend mens als zij met haar rare familie.

No brainer hoor, dit.
Alle reacties Link kopieren
dus jij deugt op alle vlakken, bent een soort übermensch?
Tja, dan is het niet zo raar, dat ze niet bij je past. Lijkt me moeilijk hoor, om een vriendje te hebben, dat werkelijk op alle vlakken zo goed gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Kap ermee. Jullie maken elkaar niet meer gelukkig.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Er staan genoeg dingen in, waar ik negatief over mijzelf ben en dat ik niet perfect ben en mijn negatieve dingen heb. Alleen leg ik ze iets minder breed uit.
turquasi schreef:
16-10-2019 13:21
lang verhaal kort, de rek is eruit.

ga verder als vrijgezel, dat zal opluchten

Dit. Als je zo'n lang verhaal nodig hebt om uit te leggen wat er allemaal mis is in je relatie, dan lijkt het me hoog tijd om er een eind aan te breien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op de helft gestopt met lezen...zo veel gezeik kan een mens in zijn leven toch niet aan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Soms pas je gewoon niet (meer) bij elkaar. Soms knap je op elkaar af. Soms is de koek gewoon op. Dat jullie vier jaar verkering hebben, betekent niet dat jullie met elkaar moeten trouwen he? Je mag het gewoon uitmaken.
ik lees namelijk helemaal niets leuks of liefdevols aan jullie relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vat het even samen: jullie kunnen niet goed praten samen, de sex is minder en jullie hebben allebei wat issues.

Ik zou ermee stoppen als ik jou was.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt als een bizar ongezellige relatie. Ik zou ook stoppen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ga iets leuks doen met je leven....reizen, 6 maanden in Boeddhistisch retraite, penguins redden op de Noordpool alles is zinvoller dan dit....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Is het feit dat ze is aangekomen en dat ze weet dat jij haar niet aantrekkelijk meer vind (ik wil niet meer dat ze bijkomt want dan schaam ik me... sja de liefde zit dus niet erg diep) soms oorzaak van het gebrek aan sex?

Je vriendin klinkt als een vrouw die niet gelukkig is in de relatie. Het feit dat ze aankomt, minder sex wil, veel geld uitgeeft aan spullen en bevestiging zoekt bij je zegt me dat ze niet lekker in dr vel zit. Misschien daar eens over praten in plaats van over al die andere dingen? Toon eens begrip in plaats van van alles te eisen.
Ik zou ermee stoppen, klinkt als een zeer vermoeiende relatie.
Alle reacties Link kopieren
Omg jij presenteert jezelf als een lot uit de loterij voor haar maar dat ben je totaal niet! Tijd om is realistisch in de spiegel te kijken en echt eerlijk te zijn. Je doet alsof je ook naar jou lastige kanten kijkt maar dat is alsof. Je schoffelt ze gelijk weer weg.

Ik zou t je vriendin gunnen om alleen verder te gaan.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Het zit je erg hoog he.........kappen zou ik zeggen en je energie aan belangrijkere zaken wijden.Het is trekken aan een dood paard......Sterkte....
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_391652 wijzigde dit bericht op 16-10-2019 23:53
Reden: .
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn geen dingetjes.....maar onoverbrugbare verschillen van twee beschadigde mensen.

Ik lees niets wat jullie relatie leuk maakt nog welke bijzondere ervaringen jullie delen. Het is een lap tekst die van ellende aan elkaar hangt en jullie zijn nog zo jong. Je kan nog voor alles kiezen wat je wil: waarom zou je dan hiervoor kiezen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je het niet uit??
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-10-2019 14:25
Dit zijn geen dingetjes.....maar onoverbrugbare verschillen van twee beschadigde mensen.

Ik lees niets wat jullie relatie leuk maakt nog welke bijzondere ervaringen jullie delen. Het is een lap tekst die van ellende aan elkaar hangt en jullie zijn nog zo jong. Je kan nog voor alles kiezen wat je wil: waarom zou je dan hiervoor kiezen?
Dit dus. Dit heeft Viva-Amber heel goed en kort beschreven. Je moet niet bij elkaar te blijven. Waarschijnlijk vind je het eng om weer alleen te zijn maar dat is wel beter voor zowel je vriendin en jij. Eerst maar eens jullie eigen issues uitzoeken.

Zo zonde om zo’n relatie aan te houden waarin jullie beide niet gelukkig zijn en waarschijnlijk ook niet bij elkaar passen. Eerst maar eens een tijdje vrijgezel blijven.
Alle reacties Link kopieren
Hou hiermee op.
Wat eten we vanavond?
spl723 schreef:
16-10-2019 13:38
Er staan genoeg dingen in, waar ik negatief over mijzelf ben en dat ik niet perfect ben en mijn negatieve dingen heb. Alleen leg ik ze iets minder breed uit.
Je noemt wat minimale, verwaarloosbare minpuntjes aan jezelf die je daarna meteen weer ontkracht, want daar zijn allerlei verklaringen voor volgens jou. Je noemt die karaktertrekjes om te camoufleren dat je echt uitermate tevreden bent met jezelf. Jij voelt wel aan hoe onuitstaanbaar dat is en daarom zeg je dat jij ook heus wel foutjes hebt. Echter verwaarloosbaar. Iedereen kijkt dwars door dat flinterdunne rookgordijn heen natuurlijk, ongetwijfeld ook jou omgeving.

Even ter illustratie en uit de losse pols(ik heb de woorden niet geteld) : je gebruikt maximaal 50 woorden om je eigen minpunten de beschrijven en 500 om die van je vriendin te beschrijven. In die verhouding ongeveer.

Zie jij het nu ook ?
Alle reacties Link kopieren
@francien, logisch is dit mijn kant van het verhaal en heb ik het hier neergezet, omdat ik hulp wilde om het op te lossen, zodat ik beter kan communiceren met mijn vriendin. Zoals mij net al werd gezegd, dat ik meer begrip moest tonen. Dat ik niet de perfecte vriend ben weet ik onderhand wel.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook te veel praten, je lult en analyseert de boel dood.

Mensen in een goede relatie steunen elkaar niet alleen in moeilijke tijden maar ondernemen ook leuke dingen samen. Jullie delen ellende en dat moet dan nog ff 100x worden nagekauwd in een gesprek of therapie...dat is toch geen leven? Ik word al moe als ik lees...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven