Ruzie [lege OP]

24-06-2022 23:06 99 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat maar.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2022 15:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.85% gewijzigd
Stop eens met de silent treatment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, anders was ik wel alleen.

Wat is er wel leuk aan hem? Want ik lees alleen maar shit hier.
Ik vertel mezelf steeds dat het een man/ vrouw verschil is. Maar het voelt eenzaam.
Zijn mannen zo slecht met hun gevoel uiten?

Ja dat is het 😶

Of heb je gewoon een bokkenlul van een kerel... dat kan ook.
Moiren schreef:
24-06-2022 23:09
Stop eens met de silent treatment.

Dat ook. Wat gedragen jullie je beide stom.
Klinkt als een blijvertje.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
24-06-2022 23:16
Klinkt als een blijvertje.
Zeker. Lees maar terug in de vorige topics.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is er nog steeds ;).
En waarom ik bij hem ben? Omdat hij van me houdt. En blijkbaar vind ik niet dat ik meer verdien dan dat.
Maar de manier waarop hij naar me kijkt, me kust of mijn hand vast houdt. Geen idee of er meer mannen zijn die me de kriebels kunnen geven. Maar ik ken het niet. Daarom accepteer ik zoveel denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er mannen die partners kinderen in huis hebben? Doe je daar dingen mee?
Nou dan stoppen met klagen maar. Geniet van deze geweldige man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is inwisselbaar. Als van jou houden genoeg is zijn er zoveel mannen voor je. Als je dan ook nog van hen moet houden wordt de spoeling wat dunner maar kan nog steeds.
de manier waarop hij naar me kijkt, me kust of mijn hand vast houdt

Is dat vóór of nadat hij gepikeerd doet omdat je zijn broek niet hebt gewassen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
24-06-2022 23:21
Zijn er mannen die partners kinderen in huis hebben? Doe je daar dingen mee?
Tuurlijk niet. Je kiest voor de vrouw, niet voor die klote kinderen. Al dat gedoe.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik weet niet waarom maar ik wil je graag de boeken van Harriet Lerner aanraden. Bv Dance of anger, vertaald als Dans van woede: vrouwen en de kracht van hun boosheid. Grasduin maar of het wat is....
kers wijzigde dit bericht op 24-06-2022 23:31
1.25% gewijzigd
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
24-06-2022 23:21
Zijn er mannen die partners kinderen in huis hebben? Doe je daar dingen mee?
Schook, buitenschoolse opvang en smartphone
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
24-06-2022 23:29
Tuurlijk niet. Je kiest voor de vrouw, niet voor die klote kinderen. Al dat gedoe.
Even moest ik lachen. Maar besefte me al gauw dat het heel triest is dat dat wel is wat het is, zucht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff mannen die geïrriteerd zijn als hun kleding niet gewassen is. :sick:
Alle reacties Link kopieren Quote
kers schreef:
24-06-2022 23:31
ik weet niet waarom maar ik wil je graag de boeken van Harriet Lerner aanraden. Bv Dance of anger, vertaald als Dans van woede: vrouwen en de kracht van hun boosheid. Grasduin maar of het wat is....
Ik ga eens zoeken, bedankt.
Ballenbak888 schreef:
24-06-2022 23:32
Even moest ik lachen. Maar besefte me al gauw dat het heel triest is dat dat wel is wat het is, zucht.

Bij jullie blijkbaar.

Is niet een standaard iets hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat wil je met dit topic? Je hebt al jaren diverse relatieproblemen maar lijkt verslaafd aan de momenten dat je liefde denkt te voelen. Zou je niet eens hulp gaan zoeken?
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
24-06-2022 23:40
Wat wil je met dit topic? Je hebt al jaren diverse relatieproblemen maar lijkt verslaafd aan de momenten dat je liefde denkt te voelen. Zou je niet eens hulp gaan zoeken?
Druk mee bezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het kunnen dat jij door blijft drammen over je kind terwijl hij duidelijk geen zin heeft in de bijkomende verplichtingen? Natuurlijk heeft ie gezegd dat hij mee zou gaan als je er maar lang genoeg over zeurt maar je moet dan niet raar staan te kijken als hij op het nippertje weer afhaakt.

Jij wil iets van hem en hij gaat het je niet geven, hij zal gek op jouw zijn maar je kind is van jou en alles wat daar mee te maken heeft is dus ook voor jou.

Hoe is het voor je kind om iemand in huis te hebben die er geen interesse in heeft of is het belangrijker dat jij een partner hebt die je in vuur en vlam zet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Therapie werpt al een beetje zijn vruchten af. Ik ben voor het eerst niet bang om verlaten te worden. En voor het eerst voel ik me volledig in mijn recht om bepaald gedrag niet prettig te vinden. Normaal gaf ik altijd mezelf de schuld en ging ik weer mijn excuses aanbieden. Dat deed zoveel pijn. Nu totaal geen behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
DingDong schreef:
24-06-2022 23:44
Zou het kunnen dat jij door blijft drammen over je kind terwijl hij duidelijk geen zin heeft in de bijkomende verplichtingen? Natuurlijk heeft ie gezegd dat hij mee zou gaan als je er maar lang genoeg over zeurt maar je moet dan niet raar staan te kijken als hij op het nippertje weer afhaakt.

Jij wil iets van hem en hij gaat het je niet geven, hij zal gek op jouw zijn maar je kind is van jou en alles wat daar mee te maken heeft is dus ook voor jou.

Hoe is het voor je kind om iemand in huis te hebben die er geen interesse in heeft of is het belangrijker dat jij een partner hebt die je in vuur en vlam zet?
In de weken dat mijn kinderen er zijn probeer ik ze alle aandacht voor 2 te geven zodat zijn desinteresse gecompenseerd wordt.
Dat doe ik trouwens ook voor hun vader die bijna nooit tijd voor ze heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
24-06-2022 23:47
In de weken dat mijn kinderen er zijn probeer ik ze alle aandacht voor 2 te geven zodat zijn desinteresse gecompenseerd wordt.
Dat doe ik trouwens ook voor hun vader die bijna nooit tijd voor ze heeft.

Zie je hoe je handig de vraag omzeilt? De vraag was: hoe is het voor je kinderen om bij iemand in huis te wonen die geen interesse voor ze heeft?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven