Scharrel appt met collega, wat moet ik ervan denken?

19-05-2017 17:26 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar weken een soort van scharrel. We daten en ik dacht dat hij ook wel iets serieuzer met mij was en ook wel eventueel exclusief met zou willen zijn. Ik heb super lang niet gedate dus dit is allemaal spannend en soms weet ik niet welke houding ik moet aannemen. Ik dacht dat hij ook serieus was. Dat dacht ik omdat hij dus mij ook voorstelt aan vrienden en we gaan ook uit eten bijvoorbeeld morgenavond. Ik ben super verliefd en zie echt een toekomst samen.

Nu was hij gisteren bij mij, en toen hij even weg was, lichtte zijn telefoon op en zag ik dat hij wat appjes van een collega van hem kreeg. Opzich niet raar natuurlijk, maar het was in mijn ogen een beetje een flirterig toontje, want er stond: 'ja, eindelijk wij alleen'.

In ieder geval, ik heb zn tel. gepakt en de whatsapp geopend. En toen kon ik ff snel door de appjes scrollen en ik schrok echt wat ik zag. Mn scharrel zei iets van: zin om samen te werken? Kunnen we eindelijk samen knuffelen, eindelijk alle opgebouwde spanning eruit, wordt wel heet. Zoiets iig.

Verspreid over meerdere appjes en weer replys van haar. En toen scrollde ik naar boven en had hij een paar dagen daarvoor ook gezegd van: "als je zulke dingen zegt dan weet je dat mijn mannenhart dan op hol slaat toch?"

Ik vind dit niet leuk maar ik weet niet of ik me meteen zorgen moet maken. Vinden jullie dit onschuldig geflirt of echt verder gaan? Er stonden wel allemaal smileys bij dus ik weet ook niet of ik t serieus moet nemen of dat t gewoon gedol is met een collega. Het kwam ook wel weer over alsof t niet gemeend was en ze hadden de afgelopen tijd weinig app contact. Het is wel een erg knap meisje en sws wel zijn type.

Ik voel me er al de hele dag zo enorm kut onder, maar ik ben altijd erg onzeker in relaties enzo, dus misschien maak ik me te druk. Wat zouden jullie doen? Dit tegen m zeggen of lekker laten varen?? Is dit normaal? :(
Ycjoo- schreef:
19-05-2017 17:52
Oke. Volgende stap. Vraag hem hoe hij de toekomst ziet tussen jullie. Als hij het weer houdt dan weet je waarschijnlijk genoeg. Ik ben wel zo brutaal om te vragen na zijn antwoord of hij gevoelens heeft voor zijn collega. Bij de vraag hoe weet je dat, kun je zeggen dat je toevallig haar appje op je mobiel binnen zag komen. Naderhand van zijn antwoorden weet je precies waar je staat. Maar hem nu al controleren vind ik erg ver gaan. Maar het is gebeurd. Nu gesprek met hem aangaan en je weet precies wat je wil weten. Klaar.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Maar als die appjes binnen kwamen toen hij even weg was, en jij hebt vervolgens zijn app geopend, dan ziet hij toch dat zijn berichten gelezen zijn terwijl hij dat zelf niet gedaan heeft? Of ben ik nou gek?

Sowieso ontzettend aso om in iemands telefoon te kijken trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft zijn apps lezen; Natuurlijk is dat niet erg netjes, maar ik zeg eerlijk dat ik nieuwsgierig genoeg zou zijn om toch in ieder geval die app te lezen die zo in het venster verscheen. Had hij die telefoon maar niet zo op tafel moeten laten liggen. Nou gaat het hier om een scharrel, dus in dit geval vind ik het wel wat vroeg om al zo claimerig te zijn. Maar als ik het vermoeden heb dat mijn man vreemd gaat, reken maar dat ik zijn telefoon check.
Fee-de-Goede schreef:
19-05-2017 17:53
Dit.
Nu al liegen? Goed idee.
vivamien schreef:
19-05-2017 17:59
Wat betreft zijn apps lezen; Natuurlijk is dat niet erg netjes, maar ik zeg eerlijk dat ik nieuwsgierig genoeg zou zijn om toch in ieder geval die app te lezen die zo in het venster verscheen. Had hij die telefoon maar niet zo op tafel moeten laten liggen. Nou gaat het hier om een scharrel, dus in dit geval vind ik het wel wat vroeg om al zo claimerig te zijn. Maar als ik het vermoeden heb dat mijn man vreemd gaat, reken maar dat ik zijn telefoon check.
En vrouwen in een kort rokje vragen er om om verkracht te worden.

Wat een bizarre manier van denken.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:45
Nee, hij heeft zn telefoon wel beveiligd maar ik weet zn code. En ik weet dat het echt niet netjes is om een telefoon in te kijken, maar ik ben echt super verliefd, en was echt blij. En hij geeft mij signalen dat hij serieus iets wil beginnen, ik noem m alleen scharrel omdat we nog niks hebben.

Nou dat serieuze kan je nu wel vergeten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het was heel erg dom, ik snap het. En niet netjes en ik ga het ook zeker niet meer doen. Maar het was een moment van zwakte, en ik heb er oprecht spijt van. Het gebeurde gewoon allemaal in een flits.

nu appt ie me net weer dat hij niet kan wachten om me morgen te zien...

en het laatste wat ik wil, is claimerig zijn. Dit kwam pas nadat ik die appjes had gelezen. Wat hadden jullie dan gedaan? Het schermpje lichtte op en er stond een app van haar met 'eindelijk alleen' zoiets. Naar de vent waar ik zo gek op ben en met wie ik echt verder wil. De vent waarvan ik dacht dat hij alleen oog voor mij had.

En het zo in z'n gezicht gooien van: hee, van wie was dat appje? Dat doe je toch ook niet?
anoniem_257329 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 18:15
43.77% gewijzigd
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:12
Het was heel erg dom, ik snap het. En niet netjes en ik ga het ook zeker niet meer doen. Maar het was een moment van zwakte, en ik heb er oprecht spijt van. Het gebeurde gewoon allemaal in een flits.

nu appt ie me net weer dat hij niet kan wachten om me morgen te zien...
Oh? Z'n collega heeft al andere afspraken begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
hoe bedoel je?
ik weet niet wat zn collega morgen doet.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
19-05-2017 18:04
Nu al liegen? Goed idee.
Wat wil je nu dan? Zeggen van ja ik heb in je telefoon gekeken? Goed idee.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
19-05-2017 18:05
En vrouwen in een kort rokje vragen er om om verkracht te worden.

Wat een bizarre manier van denken.
Wat een bizarre vergelijking...
MoirenPhae schreef:
19-05-2017 18:04
Nu al liegen? Goed idee.
Ja vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
nee idd, ik ga niet zeggen dat ik heb gekeken. Dat ga ik niet doen. Dat was eens en nooit meer, ik respecteer echt zijn privacy. Maar nu? of betekenen zulke appjes naar anderen niet zoveel? ik app zo nooit met andere mannen, jullie wel? Zijn dat normale geintjes met collega's en stel ik me aan?
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:16
hoe bedoel je?
ik weet niet wat zn collega morgen doet.
Morgen maar even in z'n telefoon kijken dan maar. Dan weet je het.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:12
Het was heel erg dom, ik snap het. En niet netjes en ik ga het ook zeker niet meer doen. Maar het was een moment van zwakte, en ik heb er oprecht spijt van. Het gebeurde gewoon allemaal in een flits.

nu appt ie me net weer dat hij niet kan wachten om me morgen te zien...

en het laatste wat ik wil, is claimerig zijn. Dit kwam pas nadat ik die appjes had gelezen. Wat hadden jullie dan gedaan? Het schermpje lichtte op en er stond een app van haar met 'eindelijk alleen' zoiets. Naar de vent waar ik zo gek op ben en met wie ik echt verder wil. De vent waarvan ik dacht dat hij alleen oog voor mij had.

En het zo in z'n gezicht gooien van: hee, van wie was dat appje? Dat doe je toch ook niet?
Misschien moet je gewoon eens even lekker stoppen met denken en als een volwassen vrouw vragen hoe hij het ziet tussen jullie. Hoe enorm moeilijk kan het zijn?

Je kan ook lekker infantiel door blijven gaan met privé berichten lezen, en zelfbedachte conclusies trekken hoor. Hartstikke verstandig.


Kolere zeg..
Alle reacties Link kopieren
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:12
Het was heel erg dom, ik snap het. En niet netjes en ik ga het ook zeker niet meer doen. Maar het was een moment van zwakte, en ik heb er oprecht spijt van. Het gebeurde gewoon allemaal in een flits.

nu appt ie me net weer dat hij niet kan wachten om me morgen te zien...

en het laatste wat ik wil, is claimerig zijn. Dit kwam pas nadat ik die appjes had gelezen. Wat hadden jullie dan gedaan? Het schermpje lichtte op en er stond een app van haar met 'eindelijk alleen' zoiets. Naar de vent waar ik zo gek op ben en met wie ik echt verder wil. De vent waarvan ik dacht dat hij alleen oog voor mij had.

En het zo in z'n gezicht gooien van: hee, van wie was dat appje? Dat doe je toch ook niet?
Ja, dat had je beter kunnen doen dan stiekem controleren. Ik had het hem gevraagd ja. Maar nooit niet in zijn mobiel gekeken. Tenzij je een relatie hebt en vermoedde hebt van ontrouw dan zou ik het overwegen. En nu? Ga je het hem nog vragen of?
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
als ik terug kon had ik het ook anders gedaan, maar dit is de situatie waar ik mezelf in heb gebracht. Kan ik niet vast via de app een 'hint' geven dat ik graag serieus in gesprek wil?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vooral van zijn telefoon afblijven. Je bent scharrel. Simpel. Je zou bij mij exit zijn iig.
Alle reacties Link kopieren
spieken netjes of niet;je weet in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
vraag hem gewoon eens op de man af hoe hij tegenover monogaam zijn staat.wie weet is hij er wel heel open en eerlijk over.
als hij nu gaat beweren dat hij voor niemand anders oog of oor heeft weet je dat hij liegt.
kan je zelf beslissen of je daar mee kan leven.

edit;je twijfelt of ze misschien aan het ouwehoeren waren.dat kan natuurlijk ook nog ja.
ik zou idd gewoon durven zeggen dat je dat appje zag komen en vragen wat dat te betekenen heeft.
clueless17 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 18:29
21.42% gewijzigd
Ycjoo- schreef:
19-05-2017 18:16
Wat wil je nu dan? Zeggen van ja ik heb in je telefoon gekeken? Goed idee.
Ja, eerlijk zijn lijkt me vrij essentieel in een relatie.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:24
als ik terug kon had ik het ook anders gedaan, maar dit is de situatie waar ik mezelf in heb gebracht. Kan ik niet vast via de app een 'hint' geven dat ik graag serieus in gesprek wil?

Waarom een hint? Pak je alles in het leven zo extreem puberaal aan? Ben je nog puber?

Je ziet hem binnenkort toch weer? Dan zeg je, Hey piet, hoe zie jij het tussen ons, zit er een beetje toekomst in volgens jou?
anoniem_335003 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 18:28
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier zou ik van afknappen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 18:24
als ik terug kon had ik het ook anders gedaan, maar dit is de situatie waar ik mezelf in heb gebracht. Kan ik niet vast via de app een 'hint' geven dat ik graag serieus in gesprek wil?
Waarom dat hinten?
Zeg gewoon wat je wil zeggen.
Ik neusde ook altijd in de telefoon van mijn scharrel :D

Inmiddels ben ik nu met die scharrel van toen 9 jaar samen waarvan 7 getrouwd en ik neus nog steeds en nu in nog wel veel meer dingen :D

Ja Ik zal wel veel strafpunten van jullie krijgen maar ik blijf het doen ;)
En waar moet het serieuze gesprek over gaan dan? Je gaat iig niet zeggen dat je zijn privacy hebt geschonden door je onbeschoft te gedragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven