scharrel wil exclusiviteit en vrijheid? - OP verwijderd

21-10-2019 16:01 89 berichten
Bedankt voor alle behulpzame reacties!!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 19:29
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
95.94% gewijzigd
Snoesje666 schreef:
21-10-2019 17:09
Waar woont hij eigenlijk?

Ben je niet gewoon een logeerhuis-with-benefits voor hem?

https://www.hetkopland.nl/
Ik kom ook wel eens bij hem thuis. Hij heeft een heel mooi huis, het is groter dan de mijne.
Ben je trouwens zeker dat ie eigenlijk wel nog een "echte" relatie heeft en gewoon 2 avonden per week spanning zoekt?

Waarbij hij voor zijn partner "gaan sporten" of "gaan vrijwilligen" is en bij een vriend blijft slapen?

Dat maakt dan dat hij op zaterdag wel thuis moet zijn.


Als hij al 10 jaar thuis zit is zijn werkloosheid bovendien wel op en zit ie in de bijstand. Weet de gemeente dat hij 2 nachten per week elders slaapt?
Je hebt geen zin dat ze jullie straks als gezin gaan zien.


Er zouden bij mij iets te veel alarmbellen afgaan dat er iets aan die kerel schort.
Marnamai schreef:
21-10-2019 17:07
Dus hij wil wel een relatie, maar die mag alleen plaats vinden tussen 22 en 8? Daar lijkt het wel op.

Gaat hij je dan ook om 1 uur 's nachts voorstellen aan zijn ouders? Er was laatst een familiefeest dat begon om 15.00 uur 's middags en ik mocht ook mee.


Als hij dan toch die stap verder wil maken, gaat hij eerst maar een "normale volledige relatie" met jou aan. Ik zou zijn ouders en omgeving niet willen zien voordat er écht sprake is van een serieuze relatie.


Het is of of.
Hij kan niet alles hebben in zijn leven.


Ben je overigens zeker dat ie er overdag niet nog een tweede vriendin op na houdt die hij hetzelfde wijs maakt? Dat zou best kunnen, maar dat denk ik niet.
Marnamai schreef:
21-10-2019 17:18
Ben je trouwens zeker dat ie eigenlijk wel nog een "echte" relatie heeft en gewoon 2 avonden per week spanning zoekt?
Ik kom ook wel eens bij hem thuis, ik slaap daar dan ook.

Waarbij hij voor zijn partner "gaan sporten" of "gaan vrijwilligen" is en bij een vriend blijft slapen?

Dat maakt dan dat hij op zaterdag wel thuis moet zijn.


Als hij al 10 jaar thuis zit is zijn werkloosheid bovendien wel op en zit ie in de bijstand. Weet de gemeente dat hij 2 nachten per week elders slaapt?
Je hebt geen zin dat ze jullie straks als gezin gaan zien. Bedankt voor het advies! Volgens de regels van de bijstand mag je twee nachten "logeren", is het meer, dan gaan ze je als gezamenlijk huishouden zien. Dat betekent dat hij zijn uitkering kan verliezen, ook al wonen we niet samen. Hij maakt zich daar niet zo druk om, want hij vindt geld niet zo belangrijk. Dus ik maak me daar ook niet zo druk om, hij neemt immers het risico. Ik heb mijn eigen huis en ik verdien mijn eigen geld. Als hij zijn inkomen verliest, komt hij in de financiële problemen en is dat zijn verantwoordelijkheid, niet de mijne.


Er zouden bij mij iets te veel alarmbellen afgaan dat er iets aan die kerel schort.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit alles bij elkaar lees en de reacties hierop zie zou ik ook flink argwaan krijgen ja.. het is een erg bijzondere situatie!
En vraag mij idd ook af waarom hij al zo lang niet werkt? Is hij arbeidsongeschikt? Lui? Of..?
Alle reacties Link kopieren
Tja dat willen we allemaal: de ander doet wat ik wil en ik ook. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sunshine19 schreef:
21-10-2019 17:32
Als ik dit alles bij elkaar lees en de reacties hierop zie zou ik ook flink argwaan krijgen ja.. het is een erg bijzondere situatie!
En vraag mij idd ook af waarom hij al zo lang niet werkt? Is hij arbeidsongeschikt? Lui? Of..?
sugarmiss schreef:
21-10-2019 16:11
Wat een ingewikkeld gedoe. Hoe ziet hij dat voor zich? Als hij alleen 's avonds na 22 uur wil komen en geen afspraken van te voren wil maken?

Dat hij zijn ouders belt ik heb nu zin in seks en ik ga nu naar Fransje. Eigelijk vind ik het wel tijd om jullie voor te stellen. Gaan jullie mee?

En dat zijn ouders dan zeggen Nu jongen? We stonden net op het punt om te gaan slapen.
:proud:
Lekker relaxed, lekker los.
Ik denk dat je moet oppassen dat je hem niet meer te bieden hebt dan hij jou.
Geld boeit hem niet, maar het is toch handig om de huur te betalen. Misschien zoekt hij een sugar mommy.
En dan gelijk ook nog je willen voorstellen op een familiefeest???

Wat is er mis met gewoon met zijn 2 bij zijn ouders op een middag koffie (of wijn) te gaan drinken?


Of was hij het beu om op elk familiefeest de vraag te krijgen van de halve familie "en jongen, nog altijd geen vriendin?" en moest jij maar als tijdelijke bliksem-afleider dienen?
Of mocht je op dat feest dan wel vertellen dat je eigenlijk gewoon zijn scharrel voor 2 nachten per week bent :-D?
De halve familie - zeker de oudere garde - waarschijnlijk in katzwijm doen vallend.
Marnamai schreef:
21-10-2019 17:42
En dan gelijk ook nog je willen voorstellen op een familiefeest??? Dat gevoel had ik ook!

Wat is er mis met gewoon met zijn 2 bij zijn ouders op een middag koffie (of wijn) te gaan drinken? Precies!


Of was hij het beu om op elk familiefeest de vraag te krijgen van de halve familie "en jongen, nog altijd geen vriendin?" en moest jij maar als tijdelijke bliksem-afleider dienen? Zo voelt het wel. Voor mijn gevoel wil hij de status "ik heb eindelijk ook een vriendin" hebben, en het gaat hem denk ik niet zozeer om de diepgang van de relatie, maar wel de seks.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het allemaal uit als je toch niet verliefd bent op elkaar?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een uitkering en nog steeds geen tijd voor jou? Is hij een crimineel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sunnie1968 schreef:
21-10-2019 16:06
Waarom werkt hij niet?
Dat vroeg ik me ook gelijk af met daarbij dat hij moeilijk afspraken kan maken. Wat een dutsel.
Mijn tip, lekker blijven neuken maar geen relatie aangaan met hem.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
21-10-2019 18:02
Hij heeft een uitkering en nog steeds geen tijd voor jou? Is hij een crimineel?
Maar wel een groter en mooier huis dan TO ? Dan heeft hij geen recht op bijstand. Eerst eigen huis opeten.
snoopylynn schreef:
21-10-2019 18:07
Dat vroeg ik me ook gelijk af met daarbij dat hij moeilijk afspraken kan maken. Wat een dutsel.
Mijn tip, lekker blijven neuken maar geen relatie aangaan met hem.
Dat was mijn bedoeling ook en ik dacht dat de gemiddelde man daar geen problemen heeft. Maar deze doet er moeilijk over.
creativeguy schreef:
21-10-2019 18:12
Maar wel een groter en mooier huurhuis dan TO ? Dan heeft hij geen recht op bijstand. Eerst eigen huis opeten.
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 18:12
Dat was mijn bedoeling ook en ik dacht dat de gemiddelde man daar geen problemen heeft. Maar deze doet er moeilijk over.
Ik zou een andere gaan zoeken, want deze wordt alleen maar ingewikkeld.

En is straks zwaar op zijn tenen getrapt als hij je heeft voorgesteld aan zijn ouders, maar jij alsnog geen echte relatie met hem wil.
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 18:12
Dat was mijn bedoeling ook en ik dacht dat de gemiddelde man daar geen problemen heeft. Maar deze doet er moeilijk over.
Dan leg je hem in Jip & Janneke taal uit hoe jij erover denkt, en daar kan hij het mee doen.
Simpel toch?
Ja en?
lilalinda schreef:
21-10-2019 16:02
praten jullie wel eens samen?? ja
heb je hem de vraag die je hier stelt, als een gesteld? ja, hij wil exclusief. En ja, hij wil voldoende tijd voor zichzelf hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maar jullie zijn toch niet verliefd op elkaar?

Hoeft dat dan niet?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 18:12
Dat was mijn bedoeling ook en ik dacht dat de gemiddelde man daar geen problemen heeft. Maar deze doet er moeilijk over.
En hoe zou je het vinden als scharrel nog andere (sex-)vriendinnen heeft ? Kun je daarmee leven ?
Maar waarom overweeg jij een 'echte' relatie met iemand waarop je niet verliefd bent?
Dat is best gek. Ook van hem trouwens.
leolux schreef:
21-10-2019 18:29
Maar waarom overweeg jij een 'echte' relatie met iemand waarop je niet verliefd bent?
Dat is best gek. Ook van hem trouwens.
We hebben een klik. Hij wil het graag proberen en ik zou best eens verliefd op hem kunnen worden, als ik mij er voor openstel. Dus, waarom niet proberen? Nooit geschoten is nooit mis.
Ik heb alleen het gevoel dat hij vindt dat afspreken na 22 uur voldoende is om een relatie op te bouwen en dat vind ik niet voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor...maar hij steekt 0 tijd en moeite in je en hij heeft altijd vrij....waar is hij dan zo druk mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven