scharrel wil exclusiviteit en vrijheid? - OP verwijderd

21-10-2019 16:01 89 berichten
Bedankt voor alle behulpzame reacties!!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 19:29
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
95.94% gewijzigd
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 19:40
Je hebt denk ik gelijk. Mijn lat ligt te laag. Hij heeft weinig te bieden, laat hij dan tenminste zijn volle inzet tonen, in plaats zich alleen naar zijn eigen wensen te voegen.
Precies TO, zijn situatie qua uitkering is 1 ding. Maar hij gaat nier serieus voor jou, je bent geen prioriteit maar een optie voor als het hem uitkomt en als hij tijd heeft.
Dropdrop schreef:
21-10-2019 19:19
Mannen die respect voor je hebben halen het niet in hun hoofd om alleen na 22 uur af te willen spreken. In de datingwereld betekent dat namelijk: 'je bent alleen goed genoeg om op mijn pik te zitten'

Laat hem je eerst maar eens mee op date nemen. Een echte date. Waarbij hij moeite doet om jou een leuke tijd te bezorgen, zonder seks.
Dit ja.. En zeker als hij heel de week thuis zit,dan heeft hij tijd zat..
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 17:33
Sunshine19 schreef:
21-10-2019 17:32
Als ik dit alles bij elkaar lees en de reacties hierop zie zou ik ook flink argwaan krijgen ja.. het is een erg bijzondere situatie!
En vraag mij idd ook af waarom hij al zo lang niet werkt? Is hij arbeidsongeschikt? Lui? Of..?

Je hebt 'arbeidsongeschikt' blauw gemaakt. Bedoel je hier mee dat hij een uitkering krijgt omdat hij arbeidsongeschikt is? Dan is hij niet werkeloos met een bijstandsuitkering omdat hij niet wil werken, maar dan krijgt hij waarschijnlijk een andere uitkering omdat hij niet kan werken. Maakt wel een verschil... En dan is het ook logischer dat hij zijn dagen in deelt met vrijwilligerswerk en hobbies.

Niet dat het er verder toe doet, want volgens mij vind je deze man leuk genoeg voor de lol, maar niet leuk genoeg voor een serieuze relatie.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
plumplum schreef:
21-10-2019 20:01
Je hebt 'arbeidsongeschikt' blauw gemaakt. Bedoel je hier mee dat hij een uitkering krijgt omdat hij arbeidsongeschikt is? Dan is hij niet werkeloos met een bijstandsuitkering omdat hij niet wil werken, maar dan krijgt hij waarschijnlijk een andere uitkering omdat hij niet kan werken. Maakt wel een verschil... En dan is het ook logischer dat hij zijn dagen in deelt met vrijwilligerswerk en hobbies.

Niet dat het er verder toe doet, want volgens mij vind je deze man leuk genoeg voor de lol, maar niet leuk genoeg voor een serieuze relatie.
Dat denk ik ook, na al jullie reacties te hebben gelezen.
Dus, even samenvattend: hij is te lui om te werken (ja ik las iets over arbeidsongeschikt maar ook dat hij afzegt wanneer het hem uitkomt) te lui om zn huishouden te doen. Wil zich niet aan jou aanpassen terwijl jij fulltime werkt, kan jou niet zien in het weekend want hij heeft tijd voor zichzelf nodig (na vrijwilligerswerk en dat beetje sporten is de week al om ofzo) en je vermoed dat je zijn familie mag zien omdat t hem goed uitkomt.
Dat je überhaupt nog sex met hem wíl heeft hij een gouden piemel ofzo want lees ik alleen maar ontzettende afknappers.
Alle reacties Link kopieren
En dan zo'n reactie als: niet alles gaat zoals jij wilt, je krijgt niet altijd je zin... Als je het over een avond doordeweeks hebt. Klinkt zelfs manipulerend, echt helemaal niet leuk.
Ik zou een andere fwb zoeken.
Hij wil in ieder geval je niet gelukkig maken, dat mag duidelijk zijn.
Bloem1970 schreef:
21-10-2019 22:56
En dan zo'n reactie als: niet alles gaat zoals jij wilt, je krijgt niet altijd je zin... Als je het over een avond doordeweeks hebt. Klinkt zelfs manipulerend, echt helemaal niet leuk.
Ik zou een andere fwb zoeken.
Hij wil in ieder geval je niet gelukkig maken, dat mag duidelijk zijn.
Die moest ook nog bij t lijstje idd...
Hij wilt wel veel voor een scharrel hè
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 19:40
Je hebt denk ik gelijk. Mijn lat ligt te laag. Hij heeft weinig te bieden, laat hij dan tenminste zijn volle inzet tonen, in plaats zich alleen naar zijn eigen wensen te voegen.
Je lat ligt te laag?
Je bedoelt dat je niet eens een lat hebt.
Je stopt je tijd in een man die alleen ‘s avonds laat seks met jou komt en wilt hebben. Hij heeft voorderest geen tijd voor jou, omdat hij alle tijd voor zichzelf nodig heeft. En dat terwijl hij niet eens werkt. Voor iets anders dan seks ben jij niet boeiend voor hem. Wat moet je met deze kansloze man die jou gebruikt als prostituee?
cranberryjuice schreef:
21-10-2019 23:24
Hij wilt wel veel voor een scharrel hè
Wil...:).
Alle reacties Link kopieren
Laat hem dan tenminste volle inzet tonen. Ik lees dat je hem wil veranderen. Ik denk dat dit het is en dat hij denkt lekker makkelijk. Ik zou mij er niet voor lenen en ook geen exclusiviteit afspreken. Ik zou duidelijk zijn. Houd het bij een leuke avond af en toe en niet meer naar familieverplichtingen. Hij is leuk voor erbij en dat is het.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
21-10-2019 22:15
Dus, even samenvattend: hij is te lui om te werken (ja ik las iets over arbeidsongeschikt maar ook dat hij afzegt wanneer het hem uitkomt) te lui om zn huishouden te doen. Wil zich niet aan jou aanpassen terwijl jij fulltime werkt, kan jou niet zien in het weekend want hij heeft tijd voor zichzelf nodig (na vrijwilligerswerk en dat beetje sporten is de week al om ofzo) en je vermoed dat je zijn familie mag zien omdat t hem goed uitkomt.
Dat je überhaupt nog sex met hem wíl heeft hij een gouden piemel ofzo want lees ik alleen maar ontzettende afknappers.
En fransje; geef een keer gericht antwoord op vragen als je echt goede adviezen wilt.. er worden veel vragen gesteld die je bewust óf onbewust compleet negeert waardoor mensen hier je niet eens goed kunnen adviseren.. lijkt me een duidelijk doel van een TO, gerichte adviezen ontvangen?

En ik denk eigenlijk dat je zelf niet goed weet wat je wilt.. enerzijds ben je heel duidelijk dat het moet stoppen, anderzijds zie ik je ook reageren dat het voor een nachtje per week nog prima is.. maak een keuze en deel die met hem zodat je dit bewust aangaat óf afsluit.
Sunshine19 schreef:
22-10-2019 09:30
En fransje; geef een keer gericht antwoord op vragen als je echt goede adviezen wilt.. er worden veel vragen gesteld die je bewust óf onbewust compleet negeert waardoor mensen hier je niet eens goed kunnen adviseren.. lijkt me een duidelijk doel van een TO, gerichte adviezen ontvangen?

En ik denk eigenlijk dat je zelf niet goed weet wat je wilt.. enerzijds ben je heel duidelijk dat het moet stoppen, anderzijds zie ik je ook reageren dat het voor een nachtje per week nog prima is.. maak een keuze en deel die met hem zodat je dit bewust aangaat óf afsluit.
Misschien heb ik die vragen inderdaad onderbewust genegeerd. Klopt, ik heb geen flauw idee wat ik wil. Bedankt voor je advies Sunshine, ik zal een keuze gaan maken. Ik denk dat ik al weet wat ik moet doen, erg jammer, want hij heeft inderdaad een gouden pik (bij wijze van spreken).
Alle reacties Link kopieren
Het is ook begrijpelijk dat het niet makkelijk voor je is maar nog moeilijker is spijt achteraf.. dan had je allang gelukkig kunnen zijn met een man die wél goed voor je is!😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven