Ruzie met vriend totaal uit de hand gelopen.

17-09-2017 18:08 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer wat ik met de situatie aan moet maar het is totaal fout en ik type dit nu terwijl ik bij een vriendin logeer.

Twee weken geleden was er ergens in een programma op tv iets over die baudet. Ik zei dat ik het een racistische griezel vond en mijn vriend vroeg waarom dan want hij had wel op hem gestemd.
Ik noemde wat dingen op die hij over vrouwen had gezegd en toen vroeg hij mij om dat te laten zien.

Nou bleek dus dat een ding in een of ander boek van hem had gestaan maar had geen zin om verder te zoeken.
Hij verweet mij ook nog dat ik alleen stemde op groen links vanwege jesse klaver.
Wat begon met iets kleins escaleerde volledig.

Die avond geen sex vond die niet erg. Alleen de volgende dag toen hij thuis kwam van het werk had ik ook geen eten gemaakt. Dus hij vroeg waar is het eten dan?
Mijn antwoord was dat mannen ook zelf kunnen koken. Vervolgens reed hij zonder wat te zeggen weg en is met een vriend wat gaan eten in de stad. Sindsdien gaat hij dus altijd na het werk ergens daghappen of bij vrienden eten.

Vorig weekend was ik weg met een vriendin shoppen. Ik wil pinnen en automaat zegt "onvoldoende saldo". Ik schaamde mij kapot.
Kijk ik op de app zie ik saldo 0 staan. Bel bank en wil de pas laten blokkeren. Maar de medewerker zegt dat saldo naar de hoofdrekening is geboekt en dus niks raars is.
Vriend neemt niet op. Woedend kom ik thuis en wat mij opvalt is dat mijn auto weg is. Zit meneer met vriendin onder afdak bier te drinken en te BBQ-en en ook nog extreem duur vlees hadden ze gehaald. Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.
Ik ging helemaal door het lint en vroeg waar dat op sloeg allemaal.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een "man".
Ik kon geen woord uitbrengen en toen begonnen zijn vrienden ook nog eens te lachen.
Ben in huilen uitgebarsten en met vriendin mee gegaan. Ik zit nu een week hier mij zij hebben een klein appartementje en het word te druk hier.
Eigenlijk wil ik terug naar huis maar dan geef ik hem zijn gelijk.

help wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een toestand.
En je wil nog wel verder met hem?
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:30
Het was zijn auto uit zijn studententijd, een polo. Hij heeft hem voor de helft van wat hij waard was online gezet zodat hij hem binnen paar uur kwijt was.
Ik werkte wel maar ben jaar geleden ontslagen na een reorganisatie.
En hij verdiend zoveel dat 40 uur met minimumloon nauwelijks loonde.
Hij heeft er ook nooit een punt van gemaakt alleen nu staat hij op zijn strepen.

Ik hoorde ook dat hij met vrienden was gaan stappen en dat volledig uit de hand is gelopen en dat deed die eigenlijk ook nooit meer.
Dus het was niet jouw auto. En natuurlijk loont werken, als je een inkomen had had je een eigen auto kunnen hebben en kunnen shoppen van je eigen geld.

Nogal raar om tegen hen te zeggen dat hij als man zelf maar zijn zaakjes moet regelen terwijl jij volledig afhankelijk bent van hem.
Bruise schreef:
17-09-2017 18:19
Ooh wat erg, ik zit hier te lachen dat hij jouw auto heeft verkocht voor duur Japans vlees.


Ik ook! :rofl: :rofl: :rofl:



:popcorn:
Tr0tter schreef:
17-09-2017 18:30
Natuurlijk. Het is gelukkig onmogelijk om iemands auto te verkopen zonder dat de eigenaar er bij is om 'm over te schrijven. Jammer TO, volgende keer ietsje beter nadenken over de details.
Overschrijven door nieuwe eigenaar kan wel met juiste deel vh kenteken...
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2017 18:32
Nee het was zijn eigen ouwe studentenrammelbakje, waar TO in mocht rijden want zelf rijdt ie inmiddels Maserati. Dus hij mocht hem gewoon verkopen, voor de prijs van een Japanse biefstuk.
ze hadden voor 600 euro aan vlees gekocht en dat met 7 man opgegeten in een avondje :S, dat is toch niet normaal meer.
Niet over politiek met hem praten als je geen voorbeelden aan kan dragen is mijn tip.
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:30
En hij verdiend zoveel dat 40 uur met minimumloon nauwelijks loonde.
Hij heeft er ook nooit een punt van gemaakt alleen nu staat hij op zijn strepen.

Onzin reden om niet te werken. Jij vond het dus wel best dat hij alles voor jou betaalde?
Alle reacties Link kopieren
Sja, hij kan doen met zijn geld wat hij wil natuurlijk, wat iemand hier al zei, als je je zelf afhankelijk van hem opstelt, kun je zoiets oplopen. Kun je pikken, blijf je lekker en anders maak je het uit....
die ik wilde bestaat al...
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:35
ze hadden voor 600 euro aan vlees gekocht en dat met 7 man opgegeten in een avondje :S, dat is toch niet normaal meer.
Ik vind het niet normaal dat jij je al een jaar lang laat onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:35
ze hadden voor 600 euro aan vlees gekocht en dat met 7 man opgegeten in een avondje :S, dat is toch niet normaal meer.
Waarom niet? Zijn vriendin die hij volledig onderhoudt weigert een maaltijd voor hem te verzorgen, het is dan aan hem om zelf voor eten te zorgen en dat heeft hij gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Jonari schreef:
17-09-2017 18:33
Wat een toestand.
En je wil nog wel verder met hem?
ja eigenlijk wel, ik had niet verwacht dat dit zo zou escaleren.
Maar anderzijds gaat die met grappen soms ook ontzettend ver en hij is heel rpincipieel met dit soort zaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maar snel weer achter die 40 urige baan aangaan trouwens.
die ik wilde bestaat al...
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:38
ja eigenlijk wel, ik had niet verwacht dat dit zo zou escaleren.
Maar anderzijds gaat die met grappen soms ook ontzettend ver en hij is heel rpincipieel met dit soort zaken.
Ik vind het wel een goeie grap. Probeer jij er ook om te lachen en dan kan je straks weer lekker naast hem slapen.
Wel een klein beetje ironisch dat al die uitspraken van Thierry over vrouwen wel op TO van toepassing zijn... :hihi:
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:38
ja eigenlijk wel, ik had niet verwacht dat dit zo zou escaleren.
Maar anderzijds gaat die met grappen soms ook ontzettend ver en hij is heel rpincipieel met dit soort zaken.
Klinkt als een leuke man :nope:

Ga een baan zoeken en op je eigen benen staan. Daarna kan je beslissen of je nog bij hem wil blijven
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel een geimporteerd japans biefstukje zijn geweest van runderen die massages krijgen en monikkenbier. Het verpatsen van die schrootbak meer dan waard! Triest is wel dat jij niet eens mocht proeven. Ik zou hem nimmer meer vergeven!
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:38
ja eigenlijk wel, ik had niet verwacht dat dit zo zou escaleren.
Maar anderzijds gaat die met grappen soms ook ontzettend ver en hij is heel rpincipieel met dit soort zaken.
Ik weet niet of dit zo super principieel is. Je zou van mij ook de pot op kunnen. Rondrijden in mijn auto, wonen in mijn huis, eten van mijn eten, shoppen met mijn geld en dan het lef hebben te zeggen dat ik zelf maar mijn eten moet regelen omdat je het niet eens bent met mijn politieke voorkeur... :nope:
Tr0tter schreef:
17-09-2017 18:30
Natuurlijk. Het is gelukkig onmogelijk om iemands auto te verkopen zonder dat de eigenaar er bij is om 'm over te schrijven. Jammer TO, volgende keer ietsje beter nadenken over de details.
Nonsens
Alle reacties Link kopieren
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:35
ze hadden voor 600 euro aan vlees gekocht en dat met 7 man opgegeten in een avondje :S, dat is toch niet normaal meer.
Zijn geld toch?
Daar mag hij mee doen wat hij wil
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-09-2017 18:41
Ik weet niet of dit zo super principieel is. Je zou van mij ook de pot op kunnen. Rondrijden in mijn auto, wonen in mijn huis, eten van mijn eten, shoppen met mijn geld en dan het lef hebben te zeggen dat ik zelf maar mijn eten moet regelen omdat je het niet eens bent met mijn politieke voorkeur... :nope:
Sja, das ook weer waar! Als je het zo bekijkt..Moeilijk moeilijk moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen bij zo een mafklapper.

En jeetje wat reageren jullie kinderachtig bij ruzie...beiden.
Annelleke schreef:
17-09-2017 18:41
Ik weet niet of dit zo super principieel is. Je zou van mij ook de pot op kunnen. Rondrijden in mijn auto, wonen in mijn huis, eten van mijn eten, shoppen met mijn geld en dan het lef hebben te zeggen dat ik zelf maar mijn eten moet regelen omdat je het niet eens bent met mijn politieke voorkeur... :nope:
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-09-2017 18:41
Ik weet niet of dit zo super principieel is. Je zou van mij ook de pot op kunnen. Rondrijden in mijn auto, wonen in mijn huis, eten van mijn eten, shoppen met mijn geld en dan het lef hebben te zeggen dat ik zelf maar mijn eten moet regelen omdat je het niet eens bent met mijn politieke voorkeur... :nope:
Dat is wel erg zwart wit. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Alle reacties Link kopieren
Uhm TO dit was van jullie allebei erg kinderachtig! Dat je je baan kwijt bent oke maar een jaar werkloos zijn dat lijkt me stug. Maar als ik in jou schoenen stond ging ik als de sodemieter een baan zoeken en weg bij deze man mijn peace of cake zou het niet zijn
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:32
Zijn naam, was zijn oude auto die ik gebruikte. Hij heeft zelf nieuwe gekocht vorig jaar.
Wat raaskal je dan over 'mijn' auto?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven