Romance op het werk - of toch niet? (Geen OP)

08-12-2019 19:40 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2019 13:47
Reden: OP verwijderd
99.71% gewijzigd
Bij het woordje drugs moet je afhaken.
Wat the piep zien jullie toch in al die junkies? Als iemand mij vertelt dat hij drugs gebruikt is mijn interesse beneden nul.
Maar als je van drama houdt, succes.
Maar jij zwijmelt al weg als hij lief naar je gaat lachen? :facepalm:
Een 42-jarige drugsgebruiker lijkt me niet zo’n catch voor een jonge vrouw. Hij zal echt wel interesse hebben, daar twijfel ik niet aan. Maar beter niet doen dus.
nou geil hoorr
Alle reacties Link kopieren
Ben je 28 of 14?
En iemand die drugs gebruikt is niet leuk, nooit.
ik geef mn bek ook maar een douw
En jij bent 28? Vraag jezelf af waarom je nieuwsgierig bent naar iemand die al bij een eerste gesprek vol trots vertelt over zijn drugsgebruik.
En is dit je enige baan?
Je bent gewoon het volgende neukertje van de lief lachende kok.
Alle reacties Link kopieren
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Dus een veel te oude drugs-verslaafde kok die 2 keer naar jou lacht en jij begint al te denken aan een relatie, trouwen en kinderen?

Op je 42ste hoor je helemaal niet meer met die drugs-rommel bezig te zijn.
Zeker niet als je job wil houden.
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:46
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Ja, het onderwijs is een notoir slechte betaler. Ik sta zelf ook 3 avonden in de week patat te bakken in Kwalitaria het Gouden Mondje.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks mis met drugs, zolang je geen junkie bent die elk weekend 3 dagen van de kaart is,
Alle reacties Link kopieren
Nou veel geluk dan maar.
ik geef mn bek ook maar een douw
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:46
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Niemand uit mijn vriendenkring gebruikt pillen. Dat is toch wel een aparte wereld hoor, harddrugs.
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:46
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Iemand die je dat in het eerste gesprek dat je samen voert vertelt is dus wél een junk.

Die zijn gebruik gewoon minimaliseert.
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:46
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Jij kent hem natuurlijk ook al heel goed na twee gesprekken.
Maar straks niet janken dat hij steeds geld van je jat en dat hij drugs belangrijker vindt dan jouw verjaardag. Veel plezier.
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:46
Voor de informatie: hij is GEEN junk. Hij vertelde meer dat hij heel af en toe eens een pil neemt. Bovendien is het een heel nette intelligente man, bijna een heer zelfs. Hij geeft ook les.
Je kent hem zo goed dat je hem meteen gelooft en vertrouwt?

Hard wegrennen bij deze man.
Alle reacties Link kopieren
noooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-12-2019 19:45
Een 42-jarige drugsgebruiker lijkt me niet zo’n catch voor een jonge vrouw. Hij zal echt wel interesse hebben, daar twijfel ik niet aan. Maar beter niet doen dus.
Ja dit zette me ook een beetje aan het denken. Hij is wel echt een intelligent iemand getuige zijn studies die hij heeft afgerond, het was meer dat hij heel af en toe wel eens naar een festival ging en dan slikte, jaren geleden. weet natuurlijk niet hoe het nu is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denk ik gewoon gesprekjes blijven aanknopen elke keer als je hem ziet.
Door telkens gesprekjes aan te gaan kom je er vanzelf wel achter of hij gewoon zit te flirten of dat hij oprechte interesse heeft.
Zou vooral nu nog niet mn hoofd op hol laten slaan door een man van 42. Wie weet wat die thuis heeft zitten.
Geef even door aan je werkgever dat de kans heel,groot is dat de kok zijn kookkunsten doet onder invloed van drugs.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
08-12-2019 19:47
Dus een veel te oude drugs-verslaafde kok die 2 keer naar jou lacht en jij begint al te denken aan een relatie, trouwen en kinderen?

Van af en toe een pilletje naar drugsverslaafde :facepalm:
Een wijntje elke avond bij het avondeten is natuurlijk wel normaal
nachtvlinder2 schreef:
08-12-2019 19:49
Ja dit zette me ook een beetje aan het denken. Hij is wel echt een intelligent iemand getuige zijn studies die hij heeft afgerond, het was meer dat hij heel af en toe wel eens naar een festival ging en dan slikte, jaren geleden. weet natuurlijk niet hoe het nu is.
Of je OP klopt niet, of wat je nu zegt klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
08-12-2019 19:47
Dus een veel te oude drugs-verslaafde kok die 2 keer naar jou lacht en jij begint al te denken aan een relatie, trouwen en kinderen?

Op je 42ste hoor je helemaal niet meer met die drugs-rommel bezig te zijn.
Zeker niet als je job wil houden.
Dit is wel een enorm kort door de bocht conclusie uit mijn verhaal... natuurlijk denk ik meteen aan kinderen en trouwen :roll: :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven